quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel en nuchtere kerel
Hij denkt dus dat al die mailtjes door kinderen zijn gestuurd die er niet doorheen prikken![]()
Wat is er anders aan danquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:47 schreef Desii het volgende:
[..]
Och pceend das weer eens wat anders..... Brian denkt dat wij bejaarden zijn![]()
Wat maakt het uit? Brian de rat is is weer een stukje gekker gemaakt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel en nuchtere kerel
Hij denkt dus dat al die mailtjes door kinderen zijn gestuurd die er niet doorheen prikken![]()
Vandaar ook de bloemenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:47 schreef Desii het volgende:
[..]
Och pceend das weer eens wat anders..... Brian denkt dat wij bejaarden zijn![]()
na naah na nah nahquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Brian de rat is is weer een stukje gekker gemaakt.
Ze heeft nu wel weer een pony.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:53 schreef Sense het volgende:
ohmyguuuuuuuuuudt...ik zet de streams net aan, mag Fries nu ook al aan tafel mee eten?
Als het aan mij ligt komt ze niet, volgens mij ziet ze niks in huub...quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:51 schreef schatje het volgende:
Die geit van een Lieke zou toch om 20:30 komen?
Ze wist nog niet zeker of ze zou komen en moest ook eerst nog 'achter' overleggen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:51 schreef schatje het volgende:
Die geit van een Lieke zou toch om 20:30 komen?
Trouwens, een anti-pester voor je karretje spannen, alleen om brian te pesten?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Brian de rat is is weer een stukje gekker gemaakt.
Mag het hopen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:56 schreef Ashrak het volgende:
Heb ik het vanmiddag goed gehoord dat Stijn alweer terug is?
Hoofdgerechtquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:58 schreef demins het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren vanavond?
Had ze net niet een roddelblad in haar handen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:57 schreef schatje het volgende:
En de Party met opnieuw Natasia is ook niet bezorgd.
Nou ja, d'r zus zal wel weer schrijven wat er in staat.
Ik doe me ook niet mooier voor dan dat ik benquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Trouwens, een anti-pester voor je karretje spannen, alleen om brian te pesten?![]()
Ik dacht nl dat ik vanavond Huub hoorde zeggen tijdens het telefoongesprek ... hey Stijn ... heb je al iets gehoord van Lieke ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mag het hopen.
word tijd voor actie in die kooi.
Er gebeurd toch niks meer.
Als de fans die pietersen niet hadden gemaild was er niks aan geweest vandaag.
Dat was de Story.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
Had ze net niet een roddelblad in haar handen?
Even je fotoboek gechecked... wordt ook lastigquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik doe me ook niet mooier voor dan dat ik ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |