Zou Tony er blij mee zijn dat hij nu ook een werkwoord is?quote:Op maandag 2 april 2007 10:42 schreef squealmaster het volgende:
Ho, wacht effe Lariekoek, ik ben geen makelaar en reageer eens op de topic i.p.v. te blairen !
Whoa, dikke vingersquote:Op maandag 2 april 2007 13:20 schreef freecell het volgende:
Klinkt wel goed
Ga sowieso ff weer knof kopen, bedankt(was ik vergeten op bodschappelijkstje te zetten)
Die yoghurt was ik zelf niet opgekomen
Best logisch, als je ergens in wilt dan betaal je intreequote:Op maandag 2 april 2007 15:36 schreef Joene het volgende:
De enkele intree ligt ook best hoog
Ik ken heel veel mensen die het ook echt als "intree" uitspreken.quote:Op maandag 2 april 2007 15:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Best logisch, als je ergens in wilt dan betaal je intree
Ja, maar die hebben een spraakgeblek ...quote:Op maandag 2 april 2007 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken heel veel mensen die het ook echt als "intree" uitspreken.
Iets met een laboratorium soms?quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:07 schreef UFOtje het volgende:
Kom je na een dagje hard werken in de jaarbeurs terug bij je auto, is je labtoptas (gelukkig zonder labtop) met mijn TomTom erin gejat!![]()
Gelukkig zaten er in die tas verder weinig andere waardevolle zaken!
Zou er niet aan moeten denken dat iemand b.v. nu in mijn laptop zat te snuffelen met al mijn persoonlijke bestanden als e-mails en administratie.
Ik wel, die mensen met gele huizen altijd...quote:In mijn hart heb ik dat zo niet gemeend, ik heb niets tegen mensen met een andere huiskleur.
Het zijn ook wel exorbitant veel lettergrepen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:31 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
En waarom zou dat mijn probleem zijn? Omdat die bedrijven niet kunnen leven mogen ze maar exorbante bedragen vragen? Schijnbaar is hun bestaan dan niet gerechtvaardigd.![]()
quote:Alleen op de A12 vanuit Den haag Utrecht kwam door een ongeval een lange file te staan van 15 kilometer.
Ik dacht dat ik deze al had geplaatst, maar kennelijk had ik alleen de intentie...quote:Op maandag 2 april 2007 19:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Ik hoop alleen dat jij beseft dat daar dan ook enige hypocretie zit.
DS4 is zo koppig als een muilezel, die hypocretie houdt 'ie stug vol. Het is al niet origineel meer..quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:55 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik deze al had geplaatst, maar kennelijk had ik alleen de intentie...
Ah. Ik had 'm nog niet eerder gezien. Maar jij draait ook al wat langer mee...quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:01 schreef sigme het volgende:
[..]
DS4 is zo koppig als een muilezel, die hypocretie houdt 'ie stug vol. Het is al niet origineel meer..
Ah, ik dacht dat omdat je schreef 'm al eerder dacht geplaatst te hebben het je was opgevallen. Verder maakt DS4 niet zoveel schrijffouten, dacht ik. Ik heb 'm wel eens op deze gewezen dacht ik - maar dat zeg ik, koppigquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:07 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ah. Ik had 'm nog niet eerder gezien. Maar jij draait ook al wat langer mee...
Ow... Nee, ik was er van overtuigd dat ik 'm gister al had geplaatstquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat omdat je schreef 'm al eerder gedacht geplaatst te hebben het je was opgevallen. Verder maakt DS4 niet zoveel schrijffouten, dacht ik. Ik heb 'm wel eens op deze gewezen dacht ik - maar dat zeg ik, koppig!
Hee en dat is toch best wel bijzonder, zo'n ongegraveerde naamquote:Op maandag 2 april 2007 16:00 schreef mrkanarie het volgende:
Ik wil wat leuks kopen voor mijn vriendin rond de 30 euro. Iets origineels, iets liefs, we hebben 4 maand.Hangertje met ongegraveerde naam is al afgevallen...
Wauw, een kouwquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:20 schreef skippy22 het volgende:
Na jaren @ het internet snap ik dat nog steeds niet Hoe kun je nou iemand die je alleen op een schermpje ziet als vriend beschauwen
Die droom was echt niet chillquote:Op maandag 2 april 2007 21:45 schreef renz0r het volgende:
Slaapverlamming dus, enge ervaring!
Vooral de ruis in mn gehoor...Net of je het voelt aankomen! En daarna de verlamming om je uit te worstelen...Brrr
Ik had niet het gevoel of er iemand aanwezig was...Wel had ik een bijna nachtmerrie, er zou in mn droom iets engs komen. Dat wist ik al gezien het verloop...Daarna hoorde een hard hoog gechil waardoor ik dus verlamd wakker werd.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:25 schreef fr0x het volgende:
Ik kan van me baas een Ibiza kopen uit 2000, voor 4000 euro. Ik heb erin gereden vanmiddag alleen, als ik boven de 3000 toeren reed trok de auto niet verder op. Als ik deze dan verder schakel naar ze 3 kan ik weer verder gassen. Het zelfde verhaal naar ze 4.
Ik heb wat gezocht op internet, en het kan de luchtmassa meter zijn ofso?
4000 euro is niet duur voor zo een ibiza met zo weinig km. Maar graag zou ik toch wel willen weten wat het probleem is, en of dit met een zacht prijsje te maken valt.
Er moest ergens zo'n "kommaatje" in, maar waarquote:
Een magnetische pen?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:25 schreef cohen het volgende:
En nee veldmuis, tuurlijk geloof ik jou niet. Ik krijg trouwens een bic mag van je nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |