abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:05:11 #101
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47521235
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:02 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat verklaard de stabiele streams
Vanmiddag was het ook niet bijzonder in het huis, maar toen liep de boel erg slecht (uitval streams e.d.)
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:05:41 #102
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_47521256
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:02 schreef robert2006 het volgende:

[..]

dus de fans van huub zijn voornamelijk oudere of bejaarde mensen
ik was schoolbanken vergeten
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_47521259
is dit niet slopen dan
pi_47521263
dank je lynn
pi_47521276
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:02 schreef robert2006 het volgende:

[..]

dus de fans van huub zijn voornamelijk oudere of bejaarde mensen
Huub heeft fans tussen de 5 en 105 jaar...daarom zijn het er ook zoveel.....
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_47521307
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:04 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Dat zal ook niet het geval zijn geweest verwacht ik
ja wel dus.
pi_47521332
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:06 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Huub heeft fans tussen de 5 en 105 jaar...daarom zijn het er ook zoveel.....
en een aantal zijn erg obsessief
pi_47521372
lache... brian krijgt die draaiset niet meer in elkaar

die jaap gesloopt heeft (op brians verzoek)
pi_47521402
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:55 schreef Ifa het volgende:

[..]

Ach, fans bewonderen graag, vaak iemand die datgene doet wat ze zelf niet durven: in vijvers springen, door fontijnen lopen, mensen pesten, veel zuipen, naar de hoeren gaan. Denk dat je ze vooral achter geraniums en in kerkbanken zoeken moet
Ik waardeer Huub, ben geen fan, maar ik respecteer zijn openheid. Dat hij naar de hoeren gaat en dergelijke moet hij zelf weten. Huub is gewoon openminded. Je kunt veel van Huub zeggen, maar schijnheilig is hij niet. Hij is eerlijk genoeg om zijn eigen fouten toe te geven. Dat is wat ik en velen waarderen.

Oh en ik ben een 20iger met een bruisend leven en ik haat geraniums.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:10:17 #110
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47521405
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:07 schreef itsme het volgende:

[..]

ja wel dus.
Ik las het net ook idd, erg vreemd, maargoed zal wel niets mee gedaan worden (hij werd alleen weggeklikt)
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:10:57 #111
111260 Charmian
a little joy
pi_47521430
ergens hoop ik dat ze die mixtafel niet meer aan de praat kijgen
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_47521440
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:10 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Ik waardeer Huub, ben geen fan, maar ik respecteer zijn openheid. Dat hij naar de hoeren gaat en dergelijke moet hij zelf weten. Huub is gewoon openminded. Je kunt veel van Huub zeggen, maar schijnheilig is hij niet. Hij is eerlijk genoeg om zijn eigen fouten toe te geven. Dat is wat ik en velen waarderen.

Oh en ik ben een 20iger met een bruisend leven en ik haat geraniums.

en ik ben een veertiger

en ik hou van rode rozen
pi_47521473
Goedenavond heer Henk Pieterse,

Vanmiddag was ik via de streams van het Internet getuige van het telefoongesprek van u met Brian vanuit de Gouden Kooi.

Ik heb hier maar één ding aan toe te voegen (zie foto) de rest van alle vuiligheid die Brian uitgehaald heeft kunt u op de fok site en de vol site bekijken er staat immers genoeg!

Ziet dit eruit alsof Brian onschuldig is aan de dingen die hij een ander nu in de schoenen wil schuiven?

(hier stond de foto van Brian bij het bed van bezopen Jaap)

Natuurlijk is het zo dat de “andere” hier net zo schuldig aan zijn, met dit verschil dat zij met name Eric en Huub weten dat ze fout zaten en daar excuus voor gemaakt hebben. En, het zo bedoeld was, dat het Jaap de ogen eens zou gaan openen. Dat het allemaal geen excuus is om je zo vol te gaan eten en je beter aan het werk kan gaan met je probleem. Maar bovenal erkennen dat je een probleem hebt.

Mocht u besluiten De Gouden Kooi te gaan bezoeken bekijk dan ALLE beelden over pesterijen OOK DIE VAN BRIAN EN JAAP!!

Met vriendelijke groet,
pi_47521486
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:08 schreef robert2006 het volgende:

[..]

en een aantal zijn erg obsessief
--Einstein
pi_47521495
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

en ik ben een veertiger

en ik hou van rode rozen
Ik zal Freddy Breck even voor je bellen
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_47521499
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:12 schreef a_leeuwtje het volgende:
Goedenavond heer Henk Pieterse,

Vanmiddag was ik via de streams van het Internet getuige van het telefoongesprek van u met Brian vanuit de Gouden Kooi.

Ik heb hier maar één ding aan toe te voegen (zie foto) de rest van alle vuiligheid die Brian uitgehaald heeft kunt u op de fok site en de vol site bekijken er staat immers genoeg!

Ziet dit eruit alsof Brian onschuldig is aan de dingen die hij een ander nu in de schoenen wil schuiven?

(hier stond de foto van Brian bij het bed van bezopen Jaap)

Natuurlijk is het zo dat de “andere” hier net zo schuldig aan zijn, met dit verschil dat zij met name Eric en Huub weten dat ze fout zaten en daar excuus voor gemaakt hebben. En, het zo bedoeld was, dat het Jaap de ogen eens zou gaan openen. Dat het allemaal geen excuus is om je zo vol te gaan eten en je beter aan het werk kan gaan met je probleem. Maar bovenal erkennen dat je een probleem hebt.

Mocht u besluiten De Gouden Kooi te gaan bezoeken bekijk dan ALLE beelden over pesterijen OOK DIE VAN BRIAN EN JAAP!!

Met vriendelijke groet,
pi_47521513
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:13 schreef FdW het volgende:

[..]

Ik zal Freddy Breck even voor je bellen
pi_47521532

OMG Was dit toen Huub zo bezopen was? !
X
X
X
pi_47521544
Erik had gisteren nog gezegd dat ze het in elkaar moesten zetten..... hadden ze maar naar hem moeten luisteren...
pi_47521549
Hierbij wil ik u informeren over de gouden kooi bewoners Brian en Jaap. Voordat beide heren u belden hadden ze overleg in de sauna. Daarbij spraken ze af u op te bellen en te vragen om een clinic te geven. Daar zeiden ze dat ze u wouden bellen en dat ze Huub en Eric dan wouden overvallen met dat ze gepest werden, door Huub en Eric. Deze 2 heren worden zelf ook gepest en geven nu op de stream zelf toe dat ze zelf niet vinden dat ze gepest worden.

Ze doen het dus alleen maar om u voor hun karretje te spannen en anderen onderuit te halen. En belasteren wat een onzin zeg! Ze doen het zelf ook ik ben helemaal geen Huub of Eric fan. Het argument van kinderen die hier last van zouden hebben gaat niet op. Bewoner Brian heeft sex gehad 3 keer zonder condoom en dat wordt ook prime time uitgezonden. Als de kinderen er niet mee om kunnen gaan dan ook niet met dit. Maar daar hoort u hen niet over,

Dat beiden Huub uitmaken voor kabouter en alles wat met zijn lengte geassosieerd kan worden, Eric maken ze voor alles en nog wat uit vanwege zijn geaardheid. (flikker, valse nicht, bruin***, etc)

Ik hoop u aandacht hiermee te krijgen en hoop dat u zich niet laat gebruiken voor dit snode plannetje van Brian en Jaap. Die na uw telefoon nog ff door bleven gaan met acteren om u nog verder te misleiden.
pi_47521557
men moet ook niet vergeten dat Huub steeds zegt dat hij geen hekel heeft aan dikke mensen maar aan de persoon Jaap zelf
dat is iets heel anders dan wat Brain beweerd
pi_47521558
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:14 schreef Frasier het volgende:
[afbeelding]

ja
pi_47521568
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:10 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ik las het net ook idd, erg vreemd, maargoed zal wel niets mee gedaan worden (hij werd alleen weggeklikt)
Ja dit las ik op de vol site

Waar zat die loco?????

OP VOL.nl
en z'n bek viel ervan open

Hij had het ook over de jacuzzi.........ksssssstttttttt geen badvervuiling hier (Jacussi is een vol forum)

Hij schijnt ook naar nowlive geweest te zijn en zal dit gezien hebben

Henk Pietersen zegt af. Geplaatst op 21-03 om 18:29

Brian is met Henk Pietersen aan de telefoon, waarin Henk aangeeft niet te willen komen door de vele mailtjes die hij ontvangen heeft. Mensen van diverse sites hebben Henk laten weten dat juist Brian het type is dat mensen pest etc.en nu zo schijnheilig doet. Nu zegt Brian dat het meer wat over de mensen zegt die tegen hem zijn. Brian volgens jou ligt het altijd aan een..

daarna moest hij verder klikken,maar dat stond op de homepage
pi_47521599
ach ja brianlesss kan het gewoon niet alleen af
pi_47521609
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:14 schreef Frasier het volgende:
[afbeelding]

Ja, toen was/lag Huub buiten westen...wie hem zo heeft toegetakeld weet ik niet meer....

Iemand..?
--Einstein
pi_47521641
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:15 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Ja, toen was/lag Huub buiten westen...wie hem zo heeft toegetakeld weet ik niet meer....

Iemand..?
brian
pi_47521660
quote:

[..]

Iemand..?
o.a Sil toch?
pi_47521663
hahah me man begint ook gek te worden van brian en heeft de volgende mail de deur uit gestuurt

Beste heer Pieterse,

U bent vandaag benaderd door een deelnemer van de goude kooi met de naam Brian.
Deze meneer doet aan u het verzoek om bij hun een clinic te doen betreffende pesten.

Nu moet u weten dit ik dit soort clinics zeer op prijs stel en de reden waarom u deze houdt,
daar sta ik volledig achter. Nu de reden van Brain.......

Brain geeft u de volgende argumenten:
1. Ze pesten Jaap met zijn omvang,
2. Ze willen een goed voorbeeld afgeven aan de kindertjes thuis.

Hierop heb ik voor u de volgende informatie (en ja ik ben een fan van Huub, Sylvia en Eric...
dit heeft vooral te maken met de foute instelling van Brain, Natasia, Amanda en Jaap en het feit
dat de andere drie gewoon veel plezier beleven in het huis maar dit ook aan veel mensen geven):
1. Jaap heeft zelf heel grof gereageerd richting vrouwen in het huis, met name Sylvia
(uitspraken van orale sex is hierbij geen uitzondering) en heeft daarom zichzelf ook
tegoed gedaan aan pesten. Huilen achteraf is dus erg zielig en geen goed
voorbeeld voor de kindertjes thuis.

2. Brain die heeft sex met een 19 jarige meisje zonder condoom (aangezien Brain
“kinderen gebruikt” als excuus om u daar te krijgen, vind ik dat hij de verkeerde argumenten gebruikt).

Beste heer Pieterse, laat u niet voor het spreekwoordelijke karretje spannen. Als u zelf even wat langer kijkt naar
de gouden kooi (via de streams), dan ziet u het paranoia gedrag van Brain en zijn nieuwe vriend Jaap.
(stream adress (4 beelden live feed): http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 )

Huub, Sylvia en Eric hebben niet voor niets een grote (understatement) fans groep. Dit komt omdat
zij totaal niet bezig zijn met het 24/7 plannen van het wegwerken van anderen. Zij zijn gewoon de vrolijke
noot!

Maar goed, oordeelt u zelf.
Ik wens u veel inzicht toe.

Mvg,
Jerry

Mocht u informatie willen, dan kunt u mij altijd bereiken onder nummer 06-XXXXXXXX
pi_47521680
quote:

[..]

Iemand..?
Weet niet wie er allemaal aan mee hebben gewerkt, weet iig zeker dat Brian er wel bij was, die had een condoom met troep op Huub gelegd en de foto's gemaakt.
pi_47521714
quote:

[..]

Iemand..?
BRIAN
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_47521742
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:48 schreef Clank het volgende:
Brian heeft gelezen op het forum : Henk Pieterse zegt af
Heeee ....... DAt betekent toch een exit????
pi_47521745
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:17 schreef monique.t het volgende:
hahah me man begint ook gek te worden van brian en heeft de volgende mail de deur uit gestuurt

Beste heer Pieterse,

Deze meneer doet aan u het verzoek om bij hun een clinic te doen betreffende pesten.

Nu moet u weten dit ik dit soort clinics zeer op prijs stel en de reden waarom u deze houdt,
daar sta ik volledig achter. Nu de reden van Brain.......

Brain geeft u de volgende argumenten:
1. Ze pesten Jaap met zijn omvang,
2. Ze willen een goed voorbeeld afgeven aan de kindertjes thuis.

Hierop heb ik voor u de volgende informatie (en ja ik ben een fan van Huub, Sylvia en Eric...
dit heeft vooral te maken met de foute instelling van Brain, Natasia, Amanda en Jaap en het feit
dat de andere drie gewoon veel plezier beleven in het huis maar dit ook aan veel mensen geven):
1. Jaap heeft zelf heel grof gereageerd richting vrouwen in het huis, met name Sylvia
(uitspraken van orale sex is hierbij geen uitzondering) en heeft daarom zichzelf ook
tegoed gedaan aan pesten. Huilen achteraf is dus erg zielig en geen goed
voorbeeld voor de kindertjes thuis.

2. Brain die heeft sex met een 19 jarige meisje zonder condoom (aangezien Brain
“kinderen gebruikt” als excuus om u daar te krijgen, vind ik dat hij de verkeerde argumenten gebruikt).

Beste heer Pieterse, laat u niet voor het spreekwoordelijke karretje spannen. Als u zelf even wat langer kijkt naar
de gouden kooi (via de streams), dan ziet u het paranoia gedrag van Brain en zijn nieuwe vriend Jaap.
(stream adress (4 beelden live feed): http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 )

Huub, Sylvia en Eric hebben niet voor niets een grote (understatement) fans groep. Dit komt omdat
zij totaal niet bezig zijn met het 24/7 plannen van het wegwerken van anderen. Zij zijn gewoon de vrolijke
noot!

Maar goed, oordeelt u zelf.
Ik wens u veel inzicht toe.

Mvg,
Jerry

Mocht u informatie willen, dan kunt u mij altijd bereiken onder nummer 06-XXXXXXXX
Dit vind ik een erg goede brief... ...
--Einstein
pi_47521779
quote:

[..]

Iemand..?
Het begint met een B
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:21:22 #134
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_47521806
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:10 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]
Hij is eerlijk genoeg om zijn eigen fouten toe te geven. Dat is wat ik en velen waarderen.
Hij zet eerlijkheid, en dat meen ik oprecht, inderdaad erg handig in.
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_47521830
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:17 schreef Clank het volgende:

[..]

Weet niet wie er allemaal aan mee hebben gewerkt, weet iig zeker dat Brian er wel bij was, die had een condoom met troep op Huub gelegd en de foto's gemaakt.
Okee. Ik weet nog wel dat Huub er achteraf om kon lachen...in ieder geval niet lopen huilen dat hij werd gepest....
--Einstein
pi_47521874
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:19 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Dit vind ik een erg goede brief... ...
Oprotten met die brieven nou. Wij en PIeterse weten het nu wel
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_47521878
Zitten Mark, Huub en Amanda zich nu zo uit te sloven in de keuken om er vervolgens achter te komen dat de helft niet mee eet?
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:23:14 #138
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_47521881
Ik zet de streams aan, en zie een dikke neger met een hardcore-shirt
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_47521887
Deborah Flens heeft ons Lieke ''geschonken'', en over een uurtje komt Lieke weer. Mede namens alle scanmannen dank, lieve Deborah!
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
pi_47521911
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:23 schreef FdW het volgende:
Deborah Flens heeft ons Lieke ''geschonken'', en over een uurtje komt Lieke weer. Mede namens alle scanmannen dank, lieve Deborah!
pi_47521937
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:23 schreef tipsch het volgende:
Zitten Mark, Huub en Amanda zich nu zo uit te sloven in de keuken om er vervolgens achter te komen dat de helft niet mee eet?
Ik denk niet dat Mark dat pikt...ze komen maar gewoon allemaal aan tafel...
--Einstein
pi_47521986
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:17 schreef monique.t het volgende:

Beste heer Pieterse,

...........................

Mvg,
Jerry

en je man post op VOL, denk ik, ik had hem daar gelezen
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_47522119
19:23 - Eigen schuld...

Amanda, Huub, Eric en kok Marc zijn buiten een sigaretje te roken. Terwijl Amanda en Marc het hebben over haar kookkunsten, zit Huub te balen van zijn sanctie. Hij mag namelijk nog maar drie alcoholische drankjes op een dag. “Een biertje zou wel lekker zijn...”, aldus de drankliefhebber. Tsja, dat is toch nog even wachten jongen.

stelletje etterbakken bij tien zeg........
over pesten gesproken
pi_47522168
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:25 schreef 2live het volgende:

[..]

en je man post op VOL, denk ik, ik had hem daar gelezen
Yep daar heeft hij hem ook neer gezet
Hij post daar zo af en toe
Meestal als ie gek word van brian natasia en amandel .
Hij luistert verplicht mee :-)
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:30:28 #145
798 voyeur
bemoeit zich
pi_47522196
"Jaap heeft zelf heel grof gereageerd richting vrouwen in het huis, met name Sylvia
tegoed gedaan aan pesten." aldus briefschrijver 'Jerry'

Ik begin in te zien waarom ik altijd van die onleesbare sollicitatiebrieven krijg. Mijn god, het opstellen van een kort briefje over een simpel onderwerp kan toch niet zo moeilijk zijn. Beetje orale sex uitspreken en je tegoed doen aan pesten. Bedoel je dat hij zich tegoed gedaan heeft aan orale sex en zich uitgesproken over pesten?

(btw: de man doet workshops over pesten. Niet over vrouwvriendelijke uitspraken door dronken balletjes, noch over het gedroomde sexleven van maagdelijke mannetjes.
Here we are now, entertain us.
pi_47522243
kijk nu naar 10
dit is Huub en hij meent het ook nog

Nou Dhr Pieterse leer hier van
pi_47522361
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:31 schreef solara4 het volgende:
kijk nu naar 10

De Dalai Lama komt binnenkort naar DVK om met Huub te filosoferen over de absolute waarheid en welke rol deze kan spelen in het behoud van menselijk leven op aarde.
pi_47522373
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:31 schreef solara4 het volgende:
kijk nu naar 10

wat deed huub?
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:40:50 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47522579
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat deed huub?
De uitzending van woensdag 21 maart
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 21 maart 2007 @ 19:41:21 #150
135305 beequeen
Lost.
pi_47522608
Snollie zegt.....wat zou ik doen met 1000 CP's.
Het antwoord van Kok Mark.............omzetten in geld en wegwezen.
I love kok Mark
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')