die handbeweging ook die ze volgens die visagist maakte...zo die arm zwaaien en dan een knip met de vingersquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:29 schreef MissBliss het volgende:
Lois had eruit gemoetenEr is nog een perfecte kopie van haar, die misschien een wat betere attitude heeft. Tanimara vind ik te grof in haar gezicht, Kim is gewoon irritant met haar spraakgebrek, Sandra presteerde best slecht nadat ze heel de dag de kunst had mogen afkijken... En Yfke..... tja
De jury lijken allemaal een soort Janice te willen zijn, met het verschil dat Janice's opmerkingen wél ergens op sloegen en ze soms ook nog wel iets positiefs te melden had.. Die Rosalie is helemaal een verschrikking zeg.
Ik vond de meeste meisjes ook gewoon een te jonge look hebben om Marilyn Monroe te moeten imiteren..
en ze had een vieze mond van het eten, zo'n dikke vette druppel op haar kinquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:52 schreef Toeps het volgende:
Tanimara is echt geen model imo. Ik vind die foto ook echt 3x niks. En dan dat 'roddelclubje'... Kim, de tweeling en zij.
ten eerste geloof ik er geen bal van, ten tweede is het niet de bedoeling dat er gespoilerd wordt in dit topic!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:19 schreef cohen het volgende:
Ik kan jullie alvast verklappen dat ********** heeft gewonnen! Ze is mijn nichtje..
Piep heeft daarbij totaal geen modellenuitstraling. Die moet lekker half ontkleed op housefeestjes blijven rondlopen met d'r dikke kuiten en ordinaire uitstraling.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
ten eerste geloof ik er geen bal van, ten tweede is het niet de bedoeling dat er gespoilerd wordt in dit topic!
pssssssst....haal die naam ff wegquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
************ heeft daarbij totaal geen modellenuitstraling. Die moet lekker half ontkleed op housefeestjes blijven rondlopen met d'r dikke kuiten en ordinaire uitstraling.
Gedaanquote:
uhm, de vorige cyclus werd opgenomen in de zomer, deze in de winter, vandaar het verschil in Rosalie's tint denk ik. En ik vind Yfke beter overkomen in de reportage stukken in ieder geval, in de interview gedeelten tussendoor is t nog wat stijfjes...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:59 schreef duivelin1 het volgende:
ik wist niet dat yfke nog slechter dan vorig jaar kon zijn, maar t is echt zo. En dan dat achterlijke Yfke briefke.
Verder heeft rosalie begrepen dat ze door zo'n smerig bruine kop die ze de vorige cyclus had, veel ouder lijkt, nu is t wat minder.
Ze doet net alsof ze tegen iemand praat die naast de camera staat, maar ze leest het gewoon op. Ik hoop dat ze niet net als Tyra gaat 'acteren' (dat stukje dat Tyra flauwviel), wat dat wordt een ramp. Wacht, ik hoop het eigenlijk wel, kan ik lachen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:28 schreef robster16 het volgende:
En ik vind Yfke beter overkomen in de reportage stukken in ieder geval, in de interview gedeelten tussendoor is t nog wat stijfjes...
vijf appels als ontbijt, maar met twee zat ze al volquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:34 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Bengü en Christa zijn op dit moment mijn favorieten, hoewel ik de foto van Sabrina ook erg goed vind!
Ik schrok ook best wel toen Yfke van haar dieet vertelde... "en misschien een beetje groente". Zul je zien dat sommige meisjes het nog gaan overnemen ook...
"Je mag bij wijze van spreken 5 appels eten!"quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
vijf appels als ontbijt, maar met twee zat ze al vol
Maanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:05 schreef cohen het volgende:
Waarom heeft niemand een normale naam? Ok sabrina...maar de rest
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:45 schreef computergirl het volgende:
Maan heeft een hele rare mond
Dat is (afgezien van de kwaliteit van de modellen) nou het budget-verschil. Hoewel ze nu al meer budget lijken te hebben dan in serie 1.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:29 schreef Zuignapje het volgende:
Deze serie doet zo onder voor de Amerikaanse. Het geluid is slecht, de omgeving, het licht, ik vind het zo rommelig. En de modellen komen nog teveel over als bange gansjes. Het is de C&A versie van ANTM en dat kan toch best anders?
Helemaal mee eens. Niet alleen dat , maar ook Yvke vind ik enorm laag presenteren als je het vergelijkt met ANTM. Jammerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:29 schreef Zuignapje het volgende:
Deze serie doet zo onder voor de Amerikaanse. Het geluid is slecht, de omgeving, het licht, ik vind het zo rommelig. En de modellen komen nog teveel over als bange gansjes. Het is de C&A versie van ANTM en dat kan toch best anders?
Kansloosquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:59 schreef KansloosForEver het volgende:
ik ben verliefd op Bodil
Er zijn dit seizoen meer gesponsorde onderdelen (die boot bijvoorbeeld, reclame voor de marine) waardoor er meer geld over blijft voor andere dingen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:37 schreef apestaartje het volgende:
Hoewel ze nu al meer budget lijken te hebben dan in serie 1.
Christa heeft mooie foto's op haar Hyvesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:50 schreef Puckzzz het volgende:
ff crossposten:
http://saabje1.hyves.nl/#
http://christaatje19.hyves.nl/#
http://benguuu.hyves.nl/#
http://sharmyla.hyves.nl/#
zodra ze normaal nederlands kan pratenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:34 schreef wizarddragon het volgende:
Wanneer gaat Yfke, net als Tyra, de leader inzingen?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vond die fotograaf wel erm sexy... haha:)
Niet superknap maar hij had iets geils over zich..
oef...ze fotografeert wel verrekte goed zeg!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:01 schreef Étoile het volgende:
Was dit linkje met foto's van Kim al geplaatst: http://www.partypeeps2000.com/members/EMPORI%5EANA.aspx
Ik snap ook niet dat ze niets aan haar veranderd hebben. Ik vind haar zo kleurloosquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:05 schreef Natalie het volgende:
En die arme Sabrina, met d'r shampootje. Niets veranderd. Volgens mij baalde ze wel
Wat is er mis met IKEA spulletjesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
momenteel mag ze blij zijn als ze haar huis kan inrichten met spullen van IKEA. ze moet het eerst nog maar zien te redden, en dat houdt in: meer gevarieerde gezichtsuitdrukkingen, het IS geen Missverkiezing!
Volgens mij nog niet... Ik moet hem ook nog zien.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:32 schreef KingKullWarriorKin... het volgende:
is de 2e aflevering al ergens online te zien?
Kun je die plaatsen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:27 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet... Ik moet hem ook nog zien.
(En toch zo eigenwijs zijn om alvast de foto's enzo van deze week te bekijken)
Nou, gezellig daarquote:Op woensdag 21 maart 2007 07:05 schreef Toeps het volgende:
http://www.partypeeps2000.com/members/TwIn-Style/comments/3.aspx
Lois gaat los in d'r eigen comments.
Bronquote:wie demnk jij wel niet dat je bent kk dikke kk hoer hahaha zogenaamd heb ik annorexia lieve sgat met dit lichaam kom ik verder dan dat jij komt met die grote dikke pens van je ik heb scheit aan jou hahaha ik ben model en verdien daar met gekld mee jij bent een hopeloze kachbe hahahahhahaha hahahha ooh meisjuh egt waarom doe je stoer man ik begrijp het niet man ik boedoel ik hoef geen annorexia te hebben ik heb het lichaam waar jij van droomt jij kan misschien wel een paar keer gaan kotsen want anders krijg je nooit dat lichaam wat jij wilt hahahahha ooh my god waarom denk je nog dat je me disst ik heb egt medelijden met je man waarscheinlijk zit je in een fase dat je nogniet weet wie je helemaal bent nou sgat ik haal je er wel ff uit ik vertel je wel ff wat je bent en wie je bent nou wat je bent kan ik wel vertellen je bent een koulo kachbe
helemaal niets! ik heb al mijn keukenapparatuur er gekocht, gewoon mooiquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Wat is er mis met IKEA spulletjesIk vind ze leuk
![]()
Niet veel, vrees ik. De portfolio's op de Max Models-site blijven bij de meesten angstvallig klein en vernieuwen amper (waarschijnlijk de reden dat je dit seizoen niet meer automatisch op de site terecht komt, als afvaller). Marcia heb ik een paar keer in de standaard wekelijkse damesbladen gezien en heel soms duikt Daisy nog ergens op.quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:57 schreef Zeeltje het volgende:
serieus wie heeft het nog gemaakt na de eerste cycle? behalve sanne en sylvia?
FOUT!!! die linkjes die heb ik gepost namelijk komen uit een oud HNTM topic!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
HNTM - de breezah files
Oorsprong van de linkjes die ook hier nu opduiken...ik open al weinig topics, wordt de inhoud ook nog eens gepiraat![]()
dat wou ik even kwijt
Ja... dat was ook mijn eerste gedachte.... jak..quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:40 schreef roooosje het volgende:
Die profielnaam van Kim wordt vaak gebruikt door pro-ana's.![]()
Dat is ook weer onzin hoor... Een meid met maat 34 die van zichzelf slank gebouwd is kan best mooi vol zijn. maar je hebt ook meiden die normaal maat 38 hebben en die zich uithongeren tot 34 en dát is lelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:
maatje 34 lijkt me eng om mee te leven, telkens bang dat zon mesije dwars door midden breekt, je snijdt je telkens aan die ribben in bed, tieten ho maar...Kan op een foto mischien leuk zijn, in het echie![]()
quote:U said I couldnt make it
Look where I am now its time for you to face it
Stupid Fools playing around with Nasty BITCHES on ya side
Fuck U putas I am a classy woman with too much pride
U nasty Bitches talking behind my back tripping when u see me on ya screen
Who's laughing now? Laughing out too loud.....
Fuck u Stupid Telling me I was too young and diddnt know what life is all about
Fuck u again I've seen the worst but after all I am proud
U been talking about the money and the big big buisness
Hahahaha I might need a Tissue
Putting a gun in my face
But the Big BIg BITCH was affraid to shoot
Fuck you again and this time real GOOD
Talking about U are a Winner But I can tell u Fool U LOOSE
Go Ahead Break your Leggs over mY high Gucci Heels
Break your Neck while you are kneeling on Ya kneels
Trying to Kissing My feets
Go Ahead BITCH PLEASE!!!!!!
quote:JE KAN ME SCHOENZOOL LIKKEN VRIND!!!!!HET INTERRESANT ME DUS GEEN FUCK WAT JE VAN ME VIND...............
quote:I'm sexy, I'm cute! I'm popular to boot!
I'm bitchin', great hair! The boys all love to stare!
I'm wanted, I'm hot! I'm everything your not!
quote:FOR THE FORUMSUCKERS
I'm a good person
Don't wanna fight with no one
But you piss me off
You keep pushing, pushing
You'd best step off the gas boy
All best are off
Fuck you
You taste like toxic poison
I'll wash my hands of you
MAAN THANK U BABY YOU ROCK!!!! FOR REAL YOU ARE DIFFERENT SO WHAT?? WE ROCK!!!!
I`m doing what i do, and don`t say shit untill u walked in my SHOES
quote:FOR MY BABOE...
REZA MAN TORO DOOSET DORAM
BOES
JU
quote:PROUD TO BE LOVELY AND HUMBLE
Ook waar, als een meisje heel slank is maar nog steeds vrouwelijke rondingen heeft, is HOT. Maar de meeste meisjes zullen zich dacht ik om op 34 te komen, zo moeten uithongeren dat die vormen d'r helemaal af zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:04 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat is ook weer onzin hoor... Een meid met maat 34 die van zichzelf slank gebouwd is kan best mooi vol zijn. maar je hebt ook meiden die normaal maat 38 hebben en die zich uithongeren tot 34 en dát is lelijk.
Het kan ook best mooi zijn, maar veel kleding hangt natuurlijk als een zwabber om je lichaam. Dan kun je maar beter wat meer vlees hebbenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:04 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat is ook weer onzin hoor... Een meid met maat 34 die van zichzelf slank gebouwd is kan best mooi vol zijn. maar je hebt ook meiden die normaal maat 38 hebben en die zich uithongeren tot 34 en dát is lelijk.
Ze maakte onlangs haar comeback bij Dolce en Gabanna. Gisele is zo exclusief dat ze runway niet meer hoeft te doen. Ze is het best betaalde model ter wereld door het lingeriecontract met Victoria Secret (waar Doutzen Kroes ook voor loopt)quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Volgens Metro looptt Giselle Bundchen geen runwayshows meer omdat ze daar te dik voor is, aangezien een maatje 38 XL is, in die wereld? Ziek gewoon.
Daarom worden slanke meisjes eerder model. Veelal zijn die dus gewoon slank van zichzelf. Heeft verder weinig met uithongeren te maken.... Dat lijkt wel de grootste misvatting die er de laatste tijd rondgaat. Sommige mensen zijn gewoon slank van zichzelf, meer tengere bouw etc. Die meisjes worden er dus eerder uitgepikt om model te worden dan iemand die forser is. En vergeet niet dat het dus meisjes zijn die als model beginnen en nog geen vrouwen. Die hebben als ze slank van zichzelf zijn natuurlijk nog geen maat 38....quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ook waar, als een meisje heel slank is maar nog steeds vrouwelijke rondingen heeft, is HOT. Maar de meeste meisjes zullen zich dacht ik om op 34 te komen, zo moeten uithongeren dat die vormen d'r helemaal af zijn.
Nee dank je, ik vind een vrouw met 5 kilo overgewicht aantrekkelijker dan 5 kilo ondergewicht, zeg maar.
Echt dik is niet mooi, maar te dik, te mager, zowiezo ongezond.
Nu ben ik ook 1.89 en over de 100 kilo (ben bezig dat terug te krijgen naar minder, is teveel, ik weet het) dus als ik met Lois of River over straat zou lopen zou het ook nogal belachelijk eruit zien![]()
Mja, je verwacht toch heel wat als je al die meisjes op teevee hoort: "Waaah! In het echt is ze nog veel knapper!quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:18 schreef Guppyfriend het volgende:
hahaha, je hebt meteen een hele analyse over haar heen gegooid![]()
maar wel leuk dat je dr zag. zie je dr ook eens van een andere hoek.
Het schijnt wel heel erg goed te betalen hoor, dat soort modellenwerk. Net als de Wehkamp. Alleen jammer dat het inderdaad niet zo veel prestige heeft.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:34 schreef carpediem23 het volgende:
Persoonlijk vind ik alleen Kim het modeltype. De rest is gewoon niet mooi genoeg, echt te gewoon/middelmatig. Wat een verschil met vorig jaar, daar waren de eerste afvallers nog beter dan deze. Die zusjes, het arraogante meisje, tanimara, en alle anderen behalve Kim zullen alleen in Nederland moddelwerk doen in bv de Viva, Fancy en Yess enzo. Vind dit echt heel slecht.
Inderdaad.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:51 schreef maantjj4 het volgende:
ik vind de jury maar rare opmerkingen maken!
Over dat van Maan en dat ze van bengu een "vrouw" gaan maken!
Ik vind het echt nergens op slaan
En ze spreken elkaar ook dikwijls tegen.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:51 schreef maantjj4 het volgende:
ik vind de jury maar rare opmerkingen maken!
Over dat van Maan en dat ze van bengu een "vrouw" gaan maken!
Ik vind het echt nergens op slaan
Hey, bedankt. Ik had nog niet gezien dat ze daar gepost werden. Scheelt me weer YouTube afspeuren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:47 schreef sinaasappelsapje het volgende:
De 2e aflevering staat online. Hier te vinden.
hoe weet je hun muzieksmaak?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:54 schreef borisz het volgende:
ze hebben geen muzieksmaak
door hun profielen te bekijken, bijna allemaal hiphop enzo fav. radio station funXquote:
ohja zag 't nu ook, ze hebben op alle vlakken een slechte smaak trouwensquote:Op maandag 26 maart 2007 18:31 schreef borisz het volgende:
[..]
door hun profielen te bekijken, bijna allemaal hiphop enzo fav. radio station funX![]()
Ik hoop van nietquote:Op maandag 26 maart 2007 19:09 schreef ouderejongere het volgende:
Zo'n beetje iedereen verwacht Christa en Kim in de finale. Ik hoop dat we na hntm nog veel van de 2ling gaan horen (en zien natuurlijk)
Ik hoop het zó!! die ongeinteresseerde rotkop komt me mijn strot uitquote:Op maandag 26 maart 2007 19:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik denk dat Sabrina er vanavond uitgaat.
Daar kijken we voor he?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:42 schreef Brighteyes het volgende:Wat was die River net raar toen ze lachte!
Zo varkensneusje!
En de heerlijke afgunst en haat en nijd!![]()
Dat zag ik idd ook alquote:Op maandag 26 maart 2007 20:34 schreef Lyssa het volgende:
Aangepast into filmpje.. met de foto's van de fotoshoot die dus nog moet komen.. river of had er alleen geen foto van :S (en gioia en sharmylya ook niet) zou t wat zeggen?
Sadistquote:Op maandag 26 maart 2007 20:50 schreef Toeps het volgende:
Toch vond ik het wel raar dat Tanimara niet in die jurk paste, want Maan en Bodil hadden er volgens mij ook niet in gepast. (En volgens mij had ie best dicht gekund, niet zeuren, adem in, vel ertussen...)
Echt zo'n tut die constant zit te stoken en te chagrijnen maar diep vanbinnen heeeeel onzeker is over haar dikke pensquote:Op maandag 26 maart 2007 20:47 schreef djenneke het volgende:Tanimara vind ik trouwens echt een irritant wijf.
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
Die jas van Rosalie van Bremen! Wat een wansmaak! En kim is een kutwijf.
Die Kim heeft echt een kutstem ja!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:04 schreef kissa het volgende:
KimWat praat ze eigenaardig en wat is ze onaardig
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Die Lois en River zijn ook niet echt de meest sympatieke meisjes (understatement).
het zou erg raar zijn als zij daarom weg zou gaan héquote:Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef Cyan het volgende:
Kim heeft idd een fotoshoot gemist en ze praat irritant. Reden genoeg voor een exit!
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:15 schreef Toeps het volgende:
Whahahahahaha! Ge-wel-dig deze aflevering! Ik heb me echt bescheurd om Kim! "Moet ik met dát wijf shoppen? Nou, leuk..."
En River, oh wat een bitchy opmerkingen. Hoe ze die blondjes telkens afzeiken... Hilarisch!
Och ja, die ontplofte geit die ze draagt...quote:Op maandag 26 maart 2007 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
Die jas van Rosalie van Bremen! Wat een wansmaak! En kim is een kutwijf.
Van mij ook.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:17 schreef --Globe-- het volgende:
Tanimara mag er van mij wel uit.
Is ze eigenlijk wel Nederlandse van oorsprong?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
Van mij ook.
En 't is echt jammer dat Kim zo'n beroerde uitspraak heeft, want zolang ze niets zegt, is ze hartstikke goed.
Met d'r privé-jet.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:21 schreef Samson het volgende:
Die Rosalie met die bontjas, dat geloof je toch gewoon niet. Wat een ontzettend fout k...wijf is dat toch. Terend op de roem van haar ex van jaren terug. In die winkels zullen ze wel denken, daar heb je die ouwe golddigger weer...
Ik weet het niet. Dacht in het begin precies hetzelfde. Zou best kunnen dat ze van buitenlandse origine is, maar zou zo niet weten waar haar wortels dan moeten liggen. Misschien iets in de Slavische hoek?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:20 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Is ze eigenlijk wel Nederlandse van oorsprong?
Anders snap ik echt niet hoe je aan zo'n beroerde uitspraak komt.
Een klasgenoot van mij heeft dat gedaan, op school.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:22 schreef Jerruh het volgende:
[/sub] toeps, waar heb jij die CG foto gemaakt? ik wil ook zo'n easyrbeazybeautifulcoverboy foto!![/sub].
Die heeft ze gewoon van Alain Delon gekregen bij de scheiding. Oprotpremie ofzoquote:Op maandag 26 maart 2007 21:22 schreef Toeps het volgende:
[..]
Met d'r privé-jet.![]()
Miss Panorama 1980 of zo.
stuur hem/haar naar eindhoven!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:22 schreef Toeps het volgende:
[..]
Een klasgenoot van mij heeft dat gedaan, op school.
Nee joh, dit is van dat wannabe-allochtoon geneuzel, je weet toch...quote:Op maandag 26 maart 2007 21:20 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Is ze eigenlijk wel Nederlandse van oorsprong?
Anders snap ik echt niet hoe je aan zo'n beroerde uitspraak komt.
gohquote:Op maandag 26 maart 2007 21:30 schreef kruimel_20 het volgende:
ik denk dat maan eruit gaat vandaag....
Dat gaat idd helemaal nergens over. Bijzonder hypocriet. Maar dit is natuurlijk opgenomen op het moment dat dit heel erg in de media was met te dunne modellen. Dus ze zullen wel gedacht hebben ook een statement te moeten maken.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:31 schreef Malahide het volgende:
Nu gaan ze opeens over het gewicht van die twee troelen zeuren, terwijl ik die Jan Taminiau alleen maar dun dun dun hoorde zeggenhypocriet hoor.
Mja, dat leek mij ook.. maar het zijn wel van die breezers die wel in staat zijn om daar alleen een appel per dag te eten ofzo, vandaar die opmerking van Yfke misschien? Denk niet dat ze het zomaar zou zeggen.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:29 schreef Toeps het volgende:
En nou ineens zeuren dat ze te dun zijn.Heilige bonen. Sanne was net zo mager in dat bad, en volgens mij heeft die tweeling meer spieren. Daarbij denk ik echt niet dat ze het expres doen.
quote:
Precies ... meeste kritiek geven op Maan en Tanimara maar toch Tanimara niet in de eliminatie!quote:
Toen ik dat zei bij de screening lachten ze me keihard uit hoor. De industrie wil de dunne modellen, dat zag je ook wel. Dit is zó schijnheilig. Net als wat ze bij Elyse deden in ANTM1.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:35 schreef Samson het volgende:
Dus ze zullen wel gedacht hebben ook een statement te moeten maken.
Wat was vooral die andere waar ik van schrok.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:37 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Valt best mee met dat mager. Het zijn nog jonge meiden, en ze zijn beiden gespierd.
Maar ja, ze moeten de heilige boon uithangen hè... 30 minuten tevoren nog zeuren over te dik te dik te dik, en dit is weer niet goed...
Verschrikkelijk mens, met dito uitstraling. En gatver wat een jasquote:Op maandag 26 maart 2007 21:21 schreef Samson het volgende:
Die Rosalie met die bontjas, dat geloof je toch gewoon niet. Wat een ontzettend fout k...wijf is dat toch. Terend op de roem van haar ex van jaren terug. In die winkels zullen ze wel denken, daar heb je die ouwe golddigger weer...
Volgens mij zeggen ze op hun profiel dat ze wel een grotere kont zouden willen. Het zijn gewoon van die rokertjes zonder figuur.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:38 schreef Syytön het volgende:
[..]
Mja, dat leek mij ook.. maar het zijn wel van die breezers die wel in staat zijn om daar alleen een appel per dag te eten ofzo, vandaar die opmerking van Yfke misschien? Denk niet dat ze het zomaar zou zeggen.
Die foto hebben ze niet in de trailer gebruikt, dus die kon ik niet plaatsen.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:40 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wat was vooral die andere waar ik van schrok.
Klopt! Mensen die stoppen met roken worden meestal ineens veel zwaarder!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:45 schreef Toeps het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen ze op hun profiel dat ze wel een grotere kont zouden willen. Het zijn gewoon van die rokertjes zonder figuur.
Maarja, misschien zijn ze in de loop van het filmen van het programma bijgetrokken. Ze zullen wel niet al te veel eten, ik vind het wel apart dat Yfke zo'n opmerking maakt, van zuinig zijn op je lichaam. Dat zou ze bij Sanne niet hebben gedaan.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:45 schreef Toeps het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen ze op hun profiel dat ze wel een grotere kont zouden willen. Het zijn gewoon van die rokertjes zonder figuur.
Ja, die opmerking kwam wmb compleet out of the blue... Ze hebben nog nooit eerder een verhaallijntje aangeknoopt over het eetgedrag van de tweeling.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:47 schreef Syytön het volgende:
[..]
Maarja, misschien zijn ze in de loop van het filmen van het programma bijgetrokken. Ze zullen wel niet al te veel eten, ik vind het wel apart dat Yfke zo'n opmerking maakt, van zuinig zijn op je lichaam. Dat zou ze bij Sanne niet hebben gedaan.
quote:Volg je een dieet? Zo ja, welk dieet?
nee, nog nooit
Lois:quote:Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
MmM tenen en wat dikkere billen hahaha,,
quote:Volg je een dieet? Zo ja, welk dieet?
nee ik volg geen dieet is niet nodig
quote:Wat is je favoriete sport
dansen en voetbal
Sport je zelf ook?
ja ik voetbal
Ze moet ontzettend zenuwachtig zijn geweest, maar ze liep die show of ze nooit anders gedaan had. Echt top.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:51 schreef Samson het volgende:
Ik vond Bodil daar in Parijs wel helemaal op haar plek trouwens, het klopte gewoon![]()
Er staat me iets van bij dat de meiden bij de vorige HNTM allemaal een soort keuring mbt hun gewicht, conditie en vetgehalte kregen. Vraag me af of ze dat dit run nogmaals gaan doen. Maar het lijkt er tot nu toe niet op.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:47 schreef Syytön het volgende:
[..]
Maarja, misschien zijn ze in de loop van het filmen van het programma bijgetrokken. Ze zullen wel niet al te veel eten, ik vind het wel apart dat Yfke zo'n opmerking maakt, van zuinig zijn op je lichaam. Dat zou ze bij Sanne niet hebben gedaan.
Idd, en hij had het over een fotoshoot, nou dan shop je dat streepje toch zo weg?!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:15 schreef alors het volgende:
Ik vond het ook zo kinderachtig van die gast, Ruud(?), dat hij Kim helemaal ging afkraken omdat ze schoenen met touwtjes aanhad. Ja, moet je nou kijken, dit had je kunnen weten, dit kan echt niet hoor, gooi ze maar weg, etc.Zeg dat vooraf dan.
Mja, ik vind haar een beetje mutserig... haar gezicht, maar nu ook dat haar.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
Bodil kan dat hele mooie hebben, maar soms komt ze ook gruwelijk grof over...
Van Kim en Bodil zijn deze keer geen foto's gemaakt.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:52 schreef Ephemera het volgende:
Ik kan het mis hebben.. maar volgens mij staat de nieuwe foto van Bodil niet op modelmasters.nl
Of kijk ik er over heen?
Ik volg het hele programma niet.. alleen jullie comments is voldoende![]()
Ah.. dat verklaart een hoopquote:Op maandag 26 maart 2007 22:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Van Kim en Bodil zijn deze keer geen foto's gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |