quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ok, had hem al 10 minuten klaar staan ......![]()
nog nooitquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:32 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heeft hij haar al eens eerder drinken gebracht op bed??????
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit lijkt me het echte topic, die andere was veel te vroeg open.
PM teruggestuurd
Ja, je hebt gelijk, maar ik kan dat niet meer wijzigen denk ik ......quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:29 schreef tipsch het volgende:
[..]je had hem al 10 minuten bewerkstelligd
Daarom, de OP was ook nog niet juistquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit lijkt me het echte topic, die andere was veel te vroeg open.
PM teruggestuurd
Volgens mij hebben ze elkaar schoongelikt. That's all.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:33 schreef tipsch het volgende:
joh, liggen ze daar nu gewoon verder te stinken, even wat schoonmaken lijkt me wel zo hygiënisch, of.. of.. is er weinig vies geworden?
Het lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:36 schreef STAP01 het volgende:
Hoor ik nou weer die dartpijltjes?
Zou zo mooi zijn als haar mamma bij hernieuwd contact direct haar mening even geeft over hoe haar dochter haar en zichzelf publiekelijk voor lul zetquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:34 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dit gaat leuke TV opleveren. Een A'Del die eindelijk zichzelf kan zijn tegen die enge man. Mark my words.
oh ja! prima oplossingquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Haar er af. Donker verven. Borsten nogmaals vergroten. Naar de KNO arts voor knobbels op stembanden en die meid is een hele andere meid geworden toch?
Hoef je je nergens meer voor te schamen.
Dat hoorde je gisteren ook al. Het is gewoon Japio. Hij stopt die dartplijtjes in z'n bilspleet en laat vervolgens een riante scheet. En hij mikt daarbij op het dartbord.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:36 schreef STAP01 het volgende:
Hoor ik nou weer die dartpijltjes?
ze kan ook nog gewoon een masker opzettenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Haar er af. Donker verven. Borsten nogmaals vergroten. Naar de KNO arts voor knobbels op stembanden en die meid is een hele andere meid geworden toch?
Hoef je je nergens meer voor te schamen.
ah, verklaardquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat hoorde je gisteren ook al. Het is gewoon Japio. Hij stopt die dartplijtjes in z'n bilspleet en laat vervolgens een riante scheet. En hij mikt daarbij op het dartbord.
Had je dat niet ff eerder kunnen zeggen dan! Ik heb er heel de nacht (afelopen nacht) wakker van gelegen!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat hoorde je gisteren ook al. Het is gewoon Japio. Hij stopt die dartplijtjes in z'n bilspleet en laat vervolgens een riante scheet. En hij mikt daarbij op het dartbord.
Die deur van hun slaapkamer klapperde net een paar keer. Zou het komen, omdat er boven mensen naar binnen komen??quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, die stem herken je uit alle stemmen en na jaren nog steeds.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ze kan ook nog gewoon een masker opzetten
![]()
Dat zag ik ookquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Met gevaar voor eigen leven richt Huub zich anaal naar Eric. Geen reactie bij Eric - het is veilig, Huub had gekontroleerd of Eric wel echt sliep.
[afbeelding]
oh jee, redactie, houden jullie dat wel in de gaten?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:43 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Of zijn die tikken van het bed vanJ.aap, die het aan het begeven is?
Volgens mij is dat die snelwegquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:42 schreef tipsch het volgende:
caramba wat een turbulentie op stream 1+2
Die mensen boven gingen waarschijnlijk weg, het waren mijn buren want ik zag daar het licht ineens aan gaan ....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Die deur van hun slaapkamer klapperde net een paar keer. Zou het komen, omdat er boven mensen naar binnen komen??
En droog en eenzaam ........quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wat een herrie op die slaapkamer zeg. Ben blij, dat ik zo naar mijn eigen bedje mag, waar het stil, schoon en veilig is.
phewwwquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:49 schreef Prospera het volgende:
Huub heeft zich toch maar snel omgedraaid, of dat verstandig is![]()
[afbeelding]
Lekker rustig zei ik dus alquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En droog en eenzaam ........![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:52 schreef tipsch het volgende:
Heeft de redactie net eigenlijk wel gehoord dat rat aDEL vroeg of zij hem anaal wilde vingeren? Er ontgaat ze zoveel de laatste tijd.
Rebus : "k" + "ontgaat" - "a" ........ De redactie had het al helemaal gezien..........quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:52 schreef tipsch het volgende:
Heeft de redactie net eigenlijk wel gehoord dat rat aDEL vroeg of zij hem anaal wilde vingeren? Er ontgaat ze zoveel de laatste tijd.
kontgat? ik snap dat niet hoor, waarom wordt dit dan niet opgemerkt op de tien-site als "nieuws"?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Rebus : "k" + "ontgaat" - "a" ........ De redactie had het al helemaal gezien..........
vast érgens in Hilversum, maar waar.. maar, ik vind Natasia best lief de laatste tijd en dit uitstapje is erg leuk voor haar dochter (de afgang voor mamma nóg leuker). - actie niet gepast imhoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets heel anders, Natasia gaat aanstaande maandag het liedje met haar dochter opnemen
in een geluids-studio. Dit staat gepland van 1900 tot 2200 uur, weet iemand waar dit zal
plaatsvinden, misschien een goed gelegenheid voor een "reality-check" voor onze diva ....![]()
Geen idee, maar Tien kan natuurlijk over zo verschrikkelijk veel studioruimte beschikken. En op hele grote complexen met veel ingangen. Daar kom je waarschijnlijk nooit achter.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets heel anders, Natasia gaat aanstaande maandag het liedje met haar dochter opnemen
in een geluids-studio. Dit staat gepland van 1900 tot 2200 uur, weet iemand waar dit zal
plaatsvinden, misschien een goed gelegenheid voor een "reality-check" voor onze diva ....![]()
Is dat ook iets wat Natasia viert dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar Tien kan natuurlijk over zo verschrikkelijk veel studioruimte beschikken. En op hele grote complexen met veel ingangen. Daar kom je waarschijnlijk nooit achter.
Wat anders. Dit weekend is ook haar kleine mannetje jarig. Je kunt er zeker van zijn dat meteen maandag een knalfuif voor dat ventje gevierd gaat worden..........
uiteindelijk kom ik op antwoord Bquote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:04 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Wat is dit?
A - Jaap met weer een stokbrood erectie
B - Brain met een bewerkstellig frustratie
C - De spijker van Ton de Klusjesman
D - De terugkeer van Benji
E - Japio krijgt een puntbuik van Carlosquote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:04 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Wat is dit?
A - Jaap met weer een stokbrood erectie
B - Brain met een bewerkstellig frustratie
C - De spijker van Ton de Klusjesman
D - De terugkeer van Benji
aaah wordt tie 7quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar Tien kan natuurlijk over zo verschrikkelijk veel studioruimte beschikken. En op hele grote complexen met veel ingangen. Daar kom je waarschijnlijk nooit achter.
Wat anders. Dit weekend is ook haar kleine mannetje jarig. Je kunt er zeker van zijn dat meteen maandag een knalfuif voor dat ventje gevierd gaat worden..........
Ja, ik wil haar dochter ook niet laten afgaan ..... Maar gezien de laatste paar dagen inquote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
vast érgens in Hilversum, maar waar.. maar, ik vind Natasia best lief de laatste tijd en dit uitstapje is erg leuk voor haar dochter (de afgang voor mamma nóg leuker). - actie niet gepast imho
Dat laatste zal ze tijdens dit uitstapje echt wel een beetje ervaren, denk ikquote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ik wil haar dochter ook niet laten afgaan ..... Maar gezien de laatste paar dagen in
de DGK, denk ik toch dat Natasia wel weer een hand boven haar hoofd zal worden
gehouden (meten met twee maten), en alleen al daarom zou het wel eens goed
zijn dat zij in de buitenwereld ervaart hoe mensen echt over haar denken ......
Nee hoor, dat is echt een beschermd en besloten feestje met Wilgo en de kids. Helemaal vooraf gepland en gescript. Het was je toch ook wel opgevallen hoe braaf en slaafs iedereen meteen voor stemde en vervolgens iedereen Natasia uitgebreid ging feliciteren en zoenen met het resultaat van de stemming. Beelden, die ze voor TV nodig hadden om er een Natasia-special van te kunnen maken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat laatste zal ze tijdens dit uitstapje echt wel een beetje ervaren, denk ik
Ja, je hebt gelijk ... tijd voor actie !!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is echt een beschermd en besloten feestje met Wilgo en de kids. Helemaal vooraf gepland en gescript. Het was je toch ook wel opgevallen hoe braaf en slaafs iedereen meteen voor stemde en vervolgens iedereen Natasia uitgebreid ging feliciteren en zoenen met het resultaat van de stemming. Beelden, die ze voor TV nodig hadden om er een Natasia-special van te kunnen maken.
F - Het spookt in het huis en nu dwaalt de ziel van angelique in het huis rondquote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
E - Japio krijgt een puntbuik van Carlos
Dan moet ze wel eerst overleden zijnquote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:29 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
F - Het spookt in het huis en nu dwaalt de ziel van angelique in het huis rond
Heeft dat mens dan ooit geleefd?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:53 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dan moet ze wel eerst overleden zijn![]()
![]()
Ik denk dat het script veranderd voor de Amerikaanse versie, voor daar is het wel spraakmakend en hier laten ze het doodbloeden. Voor ons makkelijk om af te kicken zo. Ik zet de boel tenminste uit tot vanavond want je kunt al bedenken dat het een hele saaie zaterdag wordt. Uitslapen, kappen, make up, t.v. kijken en weer naar bed.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En toevoeging : SHE werd vandaag 'uitbetaald' voor de geboden hulp - Huub mag Lieke uitnodigen en bellen en ze kregen 3 joints ! Heb je het ooit nog doorzichtiger gezien ?
Ik hoor af en toe wat ritselen maar hoe zie je dat het Natasia is ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:18 schreef blomst het volgende:
Natasia ligt te lezen in bed, die is dus al wakker.
Op stream drie zie je af en toe het boekje bewegen, volgens mij is dat haar bed, plus dat ze zonet even uit bed wasquote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoor af en toe wat ritselen maar hoe zie je dat het Natasia is ?
ik hoop het ook, maar ben bang van nietquote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:33 schreef rebellious_angel het volgende:
voordat ik foetsie ben nog even deze link hier, komt van VOL, maar ik hoop ook dat deze brief in DGK terecht komt, zonder censuur!
Als deze brief er niet komt weten we weer een stukje meer over de redactie. De videoboodschap van Jaap mocht immers ook van de chocoladeboy, waarin hij openlijk Huub even afbrandde.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:45 schreef Prosac het volgende:
[..]D
ik hoop het ook, maar ben bang van niet
Oh jammer dat ik dat dan gemist heb. Ik las wel dat Brian na het lezen van een brief een paar scheldwoorden er tegenaan gooide.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:13 schreef droomkoningin het volgende:
hmmz is die niet al binnen gekomen? ik hoorde syl gister iets zeggen van "oh webdeb, dat ken ik wel"
ik vroeg me al af waar t over ging...
Dit een 2e brief nav het bashen van de schrijver door Jaap en Brian die de kaart van haar die gister binnenkwam lazen die op het aanrecht was blijven liggen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:13 schreef droomkoningin het volgende:
hmmz is die niet al binnen gekomen? ik hoorde syl gister iets zeggen van "oh webdeb, dat ken ik wel"
ik vroeg me al af waar t over ging...
Hopelijk komt hij binnen, wanneer is die op de post gedaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:33 schreef rebellious_angel het volgende:
voordat ik foetsie ben nog even deze link hier, komt van VOL, maar ik hoop ook dat deze brief in DGK terecht komt, zonder censuur!
Van mij mag de brief zo de kooi wel in.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:33 schreef rebellious_angel het volgende:
nee hoor, brief is pas gisteravond/vanacht verstuurd aan ALLE bewonersquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:34 schreef solara4 het volgende:
ik heb gezien dat Brain gister een brief verscheurde, misschien is dat deze wel geweest![]()
![]()
![]()
ben benieuwd, het is een goeie briefquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:47 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
nee hoor, brief is pas gisteravond/vanacht verstuurd aan ALLE bewoners![]()
Ik las eerder iemand posten dat ze vandaag dansles hadden, of dat zo is weet ik niet 100% zeker, voor de rest denk ik dat er helemaal niets op het programma staatquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:07 schreef Ashrak het volgende:
Wie weet wat er voor vandaag op het programma staat ?
Nouquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik las eerder iemand posten dat ze vandaag dansles hadden, of dat zo is weet ik niet 100% zeker, voor de rest denk ik dat er helemaal niets op het programma staat
Ze mogen idd wel wat spanning in de villa gaan brengen, de uitzendingen zijn qua voer ook bijna op (zitten nu op de zaterdagavond vlak voor het incident met Brian) en dan is de koek ook op, dus er moet wel weer een goed bommetje komen willen ze de uitzendingen nog een beetje boeiend houdenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:12 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nou
Gezellig
Wanneer komt er weer een beetje spanning in de villa.
Het is de laatste dagen weken zo afgemat dat ik nu spontaan aan het afkicken ben.
Streams uit ... muziek aan.
En zelfs ruim de tijd om andere dingen te gaan doen.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:12 schreef CHAOS_ het volgende:
Een hele mooie brief van webdeb, die moet zeker de villa in. Ik heb gister wel de reactie gezien over die kaart waar ze het over heeft en wat Brian en Jaap daar over zeiden, van nietsnutten en uitkeringstrekkers, dus ik neem aan dat webdeb het ook heeft gezien en naar aanleiding daarvan deze brief heeft geschreven, want het ging tenslotte over haar gestuurde kaartje naar SHE. Ben wel nieuwsgierig naar de reactie die deze brief te weeg kan brengen in de hut.
Geeft niks, Jaap vergeet de namen ook steedsquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:44 schreef BONG4002 het volgende:
Op S3 een lief paard in beeld (ben naam ff kwijt)
Wie heeft er een mooi actie-script ingeleverd voor vandaag ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:40 schreef Clank het volgende:
Eric en Huub ook wakker. In de grote slaapkamer iedereen ook wakker lijkt het. De dag kan beginnen.
blijkbaar zijn er veel vrouwen zonder zelfrespect in Nederland.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:47 schreef havefun het volgende:
Ik las net dat die Griekse hoer Brian weer benaderd heeft of ze nog een keer langs kon komen?
Is dat wijf niet helemala goed ofzo?
Ja of ze hebben die Griekse veel geld geboden dat zou ook kunnen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
blijkbaar zijn er veel vrouwen zonder zelfrespect in Nederland.
Alleen Sylvia vind ik een krachtige, sterke, goedverzorgde sexy vrouw in het huis
natasja is gestoord, dom, slechte moeder
Amanda, hersenloos, een gat om je zaad in te lozen
Die Grieks, bloedmooi, maar dus ook geen zelfrespect.
Marc de kokquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:04 schreef Clank het volgende:
Amanda gaat bellen. 'k Weet niet naar wie.
Dat zegt wel iets over haar enorme intelligentiequote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:07 schreef scanman01 het volgende:
Amanda vraagt hoe je faxt en of het papiertje dat je erin stopt ook echt bij de geadresseerde aankomt.
Zulke mannen heb je ook genoeg hoor (Brian en Huub), die alles neuken wat los en vast zit. Die geven zich dus ook zomaar aan die meiden en hebben dus ook geen zelfrespect.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
blijkbaar zijn er veel vrouwen zonder zelfrespect in Nederland.
Alleen Sylvia vind ik een krachtige, sterke, goedverzorgde sexy vrouw in het huis
natasja is gestoord, dom, slechte moeder
Amanda, hersenloos, een gat om je zaad in te lozen
Die Grieks, bloedmooi, maar dus ook geen zelfrespect.
Voor iemand die niet weet wat een eidooier is is de werking van een fax een miljoen lichtjaren buiten bereik van haar intelligentie denk ik.....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zegt wel iets over haar enorme intelligentie![]()
![]()
Het idee dat Brian ooit misschien vader wordt vind ik nog veel angstiger.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:12 schreef noekje het volgende:
Eigenlijk is het wel slim van Amanda om te pakken wat je pakken kan, nu het nog kan.
Het is alleen jammer dat er weinig mannen zijn die een echte relatie met zo'n type willen. Ze is leuk voor een paar nachten om dat nou een moeder van je kinderen te laten worden is een ander verhaal.
Prima brief, die kan zo de kooi inquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:17 schreef petraa het volgende:
Mooie brief van Webdeb, ik hoop dat de redactie die doorlaat.
Ik vond het ook niet echt bijzonder boeiend iddquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:33 schreef noekje het volgende:
Ik vind dat hele wietgebeuren helemaal niet zo interessant maar Huub denkt dat het misschien wel gezeik gaat geven in de buitenwereld.
Beetje overdreven denk ik.
10 gaat er dus mee door om te suggereren dat er meer is tussen Huub en Eric dat alleen een hechte vriendschap. Morgen komt Lieke voor een 'pre-functioneringsgeprek' en ben benieuwd of zij er over zal beginnen. Dan zal Huub in de gaten krijgen hoe hij wordt afgeschilderd op de 10 site. Is het misschien de bedoeling van de redactie om op deze manier een wig te drijven tussen Huub en Eric.. wordt hun vriendschap te sterk en dus een bedreiging voor BANJ (de winnaars)??quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:58 schreef Ning het volgende:
11:32 - Afwisseling
En terwijl de ochtend er bijna op zit, ontwaken ook de andere Miljonairs. Brian en Amanda hebben weer ‘gezellig’ naast elkaar geslapen en Huub en Eric als vanouds ook. Deze nacht waren het niet de mannen die druk in de weer waren met gefriemel onder de dekens, maar juist Brian en Amanda. Een beetje afwisseling op z’n tijd…
Bron 10
hoe heet deze les eigenlijk?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:10 schreef noekje het volgende:
Ik vind de pasjes van een redelijk makkelijk niveau maar Brian snapt er helemaal niks van.
Ik heb de indruk dat ze de kantjes er beetje aan het aflopen zijn, het is al de hele week saai, slechte berichtgeving en DGK_RED. leest ook amper nog mee itt daarvoorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:12 schreef kleinzusje het volgende:
10 site is echt te triest aan het worden he ?
nee, dit hoort ook bij de acteerlessen evenals zanglesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah ok, en de mannen mochten dat niet weigeren of zo? heh
Misschien heeft het iets met acteerlessen te maken? Het is nml wel hetzelfde groepje.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah ok, en de mannen mochten dat niert weigeren of zo? heh
ah zo, nou ja, is ook wel weer lachen om een Huub en Brian zo idioot te zien bewegenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets met acteerlessen te maken? Het is nml wel hetzelfde groepje.
Normaal geloof ik dat niet zo snel maar nu ben ik daar niet meer zo zeker van...er moet echt wat gaan gebeuren volgende week door bijv. een nieuwe bewoner erin of een paar stevige bommetjes, anders is het idd snel GAME OVER voor DGKquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:23 schreef kleinzusje het volgende:
Tis een aflopende zaak ben ik bang
Het is wachten op een nieuwe bewoner en de exit van Brian, dan kan er nog wel een leuk spel ontstaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:23 schreef kleinzusje het volgende:
Tis een aflopende zaak ben ik bang
Kan ik me goed indenken, hier precies hetzelfde, ergens wel lekker ook, kan je langzaam afbouwen en sterft uiteindelijk het programma een stille doodquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:30 schreef Spoko het volgende:
de tijden van het hele weekend streamen zijn voorbij hier, zet ze nog maar zelden aan tegenwoordig....
hmm, ik vind Sylvia hier niet echt opvallend, ze staat daar erg slecht met Eric achter zich, die een kop groter isquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:36 schreef noekje het volgende:
Brian wordt al beter!
Dan kijk je naar zo'n groep en de enige die dan opvalt is Sylvia. Die springt dan enorm in het oog. Voor iemand die schijnbaar zo saai is weet ze op enkele vlakken de aandacht naar haar toe te trekken.
Sylvia op de positie van de rat, aDEL daarachter. Rat en Eric achter elkaar en Huub err, tja.. doet het prima daar (ik vind hem erg opvallen zo!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, ik vind Sylvia hier niet echt opvallend, ze staat daar erg slecht met Eric achter zich, die een kop groter is
Starmakerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:30 schreef BONG4002 het volgende:
Trouwens hoog "Starmaker" gehalte die dans, acteer en muzieklessen, krijg gelijk flashbacks naar dat programma
Het schijnt dus een paard te zijn met een gebruiksaanwijzing.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:03 schreef Disana het volgende:
De verzorgster is een stuk minder vriendelijk tegen paard Eginia (spelling?), dat nu aan de beurt is voor een schoon maakbeurt.
Ik heb dat programma nooit bekeken, maar is daar de stekker eruit getrokken? Hoe ging dat, ongeveer?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:05 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
StarmakerHeb daar nog aan meegewerkt. Was daar de dag dat iedereen verteld werd dat het
programma OVER was![]()
Ja, maar het lijkt me toch dat ze Fries veel leuker vindt. Kwam ze ook niet gelijk binnen met Fries? Wordt trouwens nog mooi met een beetje geluk, als Eginia een veulen krijgt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Het schijnt dus een paard te zijn met een gebruiksaanwijzing.
Sylvia heeft ook al eens gezegd dat het een eigenwijs kreng is en zwanger he.
Nou, ik was op het terrein met 1 kandidaat 'bezig' toen buiten ineens alle overige kandidaten naar dequote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb dat programma nooit bekeken, maar is daar de stekker eruit getrokken? Hoe ging dat, ongeveer?
Nee, Fries kwam veel later. Zij is er al vanaf het begin.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar het lijkt me toch dat ze Fries veel leuker vindt. Kwam ze ook niet gelijk binnen met Fries? Wordt trouwens nog mooi met een beetje geluk, als Eginia een veulen krijgt.
Zou dit in de slow chat mogen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:11 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Nou, ik was op het terrein met 1 kandidaat 'bezig' toen buiten ineens alle overige kandidaten naar de
kantine geroepen werden mijn kandidaat ook weggehaald werd. Toen werd er door de produktie tegen
mij al verteld dat het over was (weet de reden eigenlijk niet meer, zal wel kijkcijfers geweest
zijn) en dat ik mijn spullen in kon gaan pakken omdat de kandidaten onze 'activiteiten' niet meer
zouden volgen (Blijf bewust een beetje vaag omdat als je mijn beroep + starmaker in google
intypt je direct weet wie ik ben)
En ze rolde weg, vertelde ze net.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, Fries kwam veel later. Zij is er al vanaf het begin.
Ja leuk, dat veulentje! Camera's alles erbij.
Natasia lag bijna onder Fries?
Dat was 'Staracademy". "Starmaker" was wel een succesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:11 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Nou, ik was op het terrein met 1 kandidaat 'bezig' toen buiten ineens alle overige kandidaten naar de
kantine geroepen werden mijn kandidaat ook weggehaald werd. Toen werd er door de produktie tegen
mij al verteld dat het over was (weet de reden eigenlijk niet meer, zal wel kijkcijfers geweest
zijn) en dat ik mijn spullen in kon gaan pakken omdat de kandidaten onze 'activiteiten' niet meer
zouden volgen (Blijf bewust een beetje vaag omdat als je mijn beroep + starmaker in google
intypt je direct weet wie ik ben)
De verzorgster kwam later ipv Lesley maar toen was Eginia er al.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:15 schreef Disana het volgende:
[..]
En ze rolde weg, vertelde ze net.
Ik dacht dat deze verzorgster veel later kwam, zo rond de tijd van Fries.
Nee, ik heb het inderdaad over Ellen. Die is me dan al die tijd ontschoten, de eerste keer dat ik haar zag was toen Fries werd gebracht.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:16 schreef noekje het volgende:
[..]
De verzorgster kwam later ipv Lesley maar toen was Eginia er al.
Of heb jij het over de verzorgster en ik over het paard?
Ellen is de eigenares van Eginia.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik heb het inderdaad over Ellen. Die is me dan al die tijd ontschoten, de eerste keer dat ik haar zag was toen Fries werd gebracht.
Oh, dat wist ik helemaal niet. Dat verklaart dan ook waarom ze er zo 'familiair' mee is met al dat gemopper.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Ellen is de eigenares van Eginia.
Dat Lesley eerst de paarden verorgde en les gaf was voor het mooie plaatje.
Oh God ja!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda zit niet zo met bloot ... gewoon douchen achter de glazen deuren terwijl de matrasmensen aan het ...eh ... dingesen zijn.
Uh, het kan aan mij liggen hoor maar er zijn ook camera's aanwezig dus ze weet dat heel NL kan meelkijken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:22 schreef Disana het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar ik zou niet zo snel douchen als er allemaal vreemden door de slaapkamer lopen (Amanda en de matrassenreinigers).
Ja, maar wij kijken vrijwilligquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:24 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Uh, het kan aan mij liggen hoor maar er zijn ook camera's aanwezig dus ze weet dat heel NL kan meelkijken.![]()
Ik heb er altijd 4 in beeld. Dus zie ik nu ook wat voor een onbegrijpelijk lachwekkend 'dingetje' Amanda aan heeft gedaanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...én wij kunnen de streams af zetten ...
ooooh, dat ziet eruit!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er altijd 4 in beeld. Dus zie ik nu ook wat voor een onbegrijpelijk lachwekkend 'dingetje' Amanda aan heeft gedaan![]()
.. dat is wat ze nou een niemendalletje noemen denk ik ...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er altijd 4 in beeld. Dus zie ik nu ook wat voor een onbegrijpelijk lachwekkend 'dingetje' Amanda aan heeft gedaan![]()
Moeilijk vol te houden met die voorgevel die erin hangtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. dat is wat ze nou een niemendalletje noemen denk ik ...
Europakker van de markt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
'kost dat nou?... zo'n roze gevalletje'
(camera zoomt in op het prijskaartje)
hm ja ... vandaar die enorme riem misschien.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Moeilijk vol te houden met die voorgevel die erin hangt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
Niets meer aan doen Amanda .... je loopt gigantisch voor joker.
Hmmm, valt erg mee volgens mij.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
Niets meer aan doen Amanda .... je loopt gigantisch voor joker.
De H & M zomercollectie is binnen dus.....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:34 schreef scanman01 het volgende:
Redactie belde net even dat het prijskaartje er nog aan zit.
[afbeelding]
....zonder iets te breken ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:44 schreef Kinga het volgende:
Is Natasia van het paard gedonderd?
Nee, Fries ging op haar voet staan en toen draaide Fries ook nog eens bij. Natasia kwam toen te vallen en lag achter het paard.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:44 schreef Kinga het volgende:
Is Natasia van het paard gedonderd?
oh ok .... dank je welquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, Fries ging op haar voet staan en toen draaide Fries ook nog eens bij. Natasia kwam toen te vallen en lag achter het paard.
Alles is goed afgelopen, alleen schrikken.
Dat komt van de matras van Brian en Amandaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
eeeeh, ik weet niet of ik wil weten wat op dat zwarte lapje ligt. Het ziet er smerig uit.
Dit is nou een voorbeeld van Febo programmering ihkv afkickenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
eeeeh, ik weet niet of ik wil weten wat op dat zwarte lapje ligt. Het ziet er smerig uit.
Was het niet zo dat Eric vandaag zou bepalen wat voor kleding Amanda moest dragen?? (weddenschap van het poolen)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
idd, dat vraag je toch nietquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:02 schreef Sporti het volgende:
Jaap die weer alle details aan de matrassenman vraagt over winst etc. die gozer heeft echt geen greintje fatsoen
![]()
Staat me vaag bij, maar ik heb hem dit onding niet zien uitzoeken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Was het niet zo dat Eric vandaag zou bepalen wat voor kleding Amanda moest dragen?? (weddenschap van het poolen)
Aan a-DEL ? handigquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:24 schreef Disana het volgende:
Ellen legt uit wat de signalen zijn als Eginia dicht bij de bevalling komt.
Tis best winderig op dit momentquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:17 schreef Sporti het volgende:
Amanda vandaag de CS look?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:33 schreef rebellious_angel het volgende:
Vieze vuile controlfreak, die smerige rattekopquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:22 schreef blomst het volgende:
zwangerschaps test voor Amanda, Brian haalt hem bij de voerdeur vandaan en stopt hem in zijn zak.
clearblue
Ja Amanda die wist zelfs niet meer wannner haar laatse menu was, ze lsikt ook gewoon de pil maar door............lichamelijk en geestelijk heeft het schaap geen hygiene helaasquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:23 schreef solara4 het volgende:
was dat nu een zwangerschapstest?????
heeft die niet maar wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:27 schreef solara4 het volgende:
is er nu al bekend of hij een SOA heeft????
Sauna, zwembad jacuzzi inspecteren??quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
Lieke komt morgen!![]()
Uurtje of 2 's middags!
Het wordt morgen mooi weer... hoe dan nu te combineren?![]()
Yep!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:29 schreef Sporti het volgende:
[..]
Sauna, zwembad jacuzzi inspecteren??![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:30 schreef Gigageil het volgende:
Eric wil graag een zeer gehate Negerin zijn met slappe tieten, een dikke buik en kont en nepharen......Yeah Right......![]()
Iets met Nienke natuurlijk .quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw heeft ECHT een hekel aan SHE, zegt ze. Maar ze weet niet hoe ze ze weg moet krijgen.
Braaaajen zegt dat hij wel wat weet, maar daar nog niets over kwijt kan, komt later wel, zegt hij.
Bedoel je misschien Lieke?quote:
Ja die bedoel ikquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:35 schreef Desii het volgende:
[..]
Lieke zal hiermee bedoeld worden... denk ik
nee, maar eric kwam aanvankelijk wel binnen met de mededeling dat er alleen maar plaats was in het huis voor 1 diva.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:33 schreef beequeen het volgende:
Eric is jaloers op Zdngmw als ze helemaal op en top gestyled is, maar dat is nou eenmaal naturel, volgens Zdngmw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |