Die Kim heeft echt een kutstem ja!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:04 schreef kissa het volgende:
KimWat praat ze eigenaardig en wat is ze onaardig
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Die Lois en River zijn ook niet echt de meest sympatieke meisjes (understatement).
het zou erg raar zijn als zij daarom weg zou gaan héquote:Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef Cyan het volgende:
Kim heeft idd een fotoshoot gemist en ze praat irritant. Reden genoeg voor een exit!
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:15 schreef Toeps het volgende:
Whahahahahaha! Ge-wel-dig deze aflevering! Ik heb me echt bescheurd om Kim! "Moet ik met dát wijf shoppen? Nou, leuk..."
En River, oh wat een bitchy opmerkingen. Hoe ze die blondjes telkens afzeiken... Hilarisch!
Och ja, die ontplofte geit die ze draagt...quote:Op maandag 26 maart 2007 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
Die jas van Rosalie van Bremen! Wat een wansmaak! En kim is een kutwijf.
Van mij ook.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:17 schreef --Globe-- het volgende:
Tanimara mag er van mij wel uit.
Is ze eigenlijk wel Nederlandse van oorsprong?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
Van mij ook.
En 't is echt jammer dat Kim zo'n beroerde uitspraak heeft, want zolang ze niets zegt, is ze hartstikke goed.
Met d'r privé-jet.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:21 schreef Samson het volgende:
Die Rosalie met die bontjas, dat geloof je toch gewoon niet. Wat een ontzettend fout k...wijf is dat toch. Terend op de roem van haar ex van jaren terug. In die winkels zullen ze wel denken, daar heb je die ouwe golddigger weer...
Ik weet het niet. Dacht in het begin precies hetzelfde. Zou best kunnen dat ze van buitenlandse origine is, maar zou zo niet weten waar haar wortels dan moeten liggen. Misschien iets in de Slavische hoek?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:20 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Is ze eigenlijk wel Nederlandse van oorsprong?
Anders snap ik echt niet hoe je aan zo'n beroerde uitspraak komt.
Een klasgenoot van mij heeft dat gedaan, op school.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:22 schreef Jerruh het volgende:
[/sub] toeps, waar heb jij die CG foto gemaakt? ik wil ook zo'n easyrbeazybeautifulcoverboy foto!![/sub].
Die heeft ze gewoon van Alain Delon gekregen bij de scheiding. Oprotpremie ofzoquote:Op maandag 26 maart 2007 21:22 schreef Toeps het volgende:
[..]
Met d'r privé-jet.![]()
Miss Panorama 1980 of zo.
stuur hem/haar naar eindhoven!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:22 schreef Toeps het volgende:
[..]
Een klasgenoot van mij heeft dat gedaan, op school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |