Dat komt van de matras van Brian en Amandaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
eeeeh, ik weet niet of ik wil weten wat op dat zwarte lapje ligt. Het ziet er smerig uit.
Dit is nou een voorbeeld van Febo programmering ihkv afkickenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
eeeeh, ik weet niet of ik wil weten wat op dat zwarte lapje ligt. Het ziet er smerig uit.
Was het niet zo dat Eric vandaag zou bepalen wat voor kleding Amanda moest dragen?? (weddenschap van het poolen)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er altijd 4 in beeld. Dus zie ik nu ook wat voor een onbegrijpelijk lachwekkend 'dingetje' Amanda aan heeft gedaan![]()
idd, dat vraag je toch nietquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:02 schreef Sporti het volgende:
Jaap die weer alle details aan de matrassenman vraagt over winst etc. die gozer heeft echt geen greintje fatsoen
![]()
Staat me vaag bij, maar ik heb hem dit onding niet zien uitzoeken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Was het niet zo dat Eric vandaag zou bepalen wat voor kleding Amanda moest dragen?? (weddenschap van het poolen)
Aan a-DEL ? handigquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:24 schreef Disana het volgende:
Ellen legt uit wat de signalen zijn als Eginia dicht bij de bevalling komt.
Tis best winderig op dit momentquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:17 schreef Sporti het volgende:
Amanda vandaag de CS look?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:33 schreef rebellious_angel het volgende:
voordat ik foetsie ben nog even deze link hier, komt van VOL, maar ik hoop ook dat deze brief in DGK terecht komt, zonder censuur!
Vieze vuile controlfreak, die smerige rattekopquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:22 schreef blomst het volgende:
zwangerschaps test voor Amanda, Brian haalt hem bij de voerdeur vandaan en stopt hem in zijn zak.
clearblue
Ja Amanda die wist zelfs niet meer wannner haar laatse menu was, ze lsikt ook gewoon de pil maar door............lichamelijk en geestelijk heeft het schaap geen hygiene helaasquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:23 schreef solara4 het volgende:
was dat nu een zwangerschapstest?????
heeft die niet maar wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:27 schreef solara4 het volgende:
is er nu al bekend of hij een SOA heeft????
Sauna, zwembad jacuzzi inspecteren??quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
Lieke komt morgen!![]()
Uurtje of 2 's middags!
Het wordt morgen mooi weer... hoe dan nu te combineren?![]()
Yep!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:29 schreef Sporti het volgende:
[..]
Sauna, zwembad jacuzzi inspecteren??![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:30 schreef Gigageil het volgende:
Eric wil graag een zeer gehate Negerin zijn met slappe tieten, een dikke buik en kont en nepharen......Yeah Right......![]()
Iets met Nienke natuurlijk .quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw heeft ECHT een hekel aan SHE, zegt ze. Maar ze weet niet hoe ze ze weg moet krijgen.
Braaaajen zegt dat hij wel wat weet, maar daar nog niets over kwijt kan, komt later wel, zegt hij.
Bedoel je misschien Lieke?quote:
Ja die bedoel ikquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:35 schreef Desii het volgende:
[..]
Lieke zal hiermee bedoeld worden... denk ik
nee, maar eric kwam aanvankelijk wel binnen met de mededeling dat er alleen maar plaats was in het huis voor 1 diva.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:33 schreef beequeen het volgende:
Eric is jaloers op Zdngmw als ze helemaal op en top gestyled is, maar dat is nou eenmaal naturel, volgens Zdngmw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |