Ik vond het ook niet echt bijzonder boeiend iddquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:33 schreef noekje het volgende:
Ik vind dat hele wietgebeuren helemaal niet zo interessant maar Huub denkt dat het misschien wel gezeik gaat geven in de buitenwereld.
Beetje overdreven denk ik.
10 gaat er dus mee door om te suggereren dat er meer is tussen Huub en Eric dat alleen een hechte vriendschap. Morgen komt Lieke voor een 'pre-functioneringsgeprek' en ben benieuwd of zij er over zal beginnen. Dan zal Huub in de gaten krijgen hoe hij wordt afgeschilderd op de 10 site. Is het misschien de bedoeling van de redactie om op deze manier een wig te drijven tussen Huub en Eric.. wordt hun vriendschap te sterk en dus een bedreiging voor BANJ (de winnaars)??quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:58 schreef Ning het volgende:
11:32 - Afwisseling
En terwijl de ochtend er bijna op zit, ontwaken ook de andere Miljonairs. Brian en Amanda hebben weer ‘gezellig’ naast elkaar geslapen en Huub en Eric als vanouds ook. Deze nacht waren het niet de mannen die druk in de weer waren met gefriemel onder de dekens, maar juist Brian en Amanda. Een beetje afwisseling op z’n tijd…
Bron 10
hoe heet deze les eigenlijk?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:10 schreef noekje het volgende:
Ik vind de pasjes van een redelijk makkelijk niveau maar Brian snapt er helemaal niks van.
Ik heb de indruk dat ze de kantjes er beetje aan het aflopen zijn, het is al de hele week saai, slechte berichtgeving en DGK_RED. leest ook amper nog mee itt daarvoorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:12 schreef kleinzusje het volgende:
10 site is echt te triest aan het worden he ?
nee, dit hoort ook bij de acteerlessen evenals zanglesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah ok, en de mannen mochten dat niet weigeren of zo? heh
Misschien heeft het iets met acteerlessen te maken? Het is nml wel hetzelfde groepje.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah ok, en de mannen mochten dat niert weigeren of zo? heh
ah zo, nou ja, is ook wel weer lachen om een Huub en Brian zo idioot te zien bewegenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets met acteerlessen te maken? Het is nml wel hetzelfde groepje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |