jawel, maar het is dodelijk saai voor een streamerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:20 schreef Darklight het volgende:
[..]
Moert ook gewoon kunnen, een joint roken![]()
Nou ik niet hoor, nooit gedaan ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:22 schreef scanman01 het volgende:
Als ik ze zo hoor, blowt iedereen geloof ikOf dat denken ze.
De streams van Fok kan ik niet bekijken want mijn media player werkt niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kijk even op problemen met de streams topic !!!
Het moederkruid heeft een helende werking!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, grensverleggende televisie weer hoor.
Roel mocht dit niet.
Maar waarom doet Eric mee.
Die was toch ziek.
Het lijkt wel of iedereen die in DGK ziek is, binnen een halve dag weer beter is, Brian die keer op maandagmorgen toen Nena naar het ziekenhuis moest, en Huub met die keelontsteking.
Nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
een hash-jointje. waarschijnlijk een eenvoudig voorgedraaid dingetje.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:24 schreef Tissik het volgende:
Van Brian was het al duidelijk, die is nooit uit die drugspsychose gekomen![]()
Daar zullen velen het mee eens zijn. Ik vraag me af of Tien het nu ook in de TV uitzending zal opnemen. Op de streams is stap 1 maar TV ????quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:20 schreef Darklight het volgende:
[..]
Moert ook gewoon kunnen, een joint roken![]()
Deze werken wel goedquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:23 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De streams van Fok kan ik niet bekijken want mijn media player werkt niet.Ik kijk nu streams via een andere link (weet niet welke, was een tip van iemand hier) en die werkt altijd prima, maar nu niet.
![]()
denk ik ook jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan.
ben denk de enige hier![]()
Medicinale wietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
Maar waarom doet Eric mee.
Die was toch ziek.
wees gerust, ik ook niet, omdat ik niet durfquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan.
ben denk de enige hier![]()
heb je hier iets aan misschien? Problemen met streamsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:23 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De streams van Fok kan ik niet bekijken want mijn media player werkt niet.Ik kijk nu streams via een andere link (weet niet welke, was een tip van iemand hier) en die werkt altijd prima, maar nu niet.
![]()
Als het averechts werkt mag ie van mij wel een hele hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:25 schreef proh het volgende:
laat Brian maar wat hijsjes nemen, wordt wat minder para van.... of zou het everechts werken?
bang voor wiet/hasj???quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:25 schreef Marelle het volgende:
[..]
wees gerust, ik ook niet, omdat ik niet durf![]()
wees stil Peter5000quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
De verslavingsgevoeligheid van Huub is meteen al goed merkbaar.
Als ze de gameroom ingaan, en Jaap komt erachter, is het een mooie kans agressie uit te lokken bij Huub.
Alhoewel hij wellicht een goede stoned heeft, tegenover zijn kwade dronk.
Dat is afwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |