Vroeg terugquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:43 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Tot zover de binnenstad van Breda.
Je hebt werk waarvoor je een beetje fit moet zijn, vandaar.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:48 schreef Kuukske het volgende:
Secretaresse heh. Zit in m'n bloed
Nee maar ik heb al regelmatig een vrijdag niet gewerkt.. ik ga morgen wel werken is mijn voornemen
M'n naam is daar alleen nog zwartquote:
Oh ik dacht m'n usericonquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:56 schreef Kuukske het volgende:
... Dat bewegende gifje? Met dat briljant toffe kapsel?
Jepquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:00 schreef Kuukske het volgende:
Neuh je usericon heb je al heel lang volgens mij.
Die is juist leukquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Jep
Deze is ook wel gaaf:
[afbeelding]
Maar daar gebeurt wel erg veel in.
Ik heb Rancid net pas ontdekt, ik heb nog niet alles geluisterd maar ze hebben wel vette nummersquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:03 schreef Kuukske het volgende:
Hm, ja zulks een drukte in dat icoontje.
Trouwens, Rancid
Ik heb even je last.fm bespiekt
Hey dudequote:
Ik ben geen dudequote:Op donderdag 22 maart 2007 22:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb Rancid net pas ontdekt, ik heb nog niet alles geluisterd maar ze hebben wel vette nummers
[..]
Hey dude
Ook wezen zuipen?
Shit, echt weer iets voor mijquote:
Hey girl!quote:
That's betterquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Shit, echt weer iets voor mij
Ik dacht nog, zal ik ff kijken om het zeker te weten?
Opnieuw.
[..]
Hey girl!
Ook wezen zuipen?
Nee dank je. Ik zit aan de ijsthee. Maar ik ga ff een biertje halen benedenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:11 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
That's better![]()
Nee, ik zuip niet![]()
Ik gaat nu aan de koffie![]()
Iemand ook een kopje?![]()
ik zuip ook niet..quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:11 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
That's better![]()
Nee, ik zuip niet![]()
Ik gaat nu aan de koffie![]()
Iemand ook een kopje?![]()
Da's misschien nog wel slechter dan je eens per week klem zuipen of af en toe een biertje..quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zuip ook niet......koffie???...ALTIJD...
![]()
![]()
![]()
![]()
ik lust het niet....quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Da's misschien nog wel slechter dan je eens per week klem zuipen of af en toe een biertje..
Maar ja ik doe het allebei
Je lust toch wel wijn of sterke drank?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik lust het niet.......koffie daarentegen....
![]()
Same herequote:Op donderdag 22 maart 2007 22:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik lust het niet.......koffie daarentegen....
![]()
rosé vind ik oke....als ie heel koud is...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Je lust toch wel wijn of sterke drank?
Mooi dat ik hem daarheen heb gebracht hè, maar daar rept 'ie met geen woord over!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:12 schreef eer-ik het volgende:
ik ben even mijn auto ophalen, back in an hour.
vrolijke-frits...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mooi dat ik hem daarheen heb gebracht hè, maar daar rept 'ie met geen woord over!
nou zeg....quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:19 schreef crossover het volgende:
Dan val ik hier een beetje buiten de boot
Ik ga een bier topic opzoeken
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:23 schreef crossover het volgende:
Ik zou niet durven jullie in de steek te laten
Mijn koffie-maatjes
Gewoon een filmpje kijkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik had me dus op die serie verheugd.....jeetje wat een saaie domme shit zeg....
![]()
![]()
![]()
Leuke film!quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
morgen komt "I Robot".......heb em nog niet gezien....
![]()
Ik ken de film alleen omdat we daar een soundtrack van moesten kennen tijdens mijn muzieklessen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en zaterdag komt..."Psycho"...![]()
![]()
![]()
al 20.0000 keer gezien......blijft één van mij favo.....
![]()
echt niet....quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ken de film alleen omdat we daar een soundtrack van moesten kennen tijdens mijn muzieklessen.
Verder nog nooit gezien, ik houd niet zo van horro
Help dan ook mee!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:54 schreef OA het volgende:
Hallo, daar ben ii ook weer even!!![]()
Heb niks gemist zo te zien...we zijn nog steeds niet een deeltje verder...
![]()
![]()
Hey OA....quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:54 schreef OA het volgende:
Hallo, daar ben ii ook weer even!!![]()
Heb niks gemist zo te zien...we zijn nog steeds niet een deeltje verder...
![]()
![]()
Ik hjeb het boek hier liggen, moet het nog altijd een keer lezenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en zaterdag komt..."Psycho"...![]()
![]()
![]()
al 20.0000 keer gezien......blijft één van mij favo.....
![]()
Hey!quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Hey OA....![]()
....leuke avond gehad...?
![]()
hey buzz.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:54 schreef buzzer het volgende:
Zo ik ben voor vandaag uitgefreubeld met Linux...
Geinig spul wel
MPG.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:56 schreef MPG het volgende:
Ik hjeb het boek hier liggen, moet het nog altijd een keer lezen
ik ben terug ja
tapas....quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:56 schreef OA het volgende:
[..]
Hey!![]()
Was leuk hoor.
Lekker tapas gemaakt...was de eerste kker, maar o zo goed bevallen..
![]()
Nee absoluut nietquote:
quote:
JJquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
MPG.....![]()
![]()
![]()
...das lang geleden....
![]()
Volgens mij zijn we nu minstens met zn 4enquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee absoluut niet
Maar het liep dood en met z'n 2en schiet het natuurlijk niet op als deze vanavond nog vol moet
idd...heel veel troep mar zo lekkerrrrrr...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:58 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar wel veel werk hoor!![]()
en wat geeft het een zooi![]()
gezellie...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we nu minstens met zn 4en
Is genoegquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we nu minstens met zn 4en
Ik blijf helaas niet zo lang hoor...quote:
Echt wel.. deze gaat vanaaf nog wel volquote:
nee...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Is genoeg
Gaat iemand morgen nog iets boeiends doen>?
Ja, ik ga morgen een dagje vrij vierenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Is genoeg
Das een lange dag.. zul je vast wel een flinke pot koffie kunnen gebruikenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik blijf helaas niet zo lang hoor...![]()
Moet morgen al om 7 uur beginnen...dus 5.45 uur uit bed...
![]()
En kan pas om half 6 naar huis...![]()
Lekkere vrijdag dan...![]()
nog 33.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt wel.. deze gaat vanaaf nog wel vol
wat ga je allemaal doen dan....quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik blijf helaas niet zo lang hoor...![]()
Moet morgen al om 7 uur beginnen...dus 5.45 uur uit bed...
![]()
En kan pas om half 6 naar huis...![]()
Lekkere vrijdag dan...![]()
Wat ga je volgende week doen dan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee......pas volgende week vrijdag.....
![]()
![]()
![]()
als je het alleen over de vrijdag hebt....![]()
Die koffie zal niet aan te slepen zijn...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Das een lange dag.. zul je vast wel een flinke pot koffie kunnen gebruiken
met een groep vrienden waterpijp roken en voor de bank chips vreten om het feest te veiren van ons aller gezinde vriend chrisquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Is genoeg
volgende week vrijdag ga ik naar The Matrixx....quote:
Werken...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat ga je allemaal doen dan....![]()
en ik heb vrijquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat ga je allemaal doen dan....![]()
hey cable.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
met een groep vrienden waterpijp roken en voor de bank chips vreten om het feest te veiren van ons aller gezinde vriend chrisWatched Cableguy
the guy from bruce almighty en ace ventura
hij ruled
geweldige contactlenzen droeg hij op het laatst
![]()
en nu weer thuis zijn om dit topic enigzins boeiend en gevuld te houden ( net als mijn bh )![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en ik heb vrijdaarom ook VRIJe dag
![]()
nu nog een meid scoren en een vrijer dag van maken![]()
Gaaf! Het is dat ik op de zaterdag moet werken .....quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
volgende week vrijdag ga ik naar The Matrixx....![]()
![]()
![]()
...jaren 70/80 feest...
![]()
![]()
![]()
JJ gaat dus weer helemaal uit haar dak..![]()
Nee joh...quote:
zou voor mij geen probleem zijn....quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaaf! Het is dat ik op de zaterdag moet werken .....
meid scoren... goed plan voor de vrije dagquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en ik heb vrijdaarom ook VRIJe dag
![]()
nu nog een meid scoren en een vrijer dag van maken![]()
Hey juon_Jacket1quote:
Dankjequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
meid scoren... goed plan voor de vrije dag... je brengt me wel op ideeën zeg
Mwaa.. op mijn werk moet je enigszins alert zijnquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zou voor mij geen probleem zijn....![]()
....duurt alleen zo lang tot volgende week...
...maar zaterdag ga ik naar de bios===> 300...
![]()
![]()
bakkie nummer...euhhhh...zoveel in de hand...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hey juon_Jacket1
I love my thee & Coffee Squadron
zij / jullie dus weten wel een goed bakkie te waarderen
![]()
af en toe ben jij echt vrij vaag...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hey juon_Jacket1
I love my thee & Coffee Squadron
zij / jullie dus weten wel een goed bakkie te waarderen
![]()
precies....af en toe moet kunnen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaa.. op mijn werk moet je enigszins alert zijn, hoewel ik er weleens eerder met een brakke kop heb gestaan
..
Hij vindt ons liefquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef OA het volgende:
[..]
af en toe ben jij echt vrij vaag...![]()
Ik kan soms echt geen touw vastknopen aan jouw antwoorden...![]()
![]()
gewoon mee-lullen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Dat werkt wel het beste jaquote:
wat bedoel je ? mag ik mijn mening voor een lekker bakkie niet uiten in een groeps gevoelquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Zeer waarschijnlijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
miischien is ie wel stoned...![]()
zekrs wel...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat bedoel je ? mag ik mijn mening voor een lekker bakkie niet uiten in een groeps gevoel
Nee kersentabak effect is iets andersquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
miischien is ie wel stoned...![]()
Tuurlijk welquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat bedoel je ? mag ik mijn mening voor een lekker bakkie niet uiten in een groeps gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |