Iedereen droomt altijd en vaak nog meerdere dromen per nacht. Het gaat er om of je je dromen onthoud of niet.quote:
die ruis is echt fucked idd! heb het af en toe vlak voordat ik in slaap val, probeer iedere keer zolang mogelijk niets tegen te doen, maar toch na een paar seconden lig ik weer met mn ogen open.quote:Op maandag 2 april 2007 21:38 schreef renz0r het volgende:
Jaa dat ruis had ik dus ook! Harde geruis van een radio og tv in mn gehoor...Dat was echt eng!
slaapverlamming. Ik heb het zelf vooral als ik na een periode van weinig rust lang en diep slaap.quote:
Het is een normaal lichamelijk verschijnsel. Tijdens je dromen is je lichaam verlamd om te voorkomen dat je je dromen echt gaat doen met je lichaam. Soms gaat het wakker worden dan wel eens in de verkeerde volgorde en wordt niet eerst je lichaam wakker en daarna je hoofd, maar zit je met je hoofd al in een soort schemertoestand tussen wakker en slaap, terwijl je lichaam nog slaapt.quote:Op maandag 2 april 2007 21:48 schreef Burner82 het volgende:
schopje naar truth, en daar meerdere verhalen lezen hierover![]()
Ben je de Succubus of de Incubus al tegengekomen beste Alicey?quote:Op maandag 2 april 2007 21:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
slaapverlamming. Ik heb het zelf vooral als ik na een periode van weinig rust lang en diep slaap.
Nee, wel andere entiteiten die me dusdanig belaagden dat ik niet meer ademen kon.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:59 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Ben je de Succubus of de Incubus al tegengekomen beste Alicey?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, wel andere entiteiten die me dusdanig belaagden dat ik niet meer ademen kon.
Dit geloof ik niet aangezien de visuele hallucinaties ontzettend vaak dezelfde vorm aannemen (gezichtloze demonen, oude vrouwen, succubus etc...) Wat ook telkens terugkeert is de hallucinatie waarbij mensen ervaren dat hun keel dichtgeknepen wordt, of dat er een entiteit op hun borst gaat zitten. (als gevolg van ademhalingsproblemen) Uiteraard komt dit allemaal uit je eigen bewustzijn maar ik geloof niet dat het toeval is, waarom is het altijd per definitie iets negatiefs? Waarom komt bij veel mensen de white noise voor terwijl dat nou niet echt iets concreets is waar veel mensen bang voor zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:43 schreef DemonRage het volgende:
Datgene wat op je afkomt tijdens een slaapverlamming is vaak hetgeen waar je een vrees voor hebt. Bijvoorbeeld als je bang bent voor spinnen, dan zal het spin zijn. Dit komt gewoon uit je onderbewustzijn en is niet iets van buitenaf. Op deze manier kun je over een vrees heen komen.
Lijkt me kut dan als achteraf blijkt dat je niet aan 'uittreding' deed of lucide aan het dromen was toen je je bed uitstapte en het raam uitvloog, maar gewoon aan het slaapwandelen. Dan kom je toch hard terechtquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:43 schreef DemonRage het volgende:
Als je weet wat een slaapverlamming is en je erbij op je gemak kunt voelen, dan opent dat mogelijkheden tot uittreding/astrale projectie en lucide dromen. Lucide dromen zijn heel leuk: je kunt alles doen, van toveren tot vliegen enz en die dingen kun je heel realistisch ervaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |