Om op te roken .......quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:14 schreef Darklight het volgende:
waarom hebben ze eigenlijk een joint gekregen?
ik blijf nog ff streamenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:11 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eric zit met smart te wachten op huub voor weer een aftrekbeurt![]()
Dat snap ikquote:
Eerder werd er moeilijk over gedaan. Nena kreeg wel een joint maar moest die 'achter' roken. Vanmiddag kreeg Huub ineens toestemming. Voortschrijdend inzicht van Tien ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:16 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat snap ik
Maar er werd toch altijd vet moeilijk gedaan over wiet? En nu roken ze gewoon een joint op de slaapkamer
Kijk even op problemen met de streams topic !!!quote:
Hypocriet stuk vretenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:17 schreef rooie3 het volgende:
Nou Japio je kan trots zijn op jezelf.
Een doodzieke vrouw belachelijk maken.
En uitschelden voor vreetzak omdat ze niks anders te doen heeft.
Ze doet me aan 1 van de "kassameisjes denken"quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:13 schreef kissa het volgende:
Waarom wordt Ellie de Griekse genoemd?![]()
Ze heeft een oerhollandse naam en spreekt tamelijk plat Nederlands..
Moert ook gewoon kunnen, een joint rokenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eerder werd er moeilijk over gedaan. Nena kreeg wel een joint maar moest die 'achter' roeken. Vanmiddag kreeg Huub ineens toestemming. Voortschrijdend inzicht van Tien ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |