quote:
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
KAN IEMAND ME UITLEGGEN WAT MILF BETEKEND...??????
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:27 schreef Kuukske het volgende:
Zo moet je het niet zien. Twee keer op een dag een topic volgooien![]()
"Mom I'd Like to Fuck"quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
mothers id like to F***quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
Haaiquote:
hehe.....zo moeilijk was het toch niet...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:28 schreef JDude het volgende:
MOTHER I'D LIKE TO FUCK
maar vrolijke-frits...wat zeg je me nou....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Fokking hell wat gaat dit snel!!
How u doin?quote:
love is in the air....quote:
Ah. U reserveert de JILF?quote:
laat jeje boterhammen werkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:30 schreef Kuukske het volgende:
Ik werk mijn boterhammetjes braaf weg.
Braaf zegt ze dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:30 schreef Kuukske het volgende:
Ik werk mijn boterhammetjes braaf weg.
Ja.quote:
je was ons kwijt.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh, hier zijn jullie!
*hijg, zweet, puf*
Je weet toch hoe lief en onschuldig ik ben.quote:
Heee oud klegaquote:
* Noteert.quote:
quote:
Hendig geil sjiek.quote:
nee hoor....ik riep nog maar je gaf geen antwoord...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jullie lieten me zonder waarschuwing achter in het vorige topic
![]()
Ook postbooje was het niet? Ik ben inmiddels via snelwegcoureur naar ambtenaar getransformeerd.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:32 schreef Kuukske het volgende:
Je weet toch hoe lief en onschuldig ik ben.
quote:
20.000 en een beetjequote:
koffie.....?...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Feestje!
![]()
Daar moet op gedronken worden, hi, ha ho!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij ambtenaren zijn hip.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Ook postbooje was het niet? Ik ben inmiddels via snelwegcoureur naar ambtenaar getransformeerd.
[..]
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Feestje!
![]()
Daar moet op gedronken worden, hi, ha ho!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik nog langerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar jij bent al veel langer hier....![]()
Een lustrum!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik nog langerIk vier bijna mijn 5 jarig jubileum.
Je bent gewoon jaloers.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik nog langerIk vier bijna mijn 5 jarig jubileum.
Dat zeg ik.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:37 schreef janvandelft het volgende:
koffieleuten
nee ik zie mezelf eerder als icter dan als ambtenaar .quote:
Ik doe meequote:
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee ik zie mezelf eerder als icter dan als ambtenaar .sorry voor het beledigen van deze ambtenaar in functie
![]()
Jij krijgt geen gebakquote:
Kuukske en JdudeLovers?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij krijgt geen gebakjij mag een Kuukske.
Goedemorgen cgmquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Kuukske en JdudeLovers?![]()
![]()
how Sweet
![]()
neem nog een bakkiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ben dus nog niet helemaal wakker .......ik zit maar op 3000 posts......
![]()
I do not complain.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:39 schreef Kuukske het volgende:
Jij krijgt geen gebakjij mag een Kuukske.
tja het zegt genoeg...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
En dat voor iemand die hier net anderhalve maand zit.
Komt dat even goed uit.quote:
In het koffietopic kader: toch doen. Daar knap je vast van op.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
blijkbaar helpt het niet vandaag....![]()
heb er al 6 op......quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In het koffietopic kader: toch doen. Daar knap je vast van op.
Vandaag ga ik er weer voor alles of niets ( welke artiest is ditquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
blijkbaar helpt het niet vandaag....![]()
ik ga elke dag voor alles of niets....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Vandaag ga ik er weer voor alles of niets ( welke artiest is dit)
Euhh "alles of niets..alalalal" Ow linda roos en jessica.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Vandaag ga ik er weer voor alles of niets ( welke artiest is dit)
Ik wil gewoon elke dag allesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ga elke dag voor alles of niets....![]()
Voor u hier mag koffieleuten dient u de eed af te leggen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:37 schreef janvandelft het volgende:
koffieleuten
heb ik al gezegd....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voor u hier mag koffieleuten dient u de eed af te leggen.![]()
"als ik nu stop valt er niks te betreuren " (8) niet linda roos en jessica is gezongen door een manquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euhh "alles of niets..alalalal" Ow linda roos en jessica.
Ohw, dan weet ik het niet. Ik luister verder niet naar Nederlandstalige meuk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
"als ik nu stop valt er niks te betreuren " (8) niet linda roos en jessica is gezongen door een man
iets oudere band het goede doel maar ken de titel niet en d8 mss kent 1 van jullie hemquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw, dan weet ik het niet. Ik luister verder niet naar Nederlandstalige meuk.
Edit: niet dat ik naar Linda Roos en Jessica luister.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iets oudere band het goede doel maar ken de titel niet en d8 mss kent 1 van jullie hem![]()
3. Vandaagquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ben dus nog niet helemaal wakker .......ik zit maar op 3000 posts......
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb er al 232!
![]()
Jippieeeee!!!!
![]()
Misschien schrok ie van het moordende tempo van deze Turbo-chat!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb ik al gezegd.......geen reactie...
![]()
zou ik hem afgeschrikt hebben...?
hebben we hem omvergereden met ons moordend tempo? aaah.... * load carmegeddon *quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien schrok ie van het moordende tempo van deze Turbo-chat!![]()
*hijg hijg, puf puf*![]()
Ik ben hier net aangemeld , THANKS voor de uitbundige verwelkoming.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voor u hier mag koffieleuten dient u de eed af te leggen.![]()
50 punten!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hebben we hem omvergereden met ons moordend tempo? aaah.... * load carmegeddon *
ja hij zit onder mijn band ....oops.
Voor de HKE zie de OP.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:00 schreef janvandelft het volgende:
[..]
Ik ben hier net aangemeld , THANKS voor de uitbundige verwelkoming.
Ik ben bereid te ontgroenen , waar kan iik de eed afleggen ?
Ik heb mijn eigen naam gebruikt als gebruikersnaam , ik zie nu dat dat niet gebruikenlijk is , en nu er maar vanaf zien te komen, zal wel een nieuw account worden vrees ik....
WELKOM trouwens!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:00 schreef janvandelft het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen naam gebruikt als gebruikersnaam , ik zie nu dat dat niet gebruikenlijk is , en nu er maar vanaf zien te komen, zal wel een nieuw account worden vrees ik....
Je kan net zo goed je echte naam gebruiken. We gaan er automatisch vanuit dat het een pseudoniem isquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:00 schreef janvandelft het volgende:
[..]
jup het is het enigste wat ons van hen verschilt ( en de lading koffie )quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:03 schreef JDude het volgende:
Jullie zijn wel echt ernstig met die eed he?
Dat moet wel... anders blijft JJ je achtervolgen...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:03 schreef JDude het volgende:
Jullie zijn wel echt ernstig met die eed he?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:04 schreef OA het volgende:
[..]
Dat moet wel... anders blijft JJ je achtervolgen...{ hoewel dat geen straf is natuurlijk...
![]()
}en word je zonder pardon de deur gewezen...
![]()
Die hoort met bier.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:06 schreef cablegunmaster het volgende:
Wees gegroet Koffie,
vol van genade.
De Heer is met U.
Gij zijt de gezegende onder de dranken.
En gezegend is de Boon,
de Vrucht die U schenkt.
Heilige Koffie,
Drank van God,
bid voor ons, zondaars,
nu en in het uur van onze dood.
Amen.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:07 schreef janvandelft het volgende:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
MMM , dat was niet moeilijk.....Cheers Bodums "up"....
Nogmaals hoi janvandelftquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:07 schreef janvandelft het volgende:
MMM , dat was niet moeilijk.....Cheers Bodums "up"....
HOI allemaal . Ik drink mijn Koffie meestal VERKEERD , ...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:09 schreef OA het volgende:
[..]
Nogmaals hoi janvandelft![]()
Wat is jouw favo koffie en hoe drink je het?![]()
Ja tuurlijk!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja lekker![]()
mag ik er ook 1 ?* kijkt heel erg lief *
voor jou altijd....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja tuurlijk!![]()
Suiker?
Melk?
Slagroom?
Kaneel?
JJ heeft koekjes.
Die eed kan ook met seks.quote:
Tussen 2 mannen...quote:
He? Nee? Ik bedoel hij. De eed.quote:
Gaarne.quote:
Dank je lieverdquote:
FF geduld gijquote:
ik doelde eigenlijk meer op FOK!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Ook postbooje was het niet? Ik ben inmiddels via snelwegcoureur naar ambtenaar getransformeerd.
[..]
Oh, aantal posts en zo?quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
He? Nee? Ik bedoel hij. De eed.
Gut ik ga al editten.
Nou oke, nog eventjes dan.quote:
is goed lieve schat....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dank je lieverd![]()
Maar eerst lunch. Mag ik strakjes koekje?
![]()
volgens mij ben je lookgeruime tijd mod geweest tochquote:
Nah, iets meer dan een half jaar inderdaad.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:23 schreef buzzer het volgende:
volgens mij ben je lookgeruime tijd mod geweest toch
patser..quote:
als ik em had.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:30 schreef Kuukske het volgende:
Dolf Jansen op de radio. Shotgun anyone?
Moet je goed richten. Zo'n dun persoon is moeilijk te raken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:30 schreef Kuukske het volgende:
Dolf Jansen op de radio. Shotgun anyone?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:29 schreef Kuukske het volgende:
Ik vraag me af of ik daar trots op moet zijn
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moet je goed richten. Zo'n dun persoon is moeilijk te raken.![]()
al klaar met eten...?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moet je goed richten. Zo'n dun persoon is moeilijk te raken.![]()
quote:
quote:
foei....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee-heee ik ben net begonnen. Ik typ met volle mond
![]()
.......*slik*quote:
was nog niet eens in me opgekomen...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
.......*slik*
Oeh! Ik voel weer een extra T-straf aankomen![]()
![]()
![]()
je moet het ook gewoon zonodig typen hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
.......*slik*
Oeh! Ik voel weer een extra T-straf aankomen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je moet het ook gewoon zonodig typen he
beter niet te zeggen dan komen ze er ook niet achter![]()
maarja.... dan hebben de T straffen ook geen zin![]()
ok dan heb ik nog 1 ding op te biechten ... deze persoon moet nog koffie halen vanochtend maar is het ondanks dat hij het gezegd heeft slinks vergeten ...![]()
Deal!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
was nog niet eens in me opgekomen......maar nu je het zegt...
![]()
jij mag me op een heerlijk kop koffie trakteren....![]()
je avatar is veranderd......quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* pom pom pom * Zware muziek van een tekenfilm.
Te vroeg in de middag nog, dat wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:47 schreef Kuukske het volgende:
Gelukkig is het middag ja.
Ik vind deze wel iets mooier.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja vond deze leuker dan die anderea Golden touch
![]()
Douche-ze!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ga me dus nu eindeijk aankleden......eerst ff douchen...
..krijg zo bezoek dus moet er wel fatsoenlijk eruit zien...
![]()
Fix het wel ff , staat gelukkig een geschiedenis bijquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:59 schreef cablegunmaster het volgende:
ligt het aan mij of is de wikipedia veranderd ? :S negatief zijnde dan .
Damn , of ik heb iets gedaan maar heeft er iemand nog een backup :$ foutje?
Eensch.quote:
JAquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:03 schreef MPG het volgende:
Kuukske, was je een beetje blij met de TT van deeltje 25?
En bovenal: Goeiemiddag allemaal
Kijk, daar doen we het voorquote:
Die wiki mag iedereen aan, ik heb hem opgezet, samen met eer-ik, en ook boem is vaste aanpasmedewerkerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:10 schreef Kuukske het volgende:
Euhm, Boemski is ook beheerder van dat OP gebeuren toch?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:12 schreef Kuukske het volgende:
Ohw nouja. Ik kopieer hem wel gewoon. Ik heb immers voor kopieren gestudeerd.
Haha.. moeilijke studie? Ik heb nu namelijk ruzie met de multifunctionele copier/scanner hier..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:12 schreef Kuukske het volgende:
Ohw nouja. Ik kopieer hem wel gewoon. Ik heb immers voor kopieren gestudeerd.
dan kun jij me vast wel ff komen helpen met dat ***CENSUUR***kopieerapparaat hierquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:16 schreef Kuukske het volgende:
Mwoah moeilijk is een groot woord. Het was wel HBO niveau.
Zet 'm opnieuw aan en uit!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
dan kun jij me vast wel ff komen helpen met dat ***CENSUUR***kopieerapparaat hier![]()
quote:
quote:
ik d8 eerst dat er koffie apparaat stond , mijn verbeelding begon al te denken met ideeen van spuitende melk en suiker etc ^^quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
dan kun jij me vast wel ff komen helpen met dat ***CENSUUR***kopieerapparaat hier![]()
Hee, gast, mijn koffie-apparaat doet wel wat ik wilquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik d8 eerst dat er koffie apparaat stond , mijn verbeelding begon al te denken met ideeen van spuitende melk en suiker etc ^^
quote:
Hij lijkt nu te doen wat ik wilquote:
Kinderen voor kinderen - als we jou niet hadden gehadquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij lijkt nu te doen wat ik wil![]()
Als ik jou toch niet had!![]()
Kun je nagaan hoe hard JDude in zijn handjes wrijftquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij lijkt nu te doen wat ik wil![]()
Als ik jou toch niet had!![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:28 schreef Kuukske het volgende:
Kun je nagaan hoe hard JDude in zijn handjes wrijft
Als dat niet de gelukkigste man op aarde is vraet ik unne bessemsteelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe hard JDude in zijn handjes wrijft
Dan heb je geluk, laat die steel maar gewoon aan de bezem.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:32 schreef MPG het volgende:
Als dat niet de gelukkigste man op aarde is vraet ik unne bessemsteel
neeeeee waar moet ik dan op vliegen ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Als dat niet de gelukkigste man op aarde is vraet ik unne bessemsteel
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, laat die steel maar gewoon aan de bezem.
Dude?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, laat die steel maar gewoon aan de bezem.
Die gast kan leuk met een gitaar overweg, maar moet je dit maar eens luisterenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:16 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kTV1CcS53JQ&NR
wie zocht er ook alweer rustige muziek ? deze vond ik vet
Hoi Erkel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Die gast kan leuk met een gitaar overweg, maar moet je dit maar eens luisteren![]()
http://www.youtube.com/watch?v=QjA5faZF1A8
eer-ik.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:16 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kTV1CcS53JQ&NR
wie zocht er ook alweer rustige muziek ? deze vond ik vet
Canon D ik ken hemquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Die gast kan leuk met een gitaar overweg, maar moet je dit maar eens luisteren![]()
http://www.youtube.com/watch?v=QjA5faZF1A8
Wat dacht jij dan? dat ik zomaar beweringen doe en daardoor aan de lopende band bezemstelen kan vreten?quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh oh oh oh oh
![]()
Ik ben heel even weg en de op stort in elkaar!
![]()
![]()
Uit-gedouched, afgedroogd en aangekleed?quote:
Niet dan...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? dat ik zomaar beweringen doe en daardoor aan de lopende band bezemstelen kan vreten?![]()
Ja bijna, nog 2 uur en een kwartier.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:39 schreef erkel het volgende:
[..]
Heej OA, Kuukske en Juon, al bijna weekend?
wat er precies gebeurde...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh oh oh oh oh
![]()
Ik ben heel even weg en de op stort in elkaar!
![]()
![]()
De OP is volledig vernietigd....quote:
Kan zelf niet gitaar spelen ofzo, maar ziet er wel vet uit bij hem en hij kan het ook geweldig, is mijn leken oordeelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Canon D ik ken hemik denk dat ik deze al heb gezien
maar deze is leuker uitgevoerd
yep...helemaal klaar.....tandjes zijn ook gepoetst....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Uit-gedouched, afgedroogd en aangekleed?![]()
Nog ruim 3 uur...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:39 schreef erkel het volgende:
[..]
Heej OA, Kuukske en Juon , al bijna weekend?
De volgende dan maar zonder wiki OP.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:42 schreef OA het volgende:
[..]
De OP is volledig vernietigd....![]()
Hoop dat eer-ik nog een back-up heeft...![]()
Ik heb eigenlijk al m'n werk al af.quote:
Kuukske we hebben nog een backup die staat in het begin van dit topic kun je die niet kopieren ? en plakken in de wikki ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De volgende dan maar zonder wiki OP.
OMG......quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:42 schreef OA het volgende:
[..]
had jij dan al 6 koffie gedronken voordat je tanden waren gepoetst....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep...helemaal klaar.....tandjes zijn ook gepoetst.......moet alleen nog f mijn haar doen....
![]()
Maar gelukkig kan je tussen je 'drukke' werkzaamheden nog tijd vinden om hier te Fokkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja bijna, nog 2 uur en een kwartier.
Dat is 2 uur en een kwartier te lang
Ik ga mij binnenkort serieus verdiepen in web-page design. Roep mij er over een paar weken maar bij.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:42 schreef OA het volgende:
[..]
Zoeen ambtenaar!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:44 schreef erkel het volgende:
Maar gelukkig kan je tussen je 'drukke' werkzaamheden nog tijd vinden om hier te Fokken![]()
Ja goed hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:44 schreef erkel het volgende:
[..]
Maar gelukkig kan je tussen je 'drukke' werkzaamheden nog tijd vinden om hier te Fokken![]()
ik poets mijn tanden 3x per dag....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:44 schreef OA het volgende:
[..]
had jij dan al 6 koffie gedronken voordat je tanden waren gepoetst....![]()
ik kan al webpage designenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga mij binnenkort serieus verdiepen in web-page design. Roep mij er over een paar weken maar bij.![]()
Oh. Euh ja klopt. Volgens mij kan ik dat.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Kuukske we hebben nog een backup die staat in het begin van dit topic kun je die niet kopieren ? en plakken in de wikki ?![]()
Nou en?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:44 schreef OA het volgende:
[..]
had jij dan al 6 koffie gedronken voordat je tanden waren gepoetst....![]()
Wiki is wel handigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik kan al webpage designenalleen dit is een kwesite van terugzetten van een backup en wikippedia is niet handig om veranderingen terug te zetten. mijn dreamweaver wel
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:46 schreef MPG het volgende:
als het goed is is de wiki gefixt!!!!
Ik heb de versie van gisteren terug gezet
Hendig sjiek. Scheelt mij ook weer een hoop ge-emmer met meerdere vensters open.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:46 schreef MPG het volgende:
als het goed is is de wiki gefixt!!!!
Ik heb de versie van gisteren terug gezet
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou en?
Ik drink zelfs koffie tijdens het tandenpoetsen.![]()
Juonquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
hey erkel...![]()
...bijna weekend...
![]()
jaja..ik weet het...![]()
goediemiddagquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....mijn derde held...
![]()
![]()
goedemiddag trouwens....![]()
Haha, ik heb toch al standaard tig tabs open, dus de wiki erbij of niet maakt niet zoveel uitquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hendig sjiek. Scheelt mij ook weer een hoop ge-emmer met meerdere vensters open.
julie denken vast dat ik elkde dag weekend heb....maar nee....quote:
Een echte vrouw kan multitasken.quote:
Idd....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:47 schreef cablegunmaster het volgende:
wow... wat zeiden we over melden van wiki... etc blabla....^^ hahaha.... gaat weer soeps hier
Met een rietjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....en hoe krijg jij dat voor elkaar....
![]()
Ik geloof je wel hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
julie denken vast dat ik elkde dag weekend heb....maar nee.......ben druk bezig een baan te zoeken...
![]()
lijkt alleen niet zo ..maar tis echt...![]()
paar brieven de deur uit....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:51 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor![]()
![]()
Al wat sollicitaties kunnen regelen?
Mjah idd afwachten, nog maar even genieten dan van de vrijheid die je nu hebtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
paar brieven de deur uit.......afwachten...
![]()
vrijheid is leuk.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:54 schreef erkel het volgende:
[..]
Mjah idd afwachten, nog maar even genieten dan van de vrijheid die je nu hebt![]()
Aah ok.. tjekquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:49 schreef Kuukske het volgende:
Ja instraling op afstand is de trick met die copiers van tegenwoordig. Bovendien houden ze van blond.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah ok.. tjek... misschien moet ik dan ook maar een lief blond meisje worden, dan werkt het wel meteen
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah ok.. tjek... misschien moet ik dan ook maar een lief blond meisje worden, dan werkt het wel meteen
quote:
hulp nodig...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wil je spannende foto's? Dan moet ik al koffie-drinkend
tandenpoetsen
en daar een foto
van maken....
Dan kom ik ongeveer 6 handen tekort
![]()
Liggen er al ombouw-kits bij de drogist?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaa.. denk dat dat iets teveel gedoe is... is een lieve blonde jongen ook goed voor een kopieerapparaat?quote:
Ik neem Kuukske wel gewoon mee als ik moet kopiërenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Liggen er al ombouw-kits bij de drogist?![]()
![]()
Heb je geen tweelingzus van kuukske in de aanbieding ofzoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik neem Kuukske wel gewoon mee als ik moet kopiëren
JJ.......................HELP!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hulp nodig......vraag je toch iemand.....
![]()
Oh, gezellig samen kopiërenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik neem Kuukske wel gewoon mee als ik moet kopiëren
opzij opzij opzij..maak plaats maak plaats maak plaats....we hebben ongelofelijke haast..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
JJ.......................HELP!![]()
![]()
Hoe hoog is zo'n ding ongeveer?quote:
Mijn ex kon het er prima op, met haar collegaquote:
en daarom is het dus je ex....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn ex kon het er prima op, met haar collega![]()
![]()
![]()
dat zeg ik jaquote:
Dus het is nu je ex.quote:
ssst... ik heb het er later bij gezetquote:
Mijn welgemeend excuses JJquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...en dan ook nog commentaar geven....
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...en dan ook nog commentaar geven....
![]()
Nah dat is hier niet echt een optie. Bij jouw werk misschien wel?quote:
eigenlijk wel hé....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geef hem een Thee-straf!
![]()
Och, dat ding staat slechts naast het kantoor van m'n afdelingshoofdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:11 schreef Kuukske het volgende:
Nah dat is hier niet echt een optie. Bij jouw werk misschien wel?
Misschien wilt die wel meedoenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, dat ding staat slechts naast het kantoor van m'n afdelingshoofd.
quote:
quote:
quote:
whaaa.. dan begint mijn weekend dus later, wilde eigk zo ongeveer nu aan mn weekend beginnenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...zo makkelijk kom je niet van me af.....
..dit wordt dus OOK een thee-straf....
![]()
![]()
![]()
![]()
10 KOPJES THEE ZONDER SUIKER MET VEEL MELK
![]()
![]()
![]()
![]()
en dat vóór het weekend.....![]()
dat wrdt dus snel drinken hé...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
whaaa.. dan begint mijn weekend dus later, wilde eigk zo ongeveer nu aan mn weekend beginnen
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JJ denkt ff na........en ja ik kan nadenken...
![]()
had je niet gedacht hé.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben vol bewondering.
![]()
dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat wrdt dus snel drinken hé...![]()
ik word lichtelijk misselijk...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...zo makkelijk kom je niet van me af.....
..dit wordt dus OOK een thee-straf....
![]()
![]()
![]()
![]()
10 KOPJES THEE ZONDER SUIKER MET VEEL MELK
![]()
![]()
![]()
![]()
en dat vóór het weekend.....![]()
JJ, die straf is echt gemeen...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat wrdt dus snel drinken hé...![]()
Ik denk zo weinig mogelijk.quote:
straf is nit bedoeld om leuk te zijn...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
JJ, die straf is echt gemeen...
er komt zo een foto-reportage aan
ik denk dat ik niet denk.....zoiets....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk zo weinig mogelijk.Zonder succes overigens.
![]()
Auw, en dan iets te dicht bij jezelf mikkenquote:
Ga nou naar huis gijquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:33 schreef Kuukske het volgende:
Pomtidom.
Gaat niet.quote:
Is dit het inlossen van je straf..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:41 schreef MPG het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bwaaah.. die zooi is echt niet te pruimen
Ik geloof dat ik mijn lesje wel geleerd heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |