Ik hoop dat ie komt om Brainless op zijn plaats te zetten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft de Heer Pieterse nu al besloten wat hij doet? Hij doet het toch niet?
What else is new. Daarom kijk ik nooit naar de reguliere. Ik trek mijn conclusie's via de streams.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:48 schreef 2live het volgende:
huub en eric worden in de uitzending wel een beetje zwart gemaakt
ik kijk nauwlijks naar de tv-uitzendingen, maar deze uitzending is inderdaad flink lelijk gemaaktquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:48 schreef 2live het volgende:
huub en eric worden in de uitzending wel een beetje zwart gemaakt
ik ook niet, maar dit keer hebben BANJ punten gescoord bij de kijkersquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik kijk nauwlijks naar de tv-uitzendingen, maar deze uitzending is inderdaad flink lelijk gemaakt
ik denk dat dat wel mee zal vallenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:57 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dit keer hebben BANJ punten gescoord bij de kijkers
als henk heeft gekeken, komt hij morgen nog die clinic geven.quote:
Het is ook takke herriequote:Op woensdag 21 maart 2007 19:59 schreef Marrije het volgende:
Huub vindt deze muziek niet zo heel erg.
Ik wel, word er mesjokke van.
Als hij komt ga ik vragen of ik mee mag ... heb namelijk ook ideeen over pesten etc.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:59 schreef 2live het volgende:
[..]
als henk heeft gekeken, komt hij morgen nog die clinic geven.![]()
ah Henk, zal z'n beslissing toch niet na 1 televisieuitzending maken (mag ik hopen!)quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:59 schreef 2live het volgende:
[..]
als henk heeft gekeken, komt hij morgen nog die clinic geven.![]()
Nee maar zal nu wel al snappen dat dit de aanleiding was om hem te bellen, een beetje slim mens weet dat hier wat aan vooraf is gegaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah Henk, zal z'n beslissing toch niet na 1 televisieuitzending maken (mag ik hopen!)
Johan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:41 schreef robert2006 het volgende:
vraag me inderdaad soms af wat voor fan-base huub heeft. als huub zegt om collectief zelfmoord te plegen zou het me niet verbazen als er een enkeling over nadenkt, waanzin
Als Henk komt is het vanwege Hanky Panky met 10quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah Henk, zal z'n beslissing toch niet na 1 televisieuitzending maken (mag ik hopen!)
Ja die droge handen uitspraak heb ik ook gehoord. Errug he ?Snollie was er net. Natas was toen nog haar beschermer "handjes wassen he? " Maar vergeten doe ik het nooitquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
Ik zou zeggen, eet smakelijk in dat hok........plassen, zonder handen wassen, Snollie krijgt daar droge handen van, en dan zo weer lekker de sla met je handjes verdelen over het bord![]()
![]()
Over esoterische humorquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:07 schreef Ning het volgende:
O jee Brian gaat straks een gedicht voordragen
Ach, je moest s weten wat voor bacterien en bacillen je overdag onbewust binnen krijgt. (trapleuningen, deurposten, pennen, etc. etc.) Om hier nou zo spastisch over te doen..quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die droge handen uitspraak heb ik ook gehoord. Errug he ?Snollie was er net. Natas was toen nog haar beschermer "handjes wassen he? " Maar vergeten doe ik het nooit![]()
Helaas, 3 glazen zijn 3 glazen, en dat weet Huub ook.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:08 schreef Clank het volgende:
Er mag op het plasmascherm nu wel even een mededeling komen dat Huub tijdens het eten ook een wijntje mag drinken. Hij heeft potjander de hele middag in de keuken gestaan en zijn best gedaan!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:08 schreef Clank het volgende:
Er mag op het plasmascherm nu wel even een mededeling komen dat Huub tijdens het eten ook een wijntje mag drinken. Hij heeft potjander de hele middag in de keuken gestaan en zijn best gedaan!
Hij mag toch drie drankjes per dag? Heeft hij die vandaag al gehad dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:08 schreef Clank het volgende:
ja hij had al gedronken vamiddag samen met lieke, weet niet hoeveel..quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Hij mag toch drie drankjes per dag? Heeft hij die vandaag al gehad dan?
Bij deze wil ik mijn dinnerdate afzeggen komende Vrijdag.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:09 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ach, je moest s weten wat voor bacterien en bacillen je overdag onbewust binnen krijgt. (trapleuningen, deurposten, pennen, etc. etc.) Om hier nou zo spastisch over te doen..Ik vind 't nooit zó onsmakelijk of shocking nieuws als iemand z'n handen niet wast.
wat ik las heeft ie vanmiddag met lieke zitten drinken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Hij mag toch drie drankjes per dag? Heeft hij die vandaag al gehad dan?
de Hr Pieterse denkt er nog over na, hij kijkt de uitzendingen (die van vanavond was niet bepaald in huubs/erics voordeel denk ik, zag een stukje van de tweede helft) maar er is een mogelijkheid dus dat hij wel degelijk mee gaat werken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft de Heer Pieterse nu al besloten wat hij doet? Hij doet het toch niet?
Ook als je van de toilet komt ? Dat was nl. het geval. Ik geef je iig geen handquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:09 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ach, je moest s weten wat voor bacterien en bacillen je overdag onbewust binnen krijgt. (trapleuningen, deurposten, pennen, etc. etc.) Om hier nou zo spastisch over te doen..Ik vind 't nooit zó onsmakelijk of shocking nieuws als iemand z'n handen niet wast.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook als je van de toilet komt ? Dat was nl. het geval. Ik geef je iig geen hand![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |