Tuurlijk is Brian niet onschuldig, maar de gekte is hier ook compleet toegeslagen, die man heeft 24 uur waarschijnlijk zijn mailbox 2 keer volgespammed gekregen door een paar malloten op een forum die vinden dat ze alles naar hun hand moeten zetten en een ander het licht moeten laten zien.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:32 schreef Larisje het volgende:
[..]
Nee hij is inderdaad niet de enige. Maar hij doet wel alsof hij niks doet en er zijn toch zat gebeurtenissen geweest waaruit blijkt dat brian ook niet zo onschuldig is?
Krijgen we het hele verhaal weer. (over HIMSELF)quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Krijgen we het hele verhaal weer. (over HIMSELF)![]()
pcies, en wat dacht je zijn agressie en het zinloos stuk maken van spullen. Net zo erg als pesten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:36 schreef Clank het volgende:
Brian zegt dat iedereen in DGK gepest wordt. Hij vergeet er bij te vermelden dat hij er ook aan mee doet!
Ga toch wegquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:38 schreef Jeem het volgende:
Brian hou vol en blijf voor de goeien strijden
En jullie huub fanatiekelingen, wees er maar trots op dat jullie (toekomstige) kinderen elkaar het leven zuur maken.![]()
Ik heb lekker vanaf 50 mailadressen een mail naar meneer Pieterse gestuurd dat het een ontzettend goed initiatief is, en dat Eric en Huub met name Jaap op een walgelijke manier gepest hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:36 schreef Fluxi het volgende:
Zo ik heb met meneer Pieterse ook een mailtje gestuurd
Hahahaha nou dat adres krijg je vast 100 maalquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:39 schreef waxmask het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk , ik wist niet eens de site van die Brianless, misschien dat iemand die mailcontact heeft met Henk deze meesturen.
En hier is papa Gert.quote:
Kheb het gedaan maar krijg de links niet meequote:Op woensdag 21 maart 2007 18:41 schreef Gert het volgende:
[..]
En hier is papa Gert.
Tegenwoordig openen we elke COS met een standaardtekst, die je dan weer in de vorige COS kan vinden. Even knippen en plakken dus + je gekozen titel in een paar woorden verklaren.
Ik doet het deze keer wel, maar dan weet je het voor de volgende keer.![]()
OK, sorry, dan was ik iets te vroeg!quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:42 schreef Brici het volgende:
[..]
Kheb het gedaan maar krijg de links niet mee
quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:42 schreef solara4 het volgende:
is dat een echte foto???????
van die gekken lopen er altijd, heeft weinig met Huub te makenquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:41 schreef robert2006 het volgende:
vraag me inderdaad soms af wat voor fan-base huub heeft. als huub zegt om collectief zelfmoord te plegen zou het me niet verbazen als er een enkeling over nadenkt, waanzin
Dit is volgens mij precies wat John de Mol voor ogen had toen hij dit format bedacht, interaktieve reacties, beleving van mensen, etc, etc.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk is Brian niet onschuldig, maar de gekte is hier ook compleet toegeslagen, die man heeft 24 uur waarschijnlijk zijn mailbox 2 keer volgespammed gekregen door een paar malloten op een forum die vinden dat ze alles naar hun hand moeten zetten en een ander het licht moeten laten zien.
HIer een paar filmpjes van ons LOKO Brianquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:38 schreef Jeem het volgende:
Brian hou vol en blijf voor de goeien strijden
En jullie huub fanatiekelingen, wees er maar trots op dat jullie (toekomstige) kinderen elkaar het leven zuur maken.![]()
Zou DGK_REDACTIE deze foto niet in de digitale lijstjes kunnen plaatsen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:39 schreef waxmask het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk , ik wist niet eens de site van die Brianless, misschien dat iemand die mailcontact heeft met Henk deze meesturen.
Volgende keer ff de post quoten, uit de quote de text copieren en dan pasten (alleen de te gebruiken text dus zonder quotetags enz.) dan komt ie wel helemaal goed meequote:Op woensdag 21 maart 2007 18:42 schreef Brici het volgende:
[..]
Kheb het gedaan maar krijg de links niet mee
Met dank aan Leandra
K Tyquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgende keer ff de post quoten, uit de quote de text copieren en dan pasten (alleen de te gebruiken text dus zonder quotetags enz.) dan komt ie wel helemaal goed mee
Heeft weinig zin want als die meneer de filmpjes heeft gezien kan hij zijn eigen conclusies trekken...lekker puh...quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb lekker vanaf 50 mailadressen een mail naar meneer Pieterse gestuurd dat het een ontzettend goed initiatief is, en dat Eric en Huub met name Jaap op een walgelijke manier gepest hebben.
En dat Brian ontzettend sportief is, en meneer Pieterse heeft zijn pesten overwonnen door te sporten.
En Huub en Eric sporten nooit want die hebben het te druk met pesten.
Ben er de hele middag mee bezig geweest, en er behoorlijk trots op.
Dhr. Pietersen is niet achterlijk ... allen maar even beleefd geweest. Die komt echt niet voor dat zootjequote:Op woensdag 21 maart 2007 18:46 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Heeft weinig zin want als die meneer de filmpjes heeft gezien kan hij zijn eigen conclusies trekken...lekker puh...![]()
Mooie post zo met die foto eronderquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb lekker vanaf 50 mailadressen een mail naar meneer Pieterse gestuurd dat het een ontzettend goed initiatief is, en dat Eric en Huub met name Jaap op een walgelijke manier gepest hebben.
En dat Brian ontzettend sportief is, en meneer Pieterse heeft zijn pesten overwonnen door te sporten.
En Huub en Eric sporten nooit want die hebben het te druk met pesten.
Ben er de hele middag mee bezig geweest, en er behoorlijk trots op.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:39 schreef waxmask het volgende:
[afbeelding]
dat is precies wat huub doet.quote:Brain is een topper in het verdraaien van gebeurtenissen.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:47 schreef toneelhaak1 het volgende:
Henk Pieterse zegt af! Goed van hem.
Je had het kunnen weten domme Japio.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:49 schreef Clank het volgende:
De info die Brian van Pieterse heeft gekregen hakt er goed in!!
Jaap beseft zich ineens wat het allemaal los maakt bij 'fans'.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:43 schreef pronkjewail het volgende:
Hahaha, ik heb ook gemaild dat meneer Pieterse even goed moet nadenken en research moet doen voordat hij een beslissing over een lezing neemt.
Na het sturen van een kaartje voor de kaartenactie van Huub, vind ik dit trouwens wel weer een nieuw persoonlijk dieptepunt.
Jij bent zeker achterlijk?quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:39 schreef Brici het volgende:
[..]
Ga toch weg
Brian is zeker heeel lief en hij doet niets fout
woord van de dag: sarcasmequote:Op woensdag 21 maart 2007 18:52 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Jij bent zeker achterlijk?
Sorry voor mijn taal maar mensen die brainless symphatiek vinden hebben dingend hulp nodig,
hoe blind kun je zijn?
mensen zijn er gek genoeg voor... maar het blijft wel tv! Als ik hem tegen zou komen heb ik echt niet het idee om ook maar iets tegen hem te zeggen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:51 schreef Clank het volgende:
Jaap schijt nu al bagger voor het moment dat hij weer buiten de kooi staat en de Huub fans (45 %) tegen gaat komen![]()
Ik vind juist dat huub eerlijk is en toegeeft wat hij fout heeft gedaan, Brian zal er altijd omheen draaien.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:48 schreef Jeem het volgende:
[..]
dat is precies wat huub doet.
Let maar is op wat huub allemaal voor beschuldigingen maakt, het zijn allemaal beschuldigingen die voorhem zelf gelden.
ik vind dat bij ALLE bewoners een steekje los zit, zelfs bij sylvia.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:52 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Sorry voor mijn taal maar mensen die brainless symphatiek vinden hebben dingend hulp nodig,
hoe blind kun je zijn?
Hier bedoel ik dus dat dat juist niet zo isquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:52 schreef patrick37 het volgende:
[..]
hoe blind kun je zijn?
Ach, fans bewonderen graag, vaak iemand die datgene doet wat ze zelf niet durven: in vijvers springen, door fontijnen lopen, mensen pesten, veel zuipen, naar de hoeren gaan. Denk dat je ze vooral achter geraniums en in kerkbanken zoeken moetquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:41 schreef robert2006 het volgende:
vraag me inderdaad soms af wat voor fan-base huub heeft. als huub zegt om collectief zelfmoord te plegen zou het me niet verbazen als er een enkeling over nadenkt, waanzin
Lieve helemaal mee eens Ik heb de indruk dat na het gesprek me Henk langzaam in zijn hersenen gaat druppelen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:54 schreef Lynn-Live het volgende:
Tis ook nog een eng slimme intrigant....gelukkig niet slim genoeg, maar toch...mij krijgt hij steeds over de rooie...quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Eén foto zegt meer dan 1000 woorden. Toch gebruik ik er nog twee: gluiperige schijnheil.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:59 schreef 2live het volgende:
amanda had net het gas niet aan, terwijl ze stond te wachten tot het water kookte![]()
dus de fans van huub zijn voornamelijk oudere of bejaarde mensenquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:55 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ach, fans bewonderen graag, vaak iemand die datgene doet wat ze zelf niet durven: in vijvers springen, door fontijnen lopen, mensen pesten, veel zuipen, naar de hoeren gaan. Denk dat je ze vooral achter geraniums en in kerkbanken zoeken moet
Nee, ze is uitermate trots dat ze nu op een volboed lijkt, Friesquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:01 schreef droomkoningin het volgende:
natasia lijkt ook behoorlijk van de leg.... zou ze nu nog meer naar het she-kamp toe gaan trekken?
Dat verklaard de stabiele streamsquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:02 schreef BONG4002 het volgende:
Streams lijken t.o.v. vanmiddag nu wat stabieler te zijn gelukkig
Het is op dit moment erg saai zo te zien
doet ze echt niet, eric en huub doen wel heel lief tegen haar maar willen haar er ook zsm eruit hebben en dat weet zequote:Op woensdag 21 maart 2007 19:01 schreef droomkoningin het volgende:
natasia lijkt ook behoorlijk van de leg.... zou ze nu nog meer naar het she-kamp toe gaan trekken?
Dat zal ook niet het geval zijn geweest verwacht ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:03 schreef itsme het volgende:
Iemand schreef dat brian op vol was en op nowlife?
Dat mogen ze toch helemaal niet of ben ik nu gek.![]()
Dank Uquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dus de fans van huub zijn voornamelijk oudere of bejaarde mensen
Wat een tuttebel is het ook...ze gooide ook al de groente in het koude water ipv in gekookt water (doe ik ook maar ik volg geen kookcursus van een meesterkokquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:59 schreef 2live het volgende:
amanda had net het gas niet aan, terwijl ze stond te wachten tot het water kookte![]()
www.goudenbrian.web-log.nlquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:03 schreef _Sungirl_ het volgende:
wat is die site van die rat dan
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:03 schreef itsme het volgende:
Brian probeerde het, maarop het moment dat de site online kwam werd hji door de redaktie weggeklikt. Brian zag nog wel net staan 'Henk Pieterse zegt af' en ze (Brian en Jaap) waren verrast dat dat nieuws al zo snel op een forum stond.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:03 schreef itsme het volgende:
Vanmiddag was het ook niet bijzonder in het huis, maar toen liep de boel erg slecht (uitval streams e.d.)quote:
ik was schoolbanken vergetenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Huub heeft fans tussen de 5 en 105 jaar...daarom zijn het er ook zoveel.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja wel dus.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zal ook niet het geval zijn geweest verwacht ik
en een aantal zijn erg obsessiefquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:06 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub heeft fans tussen de 5 en 105 jaar...daarom zijn het er ook zoveel.....![]()
Ik waardeer Huub, ben geen fan, maar ik respecteer zijn openheid. Dat hij naar de hoeren gaat en dergelijke moet hij zelf weten. Huub is gewoon openminded. Je kunt veel van Huub zeggen, maar schijnheilig is hij niet. Hij is eerlijk genoeg om zijn eigen fouten toe te geven. Dat is wat ik en velen waarderen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:55 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ach, fans bewonderen graag, vaak iemand die datgene doet wat ze zelf niet durven: in vijvers springen, door fontijnen lopen, mensen pesten, veel zuipen, naar de hoeren gaan. Denk dat je ze vooral achter geraniums en in kerkbanken zoeken moet
Ik las het net ook idd, erg vreemd, maargoed zal wel niets mee gedaan worden (hij werd alleen weggeklikt)quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik waardeer Huub, ben geen fan, maar ik respecteer zijn openheid. Dat hij naar de hoeren gaat en dergelijke moet hij zelf weten. Huub is gewoon openminded. Je kunt veel van Huub zeggen, maar schijnheilig is hij niet. Hij is eerlijk genoeg om zijn eigen fouten toe te geven. Dat is wat ik en velen waarderen.
Oh en ik ben een 20iger met een bruisend leven en ik haat geraniums.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en een aantal zijn erg obsessief![]()
Ik zal Freddy Breck even voor je bellenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
en ik ben een veertiger
en ik hou van rode rozen![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:12 schreef a_leeuwtje het volgende:
Goedenavond heer Henk Pieterse,
Vanmiddag was ik via de streams van het Internet getuige van het telefoongesprek van u met Brian vanuit de Gouden Kooi.
Ik heb hier maar één ding aan toe te voegen (zie foto) de rest van alle vuiligheid die Brian uitgehaald heeft kunt u op de fok site en de vol site bekijken er staat immers genoeg!
Ziet dit eruit alsof Brian onschuldig is aan de dingen die hij een ander nu in de schoenen wil schuiven?
(hier stond de foto van Brian bij het bed van bezopen Jaap)
Natuurlijk is het zo dat de “andere” hier net zo schuldig aan zijn, met dit verschil dat zij met name Eric en Huub weten dat ze fout zaten en daar excuus voor gemaakt hebben. En, het zo bedoeld was, dat het Jaap de ogen eens zou gaan openen. Dat het allemaal geen excuus is om je zo vol te gaan eten en je beter aan het werk kan gaan met je probleem. Maar bovenal erkennen dat je een probleem hebt.
Mocht u besluiten De Gouden Kooi te gaan bezoeken bekijk dan ALLE beelden over pesterijen OOK DIE VAN BRIAN EN JAAP!!
Met vriendelijke groet,
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik zal Freddy Breck even voor je bellen![]()
![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:14 schreef Frasier het volgende:
[afbeelding]
OMGWas dit toen Huub zo bezopen was?
!
Ja dit las ik op de vol sitequote:Op woensdag 21 maart 2007 19:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik las het net ook idd, erg vreemd, maargoed zal wel niets mee gedaan worden (hij werd alleen weggeklikt)
Ja, toen was/lag Huub buiten westen...wie hem zo heeft toegetakeld weet ik niet meer....quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:14 schreef Frasier het volgende:
[afbeelding]
OMGWas dit toen Huub zo bezopen was?
!
brianquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:15 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja, toen was/lag Huub buiten westen...wie hem zo heeft toegetakeld weet ik niet meer....
Iemand..?
o.a Sil toch?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:15 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja, toen was/lag Huub buiten westen...wie hem zo heeft toegetakeld weet ik niet meer....
Iemand..?
Weet niet wie er allemaal aan mee hebben gewerkt, weet iig zeker dat Brian er wel bij was, die had een condoom met troep op Huub gelegd en de foto's gemaakt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:15 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Iemand..?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:15 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Iemand..?
Heeee ....... DAt betekent toch een exit????quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:48 schreef Clank het volgende:
Brian heeft gelezen op het forum : Henk Pieterse zegt af
Dit vind ik een erg goede brief...quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:17 schreef monique.t het volgende:
hahah me man begint ook gek te worden van brian en heeft de volgende mail de deur uit gestuurt
Beste heer Pieterse,
U bent vandaag benaderd door een deelnemer van de goude kooi met de naam Brian.
Deze meneer doet aan u het verzoek om bij hun een clinic te doen betreffende pesten.
Nu moet u weten dit ik dit soort clinics zeer op prijs stel en de reden waarom u deze houdt,
daar sta ik volledig achter. Nu de reden van Brain.......
Brain geeft u de volgende argumenten:
1. Ze pesten Jaap met zijn omvang,
2. Ze willen een goed voorbeeld afgeven aan de kindertjes thuis.
Hierop heb ik voor u de volgende informatie (en ja ik ben een fan van Huub, Sylvia en Eric...
dit heeft vooral te maken met de foute instelling van Brain, Natasia, Amanda en Jaap en het feit
dat de andere drie gewoon veel plezier beleven in het huis maar dit ook aan veel mensen geven):
1. Jaap heeft zelf heel grof gereageerd richting vrouwen in het huis, met name Sylvia
(uitspraken van orale sex is hierbij geen uitzondering) en heeft daarom zichzelf ook
tegoed gedaan aan pesten. Huilen achteraf is dus erg zielig en geen goed
voorbeeld voor de kindertjes thuis.
2. Brain die heeft sex met een 19 jarige meisje zonder condoom (aangezien Brain
“kinderen gebruikt” als excuus om u daar te krijgen, vind ik dat hij de verkeerde argumenten gebruikt).
Beste heer Pieterse, laat u niet voor het spreekwoordelijke karretje spannen. Als u zelf even wat langer kijkt naar
de gouden kooi (via de streams), dan ziet u het paranoia gedrag van Brain en zijn nieuwe vriend Jaap.
(stream adress (4 beelden live feed): http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 )
Huub, Sylvia en Eric hebben niet voor niets een grote (understatement) fans groep. Dit komt omdat
zij totaal niet bezig zijn met het 24/7 plannen van het wegwerken van anderen. Zij zijn gewoon de vrolijke
noot!
Maar goed, oordeelt u zelf.
Ik wens u veel inzicht toe.
Mvg,
Jerry
Mocht u informatie willen, dan kunt u mij altijd bereiken onder nummer 06-XXXXXXXX
Het begint met een Bquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:15 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Iemand..?
Hij zet eerlijkheid, en dat meen ik oprecht, inderdaad erg handig in.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hij is eerlijk genoeg om zijn eigen fouten toe te geven. Dat is wat ik en velen waarderen.
Okee. Ik weet nog wel dat Huub er achteraf om kon lachen...in ieder geval niet lopen huilen dat hij werd gepest....quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Weet niet wie er allemaal aan mee hebben gewerkt, weet iig zeker dat Brian er wel bij was, die had een condoom met troep op Huub gelegd en de foto's gemaakt.
Oprotten met die brieven nou. Wij en PIeterse weten het nu welquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:19 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dit vind ik een erg goede brief......
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:23 schreef FdW het volgende:
Deborah Flens heeft ons Lieke ''geschonken'', en over een uurtje komt Lieke weer. Mede namens alle scanmannen dank, lieve Deborah!![]()
![]()
![]()
Ik denk niet dat Mark dat pikt...ze komen maar gewoon allemaal aan tafel...quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:23 schreef tipsch het volgende:
Zitten Mark, Huub en Amanda zich nu zo uit te sloven in de keuken om er vervolgens achter te komen dat de helft niet mee eet?
en je man post op VOL, denk ik, ik had hem daar gelezenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:17 schreef monique.t het volgende:
hahah me man begint ook gek te worden van brian en heeft de volgende mail de deur uit gestuurt
Beste heer Pieterse,
U bent vandaag benaderd door een deelnemer van de goude kooi met de naam Brian.
Deze meneer doet aan u het verzoek om bij hun een clinic te doen betreffende pesten.
...........................
Mvg,
Jerry
Mocht u informatie willen, dan kunt u mij altijd bereiken onder nummer 06-XXXXXXXX
Yep daar heeft hij hem ook neer gezetquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:25 schreef 2live het volgende:
[..]
en je man post op VOL, denk ik, ik had hem daar gelezen![]()
De Dalai Lama komt binnenkort naar DVK om met Huub te filosoferen over de absolute waarheid en welke rol deze kan spelen in het behoud van menselijk leven op aarde.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:31 schreef solara4 het volgende:
kijk nu naar 10
dit is Huub en hij meent het ook nog
Nou Dhr Pieterse leer hier van
wat deed huub?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:31 schreef solara4 het volgende:
kijk nu naar 10
dit is Huub en hij meent het ook nog
Nou Dhr Pieterse leer hier van
Ik hoop dat ie komt om Brainless op zijn plaats te zetten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft de Heer Pieterse nu al besloten wat hij doet? Hij doet het toch niet?
What else is new. Daarom kijk ik nooit naar de reguliere. Ik trek mijn conclusie's via de streams.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:48 schreef 2live het volgende:
huub en eric worden in de uitzending wel een beetje zwart gemaakt
ik kijk nauwlijks naar de tv-uitzendingen, maar deze uitzending is inderdaad flink lelijk gemaaktquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:48 schreef 2live het volgende:
huub en eric worden in de uitzending wel een beetje zwart gemaakt
ik ook niet, maar dit keer hebben BANJ punten gescoord bij de kijkersquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik kijk nauwlijks naar de tv-uitzendingen, maar deze uitzending is inderdaad flink lelijk gemaakt
ik denk dat dat wel mee zal vallenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:57 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dit keer hebben BANJ punten gescoord bij de kijkers
als henk heeft gekeken, komt hij morgen nog die clinic geven.quote:
Het is ook takke herriequote:Op woensdag 21 maart 2007 19:59 schreef Marrije het volgende:
Huub vindt deze muziek niet zo heel erg.
Ik wel, word er mesjokke van.
Als hij komt ga ik vragen of ik mee mag ... heb namelijk ook ideeen over pesten etc.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:59 schreef 2live het volgende:
[..]
als henk heeft gekeken, komt hij morgen nog die clinic geven.![]()
ah Henk, zal z'n beslissing toch niet na 1 televisieuitzending maken (mag ik hopen!)quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:59 schreef 2live het volgende:
[..]
als henk heeft gekeken, komt hij morgen nog die clinic geven.![]()
Nee maar zal nu wel al snappen dat dit de aanleiding was om hem te bellen, een beetje slim mens weet dat hier wat aan vooraf is gegaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah Henk, zal z'n beslissing toch niet na 1 televisieuitzending maken (mag ik hopen!)
Johan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:41 schreef robert2006 het volgende:
Als Henk komt is het vanwege Hanky Panky met 10quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah Henk, zal z'n beslissing toch niet na 1 televisieuitzending maken (mag ik hopen!)
Ja die droge handen uitspraak heb ik ook gehoord. Errug he ?Snollie was er net. Natas was toen nog haar beschermer "handjes wassen he? " Maar vergeten doe ik het nooitquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
Ik zou zeggen, eet smakelijk in dat hok........plassen, zonder handen wassen, Snollie krijgt daar droge handen van, en dan zo weer lekker de sla met je handjes verdelen over het bord![]()
![]()
Over esoterische humorquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:07 schreef Ning het volgende:
O jee Brian gaat straks een gedicht voordragen
Ach, je moest s weten wat voor bacterien en bacillen je overdag onbewust binnen krijgt. (trapleuningen, deurposten, pennen, etc. etc.) Om hier nou zo spastisch over te doen..quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die droge handen uitspraak heb ik ook gehoord. Errug he ?Snollie was er net. Natas was toen nog haar beschermer "handjes wassen he? " Maar vergeten doe ik het nooit![]()
Helaas, 3 glazen zijn 3 glazen, en dat weet Huub ook.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:08 schreef Clank het volgende:
Er mag op het plasmascherm nu wel even een mededeling komen dat Huub tijdens het eten ook een wijntje mag drinken. Hij heeft potjander de hele middag in de keuken gestaan en zijn best gedaan!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:08 schreef Clank het volgende:
Er mag op het plasmascherm nu wel even een mededeling komen dat Huub tijdens het eten ook een wijntje mag drinken. Hij heeft potjander de hele middag in de keuken gestaan en zijn best gedaan!
Hij mag toch drie drankjes per dag? Heeft hij die vandaag al gehad dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:08 schreef Clank het volgende:
ja hij had al gedronken vamiddag samen met lieke, weet niet hoeveel..quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Hij mag toch drie drankjes per dag? Heeft hij die vandaag al gehad dan?
Bij deze wil ik mijn dinnerdate afzeggen komende Vrijdag.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:09 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ach, je moest s weten wat voor bacterien en bacillen je overdag onbewust binnen krijgt. (trapleuningen, deurposten, pennen, etc. etc.) Om hier nou zo spastisch over te doen..Ik vind 't nooit zó onsmakelijk of shocking nieuws als iemand z'n handen niet wast.
wat ik las heeft ie vanmiddag met lieke zitten drinken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Hij mag toch drie drankjes per dag? Heeft hij die vandaag al gehad dan?
de Hr Pieterse denkt er nog over na, hij kijkt de uitzendingen (die van vanavond was niet bepaald in huubs/erics voordeel denk ik, zag een stukje van de tweede helft) maar er is een mogelijkheid dus dat hij wel degelijk mee gaat werken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft de Heer Pieterse nu al besloten wat hij doet? Hij doet het toch niet?
Ook als je van de toilet komt ? Dat was nl. het geval. Ik geef je iig geen handquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:09 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ach, je moest s weten wat voor bacterien en bacillen je overdag onbewust binnen krijgt. (trapleuningen, deurposten, pennen, etc. etc.) Om hier nou zo spastisch over te doen..Ik vind 't nooit zó onsmakelijk of shocking nieuws als iemand z'n handen niet wast.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook als je van de toilet komt ? Dat was nl. het geval. Ik geef je iig geen hand![]()
Hij piept ook nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
Dan had ie vanmiddag maar niet met Lieke moeten zitten borrelen, hij wist dat er vanavond op niveau getafeld zou worden en dat een wijntje daar heel prettig bij is.
ik denk het laatstequote:Op woensdag 21 maart 2007 20:14 schreef waxmask het volgende:
Ik vraag me af of Brian een gedicht écht begrijpt of dat hij maar gewoon iets op leest of wat woorden achter elkaar plakt die wel lekker bekken?
Dat laatste, en dan nog met behulp van www.rijmwoorden.nl want zijn eigen vocabulaire is niet uitgebreid genoeg om het te verzinnen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:14 schreef waxmask het volgende:
Ik vraag me af of Brian een gedicht écht begrijpt of dat hij maar gewoon iets op leest of wat woorden achter elkaar plakt die wel lekker bekken?
Het is dat Brian het een gedicht noemt, ik vind het rijmelarij.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:14 schreef waxmask het volgende:
Waar !!! Dat is ook helmaal niet erg. Maar Amanda kwam van de plee en melde dat handenwassen haar handen droog maakte... Das smerig.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:13 schreef Taurus het volgende:
[..]Hey, ik heb 't niet over mezelf. Ik ben heel keurig. Maar laten we eerlijk zijn, 't is 'n beetje overtrokken smetvrees. Je krijgt er niets van en 't is in feite net zo smerig als trapleuningen aanraken of deurposten. En dat doe je als 't goed is ook 'n aantal keer per dag.
Omdat hij geen grens hanteert bij zijn alcoholgebruik en daarmee ook geen grenzen meer hanteert met zijn gedrag.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:15 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ik kijk veel streams maar waarom heeft Huub een limiet met drinken gekregen?
Dat zijn de onbegrijpelijke regels van de burenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:15 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ik kijk veel streams maar waarom heeft Huub een limiet met drinken gekregen?
Volgens mij had hij de laatste dagen toch zelf ook al zijn grens verlaagd ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat hij geen grens hanteert bij zijn alcoholgebruik en daarmee ook geen grenzen meer hanteert met zijn gedrag.
tot hoelang duurt dat limiet eigelijk?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat hij geen grens hanteert bij zijn alcoholgebruik en daarmee ook geen grenzen meer hanteert met zijn gedrag.
Het was ook meer een reactie op het geneuzel hier dat er nu toch moest worden toegestaan dat hij een wijntje zou nemenquote:
Volgens mij is er geen limiet aangegeven...quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:18 schreef Kombucha het volgende:
[..]
tot hoelang duurt dat limiet eigelijk?
Onzin zeg hij houd zich juist goed in na zijn alchoholverbod. voor hoelang is deze sanctie?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel een maandquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen limiet aangegeven...
Ze zijn lekker stil aan tafel, het smaakt goed dus
een maandquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:18 schreef Kombucha het volgende:
[..]
tot hoelang duurt dat limiet eigelijk?
Prijs je gelukkigquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:19 schreef Markeerstift het volgende:
jammer,ik heb dus het gedicht van Brain gemist.. ik heb er nog nooit een gehoord
Ga direct op je blote knieen en dank OLH...quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:19 schreef Markeerstift het volgende:
jammer,ik heb dus het gedicht van Brain gemist.. ik heb er nog nooit een gehoord
Niet uit zichzelf denk ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij had hij de laatste dagen toch zelf ook al zijn grens verlaagd ?
Eat your heart outquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:19 schreef Markeerstift het volgende:
Mis je haar?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:30 schreef Casshern het volgende:
nou het is half 9, komt lieke nou nog?
Daar gaat ze straks voor bidden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:32 schreef demins het volgende:
Gaan ze morgen nog verder aan het haar van Natasia?
Waarom zouden we dat niet geloven?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
Ik zweer het je, iedere keer denk ik dat ik een streamlock heb als de camera op Billie gericht is, en ik zie zijn voet niet wiebelen.
ik dacht ook dat ze nu wel klaar waren....quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:38 schreef Katewalker het volgende:
...Was dit nog maar het voorgerecht??? Dan zijn ze nog wel anderhalf uur bezig....
![]()
Ook weer gehadquote:update: Ik heb een telefonisch gesprek gehad met Henk Pieterse over het feit dat nowlive.eu alleen maar achter Sylvia Huub en Eric zouden staan! Ik heb aangegeven dat wij als site neutraal zijn, alleen mensen verontwaardigt zijn over het feit dat Brian over mensen oordeelt terwijl hij ook fouten heeft. Henk heeft aangegeven in het gesprek niet mee te willen werken aan het programma of Brian's actie omdat hij liever met kinderen wilt werken. En is van mening dat het een spel is en dat volwassen mensen daar zo doorheen prikken. Meneer Pieterse kon het telefoontje waarderen en bedankt Nowlive met hun reactie.
Goed nieuws .... Bedanktquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:39 schreef schatje het volgende:
Henk Pieterse komt dus niet.
[..]
Ook weer gehad.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:38 schreef Soury het volgende:
Amanda ziet er eindelijk es leuk gekleed uit !![]()
Nou dat had ie al na 5 min in de gaten hoor. Jemig wat een geslijm en gekontgedraai. Brilliantquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:41 schreef Clank het volgende:
Brian is zich er van bewust dat Henk Pieterse nog wel eens achter de streams kan zitten mee te kijken.
Wel en nuchtere kerelquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:39 schreef schatje het volgende:
Henk Pieterse komt dus niet.
[..]
Ook weer gehad.
Och pceend das weer eens wat anders..... Brian denkt dat wij bejaarden zijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel en nuchtere kerel
Hij denkt dus dat al die mailtjes door kinderen zijn gestuurd die er niet doorheen prikken![]()
De nieuwe Tosite Gezellie is opgestaan zo te zienquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:40 schreef STAP01 het volgende:
whoehaaaaaaaaaaah, huh, isie al klaar? Brain was 10 seconden bezig met een gedicht en ik ben echt helemaal ingedut! Voorgerecht al op zo te zien...
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel en nuchtere kerel
Hij denkt dus dat al die mailtjes door kinderen zijn gestuurd die er niet doorheen prikken![]()
Wat is er anders aan danquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:47 schreef Desii het volgende:
[..]
Och pceend das weer eens wat anders..... Brian denkt dat wij bejaarden zijn![]()
Wat maakt het uit? Brian de rat is is weer een stukje gekker gemaakt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel en nuchtere kerel
Vandaar ook de bloemenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:47 schreef Desii het volgende:
[..]
Och pceend das weer eens wat anders..... Brian denkt dat wij bejaarden zijn![]()
na naah na nah nahquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Brian de rat is is weer een stukje gekker gemaakt.
Ze heeft nu wel weer een pony.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:53 schreef Sense het volgende:
ohmyguuuuuuuuuudt...ik zet de streams net aan, mag Fries nu ook al aan tafel mee eten?
Als het aan mij ligt komt ze niet, volgens mij ziet ze niks in huub...quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:51 schreef schatje het volgende:
Die geit van een Lieke zou toch om 20:30 komen?
Ze wist nog niet zeker of ze zou komen en moest ook eerst nog 'achter' overleggen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:51 schreef schatje het volgende:
Die geit van een Lieke zou toch om 20:30 komen?
Trouwens, een anti-pester voor je karretje spannen, alleen om brian te pesten?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Brian de rat is is weer een stukje gekker gemaakt.
Mag het hopen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:56 schreef Ashrak het volgende:
Heb ik het vanmiddag goed gehoord dat Stijn alweer terug is?
Hoofdgerechtquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:58 schreef demins het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren vanavond?
Had ze net niet een roddelblad in haar handen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:57 schreef schatje het volgende:
En de Party met opnieuw Natasia is ook niet bezorgd.
Nou ja, d'r zus zal wel weer schrijven wat er in staat.
Ik doe me ook niet mooier voor dan dat ik benquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Trouwens, een anti-pester voor je karretje spannen, alleen om brian te pesten?![]()
Ik dacht nl dat ik vanavond Huub hoorde zeggen tijdens het telefoongesprek ... hey Stijn ... heb je al iets gehoord van Lieke ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mag het hopen.
word tijd voor actie in die kooi.
Er gebeurd toch niks meer.
Als de fans die pietersen niet hadden gemaild was er niks aan geweest vandaag.
Dat was de Story.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
Had ze net niet een roddelblad in haar handen?
Even je fotoboek gechecked... wordt ook lastigquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik doe me ook niet mooier voor dan dat ik ben.
Is dat de reden? Is ze eindelijk Klingon af en dan is het weer niet goed??quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw is echt sjaggo, niet echt blij met het nieuwe/van arme Indiaase vrouwen haar.
En dat is wederzijds, Huub heeft vanmiddag gezegd dat hij niet verliefd ging worden in DGK: voor Bart was dat ook geen leefbare combi meer.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:03 schreef robert2006 het volgende:
die lieke zit zich al voor te bereiden op roem en rijkdom, ze geeft geen reet om huub
Als hij andere maar voor schut kan zetten, grijpt hij zijn kans.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:03 schreef schatje het volgende:
Brian is kritisch. Hij ziet een veeg op het bord. Dat had scherper gekund, aldus de rat.
Het is toch jouw buurmeisje? Vertel ons dan eens wat meer over Leuke Lieke!quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:03 schreef robert2006 het volgende:
die lieke zit zich al voor te bereiden op roem en rijkdom, ze geeft geen reet om huub
Hij wil niet verliefd worden, maar dat kun je natuurlijk niet tegengaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is wederzijds, Huub heeft vanmiddag gezegd dat hij niet verliefd ging worden in DGK: voor Bart was dat ook geen leefbare combi meer.
Pieperquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:09 schreef IkWeetNiets het volgende:
De aardappel is [b]vanuit Zuid-Amerika[/b] naar Europa gebracht door Spaanse ontdekkingsreizigers Het waren de monniken die ervoor zorgden dat de aardappel vanuit Spanje zijn weg vond naar de andere Europese landen. Zij pootten de plant in hun kloostertuinen. De boeren wilden aanvankelijk niets van de plant weten. Omdat de stengels en bessen giftig zijn, dachten ze dat de knollen ook ongezond zouden zijn. Pas in 1727 werd de aardappel, voor het eerst in Friesland, als voedsel erkend, terwijl de aardappel al sinds de 80-jarige oorlog in de Leidse Hortus stond en sinds 1640 in Groningen en sinds 1689 in Amsterdam.
bron
Enig idee waarom ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:10 schreef rooie3 het volgende:
Natas is dus boos op Japio.
Net als Brian!quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
En Billie heeft weer als vanouds zijn vork in zijn rechter hand.![]()
Hij wou toch alles wat met tieten en een kut binnenkwam versieren?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:07 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hij wil niet verliefd worden, maar dat kun je natuurlijk niet tegengaan.
Zeker niet als je iemand vaak ziet en uitnodigt
Je moet jezelf wel toestaan verliefd te worden, en Huub is dat niet van plan:quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:07 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hij wil niet verliefd worden, maar dat kun je natuurlijk niet tegengaan.
Zeker niet als je iemand vaak ziet en uitnodigt
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:22 schreef tuinfluiter het volgende:
(In de tuin)
Lieke: Maandag liepen wij in de tuin en Palma wilde dat ik kwam.
Huub: Was gezellig in de tuin.
Lieke: Maar jij zei we gaan nog wandelen, Palma riep mij,
ik vond dat toen heel moeilijk want ik ben wel op mijn werkplek.
Lieke : iedere vrouw die hier binnen komt, heb jij gelikt of gezoend ?!
Huub: Dat is zo, alleen Natasia niet .
Maar niet iedereen waar ik mee naar bed ga,
ben ik verliefd op geworden,
verliefd worden doe ik hier niet,
dat zie je toch aan Bart , hij koos voor Lesley.
.
Great minds act alike.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:11 schreef demins het volgende:
[..]
Net als Brian!![]()
Edit: Ze denken allebei dat de ander het wel goed zal voordoen!
Hij wíl toch ook niet verliefd worden? Ik zie de discrepantie niet...quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij wou toch alles wat met tieten en een kut binnenkwam versieren?
Dat klinkt even iets anders dan verliefd worden
Volgens mij heeft hij gezegd dat hij geen 'vaste relatie' wil gedurende zijn tijd in DGK. Verliefd is Huub bijna altijdquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is wederzijds, Huub heeft vanmiddag gezegd dat hij niet verliefd ging worden in DGK: voor Bart was dat ook geen leefbare combi meer.
Dat heeft hij toch niet zelf in de handquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:14 schreef demins het volgende:
[..]
Hij wíl toch ook niet verliefd worden? Ik zie de discrepantie niet...![]()
Als Marc weg is kan het nog wel eens gaan donderen!quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:16 schreef rooie3 het volgende:
Er hangt een rare sfeer aan tafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |