Doe ik ook niet meer...schrok aleen ff....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Welterusten JJ![]()
![]()
![]()
tot morgen!
En denk nou ajb niet meer dat we je niet meer lief vinden
Dan is het goedquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meer...schrok aleen ff....![]()
-> PM gestuurd, internet haat mij ofzoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meer...schrok aleen ff....![]()
Dit topic zeker ... ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
In het begin liep hij wel lekker inderdaad, nu is hij uit aan het sterven.
Ja, waarom slaap jij nooit 's nachts?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:56 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dit topic zeker ... ?
Is meestal zo rond deze uurtjes.![]()
Wat is s' nachts.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, waarom slaap jij nooit 's nachts?
Ja ja ik drink alleen maar koffie klopt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik prefereer bed vaak boven koffie. Wat doe je 's ochtends op je werk?![]()
![]()
Maar waarom slaap jij s'nachts dan niet ????quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Geen idee. Dit topic levend houden?![]()
Ik weet niet. Doe het normaal wel hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar waarom slaap jij s'nachts dan niet ????
Ik ook wel hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet niet. Doe het normaal wel hoor.![]()
Wat is dat voor onderzoek precies ????quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik slaap normaliter vaak pas na half 2, voorheen was het 2 uur (ik boek vooruitgang), maar ben nu bezig met een onderzoek voor studie. Maar ik duik nu ook lekker de mand in, met een glaasje wijn!
Zorg er maar voor dat frits morgenochtend niet op zoek hoeft naar deel 26
Slaap lekker jongens!
Het is een onderzoek naar de kwaliteit van teksten in de productcatalogus van de gemeente Utrecht. Deze teksten heb ik (met mijn partner) gereviseerd en aan een aantal proefpersonen voorgelegd. En de resultaten hiervan moeten in een verslag komen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:40 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat is dat voor onderzoek precies ????
En ja hoor we gooien deze graag vol, althans we proberen het.![]()
Dat geeft je echt een opluchtend gevoel hé.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is een onderzoek naar de kwaliteit van teksten in de productcatalogus van de gemeente Utrecht. Deze teksten heb ik (met mijn partner) gereviseerd en aan een aantal proefpersonen voorgelegd. En de resultaten hiervan moeten in een verslag komen.
Maar ik zat er lekker in net, dus ging maar ff door, dat 'gebrek' aan slaap daar heb ik nooit zoveel last van!
Maar goed, morgen nog even afmaken en dan kan het maandag worden ingeleverd! Heerlijk om zo ruim voor de deadline klaar te zijn
Tot gauw Koffie! FreAk!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hehe ja ja ja Fok! en Koffie idd!
Ik ga lekker slapen nu! Heerlijk! Fijne nacht heren! En ochtend/middag/avond or whatever the hell it is for you indahnesia.com!
En nu ligt er weer een prachtige Indonesische dag voor je...toch?quote:
Hehe ik ook, maar dat zou eigenlijk niet moetenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:15 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, komt alleen niet vaak voor.
Ik slaap vooral s'morgens.![]()
Makkelijk, dan zit ik zonder koffie - caffeine hé.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Hehe ik ook, maar dat zou eigenlijk niet moeten![]()
Wat voor geweldige daginvulling heb jij dan dat je er zo laat uit kunt?
Het is nu precies 3:56.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 03:56 schreef indahnesia.com het volgende:
welke tijdszone leef je Sander?
Waarom geen tijdstip noemen ????quote:Op vrijdag 23 maart 2007 03:59 schreef indahnesia.com het volgende:
+6 uur, bij jullie zomertijd +5
Yay!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 06:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Woohoo! Minder dan 2 uur en dan mag ik weer naar school!
Waar denk jij heen te gaan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 06:18 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
NOg een senseootje en dan de deur uit
Dit is het koffie topic.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 06:18 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
NOg een senseootje en dan de deur uit
Waar dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 06:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dit is het koffie topic.
Het afvalwater topic is ergens anders.
Nee. En je bedoelt dissociatieve identiteitsstoornis. Schizofrenie is iets heel anders.quote:
Ik bedoel zoveel, maar niemand begrijpt het.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee. En je bedoelt dissociatieve identiteitsstoornis. Schizofrenie is iets heel anders.
Niemand wil het maar leren
Ik spreek in het koninklijk meervoud.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik bedoel zoveel, maar niemand begrijpt het.
De wereld is wreed
Dan ben je met deze rare knakker hier op het juiste adres:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik bedoel zoveel, maar niemand begrijpt het.
De wereld is wreed
quote:
Nooit te vroeg voor een goede discussie.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:11 schreef eer-ik het volgende:
wat een discussies op vrijdag ochtend zeg
Daar is het nog veel te vroeg voor
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Nooit te vroeg voor een goede discussie.
vechten dan1!`1!`1quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan ben je met deze rare knakker hier op het juiste adres:
[..]
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jawel joh, wel als je net 8 minuten 20 uur wakker bent..
Morguhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!quote:
Naast wie/wat ben je wakker geworden dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het stinkt hier naar hond terwijl we niet eens een hond hebben. Zo'n vieze plakkerige kut honden geur..![]()
![]()
![]()
Dat heet een vrouwmens.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Naast wie/wat ben je wakker geworden dan?
Morguhhhhquote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Morguhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!
Nog 24 en dan moet ik aanfietsen
Die ruiken niet naar hondquote:
Ben niet wakker geworden vandaag. Eigenaardige zaak.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Naast wie/wat ben je wakker geworden dan?
Niks.. nog niksquote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:35 schreef OA het volgende:
Lenny, heb jij een nachtje doorgehaald??![]()
Of heb een gewone nachtrust (lees: een uurtje) gehad?![]()
Sommige vrouwen zijn net honden..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Die ruiken niet naar hond [afbeelding]
Althans dat is mijn ervaring.
Succes!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:35 schreef crossover het volgende:
* crossover gaat afsluiten en naar school
Dag polly, veel plezier.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:35 schreef crossover het volgende:
Da's wat andersquote:
Viel spass!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:35 schreef crossover het volgende:
Ik sluit me daarbij aan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik zeg nu alvast dat ik geen nieuw topic open als ik 'm dadelijk per ongeluk vol gooi
ochochoch altijd weer dat weerwoord..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:37 schreef Kuukske het volgende:
Sommige mannen zijn ook net honden.
Bron?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:37 schreef Kuukske het volgende:
Sommige mannen zijn ook net honden.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ochochoch altijd weer dat weerwoord..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |