Ah, de interesse is gewekt. Ik kan je beter adviseren bij je lokale dierenseksclub te rade te gaan. Standjes, do's & don'ts (pas op de tekkels!), speeltjes....quote:
T-shirt met in grote letters What the f*ck erop, en een adres.quote:
Fantast! Hoe is het met de vrouw van de baas?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:45 schreef Napalm het volgende:
Gewoon een trui erover en niemand die het weet. Net als met dat slipjesloze..
je ne sais pas.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Fantast! Hoe is het met de vrouw van de baas?
Als ze niet goed is in haar vak - vrouw zijn van de baas- wat lijkt je dan nog begeerlijk aan d'r?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:50 schreef Napalm het volgende:
[..]
je ne sais pas.
Ik heb wel gemerkt dat ze niet supergoed is in haar vak.
Nee, ze heeft nog een ander beroep.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ze niet goed is in haar vak - vrouw zijn van de baas- wat lijkt je dan nog begeerlijk aan d'r?
Begeerlijk om te hébben, om naar te kijken voldoet dat plaatje.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:19 schreef Napalm het volgende:
[..]
Nee, ze heeft nog een ander beroep.
Verder raad ik je aan je lenzen in te doen.
quote:ChristenUnie nieuwkomer in provinciebestuur Groningen
ANP
GRONINGEN - De provincie Groningen krijgt een college van Gedeputeerde Staten dat wordt gevormd door PvdA, CDA en ChristenUnie. De ChristenUnie is nieuwkomer in het gezelschap. Dat heeft een woordvoerder van de provincie Groningen vrijdag bekendgemaakt.
ach ...leefde domela nieuwenhuijs nog maar..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:08 schreef du_ke het volgende:
De rode provincie wordt een christenbolwerk.
Klopt, ook een belangrijke reden dat ik niet links gestemd heb voor de staten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:14 schreef sigme het volgende:
Te lang rood heeft een lokale PvdA opgeleverd waar CDA_we-run-this-country nog een puntje aan kan zuigen.
quote:''Sinds ze weg is huppelt ons 12-jarige zoontje fluitend door het huis. Ze is computerverslaafd, leefde achter het beeldscherm. Deed slechts af en toen een dutje op de bank. Mijn zoontje en ik moesten noodgedwongen magnetronmaaltijden eten, omdat ze niet achter die rotcomputer was weg te slaan. Nu is ze aan het afkicken op een geheim adres, dat niet te achterhalen is voor de mensen met wie ze op internet chatte. Ze is bang dat ze anders wordt gestalkt.''
quote:moesten noodgedwongen magnetronmaaltijden eten
quote:130 Teletekst vr 23 mrt
Kort nieuws buitenland
` Iran heeft 15 Britse mariniers in de
Perzische Golf gegangengenomen.Ze waren
daar in rubberboten bezig met controles
toen een Iraans schip ze aanhield.In
Londen is de Iraanse ambassadeur ter
verantwoording geroepen.
Niet drie jaar geleden, toen ze het ook deden? Of een tijdje terug, toen Amerika enkele Iraniërs ontvoerde? Of in 2001, met die vastgehouden Amerikanen in China? Of 9/11? Of 19 maart 2003? Deze vijftien militairen zijn de druppel?quote:
bubble?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:36 schreef zakjapannertje het volgende:
Back on February 27th, China sneezed (Shanghai Composite Index down 8.8% on the day) and the reverberations were felt in financial markets around the globe (i.e. S&P 500 down 3.5%). With much of the financial world focused on China, today's chart presents the current trend of the Shanghai Composite Index. It is interesting to note that while the Chinese stock market plunged in dramatic fashion back in late February, the 19-month rally that preceded it was even more dramatic (up nearly 200% since mid-2005). Another point of interest is that less than one month after that 8.8% plunge, the Shanghai Composite is once again making new highs.
[afbeelding]
de bubble zet zich voort![]()
jij was toch geschapen ter onzer vermaak?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:31 schreef sigme het volgende:
Is er nou echt niemand om mij te vermaken?
Ik verveel me de pestpleuris.
Dit zijn Engelsen. De vorige dat iemand hun probeerde te naaien kreg je Bravo two zero en de keer daarvoor de Falklands. En daarvoor Adolf.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niet drie jaar geleden, toen ze het ook deden? Of een tijdje terug, toen Amerika enkele Iraniërs ontvoerde? Of in 2001, met die vastgehouden Amerikanen in China? Of 9/11? Of 19 maart 2003? Deze vijftien militairen zijn de druppel?
Een vreedzame samenleving die wil blijven bestaan en die vreedzaam wil blijven, zal niet-vreedzaam moeten worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:34 schreef Napalm het volgende:
nieuwe sig![]()
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=89618
Iets minder fijnzinnig denk ik... Ze moest toch verdoofd worden voor sterilisatie dus hebben ze dit gelijk maar meegnomen. Sinds puppy in het nest heeft ze eigenlijk maar één werkend oog. Door de andere was een nagel van een broertje gegaan --> ontsteking --> verschrompeld oogje wat altijd dicht zat. Er kwam alleen wel vuil in en haar wenkbrauw zat wat naar binnen, waardoor het altijd een beetje loopt. Nu hebben ze alles van binnen schoongemaakt en dichtgenaaid.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:36 schreef sigme het volgende:
Ooglidcorrectie?
Je hond heeft een facelift gehad?
Een klein bullterriertje.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:37 schreef Monidique het volgende:
O, dat ís je hond. Ik dacht dat het een bebloed doekje was. Wat is het voor tyrannosaurus terriër?
Tenzij je vermaakt schept in een zwijgende zoutzak: vermaak je dan! En de rest!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:39 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
jij was toch geschapen ter onzer vermaak?
en als je mij niet gelooft, vraag het Napalm![]()
Nou, tegen Iran deden ze bar weinig, drie jaar geleden en de eerste Britse bommenwerpers boven Libanon moet ik ook nog zien. Dit is geen Falkland-crisis. Dit zijn vijftien militairen die opgepakt zijn. Gebeurt wel vaker, doet de coalitie ook met Iraniërs in Irak. Eventjes pochen met de heren, laten zien hoe ze het Westen trotseren en daarna worden ze vrijgelaten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:41 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dit zijn Engelsen. De vorige dat iemand hun probeerde te naaien kreg je Bravo two zero en de keer daarvoor de Falklands. En daarvoor Adolf.
Dus je hebt een eenogige hond? Lijkt me lastig, voor het dier.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:41 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Iets minder fijnzinnig denk ik... Ze moest toch verdoofd worden voor sterilisatie dus hebben ze dit gelijk maar meegnomen. Sinds puppy in het nest heeft ze eigenlijk maar één werkend oog. Door de andere was een nagel van een broertje gegaan --> ontsteking --> verschrompeld oogje wat altijd dicht zat. Er kwam alleen wel vuil in en haar wenkbrauw zat wat naar binnen, waardoor het altijd een beetje loopt. Nu hebben ze alles van binnen schoongemaakt en dichtgenaaid.
wordt je eruit gezetquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:44 schreef sigme het volgende:
.............
Ik heb m'n archief opgeruimd, maandag even USB-stickie mee. Inlezen in nutteloos project hoeft ook niet meer, mijn inlener zegt contract op, da's helder.
mijn rib, mijn wil..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:39 schreef Godslasteraar het volgende:
jij was toch geschapen ter onzer vermaak?
U zit nu al aan de vri-mi-bo?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:38 schreef Godslasteraar het volgende:
het aardige is ook dat Sjanghai de maat begint aan te geven in de financiele markten. Wallstreet is niet langer werelds financiële centrum.
USB sticks op het wekr zijn heel gevaarlijk; als men eens wist wat ik aan data-bases en bestanden mee heb genomen/ mee had kunnen nemen, dan zouden er koppen rollen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:44 schreef sigme het volgende:
Tenzij je vermaakt schept in een zwijgende zoutzak: vermaak je dan! En de rest!
Ik heb m'n archief opgeruimd, maandag even USB-stickie mee. Inlezen in nutteloos project hoeft ook niet meer, mijn inlener zegt contract op, da's helder.
Kun je je collega's niet observeren en verslag uitbrengen over de effecten van verveling op mensen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:44 schreef sigme het volgende:
[..]
van heel veel Chinese bedrijven is de boekhouding niet echt transparant te noemen, en de Chinese overheid dwingt ook koop en verkoop van bedrijven af om nogal twijfelachtige redenen, dus weet waar je je geld insteekt...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:38 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
bubble?
het aardige is ook dat Sjanghai de maat begint aan te geven in de financiele markten. Wallstreet is niet langer werelds financiële centrum.
Is niet anders gewend, dus dat valt wel mee.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Dus je hebt een eenogige hond? Lijkt me lastig, voor het dier.
Nee, een opdracht is onverwacht stopgezet; ik val nu weer terug aan mijn uitzendbedrijf, die zal mij elders detacheren. Maar ik ben niet de enige vrijgevallene..quote:
Schiet het al wat op, met het opleggen van je wil aan je ribben?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:47 schreef Napalm het volgende:
[..]
mijn rib, mijn wil..
USB sticks op het wekr zijn heel gevaarlijk; als men eens wist wat ik aan data-bases en bestanden mee heb genomen/ mee had kunnen nemen, dan zouden er koppen rollen.
Nee, er is meer agitatie dan verveling. Maar ik weet álles van verveling en mensen op kantoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:47 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Kun je je collega's niet observeren en verslag uitbrengen over de effecten van verveling op mensen?
Daarom meot je van te voren de spullen al inslaan. ik heb nog immer een database van 4 jaar oud alweer waar sommigen een halve moord voor zouden plegen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:52 schreef sigme het volgende:
Anderen, die dichter op de opdrachtgever zaten, kregen 15 minuten - onder begeleiding- voor het pakken van persoonlijke spullen
eeeeuhquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:47 schreef Napalm het volgende:
.......
U zit nu al aan de vri-mi-bo?
jammer, je begon zo goed
........
maar goed, ik ken een aantal mensen die te maken hebben met China en omstreken. Wat daar gebeurt kent zijn gelijke niet. Het opleven van de Zuid Amerikaanse economieën is rechtstreeks toe te schrijven aan China. Daar komt een stoomtrein op gang die zijn weerga niet kent.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:48 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
van heel veel Chinese bedrijven is de boekhouding niet echt transparant te noemen, en de Chinese overheid dwingt ook koop en verkoop van bedrijven af om nogal twijfelachtige redenen, dus weet waar je je geld insteekt...
daarom zal Wall Street nog wel een poosje de invloedrijkste blijven in de wereld, schandalen a la Enron en Ahold daargelaten
quote:Nederland wordt ‘jeugdig’ land
ANP
LUXEMBURG - Nederland heeft rond 2050 een van de jeugdigste bevolkingen van de Europese Unie. Op elke honderd inwoners zijn er dan 27 jonger dan 25 jaar.
Alleen Luxemburg zal Nederland overtreffen met een jongere meer per honderd inwoners, meldde het Europees statistisch bureau Eurostat vrijdag.
Het bureau bespeurt wel dat het aandeel van de jeugd in de bevolking in alle EU-landen daalt. In Nederland gaat dat met bijna 3 jongeren op honderd inwoners. Voor de EU als geheel zakt het gemiddelde zelfs van 29 naar 23 procent in 2050.
Eurostat meldde tevens dat de Nederlandse jongeren nu de meest fervente internetters zijn van alle EU-jongeren. Hier zit 96 procent van de jeugd eenmaal per week op het net, tegen 73 gemiddeld.
oh, ok, gelukkig maar, je zult vast wel een ander stekkie vinden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, een opdracht is onverwacht stopgezet; ik val nu weer terug aan mijn uitzendbedrijf, die zal mij elders detacheren. Maar ik ben niet de enige vrijgevallene..
............
Dat is het leuke, GL, ik hoef niks te vinden - dat moet m'n baas voor me doen. Ik moet proberen de verveling uit te zitten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:04 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
oh, ok, gelukkig maar, je zult vast wel een ander stekkie vinden.
Heb je zelf niet de mogelijkheid een beetje te sturen? Dat lijkt mij toch wel prettig.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is het leuke, GL, ik hoef niks te vinden - dat moet m'n baas voor me doen. Ik moet proberen de verveling uit te zitten.
Ghe, nou, nu even niet, met zoveel mensen die plotseling zonder werk zitten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:31 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Heb je zelf niet de mogelijkheid een beetje te sturen? Dat lijkt mij toch wel prettig.
Oh, dat heb ik al eens een paar maanden gedaan; deels in Portugal wat rondgehangen toenquote:wel grappig trouwens, een vriend van mij werkt in de off-shore, en was een paar dagen aan wal wegens het verplaatsen van een eiland. Wij de stad in, biertjes drinken, naar de Indonees, en ondertussen werd meneer gewoon doorbetaald. Niet slecht![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:33 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Fotofuck: Talpa's ex-sterren![]()
![]()
![]()
.
Ging lekker naar huis.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:31 schreef sigme het volgende:
Is er nou echt niemand om mij te vermaken?
Ik verveel me de pestpleuris.
Zei ik dat vanmorgen niet al?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Illegale vechthond?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:34 schreef kLowJow het volgende:
Terug van de dierenarts, sterilisatie, ooglidcorrectie, chip.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:11 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Genocide. Iedereen moet kapot. Who you gonna call? Racistbusters! Tralalala.
Je zei dat ik op straat stond, toch? Dat sta ik niet, ik zit op de bank. Voorlopig bevindt de bank zich bij het bureau waar ik al maanden zit; ik verwacht volgende week wel eens op intake elders te moeten. Maar tot het zover is heb ik niets, helemaal compleet niets te doen, 8 uur per werkdag, achter mijn pc, met internet. Tsja.quote:
Met webcam?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Je zei dat ik op straat stond, toch? Dat sta ik niet, ik zit op de bank. Voorlopig bevindt de bank zich bij het bureau waar ik al maanden zit; ik verwacht volgende week wel eens op intake elders te moeten. Maar tot het zover is heb ik niets, helemaal compleet niets te doen, 8 uur per werkdag, achter mijn pc, met internet. Tsja.
Normaal gesproken wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:04 schreef sigme het volgende:
Oh, dat weet misschien hier wel iemand. Als je een leasbak krijgt, wordt dan ook de brandstof betaald?
Hangt ervan af, maar meestal zit het in het leasebedrag en anders moet je het nog los erbij rekenen. Hangt ook af van de vergoeding die je krijgt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:04 schreef sigme het volgende:
Oh, dat weet misschien hier wel iemand. Als je een leasbak krijgt, wordt dan ook de brandstof betaald?
Je zit voor het detacheerbedrijf zelf te werken dan? Zonder opdracht kan het best lekker zijn, mits je thuis kan "werken".quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Je zei dat ik op straat stond, toch? Dat sta ik niet, ik zit op de bank. Voorlopig bevindt de bank zich bij het bureau waar ik al maanden zit; ik verwacht volgende week wel eens op intake elders te moeten. Maar tot het zover is heb ik niets, helemaal compleet niets te doen, 8 uur per werkdag, achter mijn pc, met internet. Tsja.
Hahaha, grapjas. Ik kwam bij het opruimen nog wel een filmpjes van mezelf op kantoor tegen, door een collega stiekum gemaakt.quote:
Stiekem.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Hahaha, grapjas. Ik kwam bij het opruimen nog wel een filmpjes van mezelf op kantoor tegen, door een collega stiekum gemaakt.
Collega's die stiekum filmpjes van je maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:08 schreef sigme het volgende:
Hahaha, grapjas. Ik kwam bij het opruimen nog wel een filmpjes van mezelf op kantoor tegen, door een collega stiekum gemaakt.
Stiekem.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Collega's die stiekum filmpjes van je maken.![]()
Heel goed.quote:
Je collegae hebben ook in de tijd van de baas niets te doen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zal nu een vergoeding moeten gaan krijgen, dus ik moet mijn onderhandelingspositie bepalen. Ik was niet mobiel, geen leaseauto en geen vergoeding. Dat wordt nu anders.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hangt ervan af, maar meestal zit het in het leasebedrag en anders moet je het nog los erbij rekenen. Hangt ook af van de vergoeding die je krijgt.
Plaats hier je prive foto's #2.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Van die wc-filmpjes....
Inc brandstof zit een vergoeding normaal gesproken zo rond de 700 euro bruto per maand.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zal nu een vergoeding moeten gaan krijgen, dus ik moet mijn onderhandelingspositie bepalen. Ik was niet mobiel, geen leaseauto en geen vergoeding. Dat wordt nu anders.
Ik wil geen leaseauto - ik wil baar geld. Vandaar dat ik moet weten of ik ze de brandstofprijs bespaar door geen leasbak te nemen.
"Thuiswerken" zit er niet in trouwens, daar doet men principieel niet aan.
Ja, je bespaart hen sowieso wel de brandstofprijs ja. Dat zit normaal gesproken niet op die manier in de leaseprijs verwerkt. Ik dacht dat de vraag was of dat naar de werknemer toe doorberekend zou worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zal nu een vergoeding moeten gaan krijgen, dus ik moet mijn onderhandelingspositie bepalen. Ik was niet mobiel, geen leaseauto en geen vergoeding. Dat wordt nu anders.
Ik wil geen leaseauto - ik wil baar geld. Vandaar dat ik moet weten of ik ze de brandstofprijs bespaar door geen leasbak te nemen.
Mobiliteitsvergoeding kan lucratief zijn, mits je die krijgt. Neem je bijv. de trein en declareer je 19 ct per km.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg. 200 km per dag, vier dagen per week.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Inc brandstof zit een vergoeding normaal gesproken zo rond de 700 euro bruto per maand.
Wel veel hoor, maar je krijgt een leasebak voor 40000km per jaar berekend. Komt wel goed dus.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg. 200 km per dag, vier dagen per week.
Met mij hoef je niet te onderhandelen hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg. 200 km per dag, vier dagen per week.
Dat is ook heel verschillend.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wel veel hoor, maar je krijgt een leasebak voor 40000km per jaar berekend. Komt wel goed dus.
Wil je wat leuks rijden dan ga je al snel zelf wat bijleggen, maar dat loont zich wel met grotere afstanden.
Nee, ik wil geen auto, en zeker geen leuke auto (of beter gezegd: die heb ik al), ik wil geld! En dan goedkoper met de eigen auto / trein naar de baas.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wel veel hoor, maar je krijgt een leasebak voor 40000km per jaar berekend. Komt wel goed dus.
Wil je wat leuks rijden dan ga je al snel zelf wat bijleggen, maar dat loont zich wel met grotere afstanden.
Ja, je hebt ook wel eens 30000 of individueel berekende km's.quote:
Maar... daar zijn toch allang standaardafspraken voor lijkt me? Die voldoen niet en je wil graag meer? Of je denkt dat je werkgever (veel) goedkoper uit it wanneer je geen leaseauto neemt en wil van die ruimte gebruik maken?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen auto, en zeker geen leuke auto (of beter gezegd: die heb ik al), ik wil geld! En dan goedkoper met de eigen auto / trein naar de baas.
Had ik al gezegd dat ik de uren ook nog vergoed wil?
Als je een mob.vergoeding krijgt en kunt declareren dan is het best lucratief. Uren vergoed krijgen gaat pas spelen als je meer dan 3u of zo in de auto zit, hangt ook af van hoezeer ze je nodig hebben.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen auto, en zeker geen leuke auto (of beter gezegd: die heb ik al), ik wil geld! En dan goedkoper met de eigen auto / trein naar de baas.
Had ik al gezegd dat ik de uren ook nog vergoed wil?
Weet ik, ik moet m'n positie bepalen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Met mij hoef je niet te onderhandelen hoor.
Ja, dat denk ik. En ik heb onderhandelingsruimte: ik ben al in vaste dienst en ik kost ze geld. Om me weg te zetten moeten ze me mobiliteit bieden. En zij hebben geen tijd, ik wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Maar... daar zijn toch allang standaardafspraken voor lijkt me? Die voldoen niet en je wil graag meer? Of je denkt dat je werkgever (veel) goedkoper uit it wanneer je geen leaseauto neemt en wil van die ruimte gebruik maken?
Dat is waar, maar reken jezelf niet te snel rijk, hoeveel mensen van jouw kaliber zijn er?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Weet ik, ik moet m'n positie bepalen.
Elke dag dat ik niet werk kost ik ze nog veel meer geld..![]()
Ze moeten jou mobiliteit bieden? Die bied je zelf lijkt me zo.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik. En ik heb onderhandelingsruimte: ik ben al in vaste dienst en ik kost ze geld. Om me weg te zetten moeten ze me mobiliteit bieden. En zij hebben geen tijd, ik wel.
No no; zoveel speelruimte hebben ze niet. Ik heb een vaste standplaats; en zij hebben in die standplaats geen opdrachtgever voor me.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ze moeten jou mobiliteit bieden? Die bied je zelf lijkt me zo.![]()
Kijk maar liever uit dat ze je niet in Maastricht parkeren.![]()
Als zij geen opdrachtgever hebben in je standplaats en jij standvastig blijft, dan hebben ze weinig keus om je contract dan maar op te heffen. Ik denk dus niet dat je dan veel te eisen hebt. Jij bent toch geen programmeur?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:44 schreef sigme het volgende:
[..]
No no; zoveel speelruimte hebben ze niet. Ik heb een vaste standplaats; en zij hebben in die standplaats geen opdrachtgever voor me.
Er zijn er meer die kunnen wat ik kan - maar ik kan het aantoonbaar; heb goede papieren en goede ervaring. De programmeurs hebben het moeilijker, momenteel.
Dan ken jij het ontslagrecht nog nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als zij geen opdrachtgever hebben in je standplaats en jij standvastig blijft, dan hebben ze weinig keus om je contract dan maar op te heffen. Ik denk dus niet dat je dan veel te eisen hebt. Jij bent toch geen programmeur?
Oh ja, laptop van de baas zal ik dan ook moeten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:47 schreef Reya het volgende:
Mijn laptop heeft de geest gegeven.
Ontslagrecht.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan ken jij het ontslagrecht nog niet. En ik ben niet standvastig; ik wil domweg een goede vergoeding voor soepelheid. 200km per dag kost nogal wat. Tot nu toe is men zeer te spreken over mijn flexibileit
.
Oh - afkopen heb ik wel oren naar. Maar dat zullen ze niet willen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ontslagrecht.Sorry hoor, maar dan betalen ze je eenmalig en dan ben je exit.
![]()
Mobiliteit is aan de orde van de dag, als jij daar niet flexibel in kunt zijn, dan verklein JIJ je speelruimte, niet zij. Of je moet iets unieks kunnen. Tip: probeer een kleiner bedrijf, die hebben daar meer oren naar.![]()
Ik heb mijn manager nog nooit gezien; laat staan dat ik iets weet over z'n bedrijfsvoering, of z'n ruimte. Wat ik weet is dat ze mij snel,snel,snel willen plaatsen. Zelfs als het ze wat geld kost is het voordeliger dan wat ik nu doe - voor hun.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:59 schreef kLowJow het volgende:
Ik zou gewoon de exploitatiebegroting van mijn manager erbij pakken, zie je gelijk de virtuele ruimte.
Dat was een willekeurige internetstalker; die me liet schikken door het adres van kantoor van mijn werkgever hier in de stad op te hebben gezocht.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:05 schreef kLowJow het volgende:
Even tussendoor... had jij niet iemand op je werk die je hier volgde ofzo, of was dat zomaar een willekeurige stalker?
Ontslaan kan altijd, daar heb jij en zij een opzegtermijn voor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh - afkopen heb ik wel oren naar. Maar dat zullen ze niet willen.
Ontslag krijgen ze geen toestemming voor hoor; een detacheringsbedrijf kan met mensen schuiven, en zolang ik een uitstekend dossier heb hebben ze geen grond voor ontslag. En ik ben zéker niet onflexibel; zij hebben gewoon een heel groot accuut probleem door een groot contract onverwacht te verliezen. Dat is *hun* bedrijfsrisico; niet het mijne.
Als de verwachting is dat ze op korte termijn weer goed aan je kunnen verdienen is er geen probleem. AIs dit niet het geval dan kun je beter een beetje voorzichtig zijn, wat Aah hierboven zegt eigenlijk. Een beetje creatieve werkgever met redelijke advocaat komt hier zonder al teveel kleerscheuren wel mee weg.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb mijn manager nog nooit gezien; laat staan dat ik iets weet over z'n bedrijfsvoering, of z'n ruimte. Wat ik weet is dat ze mij snel,snel,snel willen plaatsen. Zelfs als het ze wat geld kost is het voordeliger dan wat ik nu doe - voor hun.
En ik wil het best tijdelijk doen - als ze over een maandje een andere opdracht hebben; dichterbij, dan doe ik niet moeilijk. Ik doe sowieso nooit moeilijk - maar op de juiste moment eis ik wel geld.
Je bedoelt het vast niet verkeerd enzo; maar ik ga echt niet het onderste uit de kan willen en het lid op m'n neus krijgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ontslaan kan altijd, daar heb jij en zij een opzegtermijn voor.
Het verliezen van een groot contract kan ook noodzaak tot inkrimpen betekenen. Zij kunnen inderdaad schuiven, maar dan zul je dus mee moeten schuiven. Wacht niet tot iemand een klus voor je gevonden heeft, maar probeer zelf al te peilen waar de nieuwe klussen liggen.
Ik bedoel het inderdaad goed.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bedoelt het vast niet verkeerd enzo; maar ik ga echt niet het onderste uit de kan willen en het lid op m'n neus krijgen.
Mijn manager belde me vanmiddag; vroeg of ik zo flexibel wou zijn om me beschikbaar te houden voor een klus op 100 km; en dat we dan -als het doorgaat- reistijd en leasebak wel soepel oplossen. Dan moet ik wel een beetje weten wat ik zo ongeveer ga vragen.
Ook dan moet het gespecificeerd zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:22 schreef Sidekick het volgende:
Niet een standaard mobiliteitsvergoeding bij een detacheringsbedrijf? Vreemd. Ja, of het moet al in het salaris zitten.
Dus je werkte op kantoor van de detacheerder?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:24 schreef sigme het volgende:
Kijk, ik ben overgenomen, ik heb een contract waarin niets staat over leaseauto's of mobiliteitsvergoedingen; in mijn contract ben ik helemaal niet detacheerbaar.
Ik ken wagenparkbeheer niet, dus daar is ook weinig te halen. Ik zal natuurlijk eens informeren bij collega's, maandag, maar ik betwijfel of daar veel nuttigs uitkomt.
Je hoeft ze toch niet te kennen om om informatie te vragen? Ik weet niet hoe het bij jullie werkt natuurlijk, maar het lijkt mij een heel normale vraag als je te horen krijgt dat je wellicht in een leaseauto gaat rijden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:24 schreef sigme het volgende:
Ik ken wagenparkbeheer niet, dus daar is ook weinig te halen.
Jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dus je werkte op kantoor van de detacheerder?![]()
Als dat maar voor een maandje of drie is, dan is een leaseauto een slecht idee. Gaat je meer kosten dan het oplevert.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je hoeft ze toch niet te kennen om om informatie te vragen? Ik weet niet hoe het bij jullie werkt natuurlijk, maar het lijkt mij een heel normale vraag als je te horen krijgt dat je wellicht in een leaseauto gaat rijden.
Okay, dat kan, was dat een teststraat of zo? Worden die klussen nu in Azie uitbesteed toevallig?quote:
Ja, natuurlijk... maar dat de manager ermee komt kan zoveel oorzaken hebben:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als dat maar voor een maandje of drie is, dan is een leaseauto een slecht idee. Gaat je meer kosten dan het oplevert.
Ik bedoel; ik heb werkelijk geen idee wie / wat / waar. Ik zou niet weten wie wagenparkbeheer is, of hoe ik die bereik. En ook niet wat ik ze zou moeten vragen, eigenlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je hoeft ze toch niet te kennen om om informatie te vragen? Ik weet niet hoe het bij jullie werkt natuurlijk, maar het lijkt mij een heel normale vraag als je te horen krijgt dat je wellicht in een leaseauto gaat rijden.
Ik kan daar niet over oordelen, maar het klinkt alsof men op kantoor zelf geen klussen meer heeft. Dan ga je dus voor langere tijd bij een opdrachtgever aan de slag.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk... maar dat de manager ermee komt kan zoveel oorzaken hebben:Manager hoopt dat het uiteindelijk om een veel langere periode gaat
Waarschijnlijker:Er zijn nog leaseauto's beschikbaar waar op het moment niemand in rijdt Shortlease (relatief duur, maar je zit niet aan de auto vast)
Een teststraat? Een stuk of 20 teststraten, maar ik weet niet of ik nu bedoel wat jij bedoelt. De detacheerder heeft een bedrijfje overgenomen dat een applicatie ontwierp, bouwden & testte - voornamelijk vanwege de klanten, dat product zal ze worst wezen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Okay, dat kan, was dat een teststraat of zo? Worden die klussen nu in Azie uitbesteed toevallig?
/1/999#748484 werkt kut, dan moet je nl. het hele topic laden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXX
wat nu weer?
Vermoedelijk: Minderjarige broers verkrachtten meisje een jaar langquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXX
wat nu weer?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Een teststraat? Een stuk of 20 teststraten, maar ik weet niet of ik nu bedoel wat jij bedoelt. De detacheerder heeft een bedrijfje overgenomen dat een applicatie ontwierp, bouwden & testte - voornamelijk vanwege de klanten, dat product zal ze worst wezen.
Een van de afnemers van de applicatie ziet er verder van af; die gaan alsnog voor een pakket (Oracle). Ze namen het ook nog niet af - het had over een paar maanden in productie moeten gaan.
Uitbesteding (van bouw) aan India hebben ze wel geprobeerd maar dat beviel niet. Ik heb nog een paar maanden met een ingevlogen Indiase bouwer gewerkt - ik vond dat wel sneu voor die jongen, helemaal alleen in Nederland. Er zwerft nu een clubje van een man of 10 Indiërs bij ons in het gebouw, geen idee wat die doen.
Nah - het is iets minder rampzalig dan dat. De klant die al jaren zichzelf ophangt aan de applicatie, die heeft nog niet durven vertrekken - we hadden voor het eerst serieus zicht op een ándere afnemer dan onze enige klantquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
OMG!
Niet zo slim om alles te kopen inclusief headcount, zeker niet als de apps. niet eens worden geimplementeerd, dan zit je met een strop van hier tot Singapore. Moet dan een leuk klantenbestand zijn, maar de klant haakt dus af?![]()
![]()
Dus nu zit jouw bedrijf opgescheept met mensen die uit hun neus peuteren en de klant waar het om ging is weg?![]()
Dat heet gewoon mismanagement. Ze hadden de klant gemakkelijker kunnen binnenhengelen.![]()
Het zou aftrekbaar moeten zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:53 schreef sigme het volgende:
Maar eh - genoeg zaken. Is je belastingafgifte al af? Jezelf chronisch ziek aangevinkt? Bier? Sex?
Ben je dat niet dan?quote:
de kosten zijn ondertussen ook dermate hoog geworden dat je het met 1 klant ook nooit meer terugverdient.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Nah - het is iets minder rampzalig dan dat. De klant die al jaren zichzelf ophangt aan de applicatie, die heeft nog niet durven vertrekken - we hadden voor het eerst serieus zicht op een ándere afnemer dan onze enige klant.
Het vervelende is dat de basis nu zo smal geworden is dat die enige klant ook niet meer goed bediend kan worden - en dat waarschijnlijk aan een andere geinteresseerde partij ook niet geleverd gaat kunnen worden, want die wil pas Q3 beginnen - en dan is er niemand meer om het te ontwerpen / bouwen.
Maar eh - genoeg zaken. Is je belastingafgifte al af? Jezelf chronisch ziek aangevinkt? Bier? Sex?
Tot een ouwe bes sex wil.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga gigolo worden, dat verdient tenminste goed...en is nog lekker ook.
Oh, dat weet ik niet zo; die klant die nu afhaakt heeft netjes betaald; die mensen die nu plots niks te doen hebben raken ze wel weer kwijt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
de kosten zijn ondertussen ook dermate hoog geworden dat je het met 1 klant ook nooit meer terugverdient.![]()
Serieus - let op die chronische ziekte, daar hoef je echt niet ziek voor te zijn. Een beetje tandartsrekenig, bril of lenzen volstaat. 340 euro kosten = 795 euro aftrek.quote:Bel. aangifte is ready for review, bier is al open en straks de welverdiende sex, hoewel vrouwtjelief nog in de stad is.![]()
Televisie? Bestaat dat nog?quote:Net nog Dragons' den gekeken op ned3. Erg grappig.![]()
Erodome? Sylvana?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:16 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
hoe heet die sexbitioniste hier op fok! ook alweer?
Loverboyquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga gigolo worden, dat verdient tenminste goed...en is nog lekker ook.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:16 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
hoe heet die sexbitioniste hier op fok! ook alweer?
Goeie tip, maar een bedrijfsmatige belastingregeling doet ook al wonderen. En giften natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:16 schreef sigme het volgende:
Serieus - let op die chronische ziekte, daar hoef je echt niet ziek voor te zijn. Een beetje tandartsrekenig, bril of lenzen volstaat. 340 euro kosten = 795 euro aftrek.
Ja, van dat plaatje wordt ik ook echt enthousiastquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[afbeelding]
A man's job.
Echt een aanrader.
Er zit zoveel humor in, je moet die echt zien.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:26 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ja, van dat plaatje wordt ik ook echt enthousiast![]()
Jouw usericon, is dat die van Hitler in Oostenrijk?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:27 schreef Godslasteraar het volgende:
maar goed, genoteerd, toch wel interessant
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jouw usericon, is dat die van Hitler in Oostenrijk?
Jaa, kzie 'm, maar is dat die kerel die ook Hitler speelde in oostenrijk? Je weet wel, die van de vpro, die ook ratelband over de rooie hielp?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:33 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
goed kijken Aaah, goed kijken ..
Blabla met sterren, dit met sterren, GA EENS DOODquote:Bekende Nederlanders gaan pokeren bij Tien
Televisiezender Tien volgt vanaf eind april de verrichtingen aan de pokertafel van een select gezelschap bekende Neder- landers. Zij strijden om een toegangs- kaart voor het grootste pokertoernooi ter wereld: de WSOP in Las Vegas. Aan de achtdelige serie Celebrity Poker doen onder meer Rick Engelkes, Ad Visser, Prem Radhakishun, Horace Cohen, Bridget Maasland, Richard Witschge, John Jones, Maud Mulder, Sonja Silva, Johnny de Mol, Lieke van Lexmond, Peter Plasman en Rasti Rostelli mee.
Ook Jelle Klaasen, Ursul de Geer en Sander Foppele behoren tot de groep. Het commentaar tijdens de uitzendingen komt van pokerpro Marcel Luske. Celebrity Poker is vanaf zaterdag 21 april wekelijks om 21.00 uur te zien bij Tien.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jaa, kzie 'm, maar is dat die kerel die ook Hitler speelde in oostenrijk? Je weet wel, die van de vpro, die ook ratelband over de rooie hielp?
LOL, die bedoelde ik ja, maar het is 'm niet geloof ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:36 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je bedoeld Muntz, nee volgens mij niet.
Nee joh - die aardappelneus van Robbie Muntz zie je niet over het hoofd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jaa, kzie 'm, maar is dat die kerel die ook Hitler speelde in oostenrijk? Je weet wel, die van de vpro, die ook ratelband over de rooie hielp?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
LOL, die bedoelde ik ja, maar het is 'm niet geloof ik.
ze hebben ook een keer Amerikaanse tv-preachers geweldig in de zeik genomen. Mooie beelden heeft dat opgeleverd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Was toen echt heftig, maar nu echt hilarisch inderdaad. Die vent is geniaal met die grijns en blik.
Ken ik!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:49 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ze hebben ook een keer Amerikaanse tv-preachers geweldig in de zeik genomen. Mooie beelden heeft dat opgeleverd.
Inderdaad, heerlijk dat soort onzinmannetjes.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:58 schreef sigme het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij heeft toch ook een pornografisch romannetje geschreven?
Doch, doch, flash is het enige wat de laptop aankan - ik heb Emmertje bekeken. Leuk hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:00 schreef Godslasteraar het volgende:
ow, sorry, filmpjes werken niet bij jou?
Veel plezierquote:
ik moet bekennen dat ik moeite heb om er naar te kijken, zooooo genantquote:
jeugdsentimenten, en ik moet zeggen, de presentatie van het journaal is er niet op vooruit gegaan sindsdien.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Doch, doch, flash is het enige wat de laptop aankan - ik heb Emmertje bekeken. Leuk hoor.
Al met al heb ik het nog nooit bekeken, ook nu niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:20 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ik moet bekennen dat ik moeite heb om er naar te kijken, zooooo genant![]()
maar desondanks hilarisch![]()
Journaal, journaal, bestáát dat nog?quote:[..]
jeugdsentimenten, en ik moet zeggen, de presentatie van het journaal is er niet op vooruit gegaan sindsdien.
Om mensen zo te confronteren als Muntz dat doet, en zelf desondanks volkomen strak in je rol te blijven, dan heb je waarlijk demonische trekjesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Al met al heb ik het nog nooit bekeken, ook nu niet.
waarom toch al die drankquote:Journaal, journaal, bestáát dat nog?
Ik heb m'n slaapmuts op (van hetzelfde merk als smoopy drinkt):
[afbeelding]
Tijd om mijn lief het bed in te sleuren.
Die man is zijn eigen reintegratiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:08 schreef sizzler het volgende:
Hilbrand Nawijn is door naar de volgende ronde in "So you wanna be a popstar".
Ik ben blij dat hij eindelijk iets gevonden heeft waar hij wel goed in is.
FOK!ker van de week: Mekiquote:Het is nu niet bepaald een geheim dat je crew wil worden. Waarom wil je dat zo graag?
Ik wil wat bereiken in mijn leven. Op mijn werk wil ik dat ook en hier dus ook. Ik heb al bijna 70 keer gesolliciteerd naar de functie van een moderator.
Meki is een heldquote:
dat is geen humor du_ke, dat is domheid, domheid met amusementswaardequote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Meki is een held.
Dat interview staat echt vol met humor als je het goed leest.
Zou ook kunnen. Maar ik verdenk Meki er toch van de boel bewust op te stokenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:35 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
dat is geen humor du_ke, dat is domheid, domheid met amusementswaarde![]()
dat vermoeden besluipt mij idd ook wel eensquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou ook kunnen. Maar ik verdenk Meki er toch van de boel bewust op te stoken.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:48 schreef Monidique het volgende:
Een atheïstische schootcomputer.
Hij kwam hier eerder ook wel in de POLSC en volgens mij is hij sinds hij veel aandacht krijgt bewust beroerder en extremer gaan typen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:38 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
dat vermoeden besluipt mij idd ook wel eens
Tja, ik heb het idee dat er meer moslim-users hier rondhangen die een akt opvoeren, die Kirmiz.. bv. Ik hoop het in ieder geval voor zequote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij kwam hier eerder ook wel in de POLSC en volgens mij is hij sinds hij veel aandacht krijgt bewust beroerder en extremer gaan typen.
Maar ach het blijft een vermoeden, het is wel een goede jongen volgens mij.
tja, in het Irak-topic hangen zie ik wel eens echte idioten, en dat ziet er toch echt anders uit. Maar goed, ik kan het niet beoordelen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:50 schreef du_ke het volgende:
Kirmiz is een nationalistische turk, die meent het meeste wel denk ik.
Al is die (net als veel andere users) wel geradicaliseerd de afgelopen jaren.
Ik vraag het me af. Hij is uiteindelijk heel aanspreekbaar en niet snel boos.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:50 schreef du_ke het volgende:
Zijn er zoveel users geradikaliseerd dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:50 schreef du_ke het volgende:
Al is die (net als veel andere users) wel geradicaliseerd de afgelopen jaren.
Daar kom ik nooitquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:56 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
tja, in het Irak-topic hangen zie ik wel eens echte idioten, en dat ziet er toch echt anders uit. Maar goed, ik kan het niet beoordelen.
Zal wel iets voor onze alcoholist zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:01 schreef du_ke het volgende:
Daar kom ik nooit.
Irak is zo'n ellende en gezeur en gezeik dat daar geen fatsoenlijke discussie meer over gevoerd kan worden.
Jahoor zeker wel zowel op links als op rechts. Aaah en wolfke b.v. die worden na elke ban radicaler.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zijn er zoveel users geradikaliseerd dan?
pberends wel ja. Wie nog meer?
Zou ook kunnen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Hij is uiteindelijk heel aanspreekbaar en niet snel boos.
Het was te verwachten, toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:37 schreef Ryan3 het volgende:
Die mirage, ik moet daar ook om lachen.
Wie Wilders vermoordt (iedereen in kamp Wilders op Fok! gaat ervan uit dat dit binnen paar maanden staat te gebeuren) is zélf verantwoordelijk.
Dat zou Wilders ook moeten aanspreken.
De wereld is simpel, je moet het alleen maar zien.
Ja jij was eerder ook nog wel eens voor rede vatbaar. jammer dat je je zo laat meesleuren.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:03 schreef PJORourke het volgende:
Ik ben ook radicaler oftewel pessimistischer geworden. Vroeger geloofde ik nog in integratie, nu helemaal niet meer.
Aahtje kende ik eigenlijk niet zo goed voor mei 2005, behalve dat hij S&L te vuur en te zwaard verdedigde, als sidekick dus alleen. En hij was toen al erg affreus. Dat hij nu overkomt zoals hij overkomt heeft o.m. te maken met die lange tijd van absentie. Fok! had die lui, nogmaals, nooit zo lang moeten bannen. Wolfke was in mijn ogen altijd al wel een beetje radikaal, hoewel niet alles wat hij schrijft onwaar is. Ik heb hem ook weleens betrapt in WFL op vrij nozele noties, in mijn ogen dan. Nee, kijk ik denk dat radikalisme wel is toegenomen sinds ik op Fok! ben, maar dat is omdat er gewoon veel radikalere nieuwe users zijn bijgekomen sinds 9-11, moord op Fortuyn en moord op van Goh. Ik zie users die ik van 5,6 jaar geleden ken eigenlijk nauwelijks radikaler geworden zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jahoor zeker wel zowel op links als op rechts. Aaah en wolfke b.v. die worden na elke ban radicaler.
Ayaan zou het gezegd kunnen hebbenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch leuk dat ze zoiets weet te bedenken hè.
Wel een vaak wat zuur gematigd en objectief figuur dan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:16 schreef Godslasteraar het volgende:
en ik ben uiteraard de verpersoonlijking van gematigdheid & objectiviteit![]()
zeg nou zelf![]()
niks zuur, als ik m'n zin niet krijg word ik gewoon boosquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wel een vaak wat zuur gematigd en objectief figuur dan.
Nee hoor, gewoon kritisch.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:17 schreef du_ke het volgende:
Wel een vaak wat zuur gematigd en objectief figuur dan.
Boosheid vertroebelt je visie.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:18 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
niks zuur, als ik m'n zin niet krijg word ik gewoon boos![]()
Te serieus ben je wmb.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:18 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
niks zuur, als ik m'n zin niet krijg word ik gewoon boos![]()
Ayaan heeft het over de hetze van de poltiekcorrecten volgens mij. Maar zij is momenteel redelijk populair aan het worden in de VS, zag ik laatst.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:14 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ayaan zou het gezegd kunnen hebben
Idd, agnostisch is het hoogst denkbare. Hoewel de bewijslast blijft drukken op gelovigen uiteraard.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Atheisten overspelen hun hand. Alsof er ook maar iets zinnigs over het wel of niet bestaan van god valt te bediscussieren.
Beliën heb ik maar een paar colleges van gehad, en dat was meer cabaret. Meijer was zeer serieus, en werd gaande het college theatraler, heel grappig. Maar idd, ik ben érg serieus, zeker in het "echte" leven (dat heb je goed in de gaten) en dus helaas ook wat saai. Karaktertrekje, en zal dus ook nooit overgaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Te serieus ben je wmb.
Ik las dat je Meijer kent? Je kent dan ook Beliën, zo moet je het altijd een beetje zien, zoals Beliën.
Beliën was enorm grappig idd, ik heb hem gekend toen hij nog relatief jong was natuurlijk, hij zal later nog wel meer die komische kant uitgegaan zijn. Overigens had Beliën ook oude geschiedenis gedaan hè, samen met Meijer had hij het handboek oude geschiedenis geschreven. Mijn eerste tentamen ging daarover.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:29 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Beliën heb ik maar een paar colleges van gehad, en dat was meer cabaret. Meijer was zeer serieus, en werd gaande het college theatraler, heel grappig. Maar idd, ik ben érg serieus, zeker in het "echte" leven (dat heb je goed in de gaten) en dus helaas ook wat saai. Karaktertrekje, en zal dus ook nooit overgaan.
naar aanleiding van wat?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Atheisten overspelen hun hand. Alsof er ook maar iets zinnigs over het wel of niet bestaan van god valt te bediscussieren.
Ja, het zal wel niet zo eenvoudig zijn denk ik.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:34 schreef Godslasteraar het volgende:
maar goed, dat (=ik) is niet interessant. Als men in Nederland wat wil doen tegen radicalisering etc, laat de overheid dan eens klinkende resultaten boeken bv wat betreft criminaliteit, en meer praktische alledaagse zaken. Dan zet je extremere types vanzelf buitenspel.
Hap hap.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:39 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
naar aanleiding van wat?
en verder moet je dan agnostisch zijn t.o.v. elke denkbare bewering. Ik zie geen bezwaar tegen het trekken van een conclusie, zeker als beweringen volstrekt absurd zijn en al milennia elke bewijsvoering ontberen.
En verder maakt niet zoveel uit, agnostisch, atheistisch, wat boeit het. Net als de discussie of een God bestaat of niet. Het gaat vooral om die rare boekjes waarvan voor ieder met een beetje verstand duidelijk is dat die van mensenhand zijn. Een beetje God zou zich rotschamen voor zulke kolder. Echt waar!![]()
en daar ga ik weer![]()
Idem voor Xenu dus. Kun je niks over zeggen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dat is een wat ander godsbeeld dan het traditioneleabstractere beeld dat gebruikelijk is, als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:41 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Idem voor Xenu dus. Kun je niks over zeggen.
Dat verandert jouw oordeel?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat is een wat ander godsbeeld dan het traditionele, als ik me niet vergis.
Dat is lullig, maar nogmaals zo makkelijk zal het wel niet zijn. Beste oplossing voor jou is, pak die eigen verantwoordelijkheid aan om je eigen situatie te verbeteren, zoek een woning in een andere buurt, in een dorp etc.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:42 schreef PJORourke het volgende:
Ik woon deels in een Vogelaarwijkje, waar de politie nooit de auto uitkomt. Ze rijden wel ieder uur langs, maar er wordt nog constant in auto's ingebroken. En dat moet ik van SCH dan heel gewoon vinden.
Nee, dat is vluchtgedrag, en verder woon ik niet slecht, en dit soort gedrag moet je niet tolereren. Punt. Aanpakken, en uitzetten die hap.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:44 schreef Ryan3 het volgende:
Dat is lullig, maar nogmaals zo makkelijk zal het wel niet zijn. Beste oplossing voor jou is, pak die eigen verantwoordelijkheid aan om je eigen situatie te verbeteren, zoek een woning in een andere buurt, in een dorp etc.
Dat handboek heb ik idd ook nog gebruikt, en staan in de kast. Ik heb bv ook college gehad van Blom die kort daarop naar het RIOD/NIOD ging. Boeiend, en zeer serieus. Allemaal volstrekt verschillende karakters. Die Meijer heeft zich lang bezig gehouden met de klassieke scheepvaart, en ging vervolgens duiken rond Griekenland. Goed bekeken, de snoeperd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beliën was enorm grappig idd, ik heb hem gekend toen hij nog relatief jong was natuurlijk, hij zal later nog wel meer die komische kant uitgegaan zijn. Overigens had Beliën ook oude geschiedenis gedaan hè, samen met Meijer had hij het handboek oude geschiedenis geschreven. Mijn eerste tentamen ging daarover.
Maar goed, die speelse humor van Beliën is toch leuk om te hebben hoor. Je moet niet te serieus worden toch. dat neigt naar zuurheid, precies wat du_ke zegt.
Ik woon hier in Den Haag meer dan uitstekend hoor. Den Haag heeft ook een vrij extreme scheidslijn tussen de mindere en betere wijken. Het goede deel staat op het zand, en de slechtere delen in het veen. Altijd zo geweest.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, het zal wel niet zo eenvoudig zijn denk ik.
Als je naar ons dorp kijkt dan zie je dat de politie ook gewoon niets doet. Niet dat er veel is om te doen (naast af en toe een kat uit de boom meppen), maar als ze dan iets moeten doen dan doen ze het nog niet. Lullig om dat te zien als je in een Vogelaarwijkje woont. Maar ja dan zeg ik ook eigen verantwoordelijkheid om je eigen situatie te veranderen. Niet alles van de overheid vragen, het is je moeder niet. Dus ga lekker in zo'n kutdorp wonen, waar wij in wonen...
Is geen vuchtgedrag, je wilt sws je eigen situatie verbeteren. En als je blijft ook dan bestaat er eigen verantwoordelijkheid om het naar je zin te hebben en niet meteen de overheid te hulp te roepen. Het is je moeder niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, dat is vluchtgedrag, en verder woon ik niet slecht, en dit soort gedrag moet je niet tolereren. Punt. Aanpakken, en uitzetten die hap.
Blom is na mijn tijd denk ik, of hij zat er toen wel en kan ik me hem niet meer herinneren. Die trips van Meijer weet ik nog wel idd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:49 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Dat handboek heb ik idd ook nog gebruikt, en staan in de kast. Ik heb bv ook college gehad van Blom die kort daarop naar het RIOD/NIOD ging. Boeiend, en zeer serieus. Allemaal volstrekt verschillende karakters. Die Meijer heeft zich lang bezig gehouden met de klassieke scheepvaart, en ging vervolgens duiken rond Griekenland. Goed bekeken, de snoeperd.
Ja, ik zou er niet zuur van worden, het is een bron van onmetelijke humor.quote:En wat betreft zuurheid, is dat zo kwalijk? Als Dawkins voor de x-ste keer weer dat verhaal over ogen moet aanhoren van een creationist is ie ook zo zuur en giftig als hij maar kan zijn. Natuurlijk. En een classicus zal met theorieën over Victorianen die de Romeinse beschaving uit de duim gezogen hebben ook bijzonder weinig geduld hebben, en vermoedelijk niet verder komen dan wat ad-hominems. Wat me doet denken aan een quote van Dawkins over een redacteur van een wetenschappelijk tijdschrift die het motto daarvan omschreef als "science is interesting, and if you disagree you can fuck off".
![]()
Als ik vertrek, verandert er niks aan de situatie daar. Het blijft een puinhoop. En ik vraag geen grotere overheidsrol, ik heb liever dat die publiciteitsgeile CPN-trien helemaal wegblijft, maar als je politie hebt, is het dan veel gevraagd dat ze ook wat doen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:57 schreef Ryan3 het volgende:
Is geen vuchtgedrag, je wilt sws je eigen situatie verbeteren. En als je blijft ook dan bestaat er eigen verantwoordelijkheid om het naar je zin te hebben en niet meteen de overheid te hulp te roepen. Het is je moeder niet.
Ik denk dat veel van deze verontwaardiging juist voortkomt uit de veel te hoge verwachtingen die men stelt in een overheid om gauw maar even de oplossing te brengen voor iemands misere. Dat moet er echt uit wmb. Jij bent zelf verantwoordelijk!!!
Misschien wil je op economisch terrein minder overheid, maar op gebied van openbare orde toch niet. Dus wel meer overheid. Welnu, mijn idee is dat het wrs niet zo makkelijk is. Meer blauw op straat lost het niet op. Is ook al verschillende keren gedaan of geprobeerd. Hoe dat komt dat weet ik ook niet. Zelfs in zo'n kutdorpje als waar wij wonen doen ze niets als ze wat moeten doen. De belangrijkste taak is dus dat je zelf verantwoordelijk bent voor de situatie waarin je woont en leeft. bevalt het je ergens niet? Ga dan werken aan verbetering. Die komt niet meteen, maar je hebt wel een doel om naar toe te werken en op gegeven moment bereik je dat doel (en misschien is het dan nog niet 100% perfect). En de mensen die achterblijven? Ja, ook hun eigen verantwoordelijkheid. Ga alstublieft niet lopen wijzen naar de overheid of de politiek voor iets waar je zelf verantwoordelijk voor bent. Vind ik.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als ik vertrek, verandert er niks aan de situatie daar. Het blijft een puinhoop. En ik vraag geen grotere overheidsrol, ik heb liever dat die publiciteitsgeile CPN-trien helemaal wegblijft, maar als je politie hebt, is het dan veel gevraagd dat ze ook wat doen?
Wijkregisseurs noemen ze dat tegenwoordig toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:17 schreef PJORourke het volgende:
Ik ben toch niet verantwoordelijk voor andermans wangedrag? Laat me niet lachen. Er is een gigantische overheidsmachine voor van alles en nog wat maar resultaten levert het niet op. Nou, geef me dan maar m'n geld terug, doe ik het wel met totale anarchie. Een verzorgingsstaat is al een waardeloos principe, maar een verzorgingsstaat die niet verzorgt is oplichting, misleiding en vernietiging van welvaart. Als je politie hebt, en je daar flink voor betaalt, moeten ze ook leveren.
Meer blauw op straat levert waarschijnlijk wel wat op, maar het is nog nooit geprobeerd. Er kwamen wel mensen bij, maar die bleven op kantoor zitten. Doe mij maar de ouderwetse wijkagent. Beter nog, doe mij er maar drie. Ik geloof er heilig in dat dat werkt.
Aha, weten we dat ook weer.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jahoor zeker wel zowel op links als op rechts. Aaah en wolfke b.v. die worden na elke ban radicaler.
Wat heeft 'ie jou aangedaan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:34 schreef kLowJow het volgende:
Ziet er vanmorgen al een stuk beter uit...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Weigerde een poot te geven. Ik ben Verdonk niet. [afbeelding].
quote:WATERMAN 21/01-19/02
U bent in het bezit van een vindingrijke geest en geneigd progressief te zijn. Meestal liegt u. U maakt bij herhaling dezelfde fouten, bovendien bent u dom en houdt u van pijpen.
VISSEN 20/02-19/03
U hebt een levendige fantasie en u denkt regelmatig dat u achtervolgd wordt door de politie of de CIA. U hebt maar weinig invloed op uw vrienden en men neemt het u kwalijk dat u ten onrechte pronkt met wat u als macht beschouwt. U hebt een gebrek aan vertrouwen en eigenlijk bent u gewoon een klootzak.
RAM 20/03-18/04
U bent een voortrekker en denkt dat de meeste mensen klootzakken zijn. U bent snel met berispingen, u bent ongeduldig en adviezen slaat u in de wind. U doet niets anders dan iedereen afzeiken waarmee u in contact komt. U bent een LUL!
STIER 19/04-19/05
U bent praktisch en vasthoudend. U bezit een koppige vastberadenheid waardoor u nooit iets in een keer goed doet. De meeste mensen denken dat u koppig en dom bent. U bent niets meer dan een domme klootzak.
TWEELINGEN 20/05-20/06
U bent een snelle en intelligente denker. Mensen mogen u graag omdat u biseksueel bent. U bent geneigd te veel te verwachten voor te weinig. Dit betekent dat u een goedkoop kreng bent.
KREEFT 21/06-21/07
U bent sympathiek en begrijpt andermans problemen, waardoor u een onnozele hals bent. U stelt alles altijd uit. Dit is ook de reden
dat u in de bijstand zit en geen zak waard bent. Iedereen die in de gevangenis zit is kreeft.
LEEUW 22/07-22/08
U beschouwt uzelf als een geboren leider.
Iedereen denkt dat u gek bent. De meeste leeuwen zijn vechtersbazen. U bent wreed en kunt terechte kritiek niet verdragen. Uw arrogantie is afschuwelijk. Leeuwen zijn klootzakken en houden meer van masturbatie dan van seks met een partner.
MAAGD 23/08-21/09
U bent het opgeruimde type en hebt een hekel aan rommel. Uw opruimwoede is ergerlijk voor uw collega's. U bent koud en zonder enige emotie. U valt vaak in slaap tijdens het vrijen. Maagden zijn goede buschauffeurs en pooiers.
WEEGSCHAAL 22/09-22/10
U bent een kunstzinnig type en hebt moeite met de realiteit. Als u man bent, bent u waarschijnlijk homo. Uw kansen op werk en geldelijk gewin zijn nihil. De meeste vrouwelijke weegschalen zijn hoer. Alle weegschalen sterven aan geslachtsziekten.
SCHORPIOEN 23/10-21/11
De ergste van allemaal! U gaat helemaal op in zaken en bent niet tevertrouwen. U zult het toppunt van succes bereiken door het compleet ontbreken van enig moreel besef. U bent de ultieme hufter. De meeste schorpioenen worden vermoord.
BOOGSCHUTTER 22/11-20/12
U bent optimistisch en enthousiast. U hebt een sterke neiging afhankelijk te zijn van het lot aangezien u geen talenten bezit. De meeste boogschutters zijn dronkaards. Mussert was ook een
boogschutter. Inderdaad, u bent gewoon een stuk stront.
STEENBOK 21/12-20/01
U bent conservatief en bang om risico's te nemen. IN feite bent u gewoon dom. Er heeft nooit een steenbok bestaan die ook maar enigszins belangrijk was.
quote:SCHORPIOEN 23/10-21/11
De ergste van allemaal! U gaat helemaal op in zaken en bent niet tevertrouwen. U zult het toppunt van succes bereiken door het compleet ontbreken van enig moreel besef. U bent de ultieme hufter. De meeste schorpioenen worden vermoord.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:13 schreef Monidique het volgende:
KLOOTZAKKEN. GE... GROET!
quote:TWEELINGEN 20/05-20/06
U bent een snelle en intelligente denker. Mensen mogen u graag omdat u biseksueel bent. U bent geneigd te veel te verwachten voor te weinig. Dit betekent dat u een goedkoop kreng bent.
Goedkoop kreng en bi!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Val ik weer eens buiten de boot.
[..]
http://youtube.com/watch?v=3Dp2Zqk8vHwquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
Lees hier uw karaktereigenschappen volgens de sterren.![]()
bron: PM
[..]
Voor weinig dan he.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Goedkoop kreng en bi! [afbeelding]
Neuken?
DNA-mutatie als gevolg van één of andere vage homo-geslachtsziekte?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:23 schreef Monidique het volgende:
kLowJow, verklaar mijn hyperintelligentie.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Goedkoop kreng en bi! [afbeelding]
Neuken?
Ligt er aan in welk land ik ben.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:30 schreef Monidique het volgende:
Hongaren dus?
quote:WEEGSCHAAL 22/09-22/10
U bent een kunstzinnig type en hebt moeite met de realiteit. Als u man bent, bent u waarschijnlijk homo. Uw kansen op werk en geldelijk gewin zijn nihil. De meeste vrouwelijke weegschalen zijn hoer. Alle weegschalen sterven aan geslachtsziekten.
Grappig, aan het hondje herken je het baasje....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:34 schreef kLowJow het volgende:
Ziet er vanmorgen al een stuk beter uit...
[afbeelding]
...oeps..............quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Grappig, aan het hondje herken je het baasje....
Lekker goulash uitwisselen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:30 schreef Monidique het volgende:
Hongaren dus?
Hongaren? Wat is daar zo speciaal aan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
ehmm, ik doe het uitsluitend met mannelijke autochtonen.![]()
Puur en blank.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Grappig, aan het hondje herken je het baasje....
Daar even van af gezien, ik vind het een kuthond. Typisch zo'n allo-hondje waarmee je je een "stoere" status aan denkt te kunnen meten.quote:
Alsof ik daar een hond voor nodig heb.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar even van af gezien, ik vind het een kuthond. Typisch zo'n allo-hondje waarmee je je een "stoere" status aan denkt te kunnen meten.![]()
Tja, ik zie genoeg van die typische typetjes met zo'n hond.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:54 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Alsof ik daar een hond voor nodig heb..
Dit is er eentje die altijd kwispelt en overal mee wil spelen. Verder een overblijfsel uit mijn vorige relatie (blank en autochtoon natuurlijk, zoals nikita), zij was nogal gek op zulke honden en het was meenemen of asiel, dus.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tja, ik zie genoeg van die typische typetjes met zo'n hond.![]()
![]()
Okay, het is uiteraard wel zo dat het hondje het karakter van zijn baasje krijgt. In jouw geval lijkt het dus mee te vallen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:58 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dit is er eentje die altijd kwispelt en overal mee wil spelen. Verder een overblijfsel uit mijn vorige relatie (blank en autochtoon natuurlijk, zoals nikita), zij was nogal gek op zulke honden en het was meenemen of asiel, dus.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:24 schreef Aoristus het volgende:
waarom heb jij zo'n teringhond, Klowjow? Zo te zien heeft ie nog verloren ook
Gevalletje inslapen en vergeten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:24 schreef Aoristus het volgende:
waarom heb jij zo'n teringhond, Klowjow? Zo te zien heeft ie nog verloren ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |