quote:
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
KAN IEMAND ME UITLEGGEN WAT MILF BETEKEND...??????
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:27 schreef Kuukske het volgende:
Zo moet je het niet zien. Twee keer op een dag een topic volgooien![]()
"Mom I'd Like to Fuck"quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
mothers id like to F***quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
Haaiquote:
hehe.....zo moeilijk was het toch niet...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:28 schreef JDude het volgende:
MOTHER I'D LIKE TO FUCK
maar vrolijke-frits...wat zeg je me nou....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Fokking hell wat gaat dit snel!!
How u doin?quote:
love is in the air....quote:
Ah. U reserveert de JILF?quote:
laat jeje boterhammen werkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:30 schreef Kuukske het volgende:
Ik werk mijn boterhammetjes braaf weg.
Braaf zegt ze dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:30 schreef Kuukske het volgende:
Ik werk mijn boterhammetjes braaf weg.
Ja.quote:
je was ons kwijt.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh, hier zijn jullie!
*hijg, zweet, puf*
Je weet toch hoe lief en onschuldig ik ben.quote:
Heee oud klegaquote:
* Noteert.quote:
quote:
Hendig geil sjiek.quote:
nee hoor....ik riep nog maar je gaf geen antwoord...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jullie lieten me zonder waarschuwing achter in het vorige topic
![]()
Ook postbooje was het niet? Ik ben inmiddels via snelwegcoureur naar ambtenaar getransformeerd.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:32 schreef Kuukske het volgende:
Je weet toch hoe lief en onschuldig ik ben.
quote:
20.000 en een beetjequote:
koffie.....?...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Feestje!
![]()
Daar moet op gedronken worden, hi, ha ho!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij ambtenaren zijn hip.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Ook postbooje was het niet? Ik ben inmiddels via snelwegcoureur naar ambtenaar getransformeerd.
[..]
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Feestje!
![]()
Daar moet op gedronken worden, hi, ha ho!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik nog langerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar jij bent al veel langer hier....![]()
Een lustrum!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik nog langerIk vier bijna mijn 5 jarig jubileum.
Je bent gewoon jaloers.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik nog langerIk vier bijna mijn 5 jarig jubileum.
Dat zeg ik.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:37 schreef janvandelft het volgende:
koffieleuten
nee ik zie mezelf eerder als icter dan als ambtenaar .quote:
Ik doe meequote:
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee ik zie mezelf eerder als icter dan als ambtenaar .sorry voor het beledigen van deze ambtenaar in functie
![]()
Jij krijgt geen gebakquote:
Kuukske en JdudeLovers?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij krijgt geen gebakjij mag een Kuukske.
Goedemorgen cgmquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Kuukske en JdudeLovers?![]()
![]()
how Sweet
![]()
neem nog een bakkiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ben dus nog niet helemaal wakker .......ik zit maar op 3000 posts......
![]()
I do not complain.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:39 schreef Kuukske het volgende:
Jij krijgt geen gebakjij mag een Kuukske.
tja het zegt genoeg...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
En dat voor iemand die hier net anderhalve maand zit.
Komt dat even goed uit.quote:
In het koffietopic kader: toch doen. Daar knap je vast van op.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
blijkbaar helpt het niet vandaag....![]()
heb er al 6 op......quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In het koffietopic kader: toch doen. Daar knap je vast van op.
Vandaag ga ik er weer voor alles of niets ( welke artiest is ditquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
blijkbaar helpt het niet vandaag....![]()
ik ga elke dag voor alles of niets....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Vandaag ga ik er weer voor alles of niets ( welke artiest is dit)
Euhh "alles of niets..alalalal" Ow linda roos en jessica.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Vandaag ga ik er weer voor alles of niets ( welke artiest is dit)
Ik wil gewoon elke dag allesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ga elke dag voor alles of niets....![]()
Voor u hier mag koffieleuten dient u de eed af te leggen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:37 schreef janvandelft het volgende:
koffieleuten
heb ik al gezegd....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voor u hier mag koffieleuten dient u de eed af te leggen.![]()
"als ik nu stop valt er niks te betreuren " (8) niet linda roos en jessica is gezongen door een manquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euhh "alles of niets..alalalal" Ow linda roos en jessica.
Ohw, dan weet ik het niet. Ik luister verder niet naar Nederlandstalige meuk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
"als ik nu stop valt er niks te betreuren " (8) niet linda roos en jessica is gezongen door een man
iets oudere band het goede doel maar ken de titel niet en d8 mss kent 1 van jullie hemquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw, dan weet ik het niet. Ik luister verder niet naar Nederlandstalige meuk.
Edit: niet dat ik naar Linda Roos en Jessica luister.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iets oudere band het goede doel maar ken de titel niet en d8 mss kent 1 van jullie hem![]()
3. Vandaagquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ben dus nog niet helemaal wakker .......ik zit maar op 3000 posts......
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb er al 232!
![]()
Jippieeeee!!!!
![]()
Misschien schrok ie van het moordende tempo van deze Turbo-chat!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb ik al gezegd.......geen reactie...
![]()
zou ik hem afgeschrikt hebben...?
hebben we hem omvergereden met ons moordend tempo? aaah.... * load carmegeddon *quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien schrok ie van het moordende tempo van deze Turbo-chat!![]()
*hijg hijg, puf puf*![]()
Ik ben hier net aangemeld , THANKS voor de uitbundige verwelkoming.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voor u hier mag koffieleuten dient u de eed af te leggen.![]()
50 punten!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hebben we hem omvergereden met ons moordend tempo? aaah.... * load carmegeddon *
ja hij zit onder mijn band ....oops.
Voor de HKE zie de OP.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:00 schreef janvandelft het volgende:
[..]
Ik ben hier net aangemeld , THANKS voor de uitbundige verwelkoming.
Ik ben bereid te ontgroenen , waar kan iik de eed afleggen ?
Ik heb mijn eigen naam gebruikt als gebruikersnaam , ik zie nu dat dat niet gebruikenlijk is , en nu er maar vanaf zien te komen, zal wel een nieuw account worden vrees ik....
WELKOM trouwens!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:00 schreef janvandelft het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen naam gebruikt als gebruikersnaam , ik zie nu dat dat niet gebruikenlijk is , en nu er maar vanaf zien te komen, zal wel een nieuw account worden vrees ik....
Je kan net zo goed je echte naam gebruiken. We gaan er automatisch vanuit dat het een pseudoniem isquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:00 schreef janvandelft het volgende:
[..]
jup het is het enigste wat ons van hen verschilt ( en de lading koffie )quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:03 schreef JDude het volgende:
Jullie zijn wel echt ernstig met die eed he?
Dat moet wel... anders blijft JJ je achtervolgen...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:03 schreef JDude het volgende:
Jullie zijn wel echt ernstig met die eed he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |