Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
daarom doe je het ook zo vaak...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:17 schreef crossover het volgende:
Ik heb een hekel aan nieuwe topics openen.
tuurlijk wel, dat moet juist...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat bedoel je ? mag ik mijn mening voor een lekker bakkie niet uiten in een groeps gevoel
Dan moet ik die OP weer helemaal veranderen enzo..quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:18 schreef cablegunmaster het volgende:
waarom dat?
Valt best mee hoor!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
daarom doe je het ook zo vaak...![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:18 schreef OA het volgende:
[..]
tuurlijk wel, dat moet juist...![]()
maar jij zet niet zoveel leestekens en er staan nog wel eens woorden in een vreemde volgorde...![]()
![]()
Ik heb een hekel aan jou.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:17 schreef crossover het volgende:
Ik heb een hekel aan nieuwe topics openen.
haha je hebt gelijk. Ik zal er eens wat meer oplettenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:18 schreef OA het volgende:
[..]
tuurlijk wel, dat moet juist...![]()
maar jij zet niet zoveel leestekens en er staan nog wel eens woorden in een vreemde volgorde...![]()
![]()
Ook hallo!quote:
Zie je nou wel dat copy-pasten vanuit de wiki gewoon werktquote:
Volgens mij ben ik een der weinigen die zich daar echt mee bezig houdt..quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan moet ik die OP weer helemaal veranderen enzo..
[..]
Valt best mee hoor!
trouwens...waar is mijn uitnodiging gebleven.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan moet ik die OP weer helemaal veranderen enzo..
[..]
Valt best mee hoor!
quote:
Welke uitnodiging?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
trouwens...waar is mijn uitnodiging gebleven.....![]()
welterustenquote:
Ik ben ook van mening dat de wiki goed is, maar het lijkt net alsof sommigen het tóch weten te verneuken...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat copy-pasten vanuit de wiki gewoon werkt
die moest eruitquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
die in de OP stond....quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:21 schreef crossover het volgende:
[..]
* crossover zet nog een note.
[..]
Welke uitnodiging?
Door enkele mensen professioneel verwijderdquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Oh, ja ik heb gevraagd of die er uit mocht. Wil je dat echt doen dan??quote:
JJ is boos....quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Door enkele mensen professioneel verwijderd..
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Koooooooommaar kom maar kom maar kom maar![]()
![]()
![]()
ohhh ok...dan niet....quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:21 schreef OA het volgende:
Ik heb een aantal topic terug iemand gehoord die de uitnodiging eruit wilde hebben...![]()
aangezien iedereen kan editten is ie er dus uit...![]()
De zoektocht naar de dader begint hier...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Door enkele mensen professioneel verwijderd..
Ik heb 'm op zijn verzoek eruit gehaald.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh, ja ik heb gevraagd of die er uit mocht. Wil je dat echt doen dan??
Aaaaaah... arme JJ *knuffel*quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JJ is boos....![]()
![]()
...en verdrietig...
![]()
![]()
![]()
Sorry, ik heb het op m'n geweten...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JJ is boos....![]()
![]()
...en verdrietig...
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het op m'n geweten...
wheheh de gouwe ouwe wordt direct herkendquote:
Dat wordt een straf-eis van JJ jongeman!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij...jij...JIJ....!!!!...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil 'm er best weer inzetten hoor...quote:
Als je hem terug wil , moet er een DATUM komenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Teleurgesteld in tentamenpunt en grote kans dat ik dit jaar niet ga halen op school maar verder wel oke.. Met jou?quote:
Voor je wiskunde? Das indd een klotepunt, maar wel herkenbaarquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wheheh de gouwe ouwe wordt direct herkend![]()
![]()
![]()
Had trouwens een 5 voor mijn tentamen. Bah, wat een kut punt.. Geef dan een 3 ofzo..![]()
precies....quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wordt een straf-eis van JJ jongeman!![]()
En ik deed nog wel wat me gevraagd werdquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wordt een straf-eis van JJ jongeman!![]()
Maar ik vroeg het aan jou.. dus eigenlijk ben ik (ook) schuldig.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil 'm er best weer inzetten hoor...
Moet iemand me wel even de post geven waar ie staat, ik ga niet 25 delen doorzoeken
Of JJ moet even een nieuwe uitnodiging schrijven
Zet ik 'm er zo in
Nee fiscaal gedoe.. Wiskunde nog niet terug, had alleen wel verwacht dat ik deze gehaald had.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor je wiskunde? Das indd een klotepunt, maar wel herkenbaar...
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Teleurgesteld in tentamenpunt en grote kans dat ik dit jaar niet ga halen op school maar verder wel oke.. Met jou?![]()
Hmmm... Wees gekoffied.... nu nog een aantalquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
precies......denk eens mee....
![]()
...... iets met thee....quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
precies......denk eens mee....
![]()
wooohooo!!! Ik krijg ook veel terug, 167 euro!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
...goed...
..krijg waarschijnlijk veel centjes van de belasting terug...
![]()
![]()
reeds gedaanquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm... Wees gekoffied.... nu nog een aantal
mietjequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wooohooo!!! Ik krijg ook veel terug, 167 euro!![]()
![]()
![]()
Of zullen we die twee iets met een alcoholvrij weekend in de maag splitsenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Maar ik vroeg het aan jou.. dus eigenlijk ben ik (ook) schuldig.
chapeau!quote:
Doe eens niet dan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:27 schreef cablegunmaster het volgende:
spam /
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Of zullen we die twee iets met een alcoholvrij weekend in de maag splitsen?
± 1300...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
ik waarschijnlijk iets van 4000,-...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wooohooo!!! Ik krijg ook veel terug, 167 euro!![]()
![]()
![]()
gisteren zat ie ook al te spammeren.....quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Rondjes die loop je niet, rondjes die geef je!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik waarschijnlijk iets van 4000,-...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KOFFIE SC #10 - waar we een cafeïneshot nodig hebben!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:28 schreef eer-ik het volgende:
JJ lieve schat![]()
Wil je me vergeven?
en evt een nieuwe uitnodiging schrijven zodat ik die in de OP kan plaatsen?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laat mij ook gewoon blij zijn.![]()
ik moet er ff over na denken...ben erg verdrietig...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:28 schreef eer-ik het volgende:
JJ lieve schat![]()
Wil je me vergeven?
en evt een nieuwe uitnodiging schrijven zodat ik die in de OP kan plaatsen?
wat heb jij gedaan dan.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik waarschijnlijk iets van 4000,-...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bwahahahaha.. GEWELDIG... die reactiesquote:
Dat heb je snel gedaan...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:29 schreef crossover het volgende:
[..]
KOFFIE SC #10 - waar we een cafeïneshot nodig hebben!
ging over 5x het koffie eed opzeggen meer nietquote:
ik nodig niemand meer uit...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rondjes die loop je niet, rondjes die geef je!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist niet dat het je zoveel pijn zou doen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik moet er ff over na denken...ben erg verdrietig......hoe kun JIJ mij zoiets aandoen...
![]()
Ik waardeer het heel erg JJquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik nodig niemand meer uit......wordt toch niet gewaardeerd...
![]()
Vliegensvlugge vingersquote:
Spons Bob 4-kantbroek...quote:
En ik dacht dat ik speciaal voor je was..quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik nodig niemand meer uit......wordt toch niet gewaardeerd...
![]()
Neenee, een Kuukskequote:
yeaaaaaaaaaaaaah dudequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
![]()
LENNY KRIJG GELD TERUG!!!!
![]()
Ik ben verschrikkelijk blij voor je![]()
WEL....!!!! BIJ DEZE DUS.....quote:
Het zijt je vergeven.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ging over 5x het koffie eed opzeggen meer niet![]()
Dacht dat ik onder dat berichtje poste dus, vond ik het leuk om naar boven te wijzen.
Ik vond het spam maar het bleek dat er al een 2e pagina gaande was.
ondertussen 3e? Gaat snel .|:(
Hoog tempo op de donderdag avond. valt te lurken, maar het posten laat soms nog weleens de wensen over .quote:
Zal ik het van je overnemen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
WEL....!!!! BIJ DEZE DUS.....![]()
![]()
![]()
ik kan het niet...ik kan niet zo hard zijn..ben ik te lief voor....![]()
Truste!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:33 schreef crossover het volgende:
Ik ga slapen mensen!
Morgen om half 7 eruit!
Welterustequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:33 schreef crossover het volgende:
Ik ga slapen mensen!
Morgen om half 7 eruit!
Truste crossquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:33 schreef crossover het volgende:
Ik ga slapen mensen!
Morgen om half 7 eruit!
Valt nog best tegen als het de hele week 10/11 uur is geweestquote:
Hah! Ik pas om 7 uur!1`!`1`!`1omgp[wniggapelase2!@2!@111`1~@1212~!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:33 schreef crossover het volgende:
Ik ga slapen mensen!
Morgen om half 7 eruit!
voor 12en nog in dit tempoquote:
Ahjoh, ik moet ook om half 8 m'n bed uit,quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Valt nog best tegen als het de hele week 10/11 uur is geweest![]()
jij wel....quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik speciaal voor je was..![]()
![]()
Jij zit van 12 tot 8 zonder internet????? en je hebt geen buren met een onbeveiligd wireless??quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
voor 12en nog in dit tempoMakkelijk , hopelijk
want dan valle mijne internet uit. ( ouders bleh!!! )
Maar om 8 uur sochtends is het magisch weer terug![]()
en ik danquote:
Iedereen wil wel speciaal zin...quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er kan er maar 1 de winnaar zijn..![]()
![]()
Helaas niet, anders kon ik ook niet meer slapen !!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij zit van 12 tot 8 zonder internet????? en je hebt geen buren met een onbeveiligd wireless??
B2 is trouwens met de noorderzon vertrokken...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
[B100-modus]ik heb ook altijd pech[/B100-modus]
Haha, krijg je tzelfde als mij... 5 uurtjes slaap, van 2 tot 7 ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Helaas niet, anders kon ik ook niet meer slapen !!!bleef ik hier plakken.
Tuurlijk vind ik jou nog liefquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij ook.......dacht dat jullie mij niet meer lief vonden...
![]()
ik vind je wel liefquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij ook.......dacht dat jullie mij niet meer lief vonden...
![]()
Ja, maar jij bent dan ook n00bquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik Stem Tegen ...Waardeloos voorstel
in welke categorieen wil je het dan hebben ?
*kuchquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik Stem Tegen ...Waardeloos voorstel
in welke categorieen wil je het dan hebben ?
Die verrekte clown en die acrobaat hebben hem gevondenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:39 schreef OA het volgende:
[..]
B2 is trouwens met de noorderzon vertrokken...![]()
Mwaaaa... als we in dit tempo doorgaan nemen we gewoon GC overquote:
drommels, drommels en nog eens drommmmmmeeeeeeeeeelllllllsssssssssssssssss......quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Die verrekte clown en die acrobaat hebben hem gevonden
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:41 schreef OA het volgende:
[..]
drommels, drommels en nog eens drommmmmmeeeeeeeeeelllllllsssssssssssssssss......![]()
Bal gehakt!!!!!! Frikandell!!!!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:41 schreef OA het volgende:
[..]
drommels, drommels en nog eens drommmmmmeeeeeeeeeelllllllsssssssssssssssss......![]()
zak patat, als ik je in m'n handen krijg......quote:
General chat georganiseerd door de KOFFIE leuters ik stem wel voor een eigen Subforumquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaaaa... als we in dit tempo doorgaan nemen we gewoon GC over
truste buzzerquote:
En we noemen het FOK! KOF!FIEquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
General chat georganiseerd door de KOFFIE leuters ik stem wel voor een eigen Subforum![]()
ik krijg honger van al dat voedsel
trustequote:
quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En ik tel 2 MH aanhangers! Wie volgt?![]()
idealisme -> jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En ik tel 2 MH aanhangers! Wie volgt?![]()
eifFOK!! dan....quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iefFOK!!!!! op zijn Foks( andersom gespelt )
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:47 schreef MPG het volgende:
nee ejkab eiffok!
je moet de eerste en laatste letter wel op de goeie plek laten staanquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
soalz ijk al zie beh maor een sezej po mijn Nederlands.
rekkeL eh?quote:
is bezween dat dat ehct wekrt...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
je moet de eerste en laatste letter wel op de goeie plek laten staan![]()
Ah, jij knet dat dumconet ookquote:
ja we gaan zo beginnen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
on va pas commencer comme ca hein.....![]()
Ah oui, ca va tres bienquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
on va pas commencer comme ca hein.....![]()
Voort wat hoort wat.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
idealisme -> ja
student-proof-ness -> nee
heb ik weneles stjkeus over in de knart gezelen...quote:
dan kun je net zo goed Japans Praten.quote:
maar dat snapt echt (bijna ) niemand...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan kun je net zo goed Japans Praten.
BArkgara!!!! * idioot * in japans
ArrigettoKawaiiii!!!!!
Er is een heel atkriel oevr grehcesevn op dzee mianerquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:51 schreef OA het volgende:
[..]
heb ik weneles stjkeus over in de knart gezelen...![]()
arrigetto is bedanktquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:52 schreef OA het volgende:
[..]
maar dat snapt echt (bijna ) niemand...![]()
open er een onzin topic overquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:53 schreef OA het volgende:
ljkit me bset gnieig om zo een heel tpioc vol te lellun...
Dan meot je neit in kifofe zjin, maar in TTKquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:53 schreef OA het volgende:
ljkit me bset gnieig om zo een heel tpioc vol te lellun...
Ja goed, ik zou zeggen, neem nog een bakkiequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Komop jongens..
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Komop jongens..
quote:
Slaapsequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:56 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ga slapenweltrusten koffieleuters
Leut ze
Tot morgen ochtend
en die koffie meet moet een generale datum voor komen anders weet ik ook niet waar dat heen gaat.
quote:
quote:
slaap zacht...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:56 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ga slapenweltrusten koffieleuters
Leut ze
Tot morgen ochtend
en die koffie meet moet een generale datum voor komen anders weet ik ook niet waar dat heen gaat.
Dat moet ookquote:
Welterusten OA tot morgen!quote:
over minder dan 6 uur gaat de wekker alweer...quote:
Morgen weer vroeg dag?quote:
yep...vroeg op...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Morgen weer vroeg dag?![]()
WOEIIIIII mijn 1337e post![]()
![]()
Hey Boemquote:
ok ok..slaap lekker dan...droom fijn....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:04 schreef OA het volgende:
[..]
over minder dan 6 uur gaat de wekker alweer...![]()
Daar staat tegenover dat ik vanaf 7 uur alweer van de partij ben!!!![]()
![]()
![]()
Das minder, ik mag morgen uitslapen (1 van de weinige dagen in het jaar dat dat kanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep...vroeg op...
bijna 4000....![]()
Welterusten JJquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens...ik ga ook...![]()
![]()
....veel plezier nog...en tot morgen...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zaterdag EN zondag uitslapen....nou ja tot 09:00 dan....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Das minder, ik mag morgen uitslapen (1 van de weinige dagen in het jaar dat dat kan)
Dan heb ik nog wel ff te gaan hier
Pfff belachelijk dat je nu al gaat.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens...ik ga ook...![]()
![]()
....veel plezier nog...en tot morgen...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe ik ook niet meer...schrok aleen ff....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Welterusten JJ![]()
![]()
![]()
tot morgen!
En denk nou ajb niet meer dat we je niet meer lief vinden
Dan is het goedquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meer...schrok aleen ff....![]()
-> PM gestuurd, internet haat mij ofzoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meer...schrok aleen ff....![]()
Dit topic zeker ... ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
In het begin liep hij wel lekker inderdaad, nu is hij uit aan het sterven.
Ja, waarom slaap jij nooit 's nachts?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:56 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dit topic zeker ... ?
Is meestal zo rond deze uurtjes.![]()
Wat is s' nachts.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, waarom slaap jij nooit 's nachts?
Ja ja ik drink alleen maar koffie klopt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik prefereer bed vaak boven koffie. Wat doe je 's ochtends op je werk?![]()
![]()
Maar waarom slaap jij s'nachts dan niet ????quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Geen idee. Dit topic levend houden?![]()
Ik weet niet. Doe het normaal wel hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar waarom slaap jij s'nachts dan niet ????
Ik ook wel hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet niet. Doe het normaal wel hoor.![]()
Wat is dat voor onderzoek precies ????quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik slaap normaliter vaak pas na half 2, voorheen was het 2 uur (ik boek vooruitgang), maar ben nu bezig met een onderzoek voor studie. Maar ik duik nu ook lekker de mand in, met een glaasje wijn!
Zorg er maar voor dat frits morgenochtend niet op zoek hoeft naar deel 26
Slaap lekker jongens!
Het is een onderzoek naar de kwaliteit van teksten in de productcatalogus van de gemeente Utrecht. Deze teksten heb ik (met mijn partner) gereviseerd en aan een aantal proefpersonen voorgelegd. En de resultaten hiervan moeten in een verslag komen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:40 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat is dat voor onderzoek precies ????
En ja hoor we gooien deze graag vol, althans we proberen het.![]()
Dat geeft je echt een opluchtend gevoel hé.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is een onderzoek naar de kwaliteit van teksten in de productcatalogus van de gemeente Utrecht. Deze teksten heb ik (met mijn partner) gereviseerd en aan een aantal proefpersonen voorgelegd. En de resultaten hiervan moeten in een verslag komen.
Maar ik zat er lekker in net, dus ging maar ff door, dat 'gebrek' aan slaap daar heb ik nooit zoveel last van!
Maar goed, morgen nog even afmaken en dan kan het maandag worden ingeleverd! Heerlijk om zo ruim voor de deadline klaar te zijn
Tot gauw Koffie! FreAk!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hehe ja ja ja Fok! en Koffie idd!
Ik ga lekker slapen nu! Heerlijk! Fijne nacht heren! En ochtend/middag/avond or whatever the hell it is for you indahnesia.com!
En nu ligt er weer een prachtige Indonesische dag voor je...toch?quote:
Hehe ik ook, maar dat zou eigenlijk niet moetenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:15 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, komt alleen niet vaak voor.
Ik slaap vooral s'morgens.![]()
Makkelijk, dan zit ik zonder koffie - caffeine hé.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Hehe ik ook, maar dat zou eigenlijk niet moeten![]()
Wat voor geweldige daginvulling heb jij dan dat je er zo laat uit kunt?
Het is nu precies 3:56.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 03:56 schreef indahnesia.com het volgende:
welke tijdszone leef je Sander?
Waarom geen tijdstip noemen ????quote:Op vrijdag 23 maart 2007 03:59 schreef indahnesia.com het volgende:
+6 uur, bij jullie zomertijd +5
Yay!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 06:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Woohoo! Minder dan 2 uur en dan mag ik weer naar school!
Waar denk jij heen te gaan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 06:18 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
NOg een senseootje en dan de deur uit
Dit is het koffie topic.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 06:18 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
NOg een senseootje en dan de deur uit
Waar dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 06:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dit is het koffie topic.
Het afvalwater topic is ergens anders.
Nee. En je bedoelt dissociatieve identiteitsstoornis. Schizofrenie is iets heel anders.quote:
Ik bedoel zoveel, maar niemand begrijpt het.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee. En je bedoelt dissociatieve identiteitsstoornis. Schizofrenie is iets heel anders.
Niemand wil het maar leren
Ik spreek in het koninklijk meervoud.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik bedoel zoveel, maar niemand begrijpt het.
De wereld is wreed
Dan ben je met deze rare knakker hier op het juiste adres:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik bedoel zoveel, maar niemand begrijpt het.
De wereld is wreed
quote:
Nooit te vroeg voor een goede discussie.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:11 schreef eer-ik het volgende:
wat een discussies op vrijdag ochtend zeg
Daar is het nog veel te vroeg voor
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Nooit te vroeg voor een goede discussie.
vechten dan1!`1!`1quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan ben je met deze rare knakker hier op het juiste adres:
[..]
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jawel joh, wel als je net 8 minuten 20 uur wakker bent..
Morguhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!quote:
Naast wie/wat ben je wakker geworden dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het stinkt hier naar hond terwijl we niet eens een hond hebben. Zo'n vieze plakkerige kut honden geur..![]()
![]()
![]()
Dat heet een vrouwmens.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Naast wie/wat ben je wakker geworden dan?
Morguhhhhquote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Morguhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!
Nog 24 en dan moet ik aanfietsen
Die ruiken niet naar hondquote:
Ben niet wakker geworden vandaag. Eigenaardige zaak.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Naast wie/wat ben je wakker geworden dan?
Niks.. nog niksquote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:35 schreef OA het volgende:
Lenny, heb jij een nachtje doorgehaald??![]()
Of heb een gewone nachtrust (lees: een uurtje) gehad?![]()
Sommige vrouwen zijn net honden..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Die ruiken niet naar hond [afbeelding]
Althans dat is mijn ervaring.
Succes!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:35 schreef crossover het volgende:
* crossover gaat afsluiten en naar school
Dag polly, veel plezier.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:35 schreef crossover het volgende:
Da's wat andersquote:
Viel spass!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:35 schreef crossover het volgende:
Ik sluit me daarbij aan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik zeg nu alvast dat ik geen nieuw topic open als ik 'm dadelijk per ongeluk vol gooi
ochochoch altijd weer dat weerwoord..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:37 schreef Kuukske het volgende:
Sommige mannen zijn ook net honden.
Bron?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:37 schreef Kuukske het volgende:
Sommige mannen zijn ook net honden.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ochochoch altijd weer dat weerwoord..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |