ik hoop het ook, maar ben bang van nietquote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:33 schreef rebellious_angel het volgende:
voordat ik foetsie ben nog even deze link hier, komt van VOL, maar ik hoop ook dat deze brief in DGK terecht komt, zonder censuur!
Als deze brief er niet komt weten we weer een stukje meer over de redactie. De videoboodschap van Jaap mocht immers ook van de chocoladeboy, waarin hij openlijk Huub even afbrandde.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:45 schreef Prosac het volgende:
[..]D
ik hoop het ook, maar ben bang van niet
Oh jammer dat ik dat dan gemist heb. Ik las wel dat Brian na het lezen van een brief een paar scheldwoorden er tegenaan gooide.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:13 schreef droomkoningin het volgende:
hmmz is die niet al binnen gekomen? ik hoorde syl gister iets zeggen van "oh webdeb, dat ken ik wel"
ik vroeg me al af waar t over ging...
Dit een 2e brief nav het bashen van de schrijver door Jaap en Brian die de kaart van haar die gister binnenkwam lazen die op het aanrecht was blijven liggen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:13 schreef droomkoningin het volgende:
hmmz is die niet al binnen gekomen? ik hoorde syl gister iets zeggen van "oh webdeb, dat ken ik wel"
ik vroeg me al af waar t over ging...
Hopelijk komt hij binnen, wanneer is die op de post gedaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:33 schreef rebellious_angel het volgende:
voordat ik foetsie ben nog even deze link hier, komt van VOL, maar ik hoop ook dat deze brief in DGK terecht komt, zonder censuur!
Van mij mag de brief zo de kooi wel in.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:33 schreef rebellious_angel het volgende:
nee hoor, brief is pas gisteravond/vanacht verstuurd aan ALLE bewonersquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:34 schreef solara4 het volgende:
ik heb gezien dat Brain gister een brief verscheurde, misschien is dat deze wel geweest![]()
![]()
![]()
ben benieuwd, het is een goeie briefquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:47 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
nee hoor, brief is pas gisteravond/vanacht verstuurd aan ALLE bewoners![]()
Ik las eerder iemand posten dat ze vandaag dansles hadden, of dat zo is weet ik niet 100% zeker, voor de rest denk ik dat er helemaal niets op het programma staatquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:07 schreef Ashrak het volgende:
Wie weet wat er voor vandaag op het programma staat ?
Nouquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik las eerder iemand posten dat ze vandaag dansles hadden, of dat zo is weet ik niet 100% zeker, voor de rest denk ik dat er helemaal niets op het programma staat
Ze mogen idd wel wat spanning in de villa gaan brengen, de uitzendingen zijn qua voer ook bijna op (zitten nu op de zaterdagavond vlak voor het incident met Brian) en dan is de koek ook op, dus er moet wel weer een goed bommetje komen willen ze de uitzendingen nog een beetje boeiend houdenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:12 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nou
Gezellig
Wanneer komt er weer een beetje spanning in de villa.
Het is de laatste dagen weken zo afgemat dat ik nu spontaan aan het afkicken ben.
Streams uit ... muziek aan.
En zelfs ruim de tijd om andere dingen te gaan doen.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:12 schreef CHAOS_ het volgende:
Een hele mooie brief van webdeb, die moet zeker de villa in. Ik heb gister wel de reactie gezien over die kaart waar ze het over heeft en wat Brian en Jaap daar over zeiden, van nietsnutten en uitkeringstrekkers, dus ik neem aan dat webdeb het ook heeft gezien en naar aanleiding daarvan deze brief heeft geschreven, want het ging tenslotte over haar gestuurde kaartje naar SHE. Ben wel nieuwsgierig naar de reactie die deze brief te weeg kan brengen in de hut.
Geeft niks, Jaap vergeet de namen ook steedsquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:44 schreef BONG4002 het volgende:
Op S3 een lief paard in beeld (ben naam ff kwijt)
Wie heeft er een mooi actie-script ingeleverd voor vandaag ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:40 schreef Clank het volgende:
Eric en Huub ook wakker. In de grote slaapkamer iedereen ook wakker lijkt het. De dag kan beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |