quote:Zending gesorteerd in sorteercentrum
De zending bevindt zich in het sorteerproces van TNT Post: dit betreft één van de TNT Post sorteercentra. De zending zal eerst gesorteerd moeten worden, waarna de aflevering van de zending de volgende dag zal plaatsvinden. Deze melding is niet zichtbaar als de zending niet over de sorteerband van het tweede centrum gaat. In sommige gevallen is het proces zo ingericht en dit heeft geen gevolgen voor de overkomstduur.
Is dat nou met goeden accenten?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:18 schreef MissJ het volgende:
Weet iemand hoe deze trench valt qua maat?
http://shop.hm.com/media/(...)94_12010_63_0754.jpg
Ik heb m vandaag besteld (eindelijk was ie er weer in mijn maat!) en vraag me af of ie wel "normaal" valt?
Oooow ja die bedoel ik inderdaad :Squote:Op maandag 7 mei 2007 20:27 schreef Jurk het volgende:
Ik neem aan dat je gOUden accenten bedoeld? Maar dat is het niet, het zijn van die been-achtige knopen enzo.
Ook niet bij de buren? De mijne zijn al een paar keer bij de buren afgegeven omdat ik niet thuis was, had ik wel een berichtje van in m'n brievenbus.quote:
Om dat te voorkomen (snijden en pijn) verbouw ik bijna al mn bh's. Zodat de bandjes overkruist zijn aan de achterkant. Extra voordeel daarvan is dat ze ook niet meer afzakkenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:46 schreef alors het volgende:
Waarom hebben alle mooie bh's van die kutbandjes2 van die hele dunne bandjes die zo lekker in je schouders snijden... Maak desnoods gewoon 2 versies, één met van die bandjes en één met gewone bandjes, maar dit vind ik zo vervelend
huh, hoe doe je dat dan? Maar ik bedoel dus zulke:quote:Op maandag 7 mei 2007 23:04 schreef Roeji het volgende:
[..]
Om dat te voorkomen (snijden en pijn) verbouw ik bijna al mn bh's. Zodat de bandjes overkruist zijn aan de achterkant. Extra voordeel daarvan is dat ze ook niet meer afzakken![]()
Met triangelbh's nog nooit gedaan. Maar meestal zit aan de achterkant een naadje in de bandjes (zit een ringetje oid), dat losmaken en aan t andere bandje er weer aanzetten. Mits natuurlijk t bandje lang genoeg is. Anders moet je er nieuwe bandjes aanzetten. Ik zal kijken of ik morgen een foto kan postenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
huh, hoe doe je dat dan? Maar ik bedoel dus zulke:
[afbeelding]
Heb normaal 37 en de 36/37 passen perfect. Ik zou gewoon mn eigen maat aanhouden. Slippers moeten volgens mij niet te groot zijn, gewone schoenen mogen ruim zitten maar bij slippers ziet t er meestal raar uit, vind ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:56 schreef Chanty87 het volgende:
Hoe zitten die rieten slippertjes eigenlijk qua maat? Ik heb normaal gesproken schoenmaat 39, is dan een 38/39 gewoon goed of ziet dat eruit of ze net te klein zijn? Heb net namelijk de witte, zwarte en bruine besteld
Ik heb nooit teenslippers kunnen dragen, altijd pijn door dat teenbandje. Maar die hebben dus het bandje van stof en ik loop er gewoon hele dagen op rond. Zitten echt heerlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:02 schreef Chanty87 het volgende:
Okay, bedanktDan laat ik het gewoon zo staan
Vind 't altijd wel lekker om op slippertjes te lopen ipv gewone schoenen in de zomer, heb namelijk een stel schoenen waar je niet ff een dagje op kan shoppen bijvoorbeeld (heb een keer 5 blaren opgelopen
) en m'n zwarte All-Starts passen niet bij elke outfit
Oooh... ik blijf ook bezig... Afgelopen 3 maanden heb ik nog geen enkel moment gehad dat er niet wat in bestelling stond... Ik blijf ook bijbestellen...quote:
Dan zit de 38/39 jou waarschijnlijk prima. (Ik heb maat 38, en de 38/39 is voor mij aan de grote kant nl. Ik houd ruim een centimeter slipper 'over' aan de achterkant.)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:56 schreef Chanty87 het volgende:
Hoe zitten die rieten slippertjes eigenlijk qua maat? Ik heb normaal gesproken schoenmaat 39, is dan een 38/39 gewoon goed of ziet dat eruit of ze net te klein zijn? Heb net namelijk de witte, zwarte en bruine besteld
Tnx, helaas is dat allemaal niet erg bij mij in de buurt. Als ze op de site zo hard gaan, zullen ze bij de winkels ook wel wegvliegen... Ik hou de site nog wel even in de gaten!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:07 schreef Addict89 het volgende:
Patsy Stone: in Utrecht, Den Haag en Hilversum heb ik ze zien liggen, maar volgens mij gaan die best hard.
Ik zou het ook graag willen weten, want er ligt sowieso geen briefje in de brievenbus. En als het dus wel bij de buren ligt laat ik het voortaan wel op een Kiala punt afgeven.. dat is nog betrouwbaarderquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:51 schreef Greys het volgende:
Maar hoe wèrkt het dan als je niet thuis bent als de bestelling wordt geleverd? Ik ben wel aan het drammen nu he, maar ik kon het niet zo gauw vinden in de openingspostSorry.
Wordt het dan nog een keer aangeboden en komt het daarna op het postkantoor te liggen? Of werkt het anders?
Dat shortje he.. als je niet modelmagere bovenbenen hebt, kan 't dan wel een beetje? Of komt ie net op 't dikste gedeelte uit zeg maar..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:24 schreef parselmouth het volgende:
's Zomerse kleurtjes hoor
Dat shortje en die schoentjes heb ik ook, zitten allebei heerlijk!
Een lekker strak shirtje en een legging (quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:01 schreef Syrena het volgende:
Ik wil mijn jurkjes aan!Ik heb net vanalles eronder zitten te proppen, broek en truitje, maar dan zijn ze net ietsjes te krap
En het is katoen, dus dan gaat het opkruipen enzo.
NOU!Ik wil weer mooi weer!
Hm, ik heb er nog een foto van *zoekt*... Hij is wel *echt* kort (je bips blijft wel gewoon helemaal bedekt hoor, het is geen christina aguileramodelletjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat shortje he.. als je niet modelmagere bovenbenen hebt, kan 't dan wel een beetje? Of komt ie net op 't dikste gedeelte uit zeg maar..
Ja dat past dus nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Een lekker strak shirtje en een legging (sorry, ze zijn nu eenmaal hip!
) eronder?
En dan stop je dat shirtje onder je jurk in je legging, ziet toch niemand hoe het eronder zit![]()
Kruipt het ook niet omhoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |