Geen idee, maar Tien kan natuurlijk over zo verschrikkelijk veel studioruimte beschikken. En op hele grote complexen met veel ingangen. Daar kom je waarschijnlijk nooit achter.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets heel anders, Natasia gaat aanstaande maandag het liedje met haar dochter opnemen
in een geluids-studio. Dit staat gepland van 1900 tot 2200 uur, weet iemand waar dit zal
plaatsvinden, misschien een goed gelegenheid voor een "reality-check" voor onze diva ....![]()
Is dat ook iets wat Natasia viert dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar Tien kan natuurlijk over zo verschrikkelijk veel studioruimte beschikken. En op hele grote complexen met veel ingangen. Daar kom je waarschijnlijk nooit achter.
Wat anders. Dit weekend is ook haar kleine mannetje jarig. Je kunt er zeker van zijn dat meteen maandag een knalfuif voor dat ventje gevierd gaat worden..........
uiteindelijk kom ik op antwoord Bquote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:04 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Wat is dit?
A - Jaap met weer een stokbrood erectie
B - Brain met een bewerkstellig frustratie
C - De spijker van Ton de Klusjesman
D - De terugkeer van Benji
E - Japio krijgt een puntbuik van Carlosquote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:04 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Wat is dit?
A - Jaap met weer een stokbrood erectie
B - Brain met een bewerkstellig frustratie
C - De spijker van Ton de Klusjesman
D - De terugkeer van Benji
aaah wordt tie 7quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar Tien kan natuurlijk over zo verschrikkelijk veel studioruimte beschikken. En op hele grote complexen met veel ingangen. Daar kom je waarschijnlijk nooit achter.
Wat anders. Dit weekend is ook haar kleine mannetje jarig. Je kunt er zeker van zijn dat meteen maandag een knalfuif voor dat ventje gevierd gaat worden..........
Ja, ik wil haar dochter ook niet laten afgaan ..... Maar gezien de laatste paar dagen inquote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
vast érgens in Hilversum, maar waar.. maar, ik vind Natasia best lief de laatste tijd en dit uitstapje is erg leuk voor haar dochter (de afgang voor mamma nóg leuker). - actie niet gepast imho
Dat laatste zal ze tijdens dit uitstapje echt wel een beetje ervaren, denk ikquote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ik wil haar dochter ook niet laten afgaan ..... Maar gezien de laatste paar dagen in
de DGK, denk ik toch dat Natasia wel weer een hand boven haar hoofd zal worden
gehouden (meten met twee maten), en alleen al daarom zou het wel eens goed
zijn dat zij in de buitenwereld ervaart hoe mensen echt over haar denken ......
Nee hoor, dat is echt een beschermd en besloten feestje met Wilgo en de kids. Helemaal vooraf gepland en gescript. Het was je toch ook wel opgevallen hoe braaf en slaafs iedereen meteen voor stemde en vervolgens iedereen Natasia uitgebreid ging feliciteren en zoenen met het resultaat van de stemming. Beelden, die ze voor TV nodig hadden om er een Natasia-special van te kunnen maken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat laatste zal ze tijdens dit uitstapje echt wel een beetje ervaren, denk ik
Ja, je hebt gelijk ... tijd voor actie !!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is echt een beschermd en besloten feestje met Wilgo en de kids. Helemaal vooraf gepland en gescript. Het was je toch ook wel opgevallen hoe braaf en slaafs iedereen meteen voor stemde en vervolgens iedereen Natasia uitgebreid ging feliciteren en zoenen met het resultaat van de stemming. Beelden, die ze voor TV nodig hadden om er een Natasia-special van te kunnen maken.
F - Het spookt in het huis en nu dwaalt de ziel van angelique in het huis rondquote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
E - Japio krijgt een puntbuik van Carlos
Dan moet ze wel eerst overleden zijnquote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:29 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
F - Het spookt in het huis en nu dwaalt de ziel van angelique in het huis rond
Heeft dat mens dan ooit geleefd?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:53 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dan moet ze wel eerst overleden zijn![]()
![]()
Ik denk dat het script veranderd voor de Amerikaanse versie, voor daar is het wel spraakmakend en hier laten ze het doodbloeden. Voor ons makkelijk om af te kicken zo. Ik zet de boel tenminste uit tot vanavond want je kunt al bedenken dat het een hele saaie zaterdag wordt. Uitslapen, kappen, make up, t.v. kijken en weer naar bed.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En toevoeging : SHE werd vandaag 'uitbetaald' voor de geboden hulp - Huub mag Lieke uitnodigen en bellen en ze kregen 3 joints ! Heb je het ooit nog doorzichtiger gezien ?
Ik hoor af en toe wat ritselen maar hoe zie je dat het Natasia is ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:18 schreef blomst het volgende:
Natasia ligt te lezen in bed, die is dus al wakker.
Op stream drie zie je af en toe het boekje bewegen, volgens mij is dat haar bed, plus dat ze zonet even uit bed wasquote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoor af en toe wat ritselen maar hoe zie je dat het Natasia is ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |