Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
daarom doe je het ook zo vaak...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:17 schreef crossover het volgende:
Ik heb een hekel aan nieuwe topics openen.
tuurlijk wel, dat moet juist...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat bedoel je ? mag ik mijn mening voor een lekker bakkie niet uiten in een groeps gevoel
Dan moet ik die OP weer helemaal veranderen enzo..quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:18 schreef cablegunmaster het volgende:
waarom dat?
Valt best mee hoor!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
daarom doe je het ook zo vaak...![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:18 schreef OA het volgende:
[..]
tuurlijk wel, dat moet juist...![]()
maar jij zet niet zoveel leestekens en er staan nog wel eens woorden in een vreemde volgorde...![]()
![]()
Ik heb een hekel aan jou.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:17 schreef crossover het volgende:
Ik heb een hekel aan nieuwe topics openen.
haha je hebt gelijk. Ik zal er eens wat meer oplettenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:18 schreef OA het volgende:
[..]
tuurlijk wel, dat moet juist...![]()
maar jij zet niet zoveel leestekens en er staan nog wel eens woorden in een vreemde volgorde...![]()
![]()
Ook hallo!quote:
Zie je nou wel dat copy-pasten vanuit de wiki gewoon werktquote:
Volgens mij ben ik een der weinigen die zich daar echt mee bezig houdt..quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan moet ik die OP weer helemaal veranderen enzo..
[..]
Valt best mee hoor!
trouwens...waar is mijn uitnodiging gebleven.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan moet ik die OP weer helemaal veranderen enzo..
[..]
Valt best mee hoor!
quote:
Welke uitnodiging?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
trouwens...waar is mijn uitnodiging gebleven.....![]()
welterustenquote:
Ik ben ook van mening dat de wiki goed is, maar het lijkt net alsof sommigen het tóch weten te verneuken...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat copy-pasten vanuit de wiki gewoon werkt
die moest eruitquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
die in de OP stond....quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:21 schreef crossover het volgende:
[..]
* crossover zet nog een note.
[..]
Welke uitnodiging?
Door enkele mensen professioneel verwijderdquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Oh, ja ik heb gevraagd of die er uit mocht. Wil je dat echt doen dan??quote:
JJ is boos....quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Door enkele mensen professioneel verwijderd..
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Koooooooommaar kom maar kom maar kom maar![]()
![]()
![]()
ohhh ok...dan niet....quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:21 schreef OA het volgende:
Ik heb een aantal topic terug iemand gehoord die de uitnodiging eruit wilde hebben...![]()
aangezien iedereen kan editten is ie er dus uit...![]()
De zoektocht naar de dader begint hier...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Door enkele mensen professioneel verwijderd..
Ik heb 'm op zijn verzoek eruit gehaald.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh, ja ik heb gevraagd of die er uit mocht. Wil je dat echt doen dan??
Aaaaaah... arme JJ *knuffel*quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JJ is boos....![]()
![]()
...en verdrietig...
![]()
![]()
![]()
Sorry, ik heb het op m'n geweten...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JJ is boos....![]()
![]()
...en verdrietig...
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het op m'n geweten...
wheheh de gouwe ouwe wordt direct herkendquote:
Dat wordt een straf-eis van JJ jongeman!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij...jij...JIJ....!!!!...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil 'm er best weer inzetten hoor...quote:
Als je hem terug wil , moet er een DATUM komenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Teleurgesteld in tentamenpunt en grote kans dat ik dit jaar niet ga halen op school maar verder wel oke.. Met jou?quote:
Voor je wiskunde? Das indd een klotepunt, maar wel herkenbaarquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wheheh de gouwe ouwe wordt direct herkend![]()
![]()
![]()
Had trouwens een 5 voor mijn tentamen. Bah, wat een kut punt.. Geef dan een 3 ofzo..![]()
precies....quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wordt een straf-eis van JJ jongeman!![]()
En ik deed nog wel wat me gevraagd werdquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wordt een straf-eis van JJ jongeman!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |