Vanmiddag was het ook niet bijzonder in het huis, maar toen liep de boel erg slecht (uitval streams e.d.)quote:
ik was schoolbanken vergetenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dus de fans van huub zijn voornamelijk oudere of bejaarde mensen
Huub heeft fans tussen de 5 en 105 jaar...daarom zijn het er ook zoveel.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dus de fans van huub zijn voornamelijk oudere of bejaarde mensen
ja wel dus.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zal ook niet het geval zijn geweest verwacht ik
en een aantal zijn erg obsessiefquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:06 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub heeft fans tussen de 5 en 105 jaar...daarom zijn het er ook zoveel.....![]()
Ik waardeer Huub, ben geen fan, maar ik respecteer zijn openheid. Dat hij naar de hoeren gaat en dergelijke moet hij zelf weten. Huub is gewoon openminded. Je kunt veel van Huub zeggen, maar schijnheilig is hij niet. Hij is eerlijk genoeg om zijn eigen fouten toe te geven. Dat is wat ik en velen waarderen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:55 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ach, fans bewonderen graag, vaak iemand die datgene doet wat ze zelf niet durven: in vijvers springen, door fontijnen lopen, mensen pesten, veel zuipen, naar de hoeren gaan. Denk dat je ze vooral achter geraniums en in kerkbanken zoeken moet
Ik las het net ook idd, erg vreemd, maargoed zal wel niets mee gedaan worden (hij werd alleen weggeklikt)quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik waardeer Huub, ben geen fan, maar ik respecteer zijn openheid. Dat hij naar de hoeren gaat en dergelijke moet hij zelf weten. Huub is gewoon openminded. Je kunt veel van Huub zeggen, maar schijnheilig is hij niet. Hij is eerlijk genoeg om zijn eigen fouten toe te geven. Dat is wat ik en velen waarderen.
Oh en ik ben een 20iger met een bruisend leven en ik haat geraniums.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en een aantal zijn erg obsessief![]()
Ik zal Freddy Breck even voor je bellenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
en ik ben een veertiger
en ik hou van rode rozen![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:12 schreef a_leeuwtje het volgende:
Goedenavond heer Henk Pieterse,
Vanmiddag was ik via de streams van het Internet getuige van het telefoongesprek van u met Brian vanuit de Gouden Kooi.
Ik heb hier maar één ding aan toe te voegen (zie foto) de rest van alle vuiligheid die Brian uitgehaald heeft kunt u op de fok site en de vol site bekijken er staat immers genoeg!
Ziet dit eruit alsof Brian onschuldig is aan de dingen die hij een ander nu in de schoenen wil schuiven?
(hier stond de foto van Brian bij het bed van bezopen Jaap)
Natuurlijk is het zo dat de “andere” hier net zo schuldig aan zijn, met dit verschil dat zij met name Eric en Huub weten dat ze fout zaten en daar excuus voor gemaakt hebben. En, het zo bedoeld was, dat het Jaap de ogen eens zou gaan openen. Dat het allemaal geen excuus is om je zo vol te gaan eten en je beter aan het werk kan gaan met je probleem. Maar bovenal erkennen dat je een probleem hebt.
Mocht u besluiten De Gouden Kooi te gaan bezoeken bekijk dan ALLE beelden over pesterijen OOK DIE VAN BRIAN EN JAAP!!
Met vriendelijke groet,
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik zal Freddy Breck even voor je bellen![]()
![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:14 schreef Frasier het volgende:
[afbeelding]
OMGWas dit toen Huub zo bezopen was?
!
Ja dit las ik op de vol sitequote:Op woensdag 21 maart 2007 19:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik las het net ook idd, erg vreemd, maargoed zal wel niets mee gedaan worden (hij werd alleen weggeklikt)
Ja, toen was/lag Huub buiten westen...wie hem zo heeft toegetakeld weet ik niet meer....quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:14 schreef Frasier het volgende:
[afbeelding]
OMGWas dit toen Huub zo bezopen was?
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |