Je zit voor het detacheerbedrijf zelf te werken dan? Zonder opdracht kan het best lekker zijn, mits je thuis kan "werken".quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Je zei dat ik op straat stond, toch? Dat sta ik niet, ik zit op de bank. Voorlopig bevindt de bank zich bij het bureau waar ik al maanden zit; ik verwacht volgende week wel eens op intake elders te moeten. Maar tot het zover is heb ik niets, helemaal compleet niets te doen, 8 uur per werkdag, achter mijn pc, met internet. Tsja.
Hahaha, grapjas. Ik kwam bij het opruimen nog wel een filmpjes van mezelf op kantoor tegen, door een collega stiekum gemaakt.quote:
Stiekem.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Hahaha, grapjas. Ik kwam bij het opruimen nog wel een filmpjes van mezelf op kantoor tegen, door een collega stiekum gemaakt.
Collega's die stiekum filmpjes van je maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:08 schreef sigme het volgende:
Hahaha, grapjas. Ik kwam bij het opruimen nog wel een filmpjes van mezelf op kantoor tegen, door een collega stiekum gemaakt.
Stiekem.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Collega's die stiekum filmpjes van je maken.![]()
Heel goed.quote:
Je collegae hebben ook in de tijd van de baas niets te doen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zal nu een vergoeding moeten gaan krijgen, dus ik moet mijn onderhandelingspositie bepalen. Ik was niet mobiel, geen leaseauto en geen vergoeding. Dat wordt nu anders.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hangt ervan af, maar meestal zit het in het leasebedrag en anders moet je het nog los erbij rekenen. Hangt ook af van de vergoeding die je krijgt.
Plaats hier je prive foto's #2.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Van die wc-filmpjes....
Inc brandstof zit een vergoeding normaal gesproken zo rond de 700 euro bruto per maand.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zal nu een vergoeding moeten gaan krijgen, dus ik moet mijn onderhandelingspositie bepalen. Ik was niet mobiel, geen leaseauto en geen vergoeding. Dat wordt nu anders.
Ik wil geen leaseauto - ik wil baar geld. Vandaar dat ik moet weten of ik ze de brandstofprijs bespaar door geen leasbak te nemen.
"Thuiswerken" zit er niet in trouwens, daar doet men principieel niet aan.
Ja, je bespaart hen sowieso wel de brandstofprijs ja. Dat zit normaal gesproken niet op die manier in de leaseprijs verwerkt. Ik dacht dat de vraag was of dat naar de werknemer toe doorberekend zou worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zal nu een vergoeding moeten gaan krijgen, dus ik moet mijn onderhandelingspositie bepalen. Ik was niet mobiel, geen leaseauto en geen vergoeding. Dat wordt nu anders.
Ik wil geen leaseauto - ik wil baar geld. Vandaar dat ik moet weten of ik ze de brandstofprijs bespaar door geen leasbak te nemen.
Mobiliteitsvergoeding kan lucratief zijn, mits je die krijgt. Neem je bijv. de trein en declareer je 19 ct per km.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg. 200 km per dag, vier dagen per week.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Inc brandstof zit een vergoeding normaal gesproken zo rond de 700 euro bruto per maand.
Wel veel hoor, maar je krijgt een leasebak voor 40000km per jaar berekend. Komt wel goed dus.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg. 200 km per dag, vier dagen per week.
Met mij hoef je niet te onderhandelen hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg. 200 km per dag, vier dagen per week.
Dat is ook heel verschillend.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wel veel hoor, maar je krijgt een leasebak voor 40000km per jaar berekend. Komt wel goed dus.
Wil je wat leuks rijden dan ga je al snel zelf wat bijleggen, maar dat loont zich wel met grotere afstanden.
Nee, ik wil geen auto, en zeker geen leuke auto (of beter gezegd: die heb ik al), ik wil geld! En dan goedkoper met de eigen auto / trein naar de baas.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wel veel hoor, maar je krijgt een leasebak voor 40000km per jaar berekend. Komt wel goed dus.
Wil je wat leuks rijden dan ga je al snel zelf wat bijleggen, maar dat loont zich wel met grotere afstanden.
Ja, je hebt ook wel eens 30000 of individueel berekende km's.quote:
Maar... daar zijn toch allang standaardafspraken voor lijkt me? Die voldoen niet en je wil graag meer? Of je denkt dat je werkgever (veel) goedkoper uit it wanneer je geen leaseauto neemt en wil van die ruimte gebruik maken?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen auto, en zeker geen leuke auto (of beter gezegd: die heb ik al), ik wil geld! En dan goedkoper met de eigen auto / trein naar de baas.
Had ik al gezegd dat ik de uren ook nog vergoed wil?
Als je een mob.vergoeding krijgt en kunt declareren dan is het best lucratief. Uren vergoed krijgen gaat pas spelen als je meer dan 3u of zo in de auto zit, hangt ook af van hoezeer ze je nodig hebben.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen auto, en zeker geen leuke auto (of beter gezegd: die heb ik al), ik wil geld! En dan goedkoper met de eigen auto / trein naar de baas.
Had ik al gezegd dat ik de uren ook nog vergoed wil?
Weet ik, ik moet m'n positie bepalen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Met mij hoef je niet te onderhandelen hoor.
Ja, dat denk ik. En ik heb onderhandelingsruimte: ik ben al in vaste dienst en ik kost ze geld. Om me weg te zetten moeten ze me mobiliteit bieden. En zij hebben geen tijd, ik wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Maar... daar zijn toch allang standaardafspraken voor lijkt me? Die voldoen niet en je wil graag meer? Of je denkt dat je werkgever (veel) goedkoper uit it wanneer je geen leaseauto neemt en wil van die ruimte gebruik maken?
Dat is waar, maar reken jezelf niet te snel rijk, hoeveel mensen van jouw kaliber zijn er?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Weet ik, ik moet m'n positie bepalen.
Elke dag dat ik niet werk kost ik ze nog veel meer geld..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |