quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ok, had hem al 10 minuten klaar staan ......![]()
nog nooitquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:32 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heeft hij haar al eens eerder drinken gebracht op bed??????
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit lijkt me het echte topic, die andere was veel te vroeg open.
PM teruggestuurd
Ja, je hebt gelijk, maar ik kan dat niet meer wijzigen denk ik ......quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:29 schreef tipsch het volgende:
[..]je had hem al 10 minuten bewerkstelligd
Daarom, de OP was ook nog niet juistquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit lijkt me het echte topic, die andere was veel te vroeg open.
PM teruggestuurd
Volgens mij hebben ze elkaar schoongelikt. That's all.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:33 schreef tipsch het volgende:
joh, liggen ze daar nu gewoon verder te stinken, even wat schoonmaken lijkt me wel zo hygiënisch, of.. of.. is er weinig vies geworden?
Het lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:36 schreef STAP01 het volgende:
Hoor ik nou weer die dartpijltjes?
Zou zo mooi zijn als haar mamma bij hernieuwd contact direct haar mening even geeft over hoe haar dochter haar en zichzelf publiekelijk voor lul zetquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:34 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dit gaat leuke TV opleveren. Een A'Del die eindelijk zichzelf kan zijn tegen die enge man. Mark my words.
oh ja! prima oplossingquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Haar er af. Donker verven. Borsten nogmaals vergroten. Naar de KNO arts voor knobbels op stembanden en die meid is een hele andere meid geworden toch?
Hoef je je nergens meer voor te schamen.
Dat hoorde je gisteren ook al. Het is gewoon Japio. Hij stopt die dartplijtjes in z'n bilspleet en laat vervolgens een riante scheet. En hij mikt daarbij op het dartbord.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:36 schreef STAP01 het volgende:
Hoor ik nou weer die dartpijltjes?
ze kan ook nog gewoon een masker opzettenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Haar er af. Donker verven. Borsten nogmaals vergroten. Naar de KNO arts voor knobbels op stembanden en die meid is een hele andere meid geworden toch?
Hoef je je nergens meer voor te schamen.
ah, verklaardquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat hoorde je gisteren ook al. Het is gewoon Japio. Hij stopt die dartplijtjes in z'n bilspleet en laat vervolgens een riante scheet. En hij mikt daarbij op het dartbord.
Had je dat niet ff eerder kunnen zeggen dan! Ik heb er heel de nacht (afelopen nacht) wakker van gelegen!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat hoorde je gisteren ook al. Het is gewoon Japio. Hij stopt die dartplijtjes in z'n bilspleet en laat vervolgens een riante scheet. En hij mikt daarbij op het dartbord.
Die deur van hun slaapkamer klapperde net een paar keer. Zou het komen, omdat er boven mensen naar binnen komen??quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, die stem herken je uit alle stemmen en na jaren nog steeds.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ze kan ook nog gewoon een masker opzetten
![]()
Dat zag ik ookquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Met gevaar voor eigen leven richt Huub zich anaal naar Eric. Geen reactie bij Eric - het is veilig, Huub had gekontroleerd of Eric wel echt sliep.
[afbeelding]
oh jee, redactie, houden jullie dat wel in de gaten?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:43 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Of zijn die tikken van het bed vanJ.aap, die het aan het begeven is?
Volgens mij is dat die snelwegquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:42 schreef tipsch het volgende:
caramba wat een turbulentie op stream 1+2
Die mensen boven gingen waarschijnlijk weg, het waren mijn buren want ik zag daar het licht ineens aan gaan ....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Die deur van hun slaapkamer klapperde net een paar keer. Zou het komen, omdat er boven mensen naar binnen komen??
En droog en eenzaam ........quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wat een herrie op die slaapkamer zeg. Ben blij, dat ik zo naar mijn eigen bedje mag, waar het stil, schoon en veilig is.
phewwwquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:49 schreef Prospera het volgende:
Huub heeft zich toch maar snel omgedraaid, of dat verstandig is![]()
[afbeelding]
Lekker rustig zei ik dus alquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En droog en eenzaam ........![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:52 schreef tipsch het volgende:
Heeft de redactie net eigenlijk wel gehoord dat rat aDEL vroeg of zij hem anaal wilde vingeren? Er ontgaat ze zoveel de laatste tijd.
Rebus : "k" + "ontgaat" - "a" ........ De redactie had het al helemaal gezien..........quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:52 schreef tipsch het volgende:
Heeft de redactie net eigenlijk wel gehoord dat rat aDEL vroeg of zij hem anaal wilde vingeren? Er ontgaat ze zoveel de laatste tijd.
kontgat? ik snap dat niet hoor, waarom wordt dit dan niet opgemerkt op de tien-site als "nieuws"?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Rebus : "k" + "ontgaat" - "a" ........ De redactie had het al helemaal gezien..........
vast érgens in Hilversum, maar waar.. maar, ik vind Natasia best lief de laatste tijd en dit uitstapje is erg leuk voor haar dochter (de afgang voor mamma nóg leuker). - actie niet gepast imhoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets heel anders, Natasia gaat aanstaande maandag het liedje met haar dochter opnemen
in een geluids-studio. Dit staat gepland van 1900 tot 2200 uur, weet iemand waar dit zal
plaatsvinden, misschien een goed gelegenheid voor een "reality-check" voor onze diva ....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |