Het is toch leuker als ze niet komt, dan vliegt Huub misschien uit de bocht met een andere dame.quote:
IK voel me vereerdquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:02 schreef Peter6000 het volgende:
Dat is zeker modern, steekwoorden als: trendy, partypeople.
o ja leuk amanda, leuke witte jas van witte zeehondenbabytjesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:06 schreef Soury het volgende:
Amanda wil een wiite bontjas ... Knut verstoppen graag![]()
En gisteren en eergisteren??quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:05 schreef Peter6000 het volgende:
Heefd HDNKKK al geoefent met zingen vandaag
Ach, het is maar voor één feestje. Dan valt het wel weer mee.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o ja leuk amanda, leuke witte jas van witte zeehondenbabytjes
trut
![]()
Je bent je aan het passen???quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:05 schreef Peter6000 het volgende:
Heefd HDNKKK al geoefent met zingen vandaag
En ze was in het begin ook al vaak misselijk. Mocht de zwangerschapstest positief zijn, volgt na de bavalling de DNA testquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmmm mocht ze zwanger zijn dan is ze het waarschijnlijk al wat langer, gezien haar buikje? Haar borsten groeiden een aantal weken al toch?
Spannend!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:12 schreef Clank het volgende:
[..]
En ze was in het begin ook al vaak misselijk. Mocht de zwangerschapstest positief zijn, volgt daarna de DNA test![]()
Amanda: Is dat mijn zwangerschapstest of ben je gewoon blij me te zien?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:13 schreef Tissik het volgende:
Loopt Brian nog steeds met die zwangerschapstest voor Amanda in zijn broekzak?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:14 schreef demins het volgende:
[..]
Is dat mijn zwangerschapstest of ben je gewoon blij me te zien?
Nee, hij heeft een stijve.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:13 schreef Tissik het volgende:
Loopt Brian nog steeds met die zwangerschapstest voor Amanda in zijn broekzak?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:14 schreef demins het volgende:
[..]
Amanda: Is dat mijn zwangerschapstest of ben je gewoon blij me te zien?
Naakt een ideequote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wit pak voor Jaap wordt een probleem ......
Juf Judith mocht wel een donker jasje erbij, en Jaap blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wit pak voor Jaap wordt een probleem ......
Dat zou sowieso een goed idee voor dat feest zijn geweest.quote:
Dat krijgen ze dan op 1 april te horen. Dus ze denken eerst aan een 1-april-grap... maar dan dringt het langzaam tot de katerige breintjes door...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:27 schreef Clank het volgende:
Niets lijkt te gek voor het feest, er gaan erg veel mensen aan meewerken en naar de kosten wordt niet gekeken. Krijg ineens zo'n gevoel dat het een afscheidsfeest van DGK gaat worden op 31 maart.![]()
Zit al een week te wachten op een nieuwe bewoonster..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:28 schreef miesy het volgende:
weet iemand of er nog iets gaat gebeuren vandaag?
het is erg saai in het huis geweest de laatste dagen..
ik ook, de nood is ECHT hoog.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit al een week te wachten op een nieuwe bewoonster..![]()
Juf Judith had geen probleem met witte kleding, als ze dan maar wel een jasje aanmocht. Een wit jasje.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Juf Judith mocht wel een donker jasje erbij, en Jaap blijkbaar niet.
Nee, Juf Judith wilde in eerste instantie niet in het wit, ze begon te hyperventileren, en toen het weer een beetje ging zei ze kranig (vermoedelijk voortkomend uit schaamte), dat ze geen enkel probleem met wit heeft, zolang ze maar een jasje aanmocht.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Juf Judith had geen probleem met witte kleding, als ze dan maar wel een jasje aanmocht. Een wit jasje.
Peter6000 is een erg ondeugende feitenverdraaier! Stouterik!![]()
Der komt over 9 maanden een nieuwe bewonerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit al een week te wachten op een nieuwe bewoonster..![]()
het mag wat kosten, wel leuk voor Tillyquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:37 schreef beequeen het volgende:
Syl spreekt de voice-mail in van tilly.
De dames willen graag witte nagels.
Amanda heeft al witte vloedquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:37 schreef beequeen het volgende:
Syl spreekt de voice-mail in van Tilly.
De dames willen graag witte nagels.
En een wit jasje.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:40 schreef STAP01 het volgende:
Zo te zien heeft Jaap alleen nog een witte broek nodig en witte schoenen:)
Ik dacht steeds dat jou icon een horloge was. Zie nu pas wat het is (bril)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:39 schreef Clank het volgende:
De laatste joint gaat in de fik. Huub heeft Amanda ook gevraagd denk ik.
Ze hadden er 3quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:41 schreef miesy het volgende:
jeetje, hoeveel van die joints hebben ze daar wel niet?
Dat weet ze nog niet he, Braaaaajen heeft haar de test nog niet gegeven.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:42 schreef solara4 het volgende:
lekker als het zwanger is rookt ze nu een joint....
nee maar stel dat het zo is, dat moet ze dit niet doenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ze nog niet he, Braaaaajen heeft haar de test nog niet gegeven.
Over 170 uurquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:44 schreef havefun het volgende:
Hoe laat begint het feest vanavond?
Het is nog geen 19.00 uur, kijkbuiskindje.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:45 schreef Sporti het volgende:
Jointjes roken is toch ook leuker voor de kids dan Mami Nastasi die zit voor te lezen uit Paulus de Boskabouter![]()
Bos Kaboutah is het tegenwoordigquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:45 schreef Sporti het volgende:
Jointjes roken is toch ook leuker voor de kids dan Mami Nastasi die zit voor te lezen uit Paulus de Boskabouter![]()
Dan nog een Bert erbij kunnen ze reklame maken voor Shebaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
Wordt het dan toch SHEA?
Ik zie er echt geen bril in, hoor!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht steeds dat jou icon een horloge was. Zie nu pas wat het is (bril)![]()
Voor ¤ 100 met een stel looney's door dat hok lopen? No way.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:48 schreef Lady-night het volgende:
Hier iemand zich al opgegeven voor het feesst?
of ASHE of HASE of ESAHquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
Wordt het dan toch SHEA?
Als die dan nog niet kapot is geblowd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:37 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
Der komt over 9 maanden een nieuwe bewoner
Ik mis je scherpte demins.quote:
jammer dat het geen HASH kan zijn, of Eric moet even z'n naam veranderen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:50 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
of ASHE of HASE of ESAH
Moet er echt niet aan denken, alhoewel ik ontzettend graag Brian is vreselijk zou willen beledigenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:48 schreef Lady-night het volgende:
Hier iemand zich al opgegeven voor het feesst?
Dank je die heb ik nu dus. Dr is geen Moer aan verderquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik mis je scherpte demins.
Sourcy heeft dus een bril nodig![]()
Volgens mij mis jij Demins' scherpte.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt mijn ironie ook gemist!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor me open !quote:
Of ze is scherper dan wij samen...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij mis jij Demins' scherpte.![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:57 schreef Sporti het volgende:
Die homo verhalen van Eric zijn voor mij net zo'n ergenis als Barcelona verhalen van Silvia.
DAn weet je wat je moet doen...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:57 schreef Sporti het volgende:
Die homo verhalen van Eric zijn voor mij net zo'n ergenis als Barcelona verhalen van Silvia.
Zolang ze het maar met hem doet en met niemand anders maakt het hem allemaal niks uit, schat ik zo in.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:59 schreef Sporti het volgende:
Amanda zo stoned als een garnaal wat zou Brian daar van vinden?![]()
Ik gok op amandaquote:
Ja inderdaad ik ben bang dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zolang ze het maar met hem doet en met niemand anders maakt het hem allemaal niks uit, schat ik zo in.
Die indruk kreeg ik ook al toen Amanda wilde opstaan en Huub haar terug trok en zei nog ff relaxen hoor.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:01 schreef Gigageil het volgende:
Huub gooit zijn eigen glazen bijna in tegenover Lieke......hij zit bovenin bij Amanda naar binnen te kijken en kan zich bijna niet bedwingen volgens mij ....![]()
wat is er mis met kijken.. en Lieke heeft geen internetquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:01 schreef Gigageil het volgende:
Huub gooit zijn eigen glazen bijna in tegenover Lieke......hij zit bovenin bij Amanda naar binnen te kijken en kan zich bijna niet bedwingen volgens mij ....![]()
Huub is gewoon net zo'n slet als Amanda,quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:01 schreef Gigageil het volgende:
Ach je weet hoe zoiets van mond tot mond gaat, al snel wordt het 'ze lagen bij elkaar in bed en Huub zat de hele tijd aan haar'.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat is er mis met kijken.. en Lieke heeft geen internet![]()
En Huub heeft Lieke wel duidelijk gemaakt dat hij gewoon zo is en dat dat ook niet gaat veranderen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat is er mis met kijken.. en Lieke heeft geen internet![]()
cliché....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
Huub is gewoon net zo'n slet als Amanda,tis alleen een man, sorry ik bedoel jongetje.
Tja, Een huis gevult met stereotype mensen, dan krijg je dat vrij snel...quote:
Sinds ik in Limburg werk komen sommige uitspraken heel anders bij me over.quote:
Zit ze te poepen in de Private??quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
Hallo Cheyenne, Yairo en lieve kijkbuiskinderen, slaap lekker.
[afbeelding]
Dagelijks, vitamine C.quote:
Sylvia zei gisteren dat zij ook geil van blowen wordt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt dat hij geil wordt van blowen.
Veelbelovend deze uitspraak.
Dat gaat een feestmaal wordenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:20 schreef Clank het volgende:
Ze gaan met z'n vieren koken.
Idd, In de snackbar kan ze gewoon rustig haar coke wegsnuiven om de eetlust weg te drukken...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:20 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Mama Tasja doet daar niet aan mee"
Eric: "Tasja niet of mama Tasja niet?"
Natasia, lachend: "Mama Tasja niet. Heel scherp van jou"
Onmogelijk !! Ze heeft niet alleen een maagband maar ook een neusband. Daarom praat ze zo raarquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
Idd, In de snackbar kan ze gewoon rustig haar coke wegsnuiven om de eetlust weg te drukken...![]()
..én ze lag ook nog eens knus tegen Huub aan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:26 schreef beequeen het volgende:
Braaaaajen is echt pissed dat Snollie in de masturbeer-room heeft geblowd.
Dat is ook zo. Gmaba is een verzamelwoord voor een bepaalde groep garnalen dacht ik...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
Billie dacht dus dat gamba's , garnalen waren, begrijp ik nu.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:25 schreef solara4 het volgende:
wat is Brain aan het lezen, gebruiksaanwijzing voor de zwangerschapstest?????
Bron: Tijd voor visquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Gmaba is een verzamelwoord voor een bepaalde groep garnalen dacht ik...
Je hebt gelijk. Een mens kan niet alles wetenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Gmaba is een verzamelwoord voor een bepaalde groep garnalen dacht ik...
Dat het nog waziger kon was eigenlijk al een verrassing.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Amanda wordt steeds waziger hè, die joint is er goed ingehakt...
Ach, ze heeft pas 3 glazen champagne en een jointje opquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:30 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dat het nog waziger kon was eigenlijk al een verrassing.
Tijd voor Pearle.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:31 schreef Varen het volgende:
wat is Jaap knap vanachteren
Hoe weet je dat ???quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:26 schreef beequeen het volgende:
Braaaaajen is echt pissed dat Snollie in de masturbeer-room heeft geblowd.
Of de van Dale:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:29 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Bron: Tijd voor vis
Gamba
Gamba is een veel gebruikte naam voor een grote groep garnalen uit één familie, de zogenaamde peneïde garnalen. Een garnaal is een schaaldier dat behoort tot de kreeftachtigen. Hierdoor ontstaat vaak verwarring in de benamingen 'scampi' en 'gamba'. Voor de duidelijkheid: een gamba is een grote garnaal en een scampi is een kleine kreeft. Wanneer ze als losse staarten worden verkocht is het verschil moeilijk te zien. De gamba wordt ook wel reuzegarnaal of Chinese garnaal genoemd.
die's leuk !!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:31 schreef Sonique het volgende:
hmm, appart...
Ze zijn eten aan het koken, en de camera van Jaap zoomt van de plasma (met het schilderij 'het laatste avondmaal' van Da Vinci) in op hem terwijl hij fiets...
Hij doet tenminste zijn best. Ik vind dat hij goed bezig isquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:31 schreef Gigageil het volgende:
Jaap maakt ook wel een karikatuur van zichzelf met z'n witte bevlekte pa Tokkie T-shirt om zijn dikke pens![]()
Je kan zeker niet zeggen dat hij niet beweegt. Al zijn vet rolt nog kwartier na, na elke keer dat hij de trapper ronddraait.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:33 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hij doet tenminste zijn best. Ik vind dat hij goed bezig is![]()
Neem er nog een!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:31 schreef Varen het volgende:
wat is Jaap knap vanachteren
denk nog es!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:08 schreef Gigageil het volgende:
Het is niet gedraft.
Het is niet gedraaft.
Maar het is gedraven. Wij hebben gedraven. Ik heb gedraven. Hij heeft gedraven.
dacht ik.....![]()
Zijn we dat niet allemaal?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:36 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huun is geen slet, maar een hoerrrrrrrr..![]()
Was het niet Brian z'n idee om Jaap hun plee zo ranzig mogelijk te maken? Zoiets kan ik me herinneren.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:41 schreef Sonique het volgende:
Waarom gaat Jaap in de slaapkamer van Huub en Eric naar de WC?
Iets ruimer daar , plus Huub en Eric pesten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:41 schreef Sonique het volgende:
Waarom gaat Jaap in de slaapkamer van Huub en Eric naar de WC?
En dan lekker met dat viese zweterige lichaam in de keuken (zonder handen wassen ook nog eens)
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Was het niet Brian z'n idee om Jaap hun plee zo ranzig mogelijk te maken? Zoiets kan ik me herinneren.
Aaaaah, zodat BRian kan zeggen dat de WC meer vertelt over de persoonlijkheid van Huub en Eric....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Was het niet Brian z'n idee om Jaap hun plee zo ranzig mogelijk te maken? Zoiets kan ik me herinneren.
HE hebben Brians kamer ingenomen, en Jaap heeft als tegenaktie beloofd dat hij op hun wc gaat schijten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Owww, dus Rogier maakt ook nog een kansquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:39 schreef Clank het volgende:
Oh men.. Amanda heeft écht een buikje in dit.. uh.. jurkje (??)
Nope, Snollie weet nog van niks, voor zover wij weten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:42 schreef Miraaa het volgende:
Is er al een uitslag van de test ?Of heeft Brian hem nog steeds in zijn zak of heeft snollie hem al.
![]()
In het land der blinden is eenoog koning he ...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Aaaaah, zodat BRian kan zeggen dat de WC meer vertelt over de persoonlijkheid van Huub en Eric....
En Jaap trapt daar in?
Hij zei het op een iets andere manier .. zoals jij het schrijft leest het een stuk prettiger !quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:42 schreef ruby het volgende:
[..]
5 December nadert dan ook al weer met rasse schreden!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:39 schreef petraa het volgende:
Brian zit weer in zijn rijmwoordenboek te kijken. Explanation, combination etc etc.
Het betreft een of ander MasterPlan om elkáárs toilet te bevuilen!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
En Jaap gaat na het sporten gezallich naar de WC op de kamer van Huub en Eric.
Terwijl hij vanmiddag in gesprek met Brainless er niet over uit kon dat met name Eric zo ontzettend ranzig was en een smeerboel van dat toilet maakte.
Op TV lijk je altijd *kuch* dikkerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:43 schreef petraa het volgende:
Ik kan er nix aan doen, maar ik vind jaap er steeds dikker gaan uitzien.
Sja, Brian verzint de "grappen" en Jaap mag ze uitvoeren.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Aaaaah, zodat BRian kan zeggen dat de WC meer vertelt over de persoonlijkheid van Huub en Eric....
En Jaap trapt daar in?
Oke, de hamvraag van vanavond dus.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, Snollie weet nog van niks, voor zover wij weten.
Ja Brian zit gelukkig ook nog vastquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:45 schreef Fikkert het volgende:
hola, ik ben lekker een weekje op wintersport geweest!, even de update topic gelezen en alleen gezien dat brian een beetje para was en sylvia gaat racen met huub, verder nog iets bijzonders ?
ik zie brian niet op de streams, maar hij zit er vast nog in ?????
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
'Bikkelen', mompelt Jaap voodat hij met één vloeiende beweging op de fiets loopband springt.
(nou ja, het eerste deel klopt)
Hij dicht dus niet omdat hij iets te melden heeft. Zinnen worden geconstrueerd op rijmgehalte.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:39 schreef petraa het volgende:
Brian zit weer in zijn rijmwoordenboek te kijken. Explanation, combination etc etc.
Dat is sinds 6 maanden de ommunis opinio!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij dicht dus niet omdat hij iets te melden heeft. Zinnen worden geconstrueerd op rijmgehalte.
Territorium afbakenen, in elke hoek pissen, dat soort dingen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:44 schreef demins het volgende:
[..]
Het betreft een of ander MasterPlan om elkáárs toilet te bevuilen!![]()
kan hij dus ook al niet...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij dicht dus niet omdat hij iets te melden heeft. Zinnen worden geconstrueerd op rijmgehalte.
Cool plan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:44 schreef demins het volgende:
[..]
Het betreft een of ander MasterPlan om elkáárs toilet te bevuilen!![]()
heb je vandaag de c in de zon zien zinken?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:48 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is sinds 6 maanden de ommunis opinio!![]()
Brian is er nog steeds ja, hij werd nog geplaagd door een vlieg waardoor hij genoodzaakt was om zichzelf te slaan, de beelden:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:45 schreef Fikkert het volgende:
hola, ik ben lekker een weekje op wintersport geweest!, even de update topic gelezen en alleen gezien dat brian een beetje para was en sylvia gaat racen met huub, verder nog iets bijzonders ?
ik zie brian niet op de streams, maar hij zit er vast nog in ?????
Volgens mij mis je iets...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Territorium afbakenen, in elke hoek pissen, dat soort dingen?
Tsja, dat is dan natuurlijk Huub's schuld, want die begon met het pissen in de tuin...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwartjes vallen soms jaren later!
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:51 schreef demins het volgende:
[..]
Volgens mij mis je iets...
Maar wij doorzien dat masterplan natuurlijk nog niet helemaal ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal zich binnenkort wel gaan ontvouwen."We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
Je bent Brian vergeten, die is nog véél irritanter...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:53 schreef miesy het volgende:
mag het wtf wat minder huubje?
word een beetje irritant.
thanksquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Brian is er nog steeds ja, hij werd nog geplaagd door een vlieg waardoor hij genoodzaakt was om zichzelf te slaan, de beelden:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3106779998661474921
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:57 schreef petraa het volgende:
Ze zegt tegen Jaap dat hij niet moet proberen Brian te snappen, want dat doet zij ook niet.
En hoe Nataisa zich met één zin vele malen boven Brian kan verheffen!! LOLquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:57 schreef solara4 het volgende:
ze snapt Brain al meer dan 100 dagen niet en ze probeert het ook niet meer........
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:59 schreef ruby het volgende:
Wat maakt Natasia een teringherrie met die kussens.
Ja, ik zit met koptelefoon op.
jaja, daar ben ik me nog steeds bewust vanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Je bent Brian vergeten, die is nog véél irritanter...
Doet me ook terugdenken aan wat Bart op een bepaald moment zei over Brainless: Ik begrijp er geen reet van wat die jongen allemaal zegt!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
En hoe Nataisa zich met één zin vele malen boven Brian kan verheffen!! LOL![]()
Dat doet zijn moeder altijd!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zo te zien verschoont Jaap niet vaak zijn bed ... hij lijkt er niets van te snappen.
LOL .. ik zat er net aan te denken toen hij in de dekbedhoes verdween.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
Heej ik heb iemand gevonden met dezelfde avatar. Kijk maar eens in DGK Hooligansquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:08 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Braaaaaajen nou?
Penis to be filled?
En jij dacht dat ik dat nog niet gezien had, alleen is er wat tekst verdwenenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Heej ik heb iemand gevonden met dezelfde avatar. Kijk maar eens in DGK Hooligans![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
Billie snapt niet echt wat er met de kussenslopen moet gebeuren. Ik zou zeggen , doe er een hoes om kussen in.
Wat een geklungel.
Over een maand of acht en half misschienquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:16 schreef Desii het volgende:
Brian zijn nieuwe gedicht mag niemand lezen... zegt tie
inderdaad, als het niet te eten is of het gaat niet over eten dan snapt jaap er niets van.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
Billie snapt niet echt wat er met de kussenslopen moet gebeuren. Ik zou zeggen , doe er een hoes om.
Wat een geklungel.
Heb ook al mijn twijfels over het onderwerp eten hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
inderdaad, als het niet te eten is of het gaat niet over eten dan snapt jaap er niets van.![]()
Wat zou je denkenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:18 schreef petraa het volgende:
Amanda zit echt van Jaap weggedraaid, zou hij stinken ???
hij is een fastfood bitchquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:19 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Heb ook al mijn twijfels over het onderwerp eten hoor![]()
Wie poeder zaait zal as oogsten?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:17 schreef petraa het volgende:
Het gaat vast over zijn as vaderschap.
vraag me trouwens af wanneer hij voor het laatst zijn eigen garnaaltje gezien heeft.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
Billie heeft dus nog nooit ongepelde garnalen gegeten.Hij vraagt aan Braaaaaaaajen hoe dat moet.
Lekker he?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:25 schreef BONG4002 het volgende:
Zal wel weer een rustige avond worden
(Heb net alles bijgelezen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |