Heul nie!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:08 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Neppe jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze hebben daar trouwens echt een muurtje bij de kassa met allemaal landen, zomaar iets van 20. Ik ben nu verknocht aan Columbiaanse koffie, gewoon puur natuurlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:08 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Toen ik afgelopen zomer in de VS was zaten een paar Aziaten uit mijn werkgroep mij aan te kijken alsof ze water zagen branden, toen ik zei dat ik nog nooit wat bij Starbucks had genomen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toen deden we een project over Starbucks Frappuccino en toen heb ik ff wat geprobeerd daar. Het zijn zeg maar vermalen ijsblokjes, een beetje koffie, caramel en slagroom maar je kunt het gewoon met een rietje drinken. Echt ontzettend lekker, zeker als het warm is en je zit te genieten van het mooie weer in de altijd mooie VS.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen echte Starbucks dus. Ik had al opgezocht of ik Starbucks mocht franchisen in NL, maar dat kan niet. Geen Starbucks in NLquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Heul nie!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We hebben hier op school een Mockamore
Das lekker spul daar, en die Frappucino is precies als:
[..]
Ze hebben daar trouwens echt een muurtje bij de kassa met allemaal landen, zomaar iets van 20. Ik ben nu verknocht aan Columbiaanse koffie, gewoon puur natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar das offtopic, ik zit stiekum te denken om er af te studeren, of een master te volgen, in NYCom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik dacht dat je doelde op Frappucino, niet dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:54 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Geen echte Starbucks dus. Ik had al opgezocht of ik Starbucks mocht franchisen in NL, maar dat kan niet. Geen Starbucks in NLom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Degene die het mag franchisen en het in de Kalverstraat plant, wordt schatrijk.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wa? mag dat niet dan? newsflash, ik ben mechatronics v2.0quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:54 schreef Jeroenus het volgende:
Yildiz die een NY topic opentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, daar doelde ik wel op. Starbucks Frappuccinoquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ik dacht dat je doelde op Frappucino, niet dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
serieus, de allerbeste koffie heb ik hier op:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:58 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ja, daar doelde ik wel op. Starbucks Frappuccinoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Edit: met nog een beetje caramel op de slagroomom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cool om die foto's te zien... Over een weekje zit ik er...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wa? mag dat niet dan? newsflash, ik ben mechatronics v2.0
ik ben er n kleine week geweest, en heb (en draag) o.a. een Iom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.NYC t-shirt, een orginele!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
met van die kleine letters eronder, 2 regels, dat je het niet mag kopieren etc.
op dit moment heb ik zelfs een MTV Times Square shirt aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
weet je wie die rechten heeft?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:54 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Geen echte Starbucks dus. Ik had al opgezocht of ik Starbucks mocht franchisen in NL, maar dat kan niet. Geen Starbucks in NLom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Degene die het mag franchisen en het in de Kalverstraat plant, wordt schatrijk.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:54 schreef Jeroenus het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ik had er eik helemaal niet bij nagedacht dat het HQ daar zitquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:08 schreef Dizzee het volgende:
UN tour hadden wij helaas niet gedaan. Stond wel op de planning maar het was echt warm waardoor we geen zin meer hadden.
Starbucks heeft zelf die rechten en bepaalt centraal aan de top waar ze nieuwe vestigingen plaatsen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:21 schreef komrad het volgende:
[..]
weet je wie die rechten heeft?
of zijn die nog niet vergeven
Ik heb die tour gedaan. Op zich is hij wel interessant. Je ziet de General Assembly hall ofzo en ook twee kleinere waar men over economie praat ofzo. Je ziet ook de geschenken van alle naties in de wereld aan de VN. Mooi gebouw van binnen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:23 schreef ChrisJX het volgende:
Kan iemand mij trouwens meer informatie geven over de United Nations tour?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dan een stomme vraagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.: Hoe moet ik daar betalen? Kan ik daar gewoon geld uit de muur halen of doen ze daar niet zo aan in Amerika? En als ze er wel aan doen: wat zijn de extra kosten? Is het verstandig traveller cheques mee te nemen? Want een creditcard heb ik niet.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lijkt me wel een leuke franchise om in NL op te zettenquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:03 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Starbucks heeft zelf die rechten en bepaalt centraal aan de top waar ze nieuwe vestigingen plaatsen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ofzoquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:06 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ik heb die tour gedaan. Op zich is hij wel interessant. Je ziet de General Assembly hall ofzo en ook twee kleinere waar men over economie praat ofzo. Je ziet ook de geschenken van alle naties in de wereld aan de VN. Mooi gebouw van binnen.
Je kunt gewoon uit de muur pinnen en er zijn voldoende ATM's. Bank of America heeft er vrij veel. Het kost meestal iets van 2.25 euro per keer. Een CC is inderdaad handig, het kan ook voor kleine uitgaven gebruikt worden.
schrijf een ondernemingsplan, lobby wat heen en weer en misschien mag je beginnen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:04 schreef komrad het volgende:
[..]
lijkt me wel een leuke franchise om in NL op te zetten
jammer dat dat dus niet gaat lukken
ik klikte gewoon op download de nieuwe OP hier blablaquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:41 schreef Jaguarized het volgende:
En de aangepaste OP stond in Wikiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klikquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ik klikte gewoon op download de nieuwe OP hier blabla
linkje?
donequote:Op zondag 16 oktober 2005 17:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Klik
Stond ook in het vorige topic ergens gemeld op de laatste pagina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop