Hij mag dan klein zijn, maar hij heeft vele, vele, vele vriendjes.quote:
een zalmpje uit de oven is ook niks mis mee, 2 ons gerookte zalm op brood (zoals jaap) daarentegen...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:34 schreef pullup het volgende:
Jaap vind dat hij zelf mister zalm genoemd mag worden.
![]()
Mister varken is een betere bijnaam.
Que?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou ze zich dan zelf geen zorgen maken? ALs je laat bent en je weet wel dan zou ik zelf tamelijk nerveus zijn![]()
Absoluut !!! .... Daarnaast kan er een paar kilo af, heb 's morgens een kuthumeur, heb twee vervelende kinderen waar ik best een poosje buiten kan, ben al eeuwen getrouwd met dezelfde man dus wat verandering zou ook weleens mogen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ah, een kenner! Dus voor het betere smijtwerk kan de DGK-redactie jou uitnodigen?![]()
Heb je dat op reïncarnatietherapie ontdekt?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Absoluut !!! .... Daarnaast kan er een paar kilo af, heb 's morgens een kuthumeur, heb twee vervelende kinderen waar ik best een poosje buiten kan, ben al eeuwen getrouwd met dezelfde man dus wat verandering zou ook weleens mogen.
Ik stap alleen voor geen goud in één van die vieze bedden ... wil dus wel een splinternieuw eigen bed.
Ik snap je wel en kan hardgrondig met je meevoelen. Alleen jouw nieuwe bed komt er ook zo uit te zien en dan.... Een vrijwillege exit?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Absoluut !!! .... Daarnaast kan er een paar kilo af, heb 's morgens een kuthumeur, heb twee vervelende kinderen waar ik best een poosje buiten kan, ben al eeuwen getrouwd met dezelfde man dus wat verandering zou ook weleens mogen.
Ik stap alleen voor geen goud in één van die vieze bedden ... wil dus wel een splinternieuw eigen bed.
... heb een kaart getrokken, da's alles.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:40 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je dat op reïncarnatietherapie ontdekt?
Als ik dan eerst twee of drie medebewoners mag molesteren.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:43 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Ik snap je wel en kan hardgrondig met je meevoelen. Alleen jouw nieuwe bed komt er ook zo uit te zien en dan.... Een vrijwillege exit?![]()
Dat kost je 10K.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Als ik dan eerst twee of drie medebewoners mag molesteren.
Kaart? Vertel. Ik zocht afgelopen nacht de kaart van Utrecht maar kon die nergens vinden. Zijn er plekken waar je die kunt trekken of ben je meer van het zweverige.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... heb een kaart getrokken, da's alles.
Volgens de zus van Natasia heeft zij ook geen 10K ingelegd toch? .... en volgens weer een andere zus heeft zij contact met haar kinderen via een webcam. Volgens mij valt er dus wel een mouw aan te passen.quote:
en woensdag de ribbetjes niet afslaan want anders valt meneer weer te snel afquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
De theorie van Billie.
Als ik minder eet kan ik maar op stand 4 op de fiets.
Als ik meer eet kan ik op stand 6.
Who's kidding who?
Ik dacht eigenlijk meer aan een soort van workshop. En dan met jou in de rol van juf Judith, deskundige op het gebied van de huissmijtologie.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.
Foei. Ook Jaap heeft recht op leven.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
Waarom heeft Billie nou niet doorgezet met zijn doodswens, had ons een hoop ergernis gescheeld.
Volgens mijn body-analyser niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:51 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Foei. Ook Jaap heeft recht op leven.![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:55 schreef kleinzusje het volgende:
Ik bied mn verontschuldigingen aan. Ben veeeeels te vroeg. Hoop dat ik straf krijg
Gert en FdW zijn er nog niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:55 schreef kleinzusje het volgende:
Ik bied mn verontschuldigingen aan. Ben veeeeels te vroeg. Hoop dat ik straf krijg
Een dekbed of twee-persoons laken volstaat...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zou Jaap een wit pak aantrekken? .... dát moet ik zien
Jaap gaat er uit zien als een mega servet ... wel leukquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een dekbed of twee-persoons laken volstaat...![]()
Wees gerust een baby verstop je niet !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |