Niet uit zichzelf denk ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij had hij de laatste dagen toch zelf ook al zijn grens verlaagd ?
Eat your heart outquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:19 schreef Markeerstift het volgende:
jammer,ik heb dus het gedicht van Brain gemist.. ik heb er nog nooit een gehoord
Mis je haar?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:30 schreef Casshern het volgende:
nou het is half 9, komt lieke nou nog?
Daar gaat ze straks voor bidden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:32 schreef demins het volgende:
Gaan ze morgen nog verder aan het haar van Natasia?
Waarom zouden we dat niet geloven?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
Ik zweer het je, iedere keer denk ik dat ik een streamlock heb als de camera op Billie gericht is, en ik zie zijn voet niet wiebelen.
ik dacht ook dat ze nu wel klaar waren....quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:38 schreef Katewalker het volgende:
...Was dit nog maar het voorgerecht??? Dan zijn ze nog wel anderhalf uur bezig....
![]()
Ook weer gehadquote:update: Ik heb een telefonisch gesprek gehad met Henk Pieterse over het feit dat nowlive.eu alleen maar achter Sylvia Huub en Eric zouden staan! Ik heb aangegeven dat wij als site neutraal zijn, alleen mensen verontwaardigt zijn over het feit dat Brian over mensen oordeelt terwijl hij ook fouten heeft. Henk heeft aangegeven in het gesprek niet mee te willen werken aan het programma of Brian's actie omdat hij liever met kinderen wilt werken. En is van mening dat het een spel is en dat volwassen mensen daar zo doorheen prikken. Meneer Pieterse kon het telefoontje waarderen en bedankt Nowlive met hun reactie.
Goed nieuws .... Bedanktquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:39 schreef schatje het volgende:
Henk Pieterse komt dus niet.
[..]
Ook weer gehad.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:38 schreef Soury het volgende:
Amanda ziet er eindelijk es leuk gekleed uit !![]()
Nou dat had ie al na 5 min in de gaten hoor. Jemig wat een geslijm en gekontgedraai. Brilliantquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:41 schreef Clank het volgende:
Brian is zich er van bewust dat Henk Pieterse nog wel eens achter de streams kan zitten mee te kijken.
Wel en nuchtere kerelquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:39 schreef schatje het volgende:
Henk Pieterse komt dus niet.
[..]
Ook weer gehad.
Och pceend das weer eens wat anders..... Brian denkt dat wij bejaarden zijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel en nuchtere kerel
Hij denkt dus dat al die mailtjes door kinderen zijn gestuurd die er niet doorheen prikken![]()
De nieuwe Tosite Gezellie is opgestaan zo te zienquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:40 schreef STAP01 het volgende:
whoehaaaaaaaaaaah, huh, isie al klaar? Brain was 10 seconden bezig met een gedicht en ik ben echt helemaal ingedut! Voorgerecht al op zo te zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |