die handbeweging ook die ze volgens die visagist maakte...zo die arm zwaaien en dan een knip met de vingersquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:29 schreef MissBliss het volgende:
Lois had eruit gemoetenEr is nog een perfecte kopie van haar, die misschien een wat betere attitude heeft. Tanimara vind ik te grof in haar gezicht, Kim is gewoon irritant met haar spraakgebrek, Sandra presteerde best slecht nadat ze heel de dag de kunst had mogen afkijken... En Yfke..... tja
De jury lijken allemaal een soort Janice te willen zijn, met het verschil dat Janice's opmerkingen wél ergens op sloegen en ze soms ook nog wel iets positiefs te melden had.. Die Rosalie is helemaal een verschrikking zeg.
Ik vond de meeste meisjes ook gewoon een te jonge look hebben om Marilyn Monroe te moeten imiteren..
en ze had een vieze mond van het eten, zo'n dikke vette druppel op haar kinquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:52 schreef Toeps het volgende:
Tanimara is echt geen model imo. Ik vind die foto ook echt 3x niks. En dan dat 'roddelclubje'... Kim, de tweeling en zij.
ten eerste geloof ik er geen bal van, ten tweede is het niet de bedoeling dat er gespoilerd wordt in dit topic!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:19 schreef cohen het volgende:
Ik kan jullie alvast verklappen dat ********** heeft gewonnen! Ze is mijn nichtje..
Piep heeft daarbij totaal geen modellenuitstraling. Die moet lekker half ontkleed op housefeestjes blijven rondlopen met d'r dikke kuiten en ordinaire uitstraling.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
ten eerste geloof ik er geen bal van, ten tweede is het niet de bedoeling dat er gespoilerd wordt in dit topic!
pssssssst....haal die naam ff wegquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
************ heeft daarbij totaal geen modellenuitstraling. Die moet lekker half ontkleed op housefeestjes blijven rondlopen met d'r dikke kuiten en ordinaire uitstraling.
Gedaanquote:
uhm, de vorige cyclus werd opgenomen in de zomer, deze in de winter, vandaar het verschil in Rosalie's tint denk ik. En ik vind Yfke beter overkomen in de reportage stukken in ieder geval, in de interview gedeelten tussendoor is t nog wat stijfjes...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:59 schreef duivelin1 het volgende:
ik wist niet dat yfke nog slechter dan vorig jaar kon zijn, maar t is echt zo. En dan dat achterlijke Yfke briefke.
Verder heeft rosalie begrepen dat ze door zo'n smerig bruine kop die ze de vorige cyclus had, veel ouder lijkt, nu is t wat minder.
Ze doet net alsof ze tegen iemand praat die naast de camera staat, maar ze leest het gewoon op. Ik hoop dat ze niet net als Tyra gaat 'acteren' (dat stukje dat Tyra flauwviel), wat dat wordt een ramp. Wacht, ik hoop het eigenlijk wel, kan ik lachen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:28 schreef robster16 het volgende:
En ik vind Yfke beter overkomen in de reportage stukken in ieder geval, in de interview gedeelten tussendoor is t nog wat stijfjes...
vijf appels als ontbijt, maar met twee zat ze al volquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:34 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Bengü en Christa zijn op dit moment mijn favorieten, hoewel ik de foto van Sabrina ook erg goed vind!
Ik schrok ook best wel toen Yfke van haar dieet vertelde... "en misschien een beetje groente". Zul je zien dat sommige meisjes het nog gaan overnemen ook...
"Je mag bij wijze van spreken 5 appels eten!"quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
vijf appels als ontbijt, maar met twee zat ze al vol
Maanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:05 schreef cohen het volgende:
Waarom heeft niemand een normale naam? Ok sabrina...maar de rest
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:45 schreef computergirl het volgende:
Maan heeft een hele rare mond
Dat is (afgezien van de kwaliteit van de modellen) nou het budget-verschil. Hoewel ze nu al meer budget lijken te hebben dan in serie 1.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:29 schreef Zuignapje het volgende:
Deze serie doet zo onder voor de Amerikaanse. Het geluid is slecht, de omgeving, het licht, ik vind het zo rommelig. En de modellen komen nog teveel over als bange gansjes. Het is de C&A versie van ANTM en dat kan toch best anders?
Helemaal mee eens. Niet alleen dat , maar ook Yvke vind ik enorm laag presenteren als je het vergelijkt met ANTM. Jammerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:29 schreef Zuignapje het volgende:
Deze serie doet zo onder voor de Amerikaanse. Het geluid is slecht, de omgeving, het licht, ik vind het zo rommelig. En de modellen komen nog teveel over als bange gansjes. Het is de C&A versie van ANTM en dat kan toch best anders?
Kansloosquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:59 schreef KansloosForEver het volgende:
ik ben verliefd op Bodil
Er zijn dit seizoen meer gesponsorde onderdelen (die boot bijvoorbeeld, reclame voor de marine) waardoor er meer geld over blijft voor andere dingen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:37 schreef apestaartje het volgende:
Hoewel ze nu al meer budget lijken te hebben dan in serie 1.
Christa heeft mooie foto's op haar Hyvesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:50 schreef Puckzzz het volgende:
ff crossposten:
http://saabje1.hyves.nl/#
http://christaatje19.hyves.nl/#
http://benguuu.hyves.nl/#
http://sharmyla.hyves.nl/#
zodra ze normaal nederlands kan pratenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:34 schreef wizarddragon het volgende:
Wanneer gaat Yfke, net als Tyra, de leader inzingen?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vond die fotograaf wel erm sexy... haha:)
Niet superknap maar hij had iets geils over zich..
oef...ze fotografeert wel verrekte goed zeg!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:01 schreef Étoile het volgende:
Was dit linkje met foto's van Kim al geplaatst: http://www.partypeeps2000.com/members/EMPORI%5EANA.aspx
Ik snap ook niet dat ze niets aan haar veranderd hebben. Ik vind haar zo kleurloosquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:05 schreef Natalie het volgende:
En die arme Sabrina, met d'r shampootje. Niets veranderd. Volgens mij baalde ze wel
Wat is er mis met IKEA spulletjesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
momenteel mag ze blij zijn als ze haar huis kan inrichten met spullen van IKEA. ze moet het eerst nog maar zien te redden, en dat houdt in: meer gevarieerde gezichtsuitdrukkingen, het IS geen Missverkiezing!
Volgens mij nog niet... Ik moet hem ook nog zien.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:32 schreef KingKullWarriorKin... het volgende:
is de 2e aflevering al ergens online te zien?
Kun je die plaatsen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:27 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet... Ik moet hem ook nog zien.
(En toch zo eigenwijs zijn om alvast de foto's enzo van deze week te bekijken)
Nou, gezellig daarquote:Op woensdag 21 maart 2007 07:05 schreef Toeps het volgende:
http://www.partypeeps2000.com/members/TwIn-Style/comments/3.aspx
Lois gaat los in d'r eigen comments.
Bronquote:wie demnk jij wel niet dat je bent kk dikke kk hoer hahaha zogenaamd heb ik annorexia lieve sgat met dit lichaam kom ik verder dan dat jij komt met die grote dikke pens van je ik heb scheit aan jou hahaha ik ben model en verdien daar met gekld mee jij bent een hopeloze kachbe hahahahhahaha hahahha ooh meisjuh egt waarom doe je stoer man ik begrijp het niet man ik boedoel ik hoef geen annorexia te hebben ik heb het lichaam waar jij van droomt jij kan misschien wel een paar keer gaan kotsen want anders krijg je nooit dat lichaam wat jij wilt hahahahha ooh my god waarom denk je nog dat je me disst ik heb egt medelijden met je man waarscheinlijk zit je in een fase dat je nogniet weet wie je helemaal bent nou sgat ik haal je er wel ff uit ik vertel je wel ff wat je bent en wie je bent nou wat je bent kan ik wel vertellen je bent een koulo kachbe
helemaal niets! ik heb al mijn keukenapparatuur er gekocht, gewoon mooiquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Wat is er mis met IKEA spulletjesIk vind ze leuk
![]()
Niet veel, vrees ik. De portfolio's op de Max Models-site blijven bij de meesten angstvallig klein en vernieuwen amper (waarschijnlijk de reden dat je dit seizoen niet meer automatisch op de site terecht komt, als afvaller). Marcia heb ik een paar keer in de standaard wekelijkse damesbladen gezien en heel soms duikt Daisy nog ergens op.quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:57 schreef Zeeltje het volgende:
serieus wie heeft het nog gemaakt na de eerste cycle? behalve sanne en sylvia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |