maar dit is toch niets nieuws, natas met nena dan????quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian maakt grapjes dat Natasia en Amanda misschien ook wel hebben liggen flikflooien onder de dekens .... grapjes mét ondertoontje
Bank afspraak 20:15quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:08 schreef Domenica het volgende:
Waarom zijn ze zich aan het verkleden?
.... dit was een jaloers ondertoontje.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:09 schreef solara4 het volgende:
[..]
maar dit is toch niets nieuws, natas met nena dan????
Syl is er niet Dus wat anders helaasquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:09 schreef Kaleddis het volgende:
Het zou nou eens een leuke verrassing zijn om er vanavond een nieuwe bewoner in te gooien![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:14 schreef product het volgende:
20:15 allemaal op de bank verzamelen toch?
Was vanmorgen al idd, om 10 uur.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:12 schreef Kaleddis het volgende:
Scan, je foto's zijn aangekomen bij Huub, hij is er blij mee![]()
motorrijlesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:22 schreef droomkoningin het volgende:
ik val dr weer op t juiste moment in.. net huberpuber aan de foon met liekepieke.. en nu een bank momentje....
maar wat ik me afvraag.. waar is syl??
ok tnxquote:
zeker een video voor brianquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:23 schreef Varen het volgende:
of een boodschap
Kennelijk maakt hem dat erg aantrekkelijk voor Amandaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zoekt altijd toenadering tot Brian maar andersom haalt hij haar nooit aan, het enige lichamelijk contact wat hij met haar zoekt als hij z'n pik erin wil douwen
Syl wordt onder het mom van motorrijles vreselijk genomen op het zadel vanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:22 schreef droomkoningin het volgende:
ik val dr weer op t juiste moment in.. net huberpuber aan de foon met liekepieke.. en nu een bank momentje....
maar wat ik me afvraag.. waar is syl??
Daar is ie eerlijk voor uitgekomen (natuurlijk niet tegen Amanda maar tegen Nats). Daar is ze goed voor blijkbaarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zoekt altijd toenadering tot Brian maar andersom haalt hij haar nooit aan, het enige lichamelijk contact wat hij met haar zoekt is als hij z'n pik erin wil douwen
Komt toch beter over dan Amandaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:27 schreef schatje het volgende:
Die gestoorde hoer.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Whahaha, Ellie heet ze???
Hahahaha, Amanda: maakt ze hier schoon ofzo??
Amanda krijgt humorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Whahaha, Ellie heet ze???
Hahahaha, Amanda: maakt ze hier schoon ofzo??
Ja Brian die dan de keuze heeft om 2 vrouwen te neuken en ze beide jaloers te maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:29 schreef grazygirl het volgende:
ze staat nog voor de deur ook volgens mij haha
Zou mijn brief dan toch zijn aangekomenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:05 schreef solara4 het volgende:
brain verschuurt een brief
en dan dat in 20 zinnen langerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian spijt het dat alles zo snel is gegaan (uhuh) en hij heeft zijn les geleerd (natuurlijk)
wat stond er in dan????quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Zou mijn brief dan toch zijn aangekomen
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:30 schreef Kaleddis het volgende:
Brian zou er niet meer willen zien. Ik zou zeggen, gooi nu maar naar binnen![]()
Ja de nwe bewoonster, zou GEWELDIG zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:30 schreef Kaleddis het volgende:
Brian zou er niet meer willen zien. Ik zou zeggen, gooi nu maar naar binnen![]()
Nou wat een heerlijk en spannende sexrelatie hebben die 2quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian wil ook niks met schoonmaaksters.... *zucht*
Hij deelt nu met Amanda een heerlijke sexrelatie.
Dat zou pas een leuk bommetje zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:30 schreef Kaleddis het volgende:
Niets over keetje tippel, dus zal het die brief niet zijn.quote:
Is ze ook weer schoonquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou wat een heerlijk en spannende sexrelatie hebben die 2![]()
Amanda komt elke avond spuitend klaar![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:35 schreef Mereltje het volgende:
Het zou geweldig zijn als die Griekse de nieuwe bewoonster zou zijn
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:35 schreef waxmask het volgende:
Ellie wil erin, wij willen haar erin, Socaboys willen haar erin, en party wil haar er in... Wat houdt de DGK redactie nog tegen
doe maarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:37 schreef Sporti het volgende:
Kan er geen cos komen om ELLY te verwelkomen?![]()
Ik vind het echt wel een stille hint dat we binnenkort meer gaan zien van Ellie...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:35 schreef rooie3 het volgende:
Wat een rare boodschap zeg.
Vertelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:37 schreef grazygirl het volgende:
ik denk zelfs heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel binnenkort
De inhoud gaat opgevuld worden door Brainquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:38 schreef Ashrak het volgende:
Ik zie liever Elly niet komen, maar eerder een persoon met inhoud.
Al is het maar voor een weekjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:38 schreef Ashrak het volgende:
Ik zie liever Elly niet komen, maar eerder een persoon met inhoud.
Tis inderdaad niet te geloven.........hij hoeft alleen maar het woord DAME uit te spreken en ik moet alquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
Helaas niet, ik zit alweer ver over mijn maximaal toelaatbare portie Brainless-prietpraat.
Wat is die jongen toch volslagen kansloos.
En wat is er mis met die meiden die iets in dat stuk ongeluk zien?
Verdomd, het staat zelfs al op de DGK-site!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:37 schreef grazygirl het volgende:
ik denk zelfs heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel binnenkort
eenvoudig, zowel die griekse als amanda is niet vies van vrouwenliefdequote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:39 schreef grazygirl het volgende:
maar hoe krijgen ze elly aan de SHE kanten dan meteen Amanda erbij dan is de meerderheid weer bij SHE
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
eenvoudig, zowel die griekse als amanda is niet vies van vrouwenliefde
elly moet gaat rotzooien met amanda, amanda opstoken tegen brian
en dan allebei in het ploegje van she, want brian wordt natuurlijk para
natasia gaat hem beschermen en jaap hobbelt er wel achteraan
dus 5 tegen 3 voor SHE
![]()
Of eet smakelijkquote:
Elly gaat niet naar de SHE kant, dat lijkt me vrij duidelijk, tenzij ze stiekum wraak wil nemen op Brainless. Misschien dat Amanda definitief naar de SHE kant zal gaan, maar daar zit ik eigenlijk niet op te wachten. Denk dat als Ellie erin komt, dat Amanda dan exit is...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:39 schreef grazygirl het volgende:
maar hoe krijgen ze elly aan de SHE kanten dan meteen Amanda erbij dan is de meerderheid weer bij SHE
![]()
Ik vind Ellie een stuk leuker om naar te kijken. En zo dom als Amanda kan ze haast niet zijn. Hoewel het feit dat ze Brainless leuk vindt natuurlijk dan wel weer beangstigend is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:41 schreef Mika25 het volgende:
Ik zie dat ik niets gemist heb vandaag... Wordt nu wel errug saai in de villa...
En die Ellie mag wat mij betreft wegblijven. Als ze erin komt dan krijgen we een korte ruzie tussen Amanda en Ellie, met als uiteindelijke resultaat dat Amanda eruit gestemd wordt, maar dan zitten we weer met Ellie opgescheept dus dat is ook geen verbetering...
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:46 schreef Varen het volgende:
Laaaaaaang verhaal, respect brother. Opvoeding van mama.
Huubje bekijkt het leven door een roze bril, en wordt helemaal blij van al die vlindertjes in zijn buik.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:46 schreef rooie3 het volgende:
Pfffffffff wat een dom gezwets weer allemaal.
Nog effe en Huubje valt in katzwijm voor rat.
Het feit dat ze de villa in WILT na haar publieke vernedering zegt genoeg over haar. Ze is inderdaad véél knapper dan Amanda, maar misschien is ze wel nog irritanter.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik vind Ellie een stuk leuker om naar te kijken. En zo dom als Amanda kan ze haast niet zijn. Hoewel het feit dat ze Brainless leuk vindt natuurlijk dan wel weer beangstigend is.
Ja, en dit is ook koren op de molen, omdat hij Huub graag wil koppelen aan Lieke.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Huubje bekijkt het leven door een roze bril, en wordt helemaal blij van al die vlindertjes in zijn buik.
Heeft jouw Afdeling Snode Plannen al aan mevrouw Pannekoek doorgebeld dat het misschien wel leuk is dat zowel Lieke als Ellie nieuwe bewoonsters worden?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, en dit is ook koren op de molen, omdat hij Huub graag wil koppelen aan Lieke.
Hij ziet Huub al vertrekken om Lieke.
Nee, helaas hebben zij de screening niet gehaaldquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heeft jouw Afdeling Snode Plannen al aan mevrouw Pannekoek doorgebeld dat het misschien wel leuk is dat zowel Lieke als Ellie nieuwe bewoonsters worden?
Ik herinner me dat reclamevliegtuigje met de tekst "met Party De Kooi in"quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:35 schreef waxmask het volgende:
Ellie wil erin, wij willen haar erin, Socaboys willen haar erin, en party wil haar er in... Wat houdt de DGK redactie nog tegen
Zeg ik..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:54 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, ze gaan zo weer TV kijken? Dat wordt de zoveelste saaie dag...
Je weet nooit wanner het ineens weer spannened wordt. Al zo vaak nam een avond een verrassende wending.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:54 schreef Mika25 het volgende:
Yep je lijdt ook aan de welbekende dip....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:54 schreef Mika25 het volgende:
Dan worden ze nog rustiger en meliger dan ze nu al zijn. Dat belooft weinig goeds...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:59 schreef Brici het volgende:
Ze gaan vanaaf blowen
Ja daar zit ik nou ook niet echt op te wachtenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:01 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dan worden ze nog rustiger en meliger dan ze nu al zijn. Dat belooft weinig goeds...
Ik ben wel bang dat dit het hoogtepunt van de avond wordt...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:08 schreef RSie het volgende:
hehe
amanda: wat een ranzige wijn is dat!!!
Huub: dat is ook Sherry
Psies! Als we dan toch tegen een domme trut aan moeten kijken, doe dan maar een echt lekkere domme trut.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:09 schreef T-lex het volgende:
En toch hé....zie ik die Elly liever dan Amanda met dat gebeeldhouwde haar van d'r.![]()
brian rook haar (ellies) punani door het plasmascherm. hij heeft spijt dat hij die vieze amanda gecopuleerd heeft.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:09 schreef T-lex het volgende:
En toch hé....zie ik die Elly liever dan Amanda met dat gebeeldhouwde haar van d'r.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:10 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben wel bang dat dit het hoogtepunt van de avond wordt...![]()
Kijk even op het problemen met de streams topic, staat een super link van user ACHquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:11 schreef S.Flodder het volgende:
hebben jullie ook zo`n klote stream?
Een van haar ouders is Grieks.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:13 schreef kissa het volgende:
Waarom wordt Ellie de Griekse genoemd?![]()
Ze heeft een oerhollandse naam en spreekt tamelijk plat Nederlands..
waarschijnlijk door die zaadvragende ogen en dat ze griekse seks met brian wilquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:13 schreef kissa het volgende:
Gemist is een groot woordquote:
Waarschijnlijk is haar vader, moeder of betovergrootmoeder van Griekse originequote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:13 schreef kissa het volgende:
ik vind je avatar zo engquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:16 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
waarschijnlijk door die zaadvragende ogen en dat ze griekse seks met brian wil
Griekse sex is neuken tussen iemands tieten en die had ze nauwelijksquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:16 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
waarschijnlijk door die zaadvragende ogen en dat ze griekse seks met brian wil
Zo wordt je als iets van Polonium inslikt (klopt he Polonium-120?)quote:
Dat je daar op let...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Griekse sex is neuken tussen iemands tieten en die had ze nauwelijks
als je van de drugs en radioactiefmateriaal/afval afblijft valt het wel mee toch?quote:
Oh ? Dacht dat dat Russisch was ??? Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
siquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo wordt je als iets van Polonium inslikt (klopt he Polonium-120?)
OOOOOOOOOOOOOOOOw jij hebt gelijk, het is ook Russisch!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh ? Dacht dat dat Russisch was ??? Weer wat geleerd![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als je van de drugs en radioactiefmateriaal/afval afblijft valt het wel mee toch?
Griekse sex is van achteren. Russisch is tussen de tieten (indien van toepassing).quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is Grieks niet anaal? Dan ben ik genaaid!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoerenloperquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:22 schreef demins het volgende:
Is Grieks niet anaal? Dan ben ik genaaid!![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOw jij hebt gelijk, het is ook Russisch!
Grieks is anaal!
Nee, tokkiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:24 schreef kleinzusje het volgende:
Komen jullie ook ?
Ben al onderweg! En in de SC mag je ook best over de streams praten! The best of both worlds!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:24 schreef kleinzusje het volgende:
Komen jullie ook ?
daar zijn ze nu naar aan het kijken dus?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
Als ik hier nu zeg dat ik Voetbalvrouwen een kutserie vind, dan ben ik toch gewoon ontopic?![]()
Yep, en aangezien S4 continu op de plasma gericht staat is Voetbalvrouwen nu integraal onderdeel van DGK-discussies.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:27 schreef maril het volgende:
[..]
daar zijn ze nu naar aan het kijken dus?![]()
Het kan mij iig niet echt boeien.... Voetbalvrouwen dan hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Yep, en aangezien S4 continu op de plasma gericht staat is Voetbalvrouwen nu integraal onderdeel van DGK-discussies.
Ik heb het zondag 5 minuten aangezien, dat Voetbalvrouwen, vooral omdat ie toch al op 10 stond ivm de voetbal.quote:
Ben ik nou blind of kan ik dat topic nu niet vinden?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kijk even op het problemen met de streams topic, staat een super link van user ACH![]()
nee hoor ik kan het ook niet vindenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:37 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ben ik nou blind of kan ik dat topic nu niet vinden?
Het niveau stijgt dus langzaamquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:47 schreef Myriam1978 het volgende:
De heg dus die heg!
Om op te roken .......quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:14 schreef Darklight het volgende:
waarom hebben ze eigenlijk een joint gekregen?
ik blijf nog ff streamenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:11 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eric zit met smart te wachten op huub voor weer een aftrekbeurt![]()
Dat snap ikquote:
Eerder werd er moeilijk over gedaan. Nena kreeg wel een joint maar moest die 'achter' roken. Vanmiddag kreeg Huub ineens toestemming. Voortschrijdend inzicht van Tien ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:16 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat snap ik
Maar er werd toch altijd vet moeilijk gedaan over wiet? En nu roken ze gewoon een joint op de slaapkamer
Kijk even op problemen met de streams topic !!!quote:
Hypocriet stuk vretenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:17 schreef rooie3 het volgende:
Nou Japio je kan trots zijn op jezelf.
Een doodzieke vrouw belachelijk maken.
En uitschelden voor vreetzak omdat ze niks anders te doen heeft.
Ze doet me aan 1 van de "kassameisjes denken"quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:13 schreef kissa het volgende:
Moert ook gewoon kunnen, een joint rokenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eerder werd er moeilijk over gedaan. Nena kreeg wel een joint maar moest die 'achter' roeken. Vanmiddag kreeg Huub ineens toestemming. Voortschrijdend inzicht van Tien ?
jawel, maar het is dodelijk saai voor een streamerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:20 schreef Darklight het volgende:
[..]
Moert ook gewoon kunnen, een joint roken![]()
Nou ik niet hoor, nooit gedaan ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:22 schreef scanman01 het volgende:
Als ik ze zo hoor, blowt iedereen geloof ikOf dat denken ze.
De streams van Fok kan ik niet bekijken want mijn media player werkt niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kijk even op problemen met de streams topic !!!
Het moederkruid heeft een helende werking!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, grensverleggende televisie weer hoor.
Roel mocht dit niet.
Maar waarom doet Eric mee.
Die was toch ziek.
Het lijkt wel of iedereen die in DGK ziek is, binnen een halve dag weer beter is, Brian die keer op maandagmorgen toen Nena naar het ziekenhuis moest, en Huub met die keelontsteking.
Nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
een hash-jointje. waarschijnlijk een eenvoudig voorgedraaid dingetje.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:24 schreef Tissik het volgende:
Van Brian was het al duidelijk, die is nooit uit die drugspsychose gekomen![]()
Daar zullen velen het mee eens zijn. Ik vraag me af of Tien het nu ook in de TV uitzending zal opnemen. Op de streams is stap 1 maar TV ????quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:20 schreef Darklight het volgende:
[..]
Moert ook gewoon kunnen, een joint roken![]()
Deze werken wel goedquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:23 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De streams van Fok kan ik niet bekijken want mijn media player werkt niet.Ik kijk nu streams via een andere link (weet niet welke, was een tip van iemand hier) en die werkt altijd prima, maar nu niet.
![]()
denk ik ook jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan.
ben denk de enige hier![]()
Medicinale wietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
Maar waarom doet Eric mee.
Die was toch ziek.
wees gerust, ik ook niet, omdat ik niet durfquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan.
ben denk de enige hier![]()
heb je hier iets aan misschien? Problemen met streamsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:23 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De streams van Fok kan ik niet bekijken want mijn media player werkt niet.Ik kijk nu streams via een andere link (weet niet welke, was een tip van iemand hier) en die werkt altijd prima, maar nu niet.
![]()
Als het averechts werkt mag ie van mij wel een hele hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:25 schreef proh het volgende:
laat Brian maar wat hijsjes nemen, wordt wat minder para van.... of zou het everechts werken?
bang voor wiet/hasj???quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:25 schreef Marelle het volgende:
[..]
wees gerust, ik ook niet, omdat ik niet durf![]()
wees stil Peter5000quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
De verslavingsgevoeligheid van Huub is meteen al goed merkbaar.
Als ze de gameroom ingaan, en Jaap komt erachter, is het een mooie kans agressie uit te lokken bij Huub.
Alhoewel hij wellicht een goede stoned heeft, tegenover zijn kwade dronk.
Dat is afwachten.
doe maar een hele plant danquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:26 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Als het averechts werkt mag ie van mij wel een hele hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |