Vanmiddag was het ook niet bijzonder in het huis, maar toen liep de boel erg slecht (uitval streams e.d.)quote:
ik was schoolbanken vergetenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dus de fans van huub zijn voornamelijk oudere of bejaarde mensen
Huub heeft fans tussen de 5 en 105 jaar...daarom zijn het er ook zoveel.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dus de fans van huub zijn voornamelijk oudere of bejaarde mensen
ja wel dus.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zal ook niet het geval zijn geweest verwacht ik
en een aantal zijn erg obsessiefquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:06 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub heeft fans tussen de 5 en 105 jaar...daarom zijn het er ook zoveel.....![]()
Ik waardeer Huub, ben geen fan, maar ik respecteer zijn openheid. Dat hij naar de hoeren gaat en dergelijke moet hij zelf weten. Huub is gewoon openminded. Je kunt veel van Huub zeggen, maar schijnheilig is hij niet. Hij is eerlijk genoeg om zijn eigen fouten toe te geven. Dat is wat ik en velen waarderen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:55 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ach, fans bewonderen graag, vaak iemand die datgene doet wat ze zelf niet durven: in vijvers springen, door fontijnen lopen, mensen pesten, veel zuipen, naar de hoeren gaan. Denk dat je ze vooral achter geraniums en in kerkbanken zoeken moet
Ik las het net ook idd, erg vreemd, maargoed zal wel niets mee gedaan worden (hij werd alleen weggeklikt)quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik waardeer Huub, ben geen fan, maar ik respecteer zijn openheid. Dat hij naar de hoeren gaat en dergelijke moet hij zelf weten. Huub is gewoon openminded. Je kunt veel van Huub zeggen, maar schijnheilig is hij niet. Hij is eerlijk genoeg om zijn eigen fouten toe te geven. Dat is wat ik en velen waarderen.
Oh en ik ben een 20iger met een bruisend leven en ik haat geraniums.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en een aantal zijn erg obsessief![]()
Ik zal Freddy Breck even voor je bellenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
en ik ben een veertiger
en ik hou van rode rozen![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:12 schreef a_leeuwtje het volgende:
Goedenavond heer Henk Pieterse,
Vanmiddag was ik via de streams van het Internet getuige van het telefoongesprek van u met Brian vanuit de Gouden Kooi.
Ik heb hier maar één ding aan toe te voegen (zie foto) de rest van alle vuiligheid die Brian uitgehaald heeft kunt u op de fok site en de vol site bekijken er staat immers genoeg!
Ziet dit eruit alsof Brian onschuldig is aan de dingen die hij een ander nu in de schoenen wil schuiven?
(hier stond de foto van Brian bij het bed van bezopen Jaap)
Natuurlijk is het zo dat de “andere” hier net zo schuldig aan zijn, met dit verschil dat zij met name Eric en Huub weten dat ze fout zaten en daar excuus voor gemaakt hebben. En, het zo bedoeld was, dat het Jaap de ogen eens zou gaan openen. Dat het allemaal geen excuus is om je zo vol te gaan eten en je beter aan het werk kan gaan met je probleem. Maar bovenal erkennen dat je een probleem hebt.
Mocht u besluiten De Gouden Kooi te gaan bezoeken bekijk dan ALLE beelden over pesterijen OOK DIE VAN BRIAN EN JAAP!!
Met vriendelijke groet,
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik zal Freddy Breck even voor je bellen![]()
![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:14 schreef Frasier het volgende:
[afbeelding]
OMGWas dit toen Huub zo bezopen was?
!
Ja dit las ik op de vol sitequote:Op woensdag 21 maart 2007 19:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik las het net ook idd, erg vreemd, maargoed zal wel niets mee gedaan worden (hij werd alleen weggeklikt)
Ja, toen was/lag Huub buiten westen...wie hem zo heeft toegetakeld weet ik niet meer....quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:14 schreef Frasier het volgende:
[afbeelding]
OMGWas dit toen Huub zo bezopen was?
!
brianquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:15 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja, toen was/lag Huub buiten westen...wie hem zo heeft toegetakeld weet ik niet meer....
Iemand..?
o.a Sil toch?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:15 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja, toen was/lag Huub buiten westen...wie hem zo heeft toegetakeld weet ik niet meer....
Iemand..?
Weet niet wie er allemaal aan mee hebben gewerkt, weet iig zeker dat Brian er wel bij was, die had een condoom met troep op Huub gelegd en de foto's gemaakt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:15 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Iemand..?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:15 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Iemand..?
Heeee ....... DAt betekent toch een exit????quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:48 schreef Clank het volgende:
Brian heeft gelezen op het forum : Henk Pieterse zegt af
Dit vind ik een erg goede brief...quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:17 schreef monique.t het volgende:
hahah me man begint ook gek te worden van brian en heeft de volgende mail de deur uit gestuurt
Beste heer Pieterse,
U bent vandaag benaderd door een deelnemer van de goude kooi met de naam Brian.
Deze meneer doet aan u het verzoek om bij hun een clinic te doen betreffende pesten.
Nu moet u weten dit ik dit soort clinics zeer op prijs stel en de reden waarom u deze houdt,
daar sta ik volledig achter. Nu de reden van Brain.......
Brain geeft u de volgende argumenten:
1. Ze pesten Jaap met zijn omvang,
2. Ze willen een goed voorbeeld afgeven aan de kindertjes thuis.
Hierop heb ik voor u de volgende informatie (en ja ik ben een fan van Huub, Sylvia en Eric...
dit heeft vooral te maken met de foute instelling van Brain, Natasia, Amanda en Jaap en het feit
dat de andere drie gewoon veel plezier beleven in het huis maar dit ook aan veel mensen geven):
1. Jaap heeft zelf heel grof gereageerd richting vrouwen in het huis, met name Sylvia
(uitspraken van orale sex is hierbij geen uitzondering) en heeft daarom zichzelf ook
tegoed gedaan aan pesten. Huilen achteraf is dus erg zielig en geen goed
voorbeeld voor de kindertjes thuis.
2. Brain die heeft sex met een 19 jarige meisje zonder condoom (aangezien Brain
“kinderen gebruikt” als excuus om u daar te krijgen, vind ik dat hij de verkeerde argumenten gebruikt).
Beste heer Pieterse, laat u niet voor het spreekwoordelijke karretje spannen. Als u zelf even wat langer kijkt naar
de gouden kooi (via de streams), dan ziet u het paranoia gedrag van Brain en zijn nieuwe vriend Jaap.
(stream adress (4 beelden live feed): http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 )
Huub, Sylvia en Eric hebben niet voor niets een grote (understatement) fans groep. Dit komt omdat
zij totaal niet bezig zijn met het 24/7 plannen van het wegwerken van anderen. Zij zijn gewoon de vrolijke
noot!
Maar goed, oordeelt u zelf.
Ik wens u veel inzicht toe.
Mvg,
Jerry
Mocht u informatie willen, dan kunt u mij altijd bereiken onder nummer 06-XXXXXXXX
Het begint met een Bquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:15 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Iemand..?
Hij zet eerlijkheid, en dat meen ik oprecht, inderdaad erg handig in.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hij is eerlijk genoeg om zijn eigen fouten toe te geven. Dat is wat ik en velen waarderen.
Okee. Ik weet nog wel dat Huub er achteraf om kon lachen...in ieder geval niet lopen huilen dat hij werd gepest....quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Weet niet wie er allemaal aan mee hebben gewerkt, weet iig zeker dat Brian er wel bij was, die had een condoom met troep op Huub gelegd en de foto's gemaakt.
Oprotten met die brieven nou. Wij en PIeterse weten het nu welquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:19 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dit vind ik een erg goede brief......
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:23 schreef FdW het volgende:
Deborah Flens heeft ons Lieke ''geschonken'', en over een uurtje komt Lieke weer. Mede namens alle scanmannen dank, lieve Deborah!![]()
![]()
![]()
Ik denk niet dat Mark dat pikt...ze komen maar gewoon allemaal aan tafel...quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:23 schreef tipsch het volgende:
Zitten Mark, Huub en Amanda zich nu zo uit te sloven in de keuken om er vervolgens achter te komen dat de helft niet mee eet?
en je man post op VOL, denk ik, ik had hem daar gelezenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:17 schreef monique.t het volgende:
hahah me man begint ook gek te worden van brian en heeft de volgende mail de deur uit gestuurt
Beste heer Pieterse,
U bent vandaag benaderd door een deelnemer van de goude kooi met de naam Brian.
Deze meneer doet aan u het verzoek om bij hun een clinic te doen betreffende pesten.
...........................
Mvg,
Jerry
Mocht u informatie willen, dan kunt u mij altijd bereiken onder nummer 06-XXXXXXXX
Yep daar heeft hij hem ook neer gezetquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:25 schreef 2live het volgende:
[..]
en je man post op VOL, denk ik, ik had hem daar gelezen![]()
De Dalai Lama komt binnenkort naar DVK om met Huub te filosoferen over de absolute waarheid en welke rol deze kan spelen in het behoud van menselijk leven op aarde.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:31 schreef solara4 het volgende:
kijk nu naar 10
dit is Huub en hij meent het ook nog
Nou Dhr Pieterse leer hier van
wat deed huub?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:31 schreef solara4 het volgende:
kijk nu naar 10
dit is Huub en hij meent het ook nog
Nou Dhr Pieterse leer hier van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |