abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:05:11 #101
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47521235
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:02 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat verklaard de stabiele streams
Vanmiddag was het ook niet bijzonder in het huis, maar toen liep de boel erg slecht (uitval streams e.d.)
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:05:41 #102
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_47521256
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:02 schreef robert2006 het volgende:

[..]

dus de fans van huub zijn voornamelijk oudere of bejaarde mensen
ik was schoolbanken vergeten
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_47521259
is dit niet slopen dan
pi_47521263
dank je lynn
pi_47521276
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:02 schreef robert2006 het volgende:

[..]

dus de fans van huub zijn voornamelijk oudere of bejaarde mensen
Huub heeft fans tussen de 5 en 105 jaar...daarom zijn het er ook zoveel.....
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_47521307
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:04 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Dat zal ook niet het geval zijn geweest verwacht ik
ja wel dus.
pi_47521332
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:06 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Huub heeft fans tussen de 5 en 105 jaar...daarom zijn het er ook zoveel.....
en een aantal zijn erg obsessief
pi_47521372
lache... brian krijgt die draaiset niet meer in elkaar

die jaap gesloopt heeft (op brians verzoek)
pi_47521402
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:55 schreef Ifa het volgende:

[..]

Ach, fans bewonderen graag, vaak iemand die datgene doet wat ze zelf niet durven: in vijvers springen, door fontijnen lopen, mensen pesten, veel zuipen, naar de hoeren gaan. Denk dat je ze vooral achter geraniums en in kerkbanken zoeken moet
Ik waardeer Huub, ben geen fan, maar ik respecteer zijn openheid. Dat hij naar de hoeren gaat en dergelijke moet hij zelf weten. Huub is gewoon openminded. Je kunt veel van Huub zeggen, maar schijnheilig is hij niet. Hij is eerlijk genoeg om zijn eigen fouten toe te geven. Dat is wat ik en velen waarderen.

Oh en ik ben een 20iger met een bruisend leven en ik haat geraniums.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:10:17 #110
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47521405
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:07 schreef itsme het volgende:

[..]

ja wel dus.
Ik las het net ook idd, erg vreemd, maargoed zal wel niets mee gedaan worden (hij werd alleen weggeklikt)
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:10:57 #111
111260 Charmian
a little joy
pi_47521430
ergens hoop ik dat ze die mixtafel niet meer aan de praat kijgen
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_47521440
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:10 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Ik waardeer Huub, ben geen fan, maar ik respecteer zijn openheid. Dat hij naar de hoeren gaat en dergelijke moet hij zelf weten. Huub is gewoon openminded. Je kunt veel van Huub zeggen, maar schijnheilig is hij niet. Hij is eerlijk genoeg om zijn eigen fouten toe te geven. Dat is wat ik en velen waarderen.

Oh en ik ben een 20iger met een bruisend leven en ik haat geraniums.

en ik ben een veertiger

en ik hou van rode rozen
pi_47521473
Goedenavond heer Henk Pieterse,

Vanmiddag was ik via de streams van het Internet getuige van het telefoongesprek van u met Brian vanuit de Gouden Kooi.

Ik heb hier maar één ding aan toe te voegen (zie foto) de rest van alle vuiligheid die Brian uitgehaald heeft kunt u op de fok site en de vol site bekijken er staat immers genoeg!

Ziet dit eruit alsof Brian onschuldig is aan de dingen die hij een ander nu in de schoenen wil schuiven?

(hier stond de foto van Brian bij het bed van bezopen Jaap)

Natuurlijk is het zo dat de “andere” hier net zo schuldig aan zijn, met dit verschil dat zij met name Eric en Huub weten dat ze fout zaten en daar excuus voor gemaakt hebben. En, het zo bedoeld was, dat het Jaap de ogen eens zou gaan openen. Dat het allemaal geen excuus is om je zo vol te gaan eten en je beter aan het werk kan gaan met je probleem. Maar bovenal erkennen dat je een probleem hebt.

Mocht u besluiten De Gouden Kooi te gaan bezoeken bekijk dan ALLE beelden over pesterijen OOK DIE VAN BRIAN EN JAAP!!

Met vriendelijke groet,
pi_47521486
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:08 schreef robert2006 het volgende:

[..]

en een aantal zijn erg obsessief
--Einstein
pi_47521495
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

en ik ben een veertiger

en ik hou van rode rozen
Ik zal Freddy Breck even voor je bellen
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_47521499
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:12 schreef a_leeuwtje het volgende:
Goedenavond heer Henk Pieterse,

Vanmiddag was ik via de streams van het Internet getuige van het telefoongesprek van u met Brian vanuit de Gouden Kooi.

Ik heb hier maar één ding aan toe te voegen (zie foto) de rest van alle vuiligheid die Brian uitgehaald heeft kunt u op de fok site en de vol site bekijken er staat immers genoeg!

Ziet dit eruit alsof Brian onschuldig is aan de dingen die hij een ander nu in de schoenen wil schuiven?

(hier stond de foto van Brian bij het bed van bezopen Jaap)

Natuurlijk is het zo dat de “andere” hier net zo schuldig aan zijn, met dit verschil dat zij met name Eric en Huub weten dat ze fout zaten en daar excuus voor gemaakt hebben. En, het zo bedoeld was, dat het Jaap de ogen eens zou gaan openen. Dat het allemaal geen excuus is om je zo vol te gaan eten en je beter aan het werk kan gaan met je probleem. Maar bovenal erkennen dat je een probleem hebt.

Mocht u besluiten De Gouden Kooi te gaan bezoeken bekijk dan ALLE beelden over pesterijen OOK DIE VAN BRIAN EN JAAP!!

Met vriendelijke groet,
pi_47521513
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:13 schreef FdW het volgende:

[..]

Ik zal Freddy Breck even voor je bellen
pi_47521532

OMG Was dit toen Huub zo bezopen was? !
X
X
X
pi_47521544
Erik had gisteren nog gezegd dat ze het in elkaar moesten zetten..... hadden ze maar naar hem moeten luisteren...
pi_47521549
Hierbij wil ik u informeren over de gouden kooi bewoners Brian en Jaap. Voordat beide heren u belden hadden ze overleg in de sauna. Daarbij spraken ze af u op te bellen en te vragen om een clinic te geven. Daar zeiden ze dat ze u wouden bellen en dat ze Huub en Eric dan wouden overvallen met dat ze gepest werden, door Huub en Eric. Deze 2 heren worden zelf ook gepest en geven nu op de stream zelf toe dat ze zelf niet vinden dat ze gepest worden.

Ze doen het dus alleen maar om u voor hun karretje te spannen en anderen onderuit te halen. En belasteren wat een onzin zeg! Ze doen het zelf ook ik ben helemaal geen Huub of Eric fan. Het argument van kinderen die hier last van zouden hebben gaat niet op. Bewoner Brian heeft sex gehad 3 keer zonder condoom en dat wordt ook prime time uitgezonden. Als de kinderen er niet mee om kunnen gaan dan ook niet met dit. Maar daar hoort u hen niet over,

Dat beiden Huub uitmaken voor kabouter en alles wat met zijn lengte geassosieerd kan worden, Eric maken ze voor alles en nog wat uit vanwege zijn geaardheid. (flikker, valse nicht, bruin***, etc)

Ik hoop u aandacht hiermee te krijgen en hoop dat u zich niet laat gebruiken voor dit snode plannetje van Brian en Jaap. Die na uw telefoon nog ff door bleven gaan met acteren om u nog verder te misleiden.
pi_47521557
men moet ook niet vergeten dat Huub steeds zegt dat hij geen hekel heeft aan dikke mensen maar aan de persoon Jaap zelf
dat is iets heel anders dan wat Brain beweerd
pi_47521558
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:14 schreef Frasier het volgende:
[afbeelding]

ja
pi_47521568
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:10 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ik las het net ook idd, erg vreemd, maargoed zal wel niets mee gedaan worden (hij werd alleen weggeklikt)
Ja dit las ik op de vol site

Waar zat die loco?????

OP VOL.nl
en z'n bek viel ervan open

Hij had het ook over de jacuzzi.........ksssssstttttttt geen badvervuiling hier (Jacussi is een vol forum)

Hij schijnt ook naar nowlive geweest te zijn en zal dit gezien hebben

Henk Pietersen zegt af. Geplaatst op 21-03 om 18:29

Brian is met Henk Pietersen aan de telefoon, waarin Henk aangeeft niet te willen komen door de vele mailtjes die hij ontvangen heeft. Mensen van diverse sites hebben Henk laten weten dat juist Brian het type is dat mensen pest etc.en nu zo schijnheilig doet. Nu zegt Brian dat het meer wat over de mensen zegt die tegen hem zijn. Brian volgens jou ligt het altijd aan een..

daarna moest hij verder klikken,maar dat stond op de homepage
pi_47521599
ach ja brianlesss kan het gewoon niet alleen af
pi_47521609
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:14 schreef Frasier het volgende:
[afbeelding]

Ja, toen was/lag Huub buiten westen...wie hem zo heeft toegetakeld weet ik niet meer....

Iemand..?
--Einstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')