abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47573839
Welkom in het politieke café van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Iedereen is welkom.

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_47573862
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Vertel daar eens meer over.
Ah, de interesse is gewekt. Ik kan je beter adviseren bij je lokale dierenseksclub te rade te gaan. Standjes, do's & don'ts (pas op de tekkels!), speeltjes....
pi_47573891
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:27 schreef Napalm het volgende:

[..]

wasda?
T-shirt met in grote letters What the f*ck erop, en een adres.
Niet echt geschikt voor kantoor .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:45:50 #4
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47574028
Gewoon een trui erover en niemand die het weet. Net als met dat slipjesloze..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:47:07 #5
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47574066
Hah, hardware @ lidl. He tis dat ik net een nieuwe videokaart heb gekocht en daarmee het upgradepad ben in geslagen.

http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20070329.index
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_47574082
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:45 schreef Napalm het volgende:
Gewoon een trui erover en niemand die het weet. Net als met dat slipjesloze..
Fantast! Hoe is het met de vrouw van de baas?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:50:18 #7
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47574151
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Fantast! Hoe is het met de vrouw van de baas?
je ne sais pas.

Ik heb wel gemerkt dat ze niet supergoed is in haar vak.

Maar ja,

pi_47574782
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:50 schreef Napalm het volgende:

[..]

je ne sais pas.

Ik heb wel gemerkt dat ze niet supergoed is in haar vak.
Als ze niet goed is in haar vak - vrouw zijn van de baas- wat lijkt je dan nog begeerlijk aan d'r?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 11:19:38 #9
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47575089
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Als ze niet goed is in haar vak - vrouw zijn van de baas- wat lijkt je dan nog begeerlijk aan d'r?
Nee, ze heeft nog een ander beroep.

Verder raad ik je aan je lenzen in te doen.
pi_47575487
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:19 schreef Napalm het volgende:

[..]

Nee, ze heeft nog een ander beroep.

Verder raad ik je aan je lenzen in te doen.
Begeerlijk om te hébben, om naar te kijken voldoet dat plaatje.
Ik heb plastische chirurgie ondergaan .
pi_47575740
Back on February 27th, China sneezed (Shanghai Composite Index down 8.8% on the day) and the reverberations were felt in financial markets around the globe (i.e. S&P 500 down 3.5%). With much of the financial world focused on China, today's chart presents the current trend of the Shanghai Composite Index. It is interesting to note that while the Chinese stock market plunged in dramatic fashion back in late February, the 19-month rally that preceded it was even more dramatic (up nearly 200% since mid-2005). Another point of interest is that less than one month after that 8.8% plunge, the Shanghai Composite is once again making new highs.

de bubble zet zich voort
  vrijdag 23 maart 2007 @ 11:37:45 #12
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47575778
hebben? Dat lijkt me lastig.

Maar als uitzicht, zekers.
pi_47575957
Wat is de Wilders toch een Calimero.
pi_47576270
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_47576749
quote:
ChristenUnie nieuwkomer in provinciebestuur Groningen

ANP

GRONINGEN - De provincie Groningen krijgt een college van Gedeputeerde Staten dat wordt gevormd door PvdA, CDA en ChristenUnie. De ChristenUnie is nieuwkomer in het gezelschap. Dat heeft een woordvoerder van de provincie Groningen vrijdag bekendgemaakt.
pi_47576801
De rode provincie wordt een christenbolwerk.
pi_47576844
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 12:08 schreef du_ke het volgende:
De rode provincie wordt een christenbolwerk.
ach ...leefde domela nieuwenhuijs nog maar..
pi_47576956
Te lang rood heeft een lokale PvdA opgeleverd waar CDA_we-run-this-country nog een puntje aan kan zuigen.
pi_47577100
wat nou?
kameraad Domela was toch een christen ? Dominee nog wel..
  vrijdag 23 maart 2007 @ 12:22:52 #20
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47577209
pi_47577342
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 12:14 schreef sigme het volgende:
Te lang rood heeft een lokale PvdA opgeleverd waar CDA_we-run-this-country nog een puntje aan kan zuigen.
Klopt, ook een belangrijke reden dat ik niet links gestemd heb voor de staten.
pi_47577562
quote:
''Sinds ze weg is huppelt ons 12-jarige zoontje fluitend door het huis. Ze is computerverslaafd, leefde achter het beeldscherm. Deed slechts af en toen een dutje op de bank. Mijn zoontje en ik moesten noodgedwongen magnetronmaaltijden eten, omdat ze niet achter die rotcomputer was weg te slaan. Nu is ze aan het afkicken op een geheim adres, dat niet te achterhalen is voor de mensen met wie ze op internet chatte. Ze is bang dat ze anders wordt gestalkt.''
pi_47577646
quote:
moesten noodgedwongen magnetronmaaltijden eten

Vind ik ook altijd zo geweldig: van die mensen die noodgedwongen op vakantie moeten naar een levensgevaarlijk gebied, omdat er geen negatief reisadvies is afgegeven en annulering dus niet verzekerd is . Dan kom ik echt niet meer bij . Huilend op Schiphol, afscheid nemen van ouders.
pi_47578839
Komt er dit jaar nog een inflatiecorrectie op de demonisering of moeten de vakbonden gaan staken ?
pi_47578929
Ik denk dat de overheid de gouden standaard weer verplicht zal stellen.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 13:34:07 #26
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47579348
  vrijdag 23 maart 2007 @ 13:37:46 #27
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47579469
De derde wereld oorlog begint.
quote:
130 Teletekst vr 23 mrt
Kort nieuws buitenland

` Iran heeft 15 Britse mariniers in de
Perzische Golf gegangengenomen.Ze waren
daar in rubberboten bezig met controles
toen een Iraans schip ze aanhield.In
Londen is de Iraanse ambassadeur ter
verantwoording geroepen.
pi_47580157

Wat een pokerface hè .
pi_47581457
Is er nou echt niemand om mij te vermaken?

Ik verveel me de pestpleuris .
  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:34:07 #30
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47581547
Terug van de dierenarts, sterilisatie, ooglidcorrectie, chip.

pi_47581618
Ooglidcorrectie?
Je hond heeft een facelift gehad?
pi_47581633
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 13:37 schreef Napalm het volgende:
De derde wereld oorlog begint.
[..]
Niet drie jaar geleden, toen ze het ook deden? Of een tijdje terug, toen Amerika enkele Iraniërs ontvoerde? Of in 2001, met die vastgehouden Amerikanen in China? Of 9/11? Of 19 maart 2003? Deze vijftien militairen zijn de druppel?
pi_47581656
O, dat ís je hond. Ik dacht dat het een bebloed doekje was. Wat is het voor tyrannosaurus terriër?
pi_47581669
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:36 schreef zakjapannertje het volgende:
Back on February 27th, China sneezed (Shanghai Composite Index down 8.8% on the day) and the reverberations were felt in financial markets around the globe (i.e. S&P 500 down 3.5%). With much of the financial world focused on China, today's chart presents the current trend of the Shanghai Composite Index. It is interesting to note that while the Chinese stock market plunged in dramatic fashion back in late February, the 19-month rally that preceded it was even more dramatic (up nearly 200% since mid-2005). Another point of interest is that less than one month after that 8.8% plunge, the Shanghai Composite is once again making new highs.
[afbeelding]

de bubble zet zich voort
bubble?

het aardige is ook dat Sjanghai de maat begint aan te geven in de financiele markten. Wallstreet is niet langer werelds financiële centrum.
pi_47581674
Ik ben niet thuis.
pi_47581729
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:31 schreef sigme het volgende:

jij was toch geschapen ter onzer vermaak?

en als je mij niet gelooft, vraag het Napalm
  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:41:26 #37
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47581774
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:36 schreef Monidique het volgende:

[..]

Niet drie jaar geleden, toen ze het ook deden? Of een tijdje terug, toen Amerika enkele Iraniërs ontvoerde? Of in 2001, met die vastgehouden Amerikanen in China? Of 9/11? Of 19 maart 2003? Deze vijftien militairen zijn de druppel?
Dit zijn Engelsen. De vorige dat iemand hun probeerde te naaien kreg je Bravo two zero en de keer daarvoor de Falklands. En daarvoor Adolf.

Eigenlijk is sinds Michiel Adriaanszn er niemand meer mee weggekomen.
pi_47581776
quote:
Een vreedzame samenleving die wil blijven bestaan en die vreedzaam wil blijven, zal niet-vreedzaam moeten worden.

Een beetje een variant op de verdedigers van de Westerse godsdienstvrijheid en van kerk gescheidien staat die voorstellen dat Westerse staten godsdienstige zaken gaan voorschrijven.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:41:48 #39
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47581786
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:36 schreef sigme het volgende:
Ooglidcorrectie?
Je hond heeft een facelift gehad?
Iets minder fijnzinnig denk ik... Ze moest toch verdoofd worden voor sterilisatie dus hebben ze dit gelijk maar meegnomen. Sinds puppy in het nest heeft ze eigenlijk maar één werkend oog. Door de andere was een nagel van een broertje gegaan --> ontsteking --> verschrompeld oogje wat altijd dicht zat. Er kwam alleen wel vuil in en haar wenkbrauw zat wat naar binnen, waardoor het altijd een beetje loopt. Nu hebben ze alles van binnen schoongemaakt en dichtgenaaid.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:42:13 #40
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47581800
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:37 schreef Monidique het volgende:
O, dat ís je hond. Ik dacht dat het een bebloed doekje was. Wat is het voor tyrannosaurus terriër?
Een klein bullterriertje.
pi_47581863
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:39 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

en als je mij niet gelooft, vraag het Napalm
Tenzij je vermaakt schept in een zwijgende zoutzak: vermaak je dan! En de rest!

Ik heb m'n archief opgeruimd, maandag even USB-stickie mee. Inlezen in nutteloos project hoeft ook niet meer, mijn inlener zegt contract op, da's helder.
pi_47581889
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:41 schreef Napalm het volgende:

[..]

Dit zijn Engelsen. De vorige dat iemand hun probeerde te naaien kreg je Bravo two zero en de keer daarvoor de Falklands. En daarvoor Adolf.
Nou, tegen Iran deden ze bar weinig, drie jaar geleden en de eerste Britse bommenwerpers boven Libanon moet ik ook nog zien. Dit is geen Falkland-crisis. Dit zijn vijftien militairen die opgepakt zijn. Gebeurt wel vaker, doet de coalitie ook met Iraniërs in Irak. Eventjes pochen met de heren, laten zien hoe ze het Westen trotseren en daarna worden ze vrijgelaten.
pi_47581935
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:41 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Iets minder fijnzinnig denk ik... Ze moest toch verdoofd worden voor sterilisatie dus hebben ze dit gelijk maar meegnomen. Sinds puppy in het nest heeft ze eigenlijk maar één werkend oog. Door de andere was een nagel van een broertje gegaan --> ontsteking --> verschrompeld oogje wat altijd dicht zat. Er kwam alleen wel vuil in en haar wenkbrauw zat wat naar binnen, waardoor het altijd een beetje loopt. Nu hebben ze alles van binnen schoongemaakt en dichtgenaaid.
Dus je hebt een eenogige hond? Lijkt me lastig, voor het dier.
pi_47581950
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:44 schreef sigme het volgende:

.............

Ik heb m'n archief opgeruimd, maandag even USB-stickie mee. Inlezen in nutteloos project hoeft ook niet meer, mijn inlener zegt contract op, da's helder.
wordt je eruit gezet
  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:47:18 #45
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47581967
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:39 schreef Godslasteraar het volgende:

mijn rib, mijn wil..
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:38 schreef Godslasteraar het volgende:
het aardige is ook dat Sjanghai de maat begint aan te geven in de financiele markten. Wallstreet is niet langer werelds financiële centrum.
U zit nu al aan de vri-mi-bo?

jammer, je begon zo goed
quote:

USB sticks op het wekr zijn heel gevaarlijk; als men eens wist wat ik aan data-bases en bestanden mee heb genomen/ mee had kunnen nemen, dan zouden er koppen rollen.
pi_47581982
quote:

[..]

Kun je je collega's niet observeren en verslag uitbrengen over de effecten van verveling op mensen?
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_47582025
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:38 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

bubble?

van heel veel Chinese bedrijven is de boekhouding niet echt transparant te noemen, en de Chinese overheid dwingt ook koop en verkoop van bedrijven af om nogal twijfelachtige redenen, dus weet waar je je geld insteekt...

daarom zal Wall Street nog wel een poosje de invloedrijkste blijven in de wereld, schandalen a la Enron en Ahold daargelaten
  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:50:00 #48
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47582064
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Dus je hebt een eenogige hond? Lijkt me lastig, voor het dier.
Is niet anders gewend, dus dat valt wel mee.
pi_47582133
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:46 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

wordt je eruit gezet
Nee, een opdracht is onverwacht stopgezet; ik val nu weer terug aan mijn uitzendbedrijf, die zal mij elders detacheren. Maar ik ben niet de enige vrijgevallene..
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:47 schreef Napalm het volgende:

[..]

mijn rib, mijn wil..

USB sticks op het wekr zijn heel gevaarlijk; als men eens wist wat ik aan data-bases en bestanden mee heb genomen/ mee had kunnen nemen, dan zouden er koppen rollen.
Schiet het al wat op, met het opleggen van je wil aan je ribben?
Anderen, die dichter op de opdrachtgever zaten, kregen 15 minuten - onder begeleiding- voor het pakken van persoonlijke spullen. Waar ik zit, zit niks aan externe info - ik ben uitgeleend binnen de eigen organisatie.
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:47 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Kun je je collega's niet observeren en verslag uitbrengen over de effecten van verveling op mensen?
Nee, er is meer agitatie dan verveling. Maar ik weet álles van verveling en mensen op kantoor.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:56:24 #50
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47582264
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:52 schreef sigme het volgende:
Anderen, die dichter op de opdrachtgever zaten, kregen 15 minuten - onder begeleiding- voor het pakken van persoonlijke spullen
Daarom meot je van te voren de spullen al inslaan. ik heb nog immer een database van 4 jaar oud alweer waar sommigen een halve moord voor zouden plegen.

Die hadden geen ruzie meoten zoeken..
pi_47582277
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:47 schreef Napalm het volgende:

.......

U zit nu al aan de vri-mi-bo?

jammer, je begon zo goed
........
eeeeuh
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:48 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

van heel veel Chinese bedrijven is de boekhouding niet echt transparant te noemen, en de Chinese overheid dwingt ook koop en verkoop van bedrijven af om nogal twijfelachtige redenen, dus weet waar je je geld insteekt...

daarom zal Wall Street nog wel een poosje de invloedrijkste blijven in de wereld, schandalen a la Enron en Ahold daargelaten
maar goed, ik ken een aantal mensen die te maken hebben met China en omstreken. Wat daar gebeurt kent zijn gelijke niet. Het opleven van de Zuid Amerikaanse economieën is rechtstreeks toe te schrijven aan China. Daar komt een stoomtrein op gang die zijn weerga niet kent.

En die ondoorzichtigheid van de boekehoudingen in China, dat is in zoveel landen het geval, ook binnen Europa, en dat levert uiteindelijk alleen de bedrijven zelf hogere rekeningen op ivm met risico-premies die bedrijven moeten betalen voor vreemd kapitaal.
pi_47582403
quote:
Nederland wordt ‘jeugdig’ land

ANP

LUXEMBURG - Nederland heeft rond 2050 een van de jeugdigste bevolkingen van de Europese Unie. Op elke honderd inwoners zijn er dan 27 jonger dan 25 jaar.

Alleen Luxemburg zal Nederland overtreffen met een jongere meer per honderd inwoners, meldde het Europees statistisch bureau Eurostat vrijdag.

Het bureau bespeurt wel dat het aandeel van de jeugd in de bevolking in alle EU-landen daalt. In Nederland gaat dat met bijna 3 jongeren op honderd inwoners. Voor de EU als geheel zakt het gemiddelde zelfs van 29 naar 23 procent in 2050.

Eurostat meldde tevens dat de Nederlandse jongeren nu de meest fervente internetters zijn van alle EU-jongeren. Hier zit 96 procent van de jeugd eenmaal per week op het net, tegen 73 gemiddeld.
pi_47582550
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, een opdracht is onverwacht stopgezet; ik val nu weer terug aan mijn uitzendbedrijf, die zal mij elders detacheren. Maar ik ben niet de enige vrijgevallene..
............
oh, ok, gelukkig maar, je zult vast wel een ander stekkie vinden.
pi_47582827
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 15:04 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

oh, ok, gelukkig maar, je zult vast wel een ander stekkie vinden.
Dat is het leuke, GL, ik hoef niks te vinden - dat moet m'n baas voor me doen. Ik moet proberen de verveling uit te zitten.
pi_47583719
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 15:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat is het leuke, GL, ik hoef niks te vinden - dat moet m'n baas voor me doen. Ik moet proberen de verveling uit te zitten.
Heb je zelf niet de mogelijkheid een beetje te sturen? Dat lijkt mij toch wel prettig.

wel grappig trouwens, een vriend van mij werkt in de off-shore, en was een paar dagen aan wal wegens het verplaatsen van een eiland. Wij de stad in, biertjes drinken, naar de Indonees, en ondertussen werd meneer gewoon doorbetaald. Niet slecht
pi_47584060
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 15:31 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Heb je zelf niet de mogelijkheid een beetje te sturen? Dat lijkt mij toch wel prettig.
Ghe, nou, nu even niet, met zoveel mensen die plotseling zonder werk zitten.
quote:
wel grappig trouwens, een vriend van mij werkt in de off-shore, en was een paar dagen aan wal wegens het verplaatsen van een eiland. Wij de stad in, biertjes drinken, naar de Indonees, en ondertussen werd meneer gewoon doorbetaald. Niet slecht
Oh, dat heb ik al eens een paar maanden gedaan; deels in Portugal wat rondgehangen toen .
Ditmaal word ik gewoon niksend op kantoor verwacht, helaas.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 15:43:28 #57
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47584233
pi_47584728
Awel, genoeg gedingest voor vandaag.
Ik ga maar eens weekend houden. Dan werk ik meer en bereik ik meer.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 16:11:12 #59
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 16:24:27 #60
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_47586153
Bijna weekend.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 18:46:00 #66
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47590469
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:31 schreef sigme het volgende:

Ging lekker naar huis.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_47590557
Weekend...
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 18:50:11 #68
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47590572
quote:

[..]

Zei ik dat vanmorgen niet al?
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 18:51:14 #69
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47590602
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:34 schreef kLowJow het volgende:
Terug van de dierenarts, sterilisatie, ooglidcorrectie, chip.

[afbeelding]
Illegale vechthond?
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 18:54:02 #70
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47590688
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:11 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Genocide. Iedereen moet kapot. Who you gonna call? Racistbusters! Tralalala.
pi_47590879
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 18:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Zei ik dat vanmorgen niet al?
Je zei dat ik op straat stond, toch? Dat sta ik niet, ik zit op de bank. Voorlopig bevindt de bank zich bij het bureau waar ik al maanden zit; ik verwacht volgende week wel eens op intake elders te moeten. Maar tot het zover is heb ik niets, helemaal compleet niets te doen, 8 uur per werkdag, achter mijn pc, met internet. Tsja.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:02:13 #72
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47590921
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Je zei dat ik op straat stond, toch? Dat sta ik niet, ik zit op de bank. Voorlopig bevindt de bank zich bij het bureau waar ik al maanden zit; ik verwacht volgende week wel eens op intake elders te moeten. Maar tot het zover is heb ik niets, helemaal compleet niets te doen, 8 uur per werkdag, achter mijn pc, met internet. Tsja.
Met webcam?
pi_47591008
Oh, dat weet misschien hier wel iemand. Als je een leasbak krijgt, wordt dan ook de brandstof betaald?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:05:28 #74
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47591028
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:04 schreef sigme het volgende:
Oh, dat weet misschien hier wel iemand. Als je een leasbak krijgt, wordt dan ook de brandstof betaald?
Normaal gesproken wel.
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 19:06:05 #75
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47591045
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:04 schreef sigme het volgende:
Hangt ervan af, maar meestal zit het in het leasebedrag en anders moet je het nog los erbij rekenen. Hangt ook af van de vergoeding die je krijgt.
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 19:07:15 #76
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47591086
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Je zit voor het detacheerbedrijf zelf te werken dan? Zonder opdracht kan het best lekker zijn, mits je thuis kan "werken".
pi_47591118
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:02 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Met webcam?
Hahaha, grapjas. Ik kwam bij het opruimen nog wel een filmpjes van mezelf op kantoor tegen, door een collega stiekum gemaakt.
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 19:12:27 #78
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47591278
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:08 schreef sigme het volgende:

[..]

Hahaha, grapjas. Ik kwam bij het opruimen nog wel een filmpjes van mezelf op kantoor tegen, door een collega stiekum gemaakt.
Stiekem.

Van die filmpjes?
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 19:12:38 #79
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_47591282
quote:
Collega's die stiekum filmpjes van je maken.
Carpe Libertatem
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:15:25 #80
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47591373
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:12 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Collega's die stiekum filmpjes van je maken.
Stiekem. .
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 19:16:55 #81
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47591414
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:15 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Stiekem. .
Heel goed.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:17:56 #82
93744 Finder_elf_towns
pi_47591457
quote:

[..]

Je collegae hebben ook in de tijd van de baas niets te doen?
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 19:18:50 #83
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47591487
Van die wc-filmpjes....
pi_47591560
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Hangt ervan af, maar meestal zit het in het leasebedrag en anders moet je het nog los erbij rekenen. Hangt ook af van de vergoeding die je krijgt.
Ik zal nu een vergoeding moeten gaan krijgen, dus ik moet mijn onderhandelingspositie bepalen. Ik was niet mobiel, geen leaseauto en geen vergoeding. Dat wordt nu anders.
Ik wil geen leaseauto - ik wil baar geld. Vandaar dat ik moet weten of ik ze de brandstofprijs bespaar door geen leasbak te nemen.

"Thuiswerken" zit er niet in trouwens, daar doet men principieel niet aan.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:20:38 #85
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47591568
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Van die wc-filmpjes....
Plaats hier je prive foto's #2.

Filmpjes mag ook, blijkbaar.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:22:05 #86
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47591621
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik zal nu een vergoeding moeten gaan krijgen, dus ik moet mijn onderhandelingspositie bepalen. Ik was niet mobiel, geen leaseauto en geen vergoeding. Dat wordt nu anders.
Ik wil geen leaseauto - ik wil baar geld. Vandaar dat ik moet weten of ik ze de brandstofprijs bespaar door geen leasbak te nemen.

Inc brandstof zit een vergoeding normaal gesproken zo rond de 700 euro bruto per maand.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:22:14 #87
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47591630
quote:

[..]

Ja, je bespaart hen sowieso wel de brandstofprijs ja. Dat zit normaal gesproken niet op die manier in de leaseprijs verwerkt. Ik dacht dat de vraag was of dat naar de werknemer toe doorberekend zou worden.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:24:23 #88
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47591708
Maar goed, er zijn nogal wat verschillende soorten leasecontracten... als je daar echt iets zinnigs over wil kunnen zeggen ga je even na hoe dit bij jouw bedrijf zit.
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 19:27:29 #89
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47591815
quote:

[..]

Mobiliteitsvergoeding kan lucratief zijn, mits je die krijgt. Neem je bijv. de trein en declareer je 19 ct per km.
pi_47591836
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Inc brandstof zit een vergoeding normaal gesproken zo rond de 700 euro bruto per maand.
Dat is niet genoeg. 200 km per dag, vier dagen per week.
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 19:29:31 #91
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47591890
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Wel veel hoor, maar je krijgt een leasebak voor 40000km per jaar berekend. Komt wel goed dus.
Wil je wat leuks rijden dan ga je al snel zelf wat bijleggen, maar dat loont zich wel met grotere afstanden.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:29:45 #92
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47591898
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Met mij hoef je niet te onderhandelen hoor.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:32:13 #93
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47592008
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Wel veel hoor, maar je krijgt een leasebak voor 40000km per jaar berekend. Komt wel goed dus.
Wil je wat leuks rijden dan ga je al snel zelf wat bijleggen, maar dat loont zich wel met grotere afstanden.
Dat is ook heel verschillend.
pi_47592113
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nee, ik wil geen auto, en zeker geen leuke auto (of beter gezegd: die heb ik al), ik wil geld! En dan goedkoper met de eigen auto / trein naar de baas.
Had ik al gezegd dat ik de uren ook nog vergoed wil ?
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 19:35:39 #95
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47592149
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:32 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dat is ook heel verschillend.
Ja, je hebt ook wel eens 30000 of individueel berekende km's.
Hoe verder je rijdt hoe voordeliger je uit bent, want de leasers met weinig km's betalen voor de leasers met veel km's.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:37:30 #96
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47592220
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, ik wil geen auto, en zeker geen leuke auto (of beter gezegd: die heb ik al), ik wil geld! En dan goedkoper met de eigen auto / trein naar de baas.
Maar... daar zijn toch allang standaardafspraken voor lijkt me? Die voldoen niet en je wil graag meer? Of je denkt dat je werkgever (veel) goedkoper uit it wanneer je geen leaseauto neemt en wil van die ruimte gebruik maken?
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 19:37:32 #97
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47592221
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Als je een mob.vergoeding krijgt en kunt declareren dan is het best lucratief. Uren vergoed krijgen gaat pas spelen als je meer dan 3u of zo in de auto zit, hangt ook af van hoezeer ze je nodig hebben.
pi_47592247
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Met mij hoef je niet te onderhandelen hoor.
Weet ik, ik moet m'n positie bepalen.

Elke dag dat ik niet werk kost ik ze nog veel meer geld..
pi_47592333
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:37 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Maar... daar zijn toch allang standaardafspraken voor lijkt me? Die voldoen niet en je wil graag meer? Of je denkt dat je werkgever (veel) goedkoper uit it wanneer je geen leaseauto neemt en wil van die ruimte gebruik maken?
Ja, dat denk ik. En ik heb onderhandelingsruimte: ik ben al in vaste dienst en ik kost ze geld. Om me weg te zetten moeten ze me mobiliteit bieden. En zij hebben geen tijd, ik wel.
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 19:40:26 #100
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47592343
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Weet ik, ik moet m'n positie bepalen.

Elke dag dat ik niet werk kost ik ze nog veel meer geld..
Dat is waar, maar reken jezelf niet te snel rijk, hoeveel mensen van jouw kaliber zijn er?
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 19:41:31 #101
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47592395
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik. En ik heb onderhandelingsruimte: ik ben al in vaste dienst en ik kost ze geld. Om me weg te zetten moeten ze me mobiliteit bieden. En zij hebben geen tijd, ik wel.
Ze moeten jou mobiliteit bieden? Die bied je zelf lijkt me zo.
Kijk maar liever uit dat ze je niet in Maastricht parkeren.
pi_47592498
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ze moeten jou mobiliteit bieden? Die bied je zelf lijkt me zo.
Kijk maar liever uit dat ze je niet in Maastricht parkeren.
No no; zoveel speelruimte hebben ze niet. Ik heb een vaste standplaats; en zij hebben in die standplaats geen opdrachtgever voor me.

Er zijn er meer die kunnen wat ik kan - maar ik kan het aantoonbaar; heb goede papieren en goede ervaring. De programmeurs hebben het moeilijker, momenteel.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:46:09 #103
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47592584
Het is een leuk 'spelletje' om te spelen, maar ik zou wel even heel goed nagaan hoeveel ruimte er is voor je eisen gaat stellen.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:47:56 #104
66825 Reya
Fier Wallon
pi_47592655
Mijn laptop heeft de geest gegeven.
pi_47592686
Een atheïstische schootcomputer.
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 19:48:50 #106
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47592695
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:44 schreef sigme het volgende:

[..]

No no; zoveel speelruimte hebben ze niet. Ik heb een vaste standplaats; en zij hebben in die standplaats geen opdrachtgever voor me.

Er zijn er meer die kunnen wat ik kan - maar ik kan het aantoonbaar; heb goede papieren en goede ervaring. De programmeurs hebben het moeilijker, momenteel.
Als zij geen opdrachtgever hebben in je standplaats en jij standvastig blijft, dan hebben ze weinig keus om je contract dan maar op te heffen. Ik denk dus niet dat je dan veel te eisen hebt. Jij bent toch geen programmeur?
pi_47592994
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Als zij geen opdrachtgever hebben in je standplaats en jij standvastig blijft, dan hebben ze weinig keus om je contract dan maar op te heffen. Ik denk dus niet dat je dan veel te eisen hebt. Jij bent toch geen programmeur?
Dan ken jij het ontslagrecht nog niet . En ik ben niet standvastig; ik wil domweg een goede vergoeding voor soepelheid. 200km per dag kost nogal wat. Tot nu toe is men zeer te spreken over mijn flexibileit .
pi_47593063
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:47 schreef Reya het volgende:
Mijn laptop heeft de geest gegeven.
Oh ja, laptop van de baas zal ik dan ook moeten.

Gecondoleerd .
pi_47593081
Als je zin hebt om je te verzetten, dan biedt het ontslagrecht de werknemer veel bescherming, heb ik vernomen.
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 19:57:32 #110
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47593089
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Dan ken jij het ontslagrecht nog niet . En ik ben niet standvastig; ik wil domweg een goede vergoeding voor soepelheid. 200km per dag kost nogal wat. Tot nu toe is men zeer te spreken over mijn flexibileit .
Ontslagrecht. Sorry hoor, maar dan betalen ze je eenmalig en dan ben je exit.
Mobiliteit is aan de orde van de dag, als jij daar niet flexibel in kunt zijn, dan verklein JIJ je speelruimte, niet zij. Of je moet iets unieks kunnen. Tip: probeer een kleiner bedrijf, die hebben daar meer oren naar.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:59:17 #111
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47593157
Ik zou gewoon de exploitatiebegroting van mijn manager erbij pakken, zie je gelijk de virtuele ruimte.
pi_47593266
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ontslagrecht. Sorry hoor, maar dan betalen ze je eenmalig en dan ben je exit.
Mobiliteit is aan de orde van de dag, als jij daar niet flexibel in kunt zijn, dan verklein JIJ je speelruimte, niet zij. Of je moet iets unieks kunnen. Tip: probeer een kleiner bedrijf, die hebben daar meer oren naar.
Oh - afkopen heb ik wel oren naar. Maar dat zullen ze niet willen.
Ontslag krijgen ze geen toestemming voor hoor; een detacheringsbedrijf kan met mensen schuiven, en zolang ik een uitstekend dossier heb hebben ze geen grond voor ontslag. En ik ben zéker niet onflexibel; zij hebben gewoon een heel groot accuut probleem door een groot contract onverwacht te verliezen. Dat is *hun* bedrijfsrisico; niet het mijne.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 20:05:41 #113
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47593382
Even tussendoor... had jij niet iemand op je werk die je hier volgde ofzo, of was dat zomaar een willekeurige stalker?
pi_47593414
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:59 schreef kLowJow het volgende:
Ik zou gewoon de exploitatiebegroting van mijn manager erbij pakken, zie je gelijk de virtuele ruimte.
Ik heb mijn manager nog nooit gezien; laat staan dat ik iets weet over z'n bedrijfsvoering, of z'n ruimte. Wat ik weet is dat ze mij snel,snel,snel willen plaatsen. Zelfs als het ze wat geld kost is het voordeliger dan wat ik nu doe - voor hun.

En ik wil het best tijdelijk doen - als ze over een maandje een andere opdracht hebben; dichterbij, dan doe ik niet moeilijk. Ik doe sowieso nooit moeilijk - maar op de juiste moment eis ik wel geld.
pi_47593470
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:05 schreef kLowJow het volgende:
Even tussendoor... had jij niet iemand op je werk die je hier volgde ofzo, of was dat zomaar een willekeurige stalker?
Dat was een willekeurige internetstalker; die me liet schikken door het adres van kantoor van mijn werkgever hier in de stad op te hebben gezocht.
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 20:09:57 #116
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47593517
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh - afkopen heb ik wel oren naar. Maar dat zullen ze niet willen.
Ontslag krijgen ze geen toestemming voor hoor; een detacheringsbedrijf kan met mensen schuiven, en zolang ik een uitstekend dossier heb hebben ze geen grond voor ontslag. En ik ben zéker niet onflexibel; zij hebben gewoon een heel groot accuut probleem door een groot contract onverwacht te verliezen. Dat is *hun* bedrijfsrisico; niet het mijne.
Ontslaan kan altijd, daar heb jij en zij een opzegtermijn voor.
Het verliezen van een groot contract kan ook noodzaak tot inkrimpen betekenen. Zij kunnen inderdaad schuiven, maar dan zul je dus mee moeten schuiven. Wacht niet tot iemand een klus voor je gevonden heeft, maar probeer zelf al te peilen waar de nieuwe klussen liggen.
pi_47593529
Deze onopgeleide alcoholist gaat weer doen waar-ie goed in is, .
  vrijdag 23 maart 2007 @ 20:16:06 #118
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47593734
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb mijn manager nog nooit gezien; laat staan dat ik iets weet over z'n bedrijfsvoering, of z'n ruimte. Wat ik weet is dat ze mij snel,snel,snel willen plaatsen. Zelfs als het ze wat geld kost is het voordeliger dan wat ik nu doe - voor hun.

En ik wil het best tijdelijk doen - als ze over een maandje een andere opdracht hebben; dichterbij, dan doe ik niet moeilijk. Ik doe sowieso nooit moeilijk - maar op de juiste moment eis ik wel geld.
Als de verwachting is dat ze op korte termijn weer goed aan je kunnen verdienen is er geen probleem. AIs dit niet het geval dan kun je beter een beetje voorzichtig zijn, wat Aah hierboven zegt eigenlijk. Een beetje creatieve werkgever met redelijke advocaat komt hier zonder al teveel kleerscheuren wel mee weg.
pi_47593748
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ontslaan kan altijd, daar heb jij en zij een opzegtermijn voor.
Het verliezen van een groot contract kan ook noodzaak tot inkrimpen betekenen. Zij kunnen inderdaad schuiven, maar dan zul je dus mee moeten schuiven. Wacht niet tot iemand een klus voor je gevonden heeft, maar probeer zelf al te peilen waar de nieuwe klussen liggen.
Je bedoelt het vast niet verkeerd enzo; maar ik ga echt niet het onderste uit de kan willen en het lid op m'n neus krijgen.

Mijn manager belde me vanmiddag; vroeg of ik zo flexibel wou zijn om me beschikbaar te houden voor een klus op 100 km; en dat we dan -als het doorgaat- reistijd en leasebak wel soepel oplossen. Dan moet ik wel een beetje weten wat ik zo ongeveer ga vragen.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 20:18:22 #120
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47593823
Oh.. in dat geval gewoon alvast informeren bij wagenparkbeheer naar de leasecontracten en een berijdersovereenkomst vragen om alvast van de voorwaarden kennis te nemen ofzo. Daar moet je genoeg informatie uit kunnen halen om het één en ander te berekenen lijkt me.
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 20:20:37 #121
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47593899
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Je bedoelt het vast niet verkeerd enzo; maar ik ga echt niet het onderste uit de kan willen en het lid op m'n neus krijgen.

Mijn manager belde me vanmiddag; vroeg of ik zo flexibel wou zijn om me beschikbaar te houden voor een klus op 100 km; en dat we dan -als het doorgaat- reistijd en leasebak wel soepel oplossen. Dan moet ik wel een beetje weten wat ik zo ongeveer ga vragen.
Ik bedoel het inderdaad goed.

Tip: laat het op papier vastleggen.

Tip2: je staat volgens mij toch al onder contract? Dan kun je niet zomaar een loonsverhoging verkrijgen, omdat je een nieuwe klus gaat doen toch? Kijk uit met dat soort managers die je beloven dat alles wel goed komt.

tip3: voor een tijdelijke klus zou ik geen leasebak willen, vraag naar een bedrijfsauto.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 20:22:45 #122
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_47593983
Niet een standaard mobiliteitsvergoeding bij een detacheringsbedrijf? Vreemd. Ja, of het moet al in het salaris zitten.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_47594072
Kijk, ik ben overgenomen, ik heb een contract waarin niets staat over leaseauto's of mobiliteitsvergoedingen; in mijn contract ben ik helemaal niet detacheerbaar.
Ik ken wagenparkbeheer niet, dus daar is ook weinig te halen. Ik zal natuurlijk eens informeren bij collega's, maandag, maar ik betwijfel of daar veel nuttigs uitkomt.
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 20:26:11 #124
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47594133
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:22 schreef Sidekick het volgende:
Niet een standaard mobiliteitsvergoeding bij een detacheringsbedrijf? Vreemd. Ja, of het moet al in het salaris zitten.
Ook dan moet het gespecificeerd zijn.
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 20:27:05 #125
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47594159
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:24 schreef sigme het volgende:
Kijk, ik ben overgenomen, ik heb een contract waarin niets staat over leaseauto's of mobiliteitsvergoedingen; in mijn contract ben ik helemaal niet detacheerbaar.
Ik ken wagenparkbeheer niet, dus daar is ook weinig te halen. Ik zal natuurlijk eens informeren bij collega's, maandag, maar ik betwijfel of daar veel nuttigs uitkomt.
Dus je werkte op kantoor van de detacheerder?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 20:27:50 #126
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47594197
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:24 schreef sigme het volgende:
Ik ken wagenparkbeheer niet, dus daar is ook weinig te halen.
Je hoeft ze toch niet te kennen om om informatie te vragen? Ik weet niet hoe het bij jullie werkt natuurlijk, maar het lijkt mij een heel normale vraag als je te horen krijgt dat je wellicht in een leaseauto gaat rijden.
pi_47594223
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dus je werkte op kantoor van de detacheerder?
Ja .
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 20:29:24 #128
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47594261
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:27 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Je hoeft ze toch niet te kennen om om informatie te vragen? Ik weet niet hoe het bij jullie werkt natuurlijk, maar het lijkt mij een heel normale vraag als je te horen krijgt dat je wellicht in een leaseauto gaat rijden.
Als dat maar voor een maandje of drie is, dan is een leaseauto een slecht idee. Gaat je meer kosten dan het oplevert.
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 20:30:45 #129
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47594325
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja .
Okay, dat kan, was dat een teststraat of zo? Worden die klussen nu in Azie uitbesteed toevallig?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 20:31:46 #130
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47594371
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Als dat maar voor een maandje of drie is, dan is een leaseauto een slecht idee. Gaat je meer kosten dan het oplevert.
Ja, natuurlijk... maar dat de manager ermee komt kan zoveel oorzaken hebben:
  • Manager hoopt dat het uiteindelijk om een veel langere periode gaat
    Waarschijnlijker:
  • Er zijn nog leaseauto's beschikbaar waar op het moment niemand in rijdt
  • Shortlease (relatief duur, maar je zit niet aan de auto vast)
  • pi_47594395
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 20:27 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ik bedoel; ik heb werkelijk geen idee wie / wat / waar. Ik zou niet weten wie wagenparkbeheer is, of hoe ik die bereik. En ook niet wat ik ze zou moeten vragen, eigenlijk .
    Ik hoor wel van collega's met leaseauto altijd eindeloos gekanker op de leasemaatschappij. Gezeik bij inleveren over naheffingen en krasjes en weet ik veel.

De jongen waarmee ik op hok zit zit bij mijn werkgever én heeft een leasebak, ik kan 'm wel eens vragen. Zou een hele uitbreiding van het repertoire zijn; normaal zeggen we hooguit goedemorgen en tot morgen, haha.
      vrijdag 23 maart 2007 @ 20:33:37 #132
    80268 kLowJow
    That's Gay
    pi_47594441
    Ok... Ik ga in ieder geval even buiten spelen. Veel succes! .
      † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 20:33:53 #133
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47594451
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 20:31 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk... maar dat de manager ermee komt kan zoveel oorzaken hebben:
  • Manager hoopt dat het uiteindelijk om een veel langere periode gaat
    Waarschijnlijker:
  • Er zijn nog leaseauto's beschikbaar waar op het moment niemand in rijdt
  • Shortlease (relatief duur, maar je zit niet aan de auto vast)
  • Ik kan daar niet over oordelen, maar het klinkt alsof men op kantoor zelf geen klussen meer heeft. Dan ga je dus voor langere tijd bij een opdrachtgever aan de slag.
      vrijdag 23 maart 2007 @ 20:36:41 #134
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_47594558
    Lijkt me dat je 200 km gewoon te slikken hebt, tenzij het een rit van 2 uur enkele reis is oid, maar dat zal zo in het noorden niet..
      vrijdag 23 maart 2007 @ 20:36:49 #135
    93744 Finder_elf_towns
    pi_47594628
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 20:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Okay, dat kan, was dat een teststraat of zo? Worden die klussen nu in Azie uitbesteed toevallig?
    Een teststraat? Een stuk of 20 teststraten, maar ik weet niet of ik nu bedoel wat jij bedoelt. De detacheerder heeft een bedrijfje overgenomen dat een applicatie ontwierp, bouwden & testte - voornamelijk vanwege de klanten, dat product zal ze worst wezen.

Een van de afnemers van de applicatie ziet er verder van af; die gaan alsnog voor een pakket (Oracle). Ze namen het ook nog niet af - het had over een paar maanden in productie moeten gaan.

Uitbesteding (van bouw) aan India hebben ze wel geprobeerd maar dat beviel niet. Ik heb nog een paar maanden met een ingevlogen Indiase bouwer gewerkt - ik vond dat wel sneu voor die jongen, helemaal alleen in Nederland. Er zwerft nu een clubje van een man of 10 Indiërs bij ons in het gebouw, geen idee wat die doen.
      † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 20:38:28 #137
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47594630
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 20:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
    Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXX

wat nu weer?
    /1/999#748484 werkt kut, dan moet je nl. het hele topic laden.
      vrijdag 23 maart 2007 @ 20:40:57 #138
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
      † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 20:42:40 #139
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47594793
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 20:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Een teststraat? Een stuk of 20 teststraten, maar ik weet niet of ik nu bedoel wat jij bedoelt. De detacheerder heeft een bedrijfje overgenomen dat een applicatie ontwierp, bouwden & testte - voornamelijk vanwege de klanten, dat product zal ze worst wezen.

Een van de afnemers van de applicatie ziet er verder van af; die gaan alsnog voor een pakket (Oracle). Ze namen het ook nog niet af - het had over een paar maanden in productie moeten gaan.

Uitbesteding (van bouw) aan India hebben ze wel geprobeerd maar dat beviel niet. Ik heb nog een paar maanden met een ingevlogen Indiase bouwer gewerkt - ik vond dat wel sneu voor die jongen, helemaal alleen in Nederland. Er zwerft nu een clubje van een man of 10 Indiërs bij ons in het gebouw, geen idee wat die doen.
    OMG!

Niet zo slim om alles te kopen inclusief headcount, zeker niet als de apps. niet eens worden geimplementeerd, dan zit je met een strop van hier tot Singapore. Moet dan een leuk klantenbestand zijn, maar de klant haakt dus af?
    Dus nu zit jouw bedrijf opgescheept met mensen die uit hun neus peuteren en de klant waar het om ging is weg?

Dat heet gewoon mismanagement. Ze hadden de klant gemakkelijker kunnen binnenhengelen.
    pi_47595169
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 20:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

OMG!

Niet zo slim om alles te kopen inclusief headcount, zeker niet als de apps. niet eens worden geimplementeerd, dan zit je met een strop van hier tot Singapore. Moet dan een leuk klantenbestand zijn, maar de klant haakt dus af?
    Dus nu zit jouw bedrijf opgescheept met mensen die uit hun neus peuteren en de klant waar het om ging is weg?

Dat heet gewoon mismanagement. Ze hadden de klant gemakkelijker kunnen binnenhengelen.
    Nah - het is iets minder rampzalig dan dat. De klant die al jaren zichzelf ophangt aan de applicatie, die heeft nog niet durven vertrekken - we hadden voor het eerst serieus zicht op een ándere afnemer dan onze enige klant .

Het vervelende is dat de basis nu zo smal geworden is dat die enige klant ook niet meer goed bediend kan worden - en dat waarschijnlijk aan een andere geinteresseerde partij ook niet geleverd gaat kunnen worden, want die wil pas Q3 beginnen - en dan is er niemand meer om het te ontwerpen / bouwen.

Maar eh - genoeg zaken. Is je belastingafgifte al af? Jezelf chronisch ziek aangevinkt? Bier? Sex?
    pi_47595338
    * Mutant01 gooit stinksok tegen Aaahikwordgek.
    Allah Al Watan Al Malik
      vrijdag 23 maart 2007 @ 21:03:51 #142
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_47595471
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 20:53 schreef sigme het volgende:
    Maar eh - genoeg zaken. Is je belastingafgifte al af? Jezelf chronisch ziek aangevinkt? Bier? Sex?
    Het zou aftrekbaar moeten zijn.
    What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
    - Oriana Fallaci 1929-2006
    pi_47595533
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 21:03 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het zou aftrekbaar moeten zijn.
    Ben je dat niet dan?
      † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 21:10:09 #144
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47595639
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 20:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Nah - het is iets minder rampzalig dan dat. De klant die al jaren zichzelf ophangt aan de applicatie, die heeft nog niet durven vertrekken - we hadden voor het eerst serieus zicht op een ándere afnemer dan onze enige klant .

Het vervelende is dat de basis nu zo smal geworden is dat die enige klant ook niet meer goed bediend kan worden - en dat waarschijnlijk aan een andere geinteresseerde partij ook niet geleverd gaat kunnen worden, want die wil pas Q3 beginnen - en dan is er niemand meer om het te ontwerpen / bouwen.

de kosten zijn ondertussen ook dermate hoog geworden dat je het met 1 klant ook nooit meer terugverdient.

Bel. aangifte is ready for review, bier is al open en straks de welverdiende sex, hoewel vrouwtjelief nog in de stad is.

Net nog Dragons' den gekeken op ned3. Erg grappig.
      † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 21:10:51 #145
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47595660
    * Aaah gooit stinksok in de was.
    pi_47595699
    Ik ga gigolo worden, dat verdient tenminste goed...en is nog lekker ook.
    Allah Al Watan Al Malik
      † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 21:14:38 #147
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47595776
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
    Tot een ouwe bes sex wil.
    pi_47595856
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 21:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Tot een ouwe bes sex wil.
    hoe heet die sexbitioniste hier op fok! ook alweer?
    pi_47595863
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 21:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

de kosten zijn ondertussen ook dermate hoog geworden dat je het met 1 klant ook nooit meer terugverdient.
    Oh, dat weet ik niet zo; die klant die nu afhaakt heeft netjes betaald; die mensen die nu plots niks te doen hebben raken ze wel weer kwijt.
    quote:
    Bel. aangifte is ready for review, bier is al open en straks de welverdiende sex, hoewel vrouwtjelief nog in de stad is.
    Serieus - let op die chronische ziekte, daar hoef je echt niet ziek voor te zijn. Een beetje tandartsrekenig, bril of lenzen volstaat. 340 euro kosten = 795 euro aftrek.
    quote:
    Net nog Dragons' den gekeken op ned3. Erg grappig.
    Televisie? Bestaat dat nog?
    pi_47595899
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 21:16 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Erodome? Sylvana?
    pi_47595942
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
    Loverboy
    pi_47596071
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 21:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Erodome? Sylvana?
    die bedoelde ik

Mutant, daar ga je jongen, of beginnen de twijfels al te knagen
      † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 21:23:43 #153
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47596075
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 21:16 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

A man's job.

Echt een aanrader.
    pi_47596110
    Handyman was haar film toch?
      † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 21:25:56 #155
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47596137
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 21:16 schreef sigme het volgende:

Serieus - let op die chronische ziekte, daar hoef je echt niet ziek voor te zijn. Een beetje tandartsrekenig, bril of lenzen volstaat. 340 euro kosten = 795 euro aftrek.
    Goeie tip, maar een bedrijfsmatige belastingregeling doet ook al wonderen. En giften natuurlijk.
    pi_47596142
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 21:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

[afbeelding]

A man's job.

Echt een aanrader.
    Ja, van dat plaatje wordt ik ook echt enthousiast
      † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 21:27:26 #157
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47596171
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 21:26 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ja, van dat plaatje wordt ik ook echt enthousiast
    Er zit zoveel humor in, je moet die echt zien.
    pi_47596182
    maar goed, genoteerd, toch wel interessant
      † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 21:28:36 #159
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47596196
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 21:27 schreef Godslasteraar het volgende:
    maar goed, genoteerd, toch wel interessant
    Jouw usericon, is dat die van Hitler in Oostenrijk?
    pi_47596295
    bij de kapper lees je de interessantste blaadjes. Kan me een "vraag het xxx column" herinneren waarin een redelijk onaantrekkelijk maar gevatte Nederlandse porno-actrice vragen &brieven beantwoorde. Een ervan was van een bouwvakker die verzuchte dat als hij vrouw was hoer zou worden waarop zij antwoorde dat hij morgen maar eens goed naar zijn collega's moest kijken, dat zouden dan zijn klanten zijn.

die was meteen genezen
    pi_47596317
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 21:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Jouw usericon, is dat die van Hitler in Oostenrijk?
    goed kijken Aaah, goed kijken ..
      † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 21:34:44 #162
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47596354
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 21:33 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

goed kijken Aaah, goed kijken ..
    Jaa, kzie 'm, maar is dat die kerel die ook Hitler speelde in oostenrijk? Je weet wel, die van de vpro, die ook ratelband over de rooie hielp?
    pi_47596361
    quote:
    Bekende Nederlanders gaan pokeren bij Tien

Televisiezender Tien volgt vanaf eind april de verrichtingen aan de pokertafel van een select gezelschap bekende Neder- landers. Zij strijden om een toegangs- kaart voor het grootste pokertoernooi ter wereld: de WSOP in Las Vegas. Aan de achtdelige serie Celebrity Poker doen onder meer Rick Engelkes, Ad Visser, Prem Radhakishun, Horace Cohen, Bridget Maasland, Richard Witschge, John Jones, Maud Mulder, Sonja Silva, Johnny de Mol, Lieke van Lexmond, Peter Plasman en Rasti Rostelli mee.

Ook Jelle Klaasen, Ursul de Geer en Sander Foppele behoren tot de groep. Het commentaar tijdens de uitzendingen komt van pokerpro Marcel Luske. Celebrity Poker is vanaf zaterdag 21 april wekelijks om 21.00 uur te zien bij Tien.
    Blabla met sterren, dit met sterren, GA EENS DOOD !!!
    pi_47596394
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Jaa, kzie 'm, maar is dat die kerel die ook Hitler speelde in oostenrijk? Je weet wel, die van de vpro, die ook ratelband over de rooie hielp?

Je bedoeld Muntz, nee volgens mij niet.
      † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 21:37:34 #165
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47596426
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 21:36 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

[afbeelding]

Je bedoeld Muntz, nee volgens mij niet.
    LOL, die bedoelde ik ja, maar het is 'm niet geloof ik.
    pi_47596453
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nee joh - die aardappelneus van Robbie Muntz zie je niet over het hoofd.
    pi_47596495
    pi_47596537
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 21:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

LOL, die bedoelde ik ja, maar het is 'm niet geloof ik.

absoluut briljante sketch, hoe brutaal kun je zijn
    pi_47596653

niet echt goeie plaatjes van te vinden, gelukkig is er Youtube nog

http://www.youtube.com/watch?v=_EBgi-5Gjqg
      † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 21:46:46 #170
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47596688
    Was toen echt heftig, maar nu echt hilarisch inderdaad. Die vent is geniaal met die grijns en blik.
    pi_47596767
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 21:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
    Was toen echt heftig, maar nu echt hilarisch inderdaad. Die vent is geniaal met die grijns en blik.
    ze hebben ook een keer Amerikaanse tv-preachers geweldig in de zeik genomen. Mooie beelden heeft dat opgeleverd.
      † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 21:51:57 #172
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47596841
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 21:49 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

ze hebben ook een keer Amerikaanse tv-preachers geweldig in de zeik genomen. Mooie beelden heeft dat opgeleverd.
    Ken ik!
    Begon hij niet als subitem bij waskracht met Fred Emmer? Wat een programma.
    pi_47596947
    ik realiseerde me ook helemaal niet dat het Ted Haggard was
    pi_47596982
    Fred Emmer .
    pi_47597087

Hij heeft toch ook een pornografisch romannetje geschreven?
    pi_47597144
    ow, sorry, filmpjes werken niet bij jou?
      vrijdag 23 maart 2007 @ 22:07:45 #179
    93744 Finder_elf_towns
    pi_47597351
    Sieg Haider
      † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 22:11:00 #180
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47597460
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 21:58 schreef sigme het volgende:
    [afbeelding]
    [afbeelding]

Hij heeft toch ook een pornografisch romannetje geschreven?
    Inderdaad, heerlijk dat soort onzinmannetjes.

Zo, vrouwtje ist ja da.
    pi_47597518
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 22:00 schreef Godslasteraar het volgende:
    ow, sorry, filmpjes werken niet bij jou?
    Doch, doch, flash is het enige wat de laptop aankan - ik heb Emmertje bekeken. Leuk hoor .
    pi_47597558
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 22:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Zo, vrouwtje ist ja da.
    Veel plezier .
    pi_47597804
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 22:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
    Sieg Haider
    ik moet bekennen dat ik moeite heb om er naar te kijken, zooooo genant

maar desondanks hilarisch
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 22:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Doch, doch, flash is het enige wat de laptop aankan - ik heb Emmertje bekeken. Leuk hoor .
    jeugdsentimenten, en ik moet zeggen, de presentatie van het journaal is er niet op vooruit gegaan sindsdien.
      † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 22:22:02 #184
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47597861
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 22:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Veel plezier .
    pi_47598134
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 22:20 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

ik moet bekennen dat ik moeite heb om er naar te kijken, zooooo genant

maar desondanks hilarisch
    Al met al heb ik het nog nooit bekeken, ook nu niet.
    quote:
    [..]

jeugdsentimenten, en ik moet zeggen, de presentatie van het journaal is er niet op vooruit gegaan sindsdien.
    Journaal, journaal, bestáát dat nog?

Ik heb m'n slaapmuts op (van hetzelfde merk als smoopy drinkt):

Tijd om mijn lief het bed in te sleuren.
    pi_47598589
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 22:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Al met al heb ik het nog nooit bekeken, ook nu niet.
    Om mensen zo te confronteren als Muntz dat doet, en zelf desondanks volkomen strak in je rol te blijven, dan heb je waarlijk demonische trekjes
    quote:
    Journaal, journaal, bestáát dat nog?

Ik heb m'n slaapmuts op (van hetzelfde merk als smoopy drinkt):
    [afbeelding]

Tijd om mijn lief het bed in te sleuren.
    waarom toch al die drank
    maar goed, welterusten
    pi_47599269
    Hilbrand Nawijn is door naar de volgende ronde in "So you wanna be a popstar".

Ik ben blij dat hij eindelijk iets gevonden heeft waar hij wel goed in is.
    "I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
      vrijdag 23 maart 2007 @ 23:30:56 #188
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_47600095
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 23:08 schreef sizzler het volgende:
    Hilbrand Nawijn is door naar de volgende ronde in "So you wanna be a popstar".

Ik ben blij dat hij eindelijk iets gevonden heeft waar hij wel goed in is.
    Die man is zijn eigen reintegratie
    De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
    Laat duizend balletjes stuiteren.
    pi_47600637
    Femke en Oudkerk filosoferen er weer ns lustig op los bij P&W. Dit moeten we duurder maken en dat moeten we goedkoper maken, wat moet dat toch heerlijk zijn zonder enig voorbehoud gewoon in de markt menen te mogen ingrijpen.

"Van al die overheidsmaatregelen word je alleen maar chagerijniger en als je chagerijnig bent ga je meer eten" (Komrij)
      zaterdag 24 maart 2007 @ 00:01:36 #190
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_47601161
    Zooooo typisch.
    Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
    pi_47601575
    quote:
    Het is nu niet bepaald een geheim dat je crew wil worden. Waarom wil je dat zo graag?
    Ik wil wat bereiken in mijn leven. Op mijn werk wil ik dat ook en hier dus ook. Ik heb al bijna 70 keer gesolliciteerd naar de functie van een moderator.
    FOK!ker van de week: Meki

pi_47601689
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 00:15 schreef sizzler het volgende:

[..]

FOK!ker van de week: Meki

Meki is een held .

Dat interview staat echt vol met humor als je het goed leest .
    pi_47602094
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 00:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Meki is een held .

Dat interview staat echt vol met humor als je het goed leest .
    dat is geen humor du_ke, dat is domheid, domheid met amusementswaarde
    pi_47602128
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 00:35 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

dat is geen humor du_ke, dat is domheid, domheid met amusementswaarde
    Zou ook kunnen. Maar ik verdenk Meki er toch van de boel bewust op te stoken .
    pi_47602148
    Die mirage, ik moet daar ook om lachen.
    Wie Wilders vermoordt (iedereen in kamp Wilders op Fok! gaat ervan uit dat dit binnen paar maanden staat te gebeuren) is zélf verantwoordelijk.
    Dat zou Wilders ook moeten aanspreken.
    De wereld is simpel, je moet het alleen maar zien.
    I´m back.
    pi_47602168
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 00:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zou ook kunnen. Maar ik verdenk Meki er toch van de boel bewust op te stoken .
    dat vermoeden besluipt mij idd ook wel eens
    pi_47602252
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 19:48 schreef Monidique het volgende:
    Een atheïstische schootcomputer.
    pi_47602257
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 00:38 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

dat vermoeden besluipt mij idd ook wel eens
    Hij kwam hier eerder ook wel in de POLSC en volgens mij is hij sinds hij veel aandacht krijgt bewust beroerder en extremer gaan typen.

Maar ach het blijft een vermoeden, het is wel een goede jongen volgens mij.
    pi_47602384
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 00:41 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hij kwam hier eerder ook wel in de POLSC en volgens mij is hij sinds hij veel aandacht krijgt bewust beroerder en extremer gaan typen.

Maar ach het blijft een vermoeden, het is wel een goede jongen volgens mij.
    Tja, ik heb het idee dat er meer moslim-users hier rondhangen die een akt opvoeren, die Kirmiz.. bv. Ik hoop het in ieder geval voor ze
    pi_47602470
    dat internet is toch wel iets geweldigs, bv ook "Shoutcast". Zit nu naar een Zweedse "Viking"station te luisteren, en dit is hun apparatuur:

pi_47602476
    Kirmiz is een nationalistische turk, die meent het meeste wel denk ik.

Al is die (net als veel andere users) wel geradicaliseerd de afgelopen jaren.
    pi_47602609
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 00:50 schreef du_ke het volgende:

tja, in het Irak-topic hangen zie ik wel eens echte idioten, en dat ziet er toch echt anders uit. Maar goed, ik kan het niet beoordelen.
    pi_47602630
    om 1 uur 's nachts gaat het niet meer goed met m'n spelling cq nog slechter, en ik ga het NIET verbeteren
    pi_47602643
    en wat zent die Viking zender een ongelofelijk slechte muziek uit
      zaterdag 24 maart 2007 @ 00:59:21 #205
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_47602657
    quote:
    Ik vraag het me af. Hij is uiteindelijk heel aanspreekbaar en niet snel boos.
    pi_47602663
    jezus christus, pure terreur
    pi_47602698
    quote:

Zijn er zoveel users geradikaliseerd dan?
    pberends wel ja. Wie nog meer?
    I´m back.
    pi_47602713
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 00:56 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

tja, in het Irak-topic hangen zie ik wel eens echte idioten, en dat ziet er toch echt anders uit. Maar goed, ik kan het niet beoordelen.
    Daar kom ik nooit .

Irak is zo'n ellende en gezeur en gezeik dat daar geen fatsoenlijke discussie meer over gevoerd kan worden.
      zaterdag 24 maart 2007 @ 01:02:36 #209
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_47602732
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:01 schreef du_ke het volgende:
    Daar kom ik nooit .

Irak is zo'n ellende en gezeur en gezeik dat daar geen fatsoenlijke discussie meer over gevoerd kan worden.
    Zal wel iets voor onze alcoholist zijn.
    pi_47602738
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zijn er zoveel users geradikaliseerd dan?
    pberends wel ja. Wie nog meer?
    Jahoor zeker wel zowel op links als op rechts. Aaah en wolfke b.v. die worden na elke ban radicaler.
    pi_47602754
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 00:59 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik vraag het me af. Hij is uiteindelijk heel aanspreekbaar en niet snel boos.
    Zou ook kunnen.
      zaterdag 24 maart 2007 @ 01:03:57 #212
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_47602761
    Ik ben ook radicaler oftewel pessimistischer geworden. Vroeger geloofde ik nog in integratie, nu helemaal niet meer.
    pi_47602816
    ChristianHardRock.Net
      zaterdag 24 maart 2007 @ 01:07:33 #214
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_47602848
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 00:37 schreef Ryan3 het volgende:
    Die mirage, ik moet daar ook om lachen.
    Wie Wilders vermoordt (iedereen in kamp Wilders op Fok! gaat ervan uit dat dit binnen paar maanden staat te gebeuren) is zélf verantwoordelijk.
    Dat zou Wilders ook moeten aanspreken.
    De wereld is simpel, je moet het alleen maar zien.
    Het was te verwachten, toch?
    pi_47602881
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:03 schreef PJORourke het volgende:
    Ik ben ook radicaler oftewel pessimistischer geworden. Vroeger geloofde ik nog in integratie, nu helemaal niet meer.
    Ja jij was eerder ook nog wel eens voor rede vatbaar. jammer dat je je zo laat meesleuren.
    pi_47602922
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Jahoor zeker wel zowel op links als op rechts. Aaah en wolfke b.v. die worden na elke ban radicaler.
    Aahtje kende ik eigenlijk niet zo goed voor mei 2005, behalve dat hij S&L te vuur en te zwaard verdedigde, als sidekick dus alleen. En hij was toen al erg affreus. Dat hij nu overkomt zoals hij overkomt heeft o.m. te maken met die lange tijd van absentie. Fok! had die lui, nogmaals, nooit zo lang moeten bannen. Wolfke was in mijn ogen altijd al wel een beetje radikaal, hoewel niet alles wat hij schrijft onwaar is. Ik heb hem ook weleens betrapt in WFL op vrij nozele noties, in mijn ogen dan. Nee, kijk ik denk dat radikalisme wel is toegenomen sinds ik op Fok! ben, maar dat is omdat er gewoon veel radikalere nieuwe users zijn bijgekomen sinds 9-11, moord op Fortuyn en moord op van Goh. Ik zie users die ik van 5,6 jaar geleden ken eigenlijk nauwelijks radikaler geworden zijn.
    I´m back.
    pi_47602940
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:07 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Het was te verwachten, toch?
    Toch leuk dat ze zoiets weet te bedenken hè.
    I´m back.
      zaterdag 24 maart 2007 @ 01:14:28 #218
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_47602971
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Toch leuk dat ze zoiets weet te bedenken hè.
    Ayaan zou het gezegd kunnen hebben
    pi_47603001
    Maat truste dames op vrijdag een keer op tijd naar bed is ook wel eens goed.

pi_47603004
    en ik ben uiteraard de verpersoonlijking van gematigdheid & objectiviteit

zeg nou zelf
    pi_47603019
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:16 schreef Godslasteraar het volgende:
    en ik ben uiteraard de verpersoonlijking van gematigdheid & objectiviteit

zeg nou zelf
    Wel een vaak wat zuur gematigd en objectief figuur dan.
    pi_47603041
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:17 schreef du_ke het volgende:

[..]

niks zuur, als ik m'n zin niet krijg word ik gewoon boos
      zaterdag 24 maart 2007 @ 01:19:59 #223
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_47603056
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:17 schreef du_ke het volgende:
    Nee hoor, gewoon kritisch.
    pi_47603057
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:18 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Boosheid vertroebelt je visie.
    pi_47603087
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:18 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Te serieus ben je wmb.
    Ik las dat je Meijer kent? Je kent dan ook Beliën, zo moet je het altijd een beetje zien, zoals Beliën.
    I´m back.
      zaterdag 24 maart 2007 @ 01:27:46 #226
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_47603154
    Atheisten overspelen hun hand. Alsof er ook maar iets zinnigs over het wel of niet bestaan van god valt te bediscussieren.
    pi_47603156
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:14 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ayaan zou het gezegd kunnen hebben
    Ayaan heeft het over de hetze van de poltiekcorrecten volgens mij. Maar zij is momenteel redelijk populair aan het worden in de VS, zag ik laatst.
    I´m back.
    pi_47603170
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
    Atheisten overspelen hun hand. Alsof er ook maar iets zinnigs over het wel of niet bestaan van god valt te bediscussieren.
    Idd, agnostisch is het hoogst denkbare. Hoewel de bewijslast blijft drukken op gelovigen uiteraard.
    I´m back.
    pi_47603181
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Te serieus ben je wmb.
    Ik las dat je Meijer kent? Je kent dan ook Beliën, zo moet je het altijd een beetje zien, zoals Beliën.
    Beliën heb ik maar een paar colleges van gehad, en dat was meer cabaret. Meijer was zeer serieus, en werd gaande het college theatraler, heel grappig. Maar idd, ik ben érg serieus, zeker in het "echte" leven (dat heb je goed in de gaten) en dus helaas ook wat saai. Karaktertrekje, en zal dus ook nooit overgaan.
    pi_47603229
    maar goed, dat (=ik) is niet interessant. Als men in Nederland wat wil doen tegen radicalisering etc, laat de overheid dan eens klinkende resultaten boeken bv wat betreft criminaliteit, en meer praktische alledaagse zaken. Dan zet je extremere types vanzelf buitenspel.
    pi_47603254
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:29 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Beliën heb ik maar een paar colleges van gehad, en dat was meer cabaret. Meijer was zeer serieus, en werd gaande het college theatraler, heel grappig. Maar idd, ik ben érg serieus, zeker in het "echte" leven (dat heb je goed in de gaten) en dus helaas ook wat saai. Karaktertrekje, en zal dus ook nooit overgaan.
    Beliën was enorm grappig idd, ik heb hem gekend toen hij nog relatief jong was natuurlijk, hij zal later nog wel meer die komische kant uitgegaan zijn. Overigens had Beliën ook oude geschiedenis gedaan hè, samen met Meijer had hij het handboek oude geschiedenis geschreven. Mijn eerste tentamen ging daarover.
    Maar goed, die speelse humor van Beliën is toch leuk om te hebben hoor. Je moet niet te serieus worden toch. dat neigt naar zuurheid, precies wat du_ke zegt.
    I´m back.
    pi_47603283
    quote:
    naar aanleiding van wat?

en verder moet je dan agnostisch zijn t.o.v. elke denkbare bewering. Ik zie geen bezwaar tegen het trekken van een conclusie, zeker als beweringen volstrekt absurd zijn en al milennia elke bewijsvoering ontberen.

En verder maakt niet zoveel uit, agnostisch, atheistisch, wat boeit het. Net als de discussie of een God bestaat of niet. Het gaat vooral om die rare boekjes waarvan voor ieder met een beetje verstand duidelijk is dat die van mensenhand zijn. Een beetje God zou zich rotschamen voor zulke kolder. Echt waar!

en daar ga ik weer
    pi_47603299
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:34 schreef Godslasteraar het volgende:
    maar goed, dat (=ik) is niet interessant. Als men in Nederland wat wil doen tegen radicalisering etc, laat de overheid dan eens klinkende resultaten boeken bv wat betreft criminaliteit, en meer praktische alledaagse zaken. Dan zet je extremere types vanzelf buitenspel.
    Ja, het zal wel niet zo eenvoudig zijn denk ik.
    Als je naar ons dorp kijkt dan zie je dat de politie ook gewoon niets doet. Niet dat er veel is om te doen (naast af en toe een kat uit de boom meppen), maar als ze dan iets moeten doen dan doen ze het nog niet. Lullig om dat te zien als je in een Vogelaarwijkje woont. Maar ja dan zeg ik ook eigen verantwoordelijkheid om je eigen situatie te veranderen. Niet alles van de overheid vragen, het is je moeder niet. Dus ga lekker in zo'n kutdorp wonen, waar wij in wonen. ..
    I´m back.
      zaterdag 24 maart 2007 @ 01:41:23 #235
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_47603313
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:39 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

naar aanleiding van wat?

en verder moet je dan agnostisch zijn t.o.v. elke denkbare bewering. Ik zie geen bezwaar tegen het trekken van een conclusie, zeker als beweringen volstrekt absurd zijn en al milennia elke bewijsvoering ontberen.

En verder maakt niet zoveel uit, agnostisch, atheistisch, wat boeit het. Net als de discussie of een God bestaat of niet. Het gaat vooral om die rare boekjes waarvan voor ieder met een beetje verstand duidelijk is dat die van mensenhand zijn. Een beetje God zou zich rotschamen voor zulke kolder. Echt waar!

en daar ga ik weer
    Hap hap.

Maareh, nee, je kan prima agnost zijn en niet "agnost zijn t.o.v. elke denkbare bewering" (als ik denk dat ik doorheb wat je daarmee bedoelt).

Heb eerlijk gezegd geen zin om deze discussie nu aan te gaan.
    pi_47603320
    quote:
    Idem voor Xenu dus. Kun je niks over zeggen.
      zaterdag 24 maart 2007 @ 01:42:41 #237
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_47603336
    Ik woon deels in een Vogelaarwijkje , waar de politie nooit de auto uitkomt. Ze rijden wel ieder uur langs, maar er wordt nog constant in auto's ingebroken. En dat moet ik van SCH dan heel gewoon vinden.
      zaterdag 24 maart 2007 @ 01:43:34 #238
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_47603345
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:41 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Idem voor Xenu dus. Kun je niks over zeggen.
    Dat is een wat ander godsbeeld dan het traditioneleabstractere beeld dat gebruikelijk is, als ik me niet vergis.
    pi_47603356
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat is een wat ander godsbeeld dan het traditionele, als ik me niet vergis.
    Dat verandert jouw oordeel?
    pi_47603360
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:42 schreef PJORourke het volgende:
    Ik woon deels in een Vogelaarwijkje , waar de politie nooit de auto uitkomt. Ze rijden wel ieder uur langs, maar er wordt nog constant in auto's ingebroken. En dat moet ik van SCH dan heel gewoon vinden.
    Dat is lullig, maar nogmaals zo makkelijk zal het wel niet zijn. Beste oplossing voor jou is, pak die eigen verantwoordelijkheid aan om je eigen situatie te verbeteren, zoek een woning in een andere buurt, in een dorp etc.
    I´m back.
      zaterdag 24 maart 2007 @ 01:46:05 #241
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_47603372
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:44 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Dat verandert jouw oordeel?
    Nou, eerlijk gezegd niet echt. Wat valt er in vredesnaam over te bediscussieren?
    pi_47603378
    Oh, nee, het is slechts de laatste tijd abstract gemaakt....maar verander het woord God van de abstracte theologie eens met Xenu.

" Xenu is de essentie van leven "
    " Xenu gaat over het immateriele "
    " Xenu is een morele houvast "

Uh-huh.
      zaterdag 24 maart 2007 @ 01:48:19 #243
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_47603399
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:44 schreef Ryan3 het volgende:
    Dat is lullig, maar nogmaals zo makkelijk zal het wel niet zijn. Beste oplossing voor jou is, pak die eigen verantwoordelijkheid aan om je eigen situatie te verbeteren, zoek een woning in een andere buurt, in een dorp etc.
    Nee, dat is vluchtgedrag, en verder woon ik niet slecht, en dit soort gedrag moet je niet tolereren. Punt. Aanpakken, en uitzetten die hap.
    pi_47603411
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Beliën was enorm grappig idd, ik heb hem gekend toen hij nog relatief jong was natuurlijk, hij zal later nog wel meer die komische kant uitgegaan zijn. Overigens had Beliën ook oude geschiedenis gedaan hè, samen met Meijer had hij het handboek oude geschiedenis geschreven. Mijn eerste tentamen ging daarover.
    Maar goed, die speelse humor van Beliën is toch leuk om te hebben hoor. Je moet niet te serieus worden toch. dat neigt naar zuurheid, precies wat du_ke zegt.
    Dat handboek heb ik idd ook nog gebruikt, en staan in de kast. Ik heb bv ook college gehad van Blom die kort daarop naar het RIOD/NIOD ging. Boeiend, en zeer serieus. Allemaal volstrekt verschillende karakters. Die Meijer heeft zich lang bezig gehouden met de klassieke scheepvaart, en ging vervolgens duiken rond Griekenland. Goed bekeken, de snoeperd.

En wat betreft zuurheid, is dat zo kwalijk? Als Dawkins voor de x-ste keer weer dat verhaal over ogen moet aanhoren van een creationist is ie ook zo zuur en giftig als hij maar kan zijn. Natuurlijk. En een classicus zal met theorieën over Victorianen die de Romeinse beschaving uit de duim gezogen hebben ook bijzonder weinig geduld hebben, en vermoedelijk niet verder komen dan wat ad-hominems. Wat me doet denken aan een quote van Dawkins over een redacteur van een wetenschappelijk tijdschrift die het motto daarvan omschreef als "science is interesting, and if you disagree you can fuck off".
    pi_47603466
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, het zal wel niet zo eenvoudig zijn denk ik.
    Als je naar ons dorp kijkt dan zie je dat de politie ook gewoon niets doet. Niet dat er veel is om te doen (naast af en toe een kat uit de boom meppen), maar als ze dan iets moeten doen dan doen ze het nog niet. Lullig om dat te zien als je in een Vogelaarwijkje woont. Maar ja dan zeg ik ook eigen verantwoordelijkheid om je eigen situatie te veranderen. Niet alles van de overheid vragen, het is je moeder niet. Dus ga lekker in zo'n kutdorp wonen, waar wij in wonen. ..
    Ik woon hier in Den Haag meer dan uitstekend hoor. Den Haag heeft ook een vrij extreme scheidslijn tussen de mindere en betere wijken. Het goede deel staat op het zand, en de slechtere delen in het veen. Altijd zo geweest.

Maar goed, ik ga ook naar bed, morgen een druk dagje ......
    pi_47603489
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:48 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nee, dat is vluchtgedrag, en verder woon ik niet slecht, en dit soort gedrag moet je niet tolereren. Punt. Aanpakken, en uitzetten die hap.
    Is geen vuchtgedrag, je wilt sws je eigen situatie verbeteren. En als je blijft ook dan bestaat er eigen verantwoordelijkheid om het naar je zin te hebben en niet meteen de overheid te hulp te roepen. Het is je moeder niet.
    Ik denk dat veel van deze verontwaardiging juist voortkomt uit de veel te hoge verwachtingen die men stelt in een overheid om gauw maar even de oplossing te brengen voor iemands misere. Dat moet er echt uit wmb. Jij bent zelf verantwoordelijk!!!
    I´m back.
    pi_47603511
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:49 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Dat handboek heb ik idd ook nog gebruikt, en staan in de kast. Ik heb bv ook college gehad van Blom die kort daarop naar het RIOD/NIOD ging. Boeiend, en zeer serieus. Allemaal volstrekt verschillende karakters. Die Meijer heeft zich lang bezig gehouden met de klassieke scheepvaart, en ging vervolgens duiken rond Griekenland. Goed bekeken, de snoeperd.
    Blom is na mijn tijd denk ik, of hij zat er toen wel en kan ik me hem niet meer herinneren. Die trips van Meijer weet ik nog wel idd.
    quote:
    En wat betreft zuurheid, is dat zo kwalijk? Als Dawkins voor de x-ste keer weer dat verhaal over ogen moet aanhoren van een creationist is ie ook zo zuur en giftig als hij maar kan zijn. Natuurlijk. En een classicus zal met theorieën over Victorianen die de Romeinse beschaving uit de duim gezogen hebben ook bijzonder weinig geduld hebben, en vermoedelijk niet verder komen dan wat ad-hominems. Wat me doet denken aan een quote van Dawkins over een redacteur van een wetenschappelijk tijdschrift die het motto daarvan omschreef als "science is interesting, and if you disagree you can fuck off".
    Ja, ik zou er niet zuur van worden, het is een bron van onmetelijke humor.
    I´m back.
      zaterdag 24 maart 2007 @ 02:01:46 #248
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_47603530
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:57 schreef Ryan3 het volgende:
    Is geen vuchtgedrag, je wilt sws je eigen situatie verbeteren. En als je blijft ook dan bestaat er eigen verantwoordelijkheid om het naar je zin te hebben en niet meteen de overheid te hulp te roepen. Het is je moeder niet.
    Ik denk dat veel van deze verontwaardiging juist voortkomt uit de veel te hoge verwachtingen die men stelt in een overheid om gauw maar even de oplossing te brengen voor iemands misere. Dat moet er echt uit wmb. Jij bent zelf verantwoordelijk!!!
    Als ik vertrek, verandert er niks aan de situatie daar. Het blijft een puinhoop. En ik vraag geen grotere overheidsrol, ik heb liever dat die publiciteitsgeile CPN-trien helemaal wegblijft, maar als je politie hebt, is het dan veel gevraagd dat ze ook wat doen?
    pi_47603596
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 02:01 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Als ik vertrek, verandert er niks aan de situatie daar. Het blijft een puinhoop. En ik vraag geen grotere overheidsrol, ik heb liever dat die publiciteitsgeile CPN-trien helemaal wegblijft, maar als je politie hebt, is het dan veel gevraagd dat ze ook wat doen?
    Misschien wil je op economisch terrein minder overheid, maar op gebied van openbare orde toch niet. Dus wel meer overheid. Welnu, mijn idee is dat het wrs niet zo makkelijk is. Meer blauw op straat lost het niet op. Is ook al verschillende keren gedaan of geprobeerd. Hoe dat komt dat weet ik ook niet. Zelfs in zo'n kutdorpje als waar wij wonen doen ze niets als ze wat moeten doen. De belangrijkste taak is dus dat je zelf verantwoordelijk bent voor de situatie waarin je woont en leeft. bevalt het je ergens niet? Ga dan werken aan verbetering. Die komt niet meteen, maar je hebt wel een doel om naar toe te werken en op gegeven moment bereik je dat doel (en misschien is het dan nog niet 100% perfect). En de mensen die achterblijven? Ja, ook hun eigen verantwoordelijkheid. Ga alstublieft niet lopen wijzen naar de overheid of de politiek voor iets waar je zelf verantwoordelijk voor bent. Vind ik.
    I´m back.
      zaterdag 24 maart 2007 @ 02:17:52 #250
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_47603658
    Ik ben toch niet verantwoordelijk voor andermans wangedrag? Laat me niet lachen. Er is een gigantische overheidsmachine voor van alles en nog wat maar resultaten levert het niet op. Nou, geef me dan maar m'n geld terug, doe ik het wel met totale anarchie. Een verzorgingsstaat is al een waardeloos principe, maar een verzorgingsstaat die niet verzorgt is oplichting, misleiding en vernietiging van welvaart. Als je politie hebt, en je daar flink voor betaalt, moeten ze ook leveren.

Meer blauw op straat levert waarschijnlijk wel wat op, maar het is nog nooit geprobeerd. Er kwamen wel mensen bij, maar die bleven op kantoor zitten. Doe mij maar de ouderwetse wijkagent. Beter nog, doe mij er maar drie. Ik geloof er heilig in dat dat werkt.
    pi_47603742
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 02:17 schreef PJORourke het volgende:
    Ik ben toch niet verantwoordelijk voor andermans wangedrag? Laat me niet lachen. Er is een gigantische overheidsmachine voor van alles en nog wat maar resultaten levert het niet op. Nou, geef me dan maar m'n geld terug, doe ik het wel met totale anarchie. Een verzorgingsstaat is al een waardeloos principe, maar een verzorgingsstaat die niet verzorgt is oplichting, misleiding en vernietiging van welvaart. Als je politie hebt, en je daar flink voor betaalt, moeten ze ook leveren.

Meer blauw op straat levert waarschijnlijk wel wat op, maar het is nog nooit geprobeerd. Er kwamen wel mensen bij, maar die bleven op kantoor zitten. Doe mij maar de ouderwetse wijkagent. Beter nog, doe mij er maar drie. Ik geloof er heilig in dat dat werkt.
    Wijkregisseurs noemen ze dat tegenwoordig toch? . Nee, die hebben we hier ook, de buurtagent, en die lui doen niets. Nou ja, ze geven 1 x per week voorlichting op alle basisscholen, geloof ik, over criminaliteit en zo. Volgens mij is er vanaf de jaren 80 alles aan gedaan om meer blauw op straat te krijgen (o.m. juist door VVD) en is die er ook gekomen en ja veel zal daarnaast ook achter bureau terecht zijn gekomen of geïnvesteerd zijn in wagenpark en communicatiemiddelen. Maar een oplossing biedt dat niet. Ik ben niet deskundig op dat gebied dus weet ook niet hoe dat komt. Ik woon al meer dan een decennium niet meer in een grote stad ook. Wat ik wel weet is gewoon boerenwijsheid:
    Als het je ergens niet bevalt dan verbeter jezelf (door eigen actie) je eigen situatie.
    Niet verbitterd worden en de rest van de wereld de schuld geven van jouw probleem.
    I´m back.
    pi_47603991
    Ja, welterusten PJ.
    I´m back.
    pi_47604375
    Jeez, a guy killed his self on internet, on webcam.
    I´m back.
      zaterdag 24 maart 2007 @ 07:57:31 #255
    153070 Rock_de_Braziliaan
    Stranger than fiction
    pi_47604834
    goedemorgen.
    "I think I'm in a tragedy"
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
    "In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
      † In Memoriam † zaterdag 24 maart 2007 @ 08:56:39 #256
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47605037
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Aha, weten we dat ook weer.

Ei. Het is maar goed dat jij dus nooit geband wordt.
      † In Memoriam † zaterdag 24 maart 2007 @ 09:21:31 #257
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47605153
      zaterdag 24 maart 2007 @ 09:32:30 #258
    80268 kLowJow
    That's Gay
    pi_47605221
    Morning radicaaltjes.
      zaterdag 24 maart 2007 @ 09:34:31 #259
    80268 kLowJow
    That's Gay
    pi_47605229
    Ziet er vanmorgen al een stuk beter uit...

pi_47606508
    pi_47606691
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 09:34 schreef kLowJow het volgende:

[afbeelding]
    Wat heeft 'ie jou aangedaan?
      zaterdag 24 maart 2007 @ 11:37:40 #264
    80268 kLowJow
    That's Gay
    pi_47606737
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 11:35 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Wat heeft 'ie jou aangedaan?
    Weigerde een poot te geven. Ik ben Verdonk niet. .
    pi_47606968
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 11:37 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Weigerde een poot te geven. Ik ben Verdonk niet. [afbeelding].
    !
    pi_47607165
    Lees hier uw karaktereigenschappen volgens de sterren.

bron: PM
    quote:
    WATERMAN 21/01-19/02

U bent in het bezit van een vindingrijke geest en geneigd progressief te zijn. Meestal liegt u. U maakt bij herhaling dezelfde fouten, bovendien bent u dom en houdt u van pijpen.

VISSEN 20/02-19/03

U hebt een levendige fantasie en u denkt regelmatig dat u achtervolgd wordt door de politie of de CIA. U hebt maar weinig invloed op uw vrienden en men neemt het u kwalijk dat u ten onrechte pronkt met wat u als macht beschouwt. U hebt een gebrek aan vertrouwen en eigenlijk bent u gewoon een klootzak.

RAM 20/03-18/04

U bent een voortrekker en denkt dat de meeste mensen klootzakken zijn. U bent snel met berispingen, u bent ongeduldig en adviezen slaat u in de wind. U doet niets anders dan iedereen afzeiken waarmee u in contact komt. U bent een LUL!

STIER 19/04-19/05

U bent praktisch en vasthoudend. U bezit een koppige vastberadenheid waardoor u nooit iets in een keer goed doet. De meeste mensen denken dat u koppig en dom bent. U bent niets meer dan een domme klootzak.

TWEELINGEN 20/05-20/06

U bent een snelle en intelligente denker. Mensen mogen u graag omdat u biseksueel bent. U bent geneigd te veel te verwachten voor te weinig. Dit betekent dat u een goedkoop kreng bent.

KREEFT 21/06-21/07

U bent sympathiek en begrijpt andermans problemen, waardoor u een onnozele hals bent. U stelt alles altijd uit. Dit is ook de reden
    dat u in de bijstand zit en geen zak waard bent. Iedereen die in de gevangenis zit is kreeft.

LEEUW 22/07-22/08

U beschouwt uzelf als een geboren leider.
    Iedereen denkt dat u gek bent. De meeste leeuwen zijn vechtersbazen. U bent wreed en kunt terechte kritiek niet verdragen. Uw arrogantie is afschuwelijk. Leeuwen zijn klootzakken en houden meer van masturbatie dan van seks met een partner.

MAAGD 23/08-21/09

U bent het opgeruimde type en hebt een hekel aan rommel. Uw opruimwoede is ergerlijk voor uw collega's. U bent koud en zonder enige emotie. U valt vaak in slaap tijdens het vrijen. Maagden zijn goede buschauffeurs en pooiers.

WEEGSCHAAL 22/09-22/10

U bent een kunstzinnig type en hebt moeite met de realiteit. Als u man bent, bent u waarschijnlijk homo. Uw kansen op werk en geldelijk gewin zijn nihil. De meeste vrouwelijke weegschalen zijn hoer. Alle weegschalen sterven aan geslachtsziekten.

SCHORPIOEN 23/10-21/11

De ergste van allemaal! U gaat helemaal op in zaken en bent niet tevertrouwen. U zult het toppunt van succes bereiken door het compleet ontbreken van enig moreel besef. U bent de ultieme hufter. De meeste schorpioenen worden vermoord.

BOOGSCHUTTER 22/11-20/12

U bent optimistisch en enthousiast. U hebt een sterke neiging afhankelijk te zijn van het lot aangezien u geen talenten bezit. De meeste boogschutters zijn dronkaards. Mussert was ook een
    boogschutter. Inderdaad, u bent gewoon een stuk stront.

STEENBOK 21/12-20/01

U bent conservatief en bang om risico's te nemen. IN feite bent u gewoon dom. Er heeft nooit een steenbok bestaan die ook maar enigszins belangrijk was.
      zaterdag 24 maart 2007 @ 12:02:27 #268
    93744 Finder_elf_towns
      zaterdag 24 maart 2007 @ 12:11:03 #269
    80268 kLowJow
    That's Gay
    pi_47607345
    quote:
    SCHORPIOEN 23/10-21/11

De ergste van allemaal! U gaat helemaal op in zaken en bent niet tevertrouwen. U zult het toppunt van succes bereiken door het compleet ontbreken van enig moreel besef. U bent de ultieme hufter. De meeste schorpioenen worden vermoord.
    pi_47607399
    KLOOTZAKKEN. GE... GROET!
    pi_47607479
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 12:13 schreef Monidique het volgende:
    KLOOTZAKKEN. GE... GROET!
    Val ik weer eens buiten de boot.
    quote:
    TWEELINGEN 20/05-20/06

U bent een snelle en intelligente denker. Mensen mogen u graag omdat u biseksueel bent. U bent geneigd te veel te verwachten voor te weinig. Dit betekent dat u een goedkoop kreng bent.
    pi_47607509
    quote:
    WEEGSCHAAL

U heeft altijd gelijk en bent hyperintelligent.
      zaterdag 24 maart 2007 @ 12:20:56 #273
    80268 kLowJow
    That's Gay
    pi_47607583
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 12:16 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Val ik weer eens buiten de boot.
    [..]
    Goedkoop kreng en bi!
    Neuken?
    pi_47607599
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 12:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
    Lees hier uw karaktereigenschappen volgens de sterren.

bron: PM
    [..]
    http://youtube.com/watch?v=3Dp2Zqk8vHw

.
      zaterdag 24 maart 2007 @ 12:21:59 #275
    80268 kLowJow
    That's Gay
    pi_47607604
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 12:20 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Goedkoop kreng en bi! [afbeelding]
    Neuken?
    Voor weinig dan he.
    pi_47607616
    WEINIG! KLOOT... ZAKKEN!
    pi_47607629
    kLowJow, verklaar mijn hyperintelligentie.
    pi_47607652
    quote:
    U valt vaak in slaap tijdens het vrijen
    Wie niet.
    pi_47607683
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 12:24 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Wie niet.
    Libidoman.
      zaterdag 24 maart 2007 @ 12:26:09 #280
    80268 kLowJow
    That's Gay
    pi_47607698
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 12:23 schreef Monidique het volgende:
    kLowJow, verklaar mijn hyperintelligentie.
    DNA-mutatie als gevolg van één of andere vage homo-geslachtsziekte?
    pi_47607709
    Vergezocht.
    pi_47607775
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 12:20 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Goedkoop kreng en bi! [afbeelding]
    Neuken?

ehmm, ik doe het uitsluitend met mannelijke autochtonen.
    pi_47607790
    Hongaren dus?
    pi_47607881
    pi_47607947
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 12:30 schreef Monidique het volgende:
    Hongaren dus?
    Ligt er aan in welk land ik ben.

Jij bent toch weegschaal?
    quote:
    WEEGSCHAAL 22/09-22/10

U bent een kunstzinnig type en hebt moeite met de realiteit. Als u man bent, bent u waarschijnlijk homo. Uw kansen op werk en geldelijk gewin zijn nihil. De meeste vrouwelijke weegschalen zijn hoer. Alle weegschalen sterven aan geslachtsziekten.
    pi_47607967
    Het klopt.
      † In Memoriam † zaterdag 24 maart 2007 @ 12:43:53 #287
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47608114
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 09:34 schreef kLowJow het volgende:

[afbeelding]
    Grappig, aan het hondje herken je het baasje....
    pi_47608160
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 12:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

...oeps..............
    pi_47608163
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 12:30 schreef Monidique het volgende:
    Hongaren dus?
    Lekker goulash uitwisselen.

blijft tussen je tanden...je weets
      zaterdag 24 maart 2007 @ 12:49:38 #290
    80268 kLowJow
    That's Gay
    pi_47608238
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 12:29 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

ehmm, ik doe het uitsluitend met mannelijke autochtonen.
    Hongaren? Wat is daar zo speciaal aan?
    ah. Spuit11 14.gif.
      zaterdag 24 maart 2007 @ 12:50:17 #291
    80268 kLowJow
    That's Gay
    pi_47608250
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 12:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Puur en blank.
      † In Memoriam † zaterdag 24 maart 2007 @ 12:52:58 #292
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47608307
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 12:50 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Puur en blank.
    Daar even van af gezien, ik vind het een kuthond. Typisch zo'n allo-hondje waarmee je je een "stoere" status aan denkt te kunnen meten.
      zaterdag 24 maart 2007 @ 12:54:01 #293
    80268 kLowJow
    That's Gay
    pi_47608330
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 12:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Daar even van af gezien, ik vind het een kuthond. Typisch zo'n allo-hondje waarmee je je een "stoere" status aan denkt te kunnen meten.
    Alsof ik daar een hond voor nodig heb. .
      † In Memoriam † zaterdag 24 maart 2007 @ 12:55:16 #294
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47608353
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 12:54 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Alsof ik daar een hond voor nodig heb. .
    Tja, ik zie genoeg van die typische typetjes met zo'n hond.
      zaterdag 24 maart 2007 @ 12:58:18 #295
    80268 kLowJow
    That's Gay
    pi_47608420
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 12:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Tja, ik zie genoeg van die typische typetjes met zo'n hond.
    Dit is er eentje die altijd kwispelt en overal mee wil spelen. Verder een overblijfsel uit mijn vorige relatie (blank en autochtoon natuurlijk, zoals nikita), zij was nogal gek op zulke honden en het was meenemen of asiel, dus.
      † In Memoriam † zaterdag 24 maart 2007 @ 13:00:42 #296
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47608471
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 12:58 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dit is er eentje die altijd kwispelt en overal mee wil spelen. Verder een overblijfsel uit mijn vorige relatie (blank en autochtoon natuurlijk, zoals nikita), zij was nogal gek op zulke honden en het was meenemen of asiel, dus.
    Okay, het is uiteraard wel zo dat het hondje het karakter van zijn baasje krijgt. In jouw geval lijkt het dus mee te vallen.
      zaterdag 24 maart 2007 @ 13:24:08 #297
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_47608962
    waarom heb jij zo'n teringhond, Klowjow? Zo te zien heeft ie nog verloren ook
      † In Memoriam † zaterdag 24 maart 2007 @ 13:25:34 #298
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47608988
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 13:24 schreef Aoristus het volgende:
      zaterdag 24 maart 2007 @ 13:29:12 #299
    93744 Finder_elf_towns
    pi_47609061
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 13:24 schreef Aoristus het volgende:
    Gevalletje inslapen en vergeten.
      zaterdag 24 maart 2007 @ 13:33:29 #300
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_47609174
    die kaakjes kun je nog prima gebruiken als blikopener als het vlees verteerd is
      zaterdag 24 maart 2007 @ 13:46:06 #301
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_47609472
    Uitgedemoniseerd.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')