abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 19:41:31 #101
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47592395
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik. En ik heb onderhandelingsruimte: ik ben al in vaste dienst en ik kost ze geld. Om me weg te zetten moeten ze me mobiliteit bieden. En zij hebben geen tijd, ik wel.
Ze moeten jou mobiliteit bieden? Die bied je zelf lijkt me zo.
Kijk maar liever uit dat ze je niet in Maastricht parkeren.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_47592498
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ze moeten jou mobiliteit bieden? Die bied je zelf lijkt me zo.
Kijk maar liever uit dat ze je niet in Maastricht parkeren.
No no; zoveel speelruimte hebben ze niet. Ik heb een vaste standplaats; en zij hebben in die standplaats geen opdrachtgever voor me.

Er zijn er meer die kunnen wat ik kan - maar ik kan het aantoonbaar; heb goede papieren en goede ervaring. De programmeurs hebben het moeilijker, momenteel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:46:09 #103
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47592584
Het is een leuk 'spelletje' om te spelen, maar ik zou wel even heel goed nagaan hoeveel ruimte er is voor je eisen gaat stellen.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:47:56 #104
66825 Reya
Fier Wallon
pi_47592655
Mijn laptop heeft de geest gegeven.
pi_47592686
Een atheďstische schootcomputer.
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 19:48:50 #106
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47592695
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:44 schreef sigme het volgende:

[..]

No no; zoveel speelruimte hebben ze niet. Ik heb een vaste standplaats; en zij hebben in die standplaats geen opdrachtgever voor me.

Er zijn er meer die kunnen wat ik kan - maar ik kan het aantoonbaar; heb goede papieren en goede ervaring. De programmeurs hebben het moeilijker, momenteel.
Als zij geen opdrachtgever hebben in je standplaats en jij standvastig blijft, dan hebben ze weinig keus om je contract dan maar op te heffen. Ik denk dus niet dat je dan veel te eisen hebt. Jij bent toch geen programmeur?
pi_47592994
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Als zij geen opdrachtgever hebben in je standplaats en jij standvastig blijft, dan hebben ze weinig keus om je contract dan maar op te heffen. Ik denk dus niet dat je dan veel te eisen hebt. Jij bent toch geen programmeur?
Dan ken jij het ontslagrecht nog niet . En ik ben niet standvastig; ik wil domweg een goede vergoeding voor soepelheid. 200km per dag kost nogal wat. Tot nu toe is men zeer te spreken over mijn flexibileit .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_47593063
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:47 schreef Reya het volgende:
Mijn laptop heeft de geest gegeven.
Oh ja, laptop van de baas zal ik dan ook moeten.

Gecondoleerd .
pi_47593081
Als je zin hebt om je te verzetten, dan biedt het ontslagrecht de werknemer veel bescherming, heb ik vernomen.
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 19:57:32 #110
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47593089
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Dan ken jij het ontslagrecht nog niet . En ik ben niet standvastig; ik wil domweg een goede vergoeding voor soepelheid. 200km per dag kost nogal wat. Tot nu toe is men zeer te spreken over mijn flexibileit .
Ontslagrecht. Sorry hoor, maar dan betalen ze je eenmalig en dan ben je exit.
Mobiliteit is aan de orde van de dag, als jij daar niet flexibel in kunt zijn, dan verklein JIJ je speelruimte, niet zij. Of je moet iets unieks kunnen. Tip: probeer een kleiner bedrijf, die hebben daar meer oren naar.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:59:17 #111
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47593157
Ik zou gewoon de exploitatiebegroting van mijn manager erbij pakken, zie je gelijk de virtuele ruimte.
pi_47593266
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ontslagrecht. Sorry hoor, maar dan betalen ze je eenmalig en dan ben je exit.
Mobiliteit is aan de orde van de dag, als jij daar niet flexibel in kunt zijn, dan verklein JIJ je speelruimte, niet zij. Of je moet iets unieks kunnen. Tip: probeer een kleiner bedrijf, die hebben daar meer oren naar.
Oh - afkopen heb ik wel oren naar. Maar dat zullen ze niet willen.
Ontslag krijgen ze geen toestemming voor hoor; een detacheringsbedrijf kan met mensen schuiven, en zolang ik een uitstekend dossier heb hebben ze geen grond voor ontslag. En ik ben zéker niet onflexibel; zij hebben gewoon een heel groot accuut probleem door een groot contract onverwacht te verliezen. Dat is *hun* bedrijfsrisico; niet het mijne.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 20:05:41 #113
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47593382
Even tussendoor... had jij niet iemand op je werk die je hier volgde ofzo, of was dat zomaar een willekeurige stalker?
pi_47593414
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:59 schreef kLowJow het volgende:
Ik zou gewoon de exploitatiebegroting van mijn manager erbij pakken, zie je gelijk de virtuele ruimte.
Ik heb mijn manager nog nooit gezien; laat staan dat ik iets weet over z'n bedrijfsvoering, of z'n ruimte. Wat ik weet is dat ze mij snel,snel,snel willen plaatsen. Zelfs als het ze wat geld kost is het voordeliger dan wat ik nu doe - voor hun.

En ik wil het best tijdelijk doen - als ze over een maandje een andere opdracht hebben; dichterbij, dan doe ik niet moeilijk. Ik doe sowieso nooit moeilijk - maar op de juiste moment eis ik wel geld.
pi_47593470
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:05 schreef kLowJow het volgende:
Even tussendoor... had jij niet iemand op je werk die je hier volgde ofzo, of was dat zomaar een willekeurige stalker?
Dat was een willekeurige internetstalker; die me liet schikken door het adres van kantoor van mijn werkgever hier in de stad op te hebben gezocht.
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 20:09:57 #116
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47593517
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh - afkopen heb ik wel oren naar. Maar dat zullen ze niet willen.
Ontslag krijgen ze geen toestemming voor hoor; een detacheringsbedrijf kan met mensen schuiven, en zolang ik een uitstekend dossier heb hebben ze geen grond voor ontslag. En ik ben zéker niet onflexibel; zij hebben gewoon een heel groot accuut probleem door een groot contract onverwacht te verliezen. Dat is *hun* bedrijfsrisico; niet het mijne.
Ontslaan kan altijd, daar heb jij en zij een opzegtermijn voor.
Het verliezen van een groot contract kan ook noodzaak tot inkrimpen betekenen. Zij kunnen inderdaad schuiven, maar dan zul je dus mee moeten schuiven. Wacht niet tot iemand een klus voor je gevonden heeft, maar probeer zelf al te peilen waar de nieuwe klussen liggen.
pi_47593529
Deze onopgeleide alcoholist gaat weer doen waar-ie goed in is, .
  vrijdag 23 maart 2007 @ 20:16:06 #118
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47593734
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb mijn manager nog nooit gezien; laat staan dat ik iets weet over z'n bedrijfsvoering, of z'n ruimte. Wat ik weet is dat ze mij snel,snel,snel willen plaatsen. Zelfs als het ze wat geld kost is het voordeliger dan wat ik nu doe - voor hun.

En ik wil het best tijdelijk doen - als ze over een maandje een andere opdracht hebben; dichterbij, dan doe ik niet moeilijk. Ik doe sowieso nooit moeilijk - maar op de juiste moment eis ik wel geld.
Als de verwachting is dat ze op korte termijn weer goed aan je kunnen verdienen is er geen probleem. AIs dit niet het geval dan kun je beter een beetje voorzichtig zijn, wat Aah hierboven zegt eigenlijk. Een beetje creatieve werkgever met redelijke advocaat komt hier zonder al teveel kleerscheuren wel mee weg.
pi_47593748
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ontslaan kan altijd, daar heb jij en zij een opzegtermijn voor.
Het verliezen van een groot contract kan ook noodzaak tot inkrimpen betekenen. Zij kunnen inderdaad schuiven, maar dan zul je dus mee moeten schuiven. Wacht niet tot iemand een klus voor je gevonden heeft, maar probeer zelf al te peilen waar de nieuwe klussen liggen.
Je bedoelt het vast niet verkeerd enzo; maar ik ga echt niet het onderste uit de kan willen en het lid op m'n neus krijgen.

Mijn manager belde me vanmiddag; vroeg of ik zo flexibel wou zijn om me beschikbaar te houden voor een klus op 100 km; en dat we dan -als het doorgaat- reistijd en leasebak wel soepel oplossen. Dan moet ik wel een beetje weten wat ik zo ongeveer ga vragen.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 20:18:22 #120
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47593823
Oh.. in dat geval gewoon alvast informeren bij wagenparkbeheer naar de leasecontracten en een berijdersovereenkomst vragen om alvast van de voorwaarden kennis te nemen ofzo. Daar moet je genoeg informatie uit kunnen halen om het één en ander te berekenen lijkt me.
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 20:20:37 #121
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47593899
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Je bedoelt het vast niet verkeerd enzo; maar ik ga echt niet het onderste uit de kan willen en het lid op m'n neus krijgen.

Mijn manager belde me vanmiddag; vroeg of ik zo flexibel wou zijn om me beschikbaar te houden voor een klus op 100 km; en dat we dan -als het doorgaat- reistijd en leasebak wel soepel oplossen. Dan moet ik wel een beetje weten wat ik zo ongeveer ga vragen.
Ik bedoel het inderdaad goed.

Tip: laat het op papier vastleggen.

Tip2: je staat volgens mij toch al onder contract? Dan kun je niet zomaar een loonsverhoging verkrijgen, omdat je een nieuwe klus gaat doen toch? Kijk uit met dat soort managers die je beloven dat alles wel goed komt.

tip3: voor een tijdelijke klus zou ik geen leasebak willen, vraag naar een bedrijfsauto.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 20:22:45 #122
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_47593983
Niet een standaard mobiliteitsvergoeding bij een detacheringsbedrijf? Vreemd. Ja, of het moet al in het salaris zitten.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_47594072
Kijk, ik ben overgenomen, ik heb een contract waarin niets staat over leaseauto's of mobiliteitsvergoedingen; in mijn contract ben ik helemaal niet detacheerbaar.
Ik ken wagenparkbeheer niet, dus daar is ook weinig te halen. Ik zal natuurlijk eens informeren bij collega's, maandag, maar ik betwijfel of daar veel nuttigs uitkomt.
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 20:26:11 #124
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47594133
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:22 schreef Sidekick het volgende:
Niet een standaard mobiliteitsvergoeding bij een detacheringsbedrijf? Vreemd. Ja, of het moet al in het salaris zitten.
Ook dan moet het gespecificeerd zijn.
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 20:27:05 #125
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47594159
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:24 schreef sigme het volgende:
Kijk, ik ben overgenomen, ik heb een contract waarin niets staat over leaseauto's of mobiliteitsvergoedingen; in mijn contract ben ik helemaal niet detacheerbaar.
Ik ken wagenparkbeheer niet, dus daar is ook weinig te halen. Ik zal natuurlijk eens informeren bij collega's, maandag, maar ik betwijfel of daar veel nuttigs uitkomt.
Dus je werkte op kantoor van de detacheerder?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 20:27:50 #126
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47594197
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:24 schreef sigme het volgende:
Ik ken wagenparkbeheer niet, dus daar is ook weinig te halen.
Je hoeft ze toch niet te kennen om om informatie te vragen? Ik weet niet hoe het bij jullie werkt natuurlijk, maar het lijkt mij een heel normale vraag als je te horen krijgt dat je wellicht in een leaseauto gaat rijden.
pi_47594223
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dus je werkte op kantoor van de detacheerder?
Ja .
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 20:29:24 #128
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47594261
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:27 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Je hoeft ze toch niet te kennen om om informatie te vragen? Ik weet niet hoe het bij jullie werkt natuurlijk, maar het lijkt mij een heel normale vraag als je te horen krijgt dat je wellicht in een leaseauto gaat rijden.
Als dat maar voor een maandje of drie is, dan is een leaseauto een slecht idee. Gaat je meer kosten dan het oplevert.
  † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 20:30:45 #129
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47594325
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja .
Okay, dat kan, was dat een teststraat of zo? Worden die klussen nu in Azie uitbesteed toevallig?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 20:31:46 #130
80268 kLowJow
That's Gay
pi_47594371
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Als dat maar voor een maandje of drie is, dan is een leaseauto een slecht idee. Gaat je meer kosten dan het oplevert.
Ja, natuurlijk... maar dat de manager ermee komt kan zoveel oorzaken hebben:
  • Manager hoopt dat het uiteindelijk om een veel langere periode gaat
    Waarschijnlijker:
  • Er zijn nog leaseauto's beschikbaar waar op het moment niemand in rijdt
  • Shortlease (relatief duur, maar je zit niet aan de auto vast)
  • pi_47594395
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 20:27 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ik bedoel; ik heb werkelijk geen idee wie / wat / waar. Ik zou niet weten wie wagenparkbeheer is, of hoe ik die bereik. En ook niet wat ik ze zou moeten vragen, eigenlijk .
    Ik hoor wel van collega's met leaseauto altijd eindeloos gekanker op de leasemaatschappij. Gezeik bij inleveren over naheffingen en krasjes en weet ik veel.

De jongen waarmee ik op hok zit zit bij mijn werkgever én heeft een leasebak, ik kan 'm wel eens vragen. Zou een hele uitbreiding van het repertoire zijn; normaal zeggen we hooguit goedemorgen en tot morgen, haha.
      vrijdag 23 maart 2007 @ 20:33:37 #132
    80268 kLowJow
    That's Gay
    pi_47594441
    Ok... Ik ga in ieder geval even buiten spelen. Veel succes! .
      † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 20:33:53 #133
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47594451
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 20:31 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk... maar dat de manager ermee komt kan zoveel oorzaken hebben:
  • Manager hoopt dat het uiteindelijk om een veel langere periode gaat
    Waarschijnlijker:
  • Er zijn nog leaseauto's beschikbaar waar op het moment niemand in rijdt
  • Shortlease (relatief duur, maar je zit niet aan de auto vast)
  • Ik kan daar niet over oordelen, maar het klinkt alsof men op kantoor zelf geen klussen meer heeft. Dan ga je dus voor langere tijd bij een opdrachtgever aan de slag.
      vrijdag 23 maart 2007 @ 20:36:41 #134
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_47594558
    Lijkt me dat je 200 km gewoon te slikken hebt, tenzij het een rit van 2 uur enkele reis is oid, maar dat zal zo in het noorden niet..
      vrijdag 23 maart 2007 @ 20:36:49 #135
    93744 Finder_elf_towns
    Sterf nu en vloek tevergeefs
    pi_47594628
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 20:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Okay, dat kan, was dat een teststraat of zo? Worden die klussen nu in Azie uitbesteed toevallig?
    Een teststraat? Een stuk of 20 teststraten, maar ik weet niet of ik nu bedoel wat jij bedoelt. De detacheerder heeft een bedrijfje overgenomen dat een applicatie ontwierp, bouwden & testte - voornamelijk vanwege de klanten, dat product zal ze worst wezen.

Een van de afnemers van de applicatie ziet er verder van af; die gaan alsnog voor een pakket (Oracle). Ze namen het ook nog niet af - het had over een paar maanden in productie moeten gaan.

Uitbesteding (van bouw) aan India hebben ze wel geprobeerd maar dat beviel niet. Ik heb nog een paar maanden met een ingevlogen Indiase bouwer gewerkt - ik vond dat wel sneu voor die jongen, helemaal alleen in Nederland. Er zwerft nu een clubje van een man of 10 Indiërs bij ons in het gebouw, geen idee wat die doen.
      † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 20:38:28 #137
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47594630
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 20:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
    Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXX

wat nu weer?
    /1/999#748484 werkt kut, dan moet je nl. het hele topic laden.
      vrijdag 23 maart 2007 @ 20:40:57 #138
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
      † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 20:42:40 #139
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47594793
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 20:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Een teststraat? Een stuk of 20 teststraten, maar ik weet niet of ik nu bedoel wat jij bedoelt. De detacheerder heeft een bedrijfje overgenomen dat een applicatie ontwierp, bouwden & testte - voornamelijk vanwege de klanten, dat product zal ze worst wezen.

Een van de afnemers van de applicatie ziet er verder van af; die gaan alsnog voor een pakket (Oracle). Ze namen het ook nog niet af - het had over een paar maanden in productie moeten gaan.

Uitbesteding (van bouw) aan India hebben ze wel geprobeerd maar dat beviel niet. Ik heb nog een paar maanden met een ingevlogen Indiase bouwer gewerkt - ik vond dat wel sneu voor die jongen, helemaal alleen in Nederland. Er zwerft nu een clubje van een man of 10 Indiërs bij ons in het gebouw, geen idee wat die doen.
    OMG!

Niet zo slim om alles te kopen inclusief headcount, zeker niet als de apps. niet eens worden geimplementeerd, dan zit je met een strop van hier tot Singapore. Moet dan een leuk klantenbestand zijn, maar de klant haakt dus af?
    Dus nu zit jouw bedrijf opgescheept met mensen die uit hun neus peuteren en de klant waar het om ging is weg?

Dat heet gewoon mismanagement. Ze hadden de klant gemakkelijker kunnen binnenhengelen.
    pi_47595169
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 20:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

OMG!

Niet zo slim om alles te kopen inclusief headcount, zeker niet als de apps. niet eens worden geimplementeerd, dan zit je met een strop van hier tot Singapore. Moet dan een leuk klantenbestand zijn, maar de klant haakt dus af?
    Dus nu zit jouw bedrijf opgescheept met mensen die uit hun neus peuteren en de klant waar het om ging is weg?

Dat heet gewoon mismanagement. Ze hadden de klant gemakkelijker kunnen binnenhengelen.
    Nah - het is iets minder rampzalig dan dat. De klant die al jaren zichzelf ophangt aan de applicatie, die heeft nog niet durven vertrekken - we hadden voor het eerst serieus zicht op een ándere afnemer dan onze enige klant .

Het vervelende is dat de basis nu zo smal geworden is dat die enige klant ook niet meer goed bediend kan worden - en dat waarschijnlijk aan een andere geinteresseerde partij ook niet geleverd gaat kunnen worden, want die wil pas Q3 beginnen - en dan is er niemand meer om het te ontwerpen / bouwen.

Maar eh - genoeg zaken. Is je belastingafgifte al af? Jezelf chronisch ziek aangevinkt? Bier? Sex?
    pi_47595338
    * Mutant01 gooit stinksok tegen Aaahikwordgek.
    Allah Al Watan Al Malik
      vrijdag 23 maart 2007 @ 21:03:51 #142
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_47595471
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 20:53 schreef sigme het volgende:
    Maar eh - genoeg zaken. Is je belastingafgifte al af? Jezelf chronisch ziek aangevinkt? Bier? Sex?
    Het zou aftrekbaar moeten zijn.
    What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
    - Oriana Fallaci 1929-2006
    pi_47595533
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 21:03 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het zou aftrekbaar moeten zijn.
    Ben je dat niet dan?
      † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 21:10:09 #144
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47595639
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 20:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Nah - het is iets minder rampzalig dan dat. De klant die al jaren zichzelf ophangt aan de applicatie, die heeft nog niet durven vertrekken - we hadden voor het eerst serieus zicht op een ándere afnemer dan onze enige klant .

Het vervelende is dat de basis nu zo smal geworden is dat die enige klant ook niet meer goed bediend kan worden - en dat waarschijnlijk aan een andere geinteresseerde partij ook niet geleverd gaat kunnen worden, want die wil pas Q3 beginnen - en dan is er niemand meer om het te ontwerpen / bouwen.

de kosten zijn ondertussen ook dermate hoog geworden dat je het met 1 klant ook nooit meer terugverdient.

Bel. aangifte is ready for review, bier is al open en straks de welverdiende sex, hoewel vrouwtjelief nog in de stad is.

Net nog Dragons' den gekeken op ned3. Erg grappig.
      † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 21:10:51 #145
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47595660
    * Aaah gooit stinksok in de was.
    pi_47595699
    Ik ga gigolo worden, dat verdient tenminste goed...en is nog lekker ook.
    Allah Al Watan Al Malik
      † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 21:14:38 #147
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_47595776
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
    Ik ga gigolo worden, dat verdient tenminste goed...en is nog lekker ook.
    Tot een ouwe bes sex wil.
    pi_47595856
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 21:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Tot een ouwe bes sex wil.
    hoe heet die sexbitioniste hier op fok! ook alweer?
    pi_47595863
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 21:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

de kosten zijn ondertussen ook dermate hoog geworden dat je het met 1 klant ook nooit meer terugverdient.
    Oh, dat weet ik niet zo; die klant die nu afhaakt heeft netjes betaald; die mensen die nu plots niks te doen hebben raken ze wel weer kwijt.
    quote:
    Bel. aangifte is ready for review, bier is al open en straks de welverdiende sex, hoewel vrouwtjelief nog in de stad is.
    Serieus - let op die chronische ziekte, daar hoef je echt niet ziek voor te zijn. Een beetje tandartsrekenig, bril of lenzen volstaat. 340 euro kosten = 795 euro aftrek.
    quote:
    Net nog Dragons' den gekeken op ned3. Erg grappig.
    Televisie? Bestaat dat nog?
    pi_47595899
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 21:16 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

hoe heet die sexbitioniste hier op fok! ook alweer?
    Erodome? Sylvana?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')