Maar ik vroeg het aan jou.. dus eigenlijk ben ik (ook) schuldig.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil 'm er best weer inzetten hoor...
Moet iemand me wel even de post geven waar ie staat, ik ga niet 25 delen doorzoeken
Of JJ moet even een nieuwe uitnodiging schrijven
Zet ik 'm er zo in
Nee fiscaal gedoe.. Wiskunde nog niet terug, had alleen wel verwacht dat ik deze gehaald had.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor je wiskunde? Das indd een klotepunt, maar wel herkenbaar...
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Teleurgesteld in tentamenpunt en grote kans dat ik dit jaar niet ga halen op school maar verder wel oke.. Met jou?![]()
Hmmm... Wees gekoffied.... nu nog een aantalquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
precies......denk eens mee....
![]()
...... iets met thee....quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
precies......denk eens mee....
![]()
wooohooo!!! Ik krijg ook veel terug, 167 euro!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
...goed...
..krijg waarschijnlijk veel centjes van de belasting terug...
![]()
![]()
reeds gedaanquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm... Wees gekoffied.... nu nog een aantal
mietjequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wooohooo!!! Ik krijg ook veel terug, 167 euro!![]()
![]()
![]()
Of zullen we die twee iets met een alcoholvrij weekend in de maag splitsenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Maar ik vroeg het aan jou.. dus eigenlijk ben ik (ook) schuldig.
chapeau!quote:
Doe eens niet dan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:27 schreef cablegunmaster het volgende:
spam /
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Of zullen we die twee iets met een alcoholvrij weekend in de maag splitsen?
± 1300...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
ik waarschijnlijk iets van 4000,-...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wooohooo!!! Ik krijg ook veel terug, 167 euro!![]()
![]()
![]()
gisteren zat ie ook al te spammeren.....quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Rondjes die loop je niet, rondjes die geef je!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik waarschijnlijk iets van 4000,-...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KOFFIE SC #10 - waar we een cafeïneshot nodig hebben!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:28 schreef eer-ik het volgende:
JJ lieve schat![]()
Wil je me vergeven?
en evt een nieuwe uitnodiging schrijven zodat ik die in de OP kan plaatsen?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laat mij ook gewoon blij zijn.![]()
ik moet er ff over na denken...ben erg verdrietig...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:28 schreef eer-ik het volgende:
JJ lieve schat![]()
Wil je me vergeven?
en evt een nieuwe uitnodiging schrijven zodat ik die in de OP kan plaatsen?
wat heb jij gedaan dan.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik waarschijnlijk iets van 4000,-...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bwahahahaha.. GEWELDIG... die reactiesquote:
Dat heb je snel gedaan...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:29 schreef crossover het volgende:
[..]
KOFFIE SC #10 - waar we een cafeïneshot nodig hebben!
ging over 5x het koffie eed opzeggen meer nietquote:
ik nodig niemand meer uit...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rondjes die loop je niet, rondjes die geef je!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist niet dat het je zoveel pijn zou doen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik moet er ff over na denken...ben erg verdrietig......hoe kun JIJ mij zoiets aandoen...
![]()
Ik waardeer het heel erg JJquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik nodig niemand meer uit......wordt toch niet gewaardeerd...
![]()
Vliegensvlugge vingersquote:
Spons Bob 4-kantbroek...quote:
En ik dacht dat ik speciaal voor je was..quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik nodig niemand meer uit......wordt toch niet gewaardeerd...
![]()
Neenee, een Kuukskequote:
yeaaaaaaaaaaaaah dudequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
![]()
LENNY KRIJG GELD TERUG!!!!
![]()
Ik ben verschrikkelijk blij voor je![]()
WEL....!!!! BIJ DEZE DUS.....quote:
Het zijt je vergeven.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ging over 5x het koffie eed opzeggen meer niet![]()
Dacht dat ik onder dat berichtje poste dus, vond ik het leuk om naar boven te wijzen.
Ik vond het spam maar het bleek dat er al een 2e pagina gaande was.
ondertussen 3e? Gaat snel .|:(
Hoog tempo op de donderdag avond. valt te lurken, maar het posten laat soms nog weleens de wensen over .quote:
Zal ik het van je overnemen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
WEL....!!!! BIJ DEZE DUS.....![]()
![]()
![]()
ik kan het niet...ik kan niet zo hard zijn..ben ik te lief voor....![]()
Truste!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:33 schreef crossover het volgende:
Ik ga slapen mensen!
Morgen om half 7 eruit!
Welterustequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:33 schreef crossover het volgende:
Ik ga slapen mensen!
Morgen om half 7 eruit!
Truste crossquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:33 schreef crossover het volgende:
Ik ga slapen mensen!
Morgen om half 7 eruit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |