Zou dit in de slow chat mogen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:11 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Nou, ik was op het terrein met 1 kandidaat 'bezig' toen buiten ineens alle overige kandidaten naar de
kantine geroepen werden mijn kandidaat ook weggehaald werd. Toen werd er door de produktie tegen
mij al verteld dat het over was (weet de reden eigenlijk niet meer, zal wel kijkcijfers geweest
zijn) en dat ik mijn spullen in kon gaan pakken omdat de kandidaten onze 'activiteiten' niet meer
zouden volgen (Blijf bewust een beetje vaag omdat als je mijn beroep + starmaker in google
intypt je direct weet wie ik ben)
En ze rolde weg, vertelde ze net.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, Fries kwam veel later. Zij is er al vanaf het begin.
Ja leuk, dat veulentje! Camera's alles erbij.
Natasia lag bijna onder Fries?
Dat was 'Staracademy". "Starmaker" was wel een succesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:11 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Nou, ik was op het terrein met 1 kandidaat 'bezig' toen buiten ineens alle overige kandidaten naar de
kantine geroepen werden mijn kandidaat ook weggehaald werd. Toen werd er door de produktie tegen
mij al verteld dat het over was (weet de reden eigenlijk niet meer, zal wel kijkcijfers geweest
zijn) en dat ik mijn spullen in kon gaan pakken omdat de kandidaten onze 'activiteiten' niet meer
zouden volgen (Blijf bewust een beetje vaag omdat als je mijn beroep + starmaker in google
intypt je direct weet wie ik ben)
De verzorgster kwam later ipv Lesley maar toen was Eginia er al.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:15 schreef Disana het volgende:
[..]
En ze rolde weg, vertelde ze net.
Ik dacht dat deze verzorgster veel later kwam, zo rond de tijd van Fries.
Nee, ik heb het inderdaad over Ellen. Die is me dan al die tijd ontschoten, de eerste keer dat ik haar zag was toen Fries werd gebracht.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:16 schreef noekje het volgende:
[..]
De verzorgster kwam later ipv Lesley maar toen was Eginia er al.
Of heb jij het over de verzorgster en ik over het paard?
Ellen is de eigenares van Eginia.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik heb het inderdaad over Ellen. Die is me dan al die tijd ontschoten, de eerste keer dat ik haar zag was toen Fries werd gebracht.
Oh, dat wist ik helemaal niet. Dat verklaart dan ook waarom ze er zo 'familiair' mee is met al dat gemopper.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Ellen is de eigenares van Eginia.
Dat Lesley eerst de paarden verorgde en les gaf was voor het mooie plaatje.
Oh God ja!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda zit niet zo met bloot ... gewoon douchen achter de glazen deuren terwijl de matrasmensen aan het ...eh ... dingesen zijn.
Uh, het kan aan mij liggen hoor maar er zijn ook camera's aanwezig dus ze weet dat heel NL kan meelkijken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:22 schreef Disana het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar ik zou niet zo snel douchen als er allemaal vreemden door de slaapkamer lopen (Amanda en de matrassenreinigers).
Ja, maar wij kijken vrijwilligquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:24 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Uh, het kan aan mij liggen hoor maar er zijn ook camera's aanwezig dus ze weet dat heel NL kan meelkijken.![]()
Ik heb er altijd 4 in beeld. Dus zie ik nu ook wat voor een onbegrijpelijk lachwekkend 'dingetje' Amanda aan heeft gedaanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...én wij kunnen de streams af zetten ...
ooooh, dat ziet eruit!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er altijd 4 in beeld. Dus zie ik nu ook wat voor een onbegrijpelijk lachwekkend 'dingetje' Amanda aan heeft gedaan![]()
.. dat is wat ze nou een niemendalletje noemen denk ik ...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er altijd 4 in beeld. Dus zie ik nu ook wat voor een onbegrijpelijk lachwekkend 'dingetje' Amanda aan heeft gedaan![]()
Moeilijk vol te houden met die voorgevel die erin hangtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. dat is wat ze nou een niemendalletje noemen denk ik ...
Europakker van de markt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
'kost dat nou?... zo'n roze gevalletje'
(camera zoomt in op het prijskaartje)
hm ja ... vandaar die enorme riem misschien.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Moeilijk vol te houden met die voorgevel die erin hangt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
Niets meer aan doen Amanda .... je loopt gigantisch voor joker.
Hmmm, valt erg mee volgens mij.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
Niets meer aan doen Amanda .... je loopt gigantisch voor joker.
De H & M zomercollectie is binnen dus.....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:34 schreef scanman01 het volgende:
Redactie belde net even dat het prijskaartje er nog aan zit.
[afbeelding]
....zonder iets te breken ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:44 schreef Kinga het volgende:
Is Natasia van het paard gedonderd?
Nee, Fries ging op haar voet staan en toen draaide Fries ook nog eens bij. Natasia kwam toen te vallen en lag achter het paard.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:44 schreef Kinga het volgende:
Is Natasia van het paard gedonderd?
oh ok .... dank je welquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, Fries ging op haar voet staan en toen draaide Fries ook nog eens bij. Natasia kwam toen te vallen en lag achter het paard.
Alles is goed afgelopen, alleen schrikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |