Kijk saw 3 maar eensquote:Op maandag 19 maart 2007 21:23 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
hahaha, is goed, maar ff goed op de beelden van csi focussen, dan vergeet ik dit wel weer
sorry, je hebt gelijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:23 schreef ericahysterica het volgende:
[quote]Op maandag 19 maart 2007 21:18 schreef 026 het volgende:
Huub zit aan de tieten van amanda!
Dat is aanranding!~
Tevens geeft aan dat de tieten van amanda toch wel degelijk echt zijn!
Klasse huub dat is idd de vraag die heel nederland bezig houdt!
[/quote
]jammer dat borsten bij bepaalde fokkers zo n fascinatie hebben .......het is het spel niet de knikkers waar het om gaat
De motorrijles ging niet door vanwege de stevige sneeuwval op dat moment. Vanochtend was de hele tuin wit na die stevige bui. Sylvia was vroeg opgestaan voor de rijles en de instructeur belde op het laatste moment af.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:17 schreef CartWOman het volgende:
De geldkraan bij Tien wordt al langzaam dichtgedraaid door RTL.
Motorrijles van Syl ging niet door, evenals het feestje van vannacht, en de Zwaluwhoeve morgen ook niet.
WTFquote:Op maandag 19 maart 2007 21:29 schreef the_undertaker het volgende:
Amanda vraagt of je HIV ook kan opwekken
echt wel, hij probeert het te verbergen, maar werd door de redactie op zijn vingers getikt, dat hij zijn zender verstopte.quote:
En weet nog steeds niet dat ze een condoom om de klepel moet doen...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:31 schreef scanman01 het volgende:
Amanda heeft de klok weer eens horen luiden...
't is niet te gelovenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:31 schreef Soury het volgende:
Ohhh Amada... Wat een geduld heeft Eric met die stomme doos...![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:30 schreef Clank het volgende:
Sylvia geeft Huub een enorme pets met een pollepel op z'n kont.
Laat hij z'n broek zakken en laat een hele rode plek zien. Vraagt Sylvia met de pollepel in de aanslag of ze er een bloemetje van moet maken
Een aanstormende komeet die onze planeet byzonder in gevaar brengtquote:
Ik vind Sylvia totaal niet oprecht.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Interessante mening, van Eric heb ik zeker het idee dat hij heel pragmatisch bezig is.
Sylvia vind ik op één of andere manier erg oprecht, en gewoon zichzelf etc.
Maar misschien speelt zij het spel juist wel heel erg slim, dat ik dat daarom geloof.
volgens mij gaat het gewoon door hoor...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:33 schreef milk-shake het volgende:
waarom gaat het morgen niet door???
Leuke witte stopdasquote:
Ik zag er een paar maanden geleden een paar bij een kennis liggen... geweldige dingen die Fatboy'squote:Op maandag 19 maart 2007 21:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze noemen die grote kussens voor buiten ook al de "Jaapen"
Het is wel Cola-Light hèquote:Op maandag 19 maart 2007 21:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio is naar het kantoor vertrokken en schenkt meteen een halve liter cola in ..... Goed zo Japio !
Ja ze zijn heel leukquote:Op maandag 19 maart 2007 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag er een paar maanden geleden een paar bij een kennis liggen... geweldige dingen die Fatboy's
Ik heb Sylvia nog niet iets vals zien doen hoor, maar ik weet niet wat jij onder oprecht verstaat...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:34 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind Sylvia totaal niet oprecht.
Maar ze is wel beschaafd in de zin dat ze zich beheerst en haar goede manieren behoudt.
Maar qua valsheid doet ze niet onder voor de andere bewoners.
Ze beseft echter dat het speltechnisch geen nut heeft om anderen een loer te draaien. Ze kiest voor de rol van Grande Dame.
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
En weet nog steeds niet dat ze een condoom om de klepel moet doen...
Kunnen we mooi afkicken.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Oh ja.. morgen is de villa leeg... Rustig dagje voor ons streamers
die is mooiquote:Op maandag 19 maart 2007 21:27 schreef KonnieKipke het volgende:
waar rukt ie dan?
[..]
Kijk saw 3 maar eens
Hiv komt niet bij vrouwen voor ? Ik ben bang dat ze echt zo dom is . Angstig dit soort typesquote:
Wel kleine stiekeme dingetjes.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:37 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Ik heb Sylvia nog niet iets vals zien doen hoor, maar ik weet niet wat jij onder oprecht verstaat...
Dat is alleen maar om de andere bewoners op te naaien, denk je dat het hem nou echt boeit?!quote:Op maandag 19 maart 2007 21:38 schreef avonne het volgende:
Oh, Eric begint weer te zeuren dat "flikker" zeggen, discriminatie is.
Waarom is het wel OK om slet, hoerenzoon, vetklep en aap te zeggen, maar niet om flikker te zeggen?
Mochten jullie het je afvragen, alle woorden zijn door Huub in een tijdsbestek van 30 minuten gebezigd, gisteravond.
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:40 schreef milk-shake het volgende:
boys boys boys ...iam looking for a.......................................
als hij er een wet voor vindt en het hard kan makenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dat is alleen maar om de andere bewoners op te naaien, denk je dat het hem nou echt boeit?!
Nieuw doel voor Huubquote:Op maandag 19 maart 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Huub wil weten waar Sylvia 'nat' van wordt.
Sylvia: "Als ik opgewonden ben"
ow je zwakt het nu behoorlijk af zie ik, maar goedquote:Op maandag 19 maart 2007 21:40 schreef avonne het volgende:
[..]
Wel kleine stiekeme dingetjes.
We zullen wel zien in de toekomst.
Ja meer mag hij ook niet meer.quote:
Niemand is daar heilig, ook Sylvia niet (hoewel ze nog steeds mijn favoriete bewoner is)quote:Op maandag 19 maart 2007 21:44 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
ow je zwakt het nu behoorlijk af zie ik, maar goed![]()
Heerlijkquote:Op maandag 19 maart 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia had besloten om niet geil te worden in DGKquote:Op maandag 19 maart 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Tis 2 graden onder nul maar ja Wat is goedkoper nieuwe bikini's of kleinere tietien. Het kan daar allemaalquote:Op maandag 19 maart 2007 21:44 schreef milk-shake het volgende:
ze zijn zzzoooooooooo nep
Einde van het programma is in zicht! Ze willen de resterende weken gebruiken om Brainless en NatasJa wat positiever in beeld te brengen zodat ze nog veilig terug in de maatschappij kunnen keren...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:44 schreef rooie3 het volgende:
Ja meer mag hij ook niet meer.
Vind het echt schandalig hoor.
Huub is overal eerlijk in en krijgt straf.
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:46 schreef scanman01 het volgende:
Mooi psychologisch spelletje nu. Volgens mij heeft Huub het idee dat de streamers hem niet meer moeten. Misschien tijd voor een nieuwe kaartenactie
Zo komt het inderdaad over.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:46 schreef scanman01 het volgende:
Mooi psychologisch spelletje nu. Volgens mij heeft Huub het idee dat de streamers hem niet meer moeten. Misschien tijd voor een nieuwe kaartenactie
Heel goed idee, ik doe meequote:Op maandag 19 maart 2007 21:46 schreef scanman01 het volgende:
Alle homo's hebben wel (eens) een stukje relnicht in zichquote:Op maandag 19 maart 2007 21:36 schreef Borga het volgende:
Errrric is geen homo of een flikker maar een relnicht
Beetje laat denk ik ...En DGK is een van de weinige progammas die wel goed worden bekeken.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Einde van het programma is in zicht! Ze willen de resterende weken gebruiken om Brainless en NatasJa wat positiever in beeld te brengen zodat ze nog veilig terug in de maatschappij kunnen keren...
Ik wist niet dat je dat kunt 'besluiten'. Mij overkomt het altijd. Dat is net zoiets als je zegt dat je hebt besloten niet verliefd te worden.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Sylvia had besloten om niet geil te worden in DGK
Ik wist het ook nietquote:Op maandag 19 maart 2007 21:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dat kunt 'besluiten'. Mij overkomt het altijd. Dat is net zoiets als je zegt dat je hebt besloten niet verliefd te worden.
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dat kunt 'besluiten'. Mij overkomt het altijd. Dat is net zoiets als je zegt dat je hebt besloten niet verliefd te worden.
Ze masturbeert in de villa zelfs bewust niet om haar libido laag te houden.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ja grappig weerquote:Op maandag 19 maart 2007 21:52 schreef neferhone het volgende:
na dat amanda net met haar borsten in beeld was; vraag ik me af wat het nut is om met een bikini het bad in te gaan?
Tis gratisquote:
Veel aan Natasia en Brian denken wil nog al eens helpenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Veel aan Natasia en Brian denken wil nog al eens helpen
Niet gehoordquote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef Danny het volgende:
heeft dan niemand gehoord dat Sylvia zich versprak tegen huub en dat ze wel degelijk met haar vader heeft gesproken voor zijn overlijden?
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef Danny het volgende:
heeft dan niemand gehoord dat Sylvia zich versprak tegen huub en dat ze wel degelijk met haar vader heeft gesproken voor zijn overlijden?
nee.....waarom zou ze dat willen verzwijgen dan (evt)quote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef Danny het volgende:
Huub gaat weer slapen?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:55 schreef milk-shake het volgende:
ja ga maar weer slapen..............................saaie
Oh, ik dacht ze ze zoiets zei als; "Dat zei mijn vader ook altijd".quote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef Danny het volgende:
Ik heb zo het idee dat zo huub voorzichtig met beide beentjes op de grond terug willen krijgen, want hij had het echt in z'n bol en dacht dat hij alles maar kon maken.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:46 schreef scanman01 het volgende:
Nee niks gehoord.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef Danny het volgende:
Silvia heeft toch ook gesproken met haar vader bij haar eerste bezoek. Hij kon niet terug praten maar wel nonverbaal reageren.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef Danny het volgende:
Hij had gezegt, Sil wat ben je stil ik ken je zo niet. Waarneer trek je die scheur is open. (toch?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef Danny het volgende:
Moet alle zo zeer pijnlijke ervaringen dan an public zijn ? Geef haar groot gelijk...en heeft ze het grootste recht toequote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef Danny het volgende:
Ze heeft hem 10 jaar niet gesproken, maar daarvoor wel 19 jaarquote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef Danny het volgende:
Niet gehoord.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef Danny het volgende:
mij niet bekend...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef Danny het volgende:
Jij valt ff lekker binnenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:59 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft ze al voorgelezen ?
Ik denk dat hij dat al eerder tegen iemand anders heeft gezegd... en die heeft dat natuurlijk toen verteld aan Sylvia.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:57 schreef Ning het volgende:
[..]
Hij had gezegt, Sil wat ben je stil ik ken je zo niet. Waarneer trek je die scheur is open. (toch?
Bij de begrafenis van haar opa.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat al eerder tegen iemand anders heeft gezegd... en die heeft dat natuurlijk toen verteld aan Sylvia.
Klopt, op de begrafenis vertelde iemand aan Sylvia dat haar vader had gezegd "zo ken ik haar niet. Waar is ze nou met haar grote bek?"quote:Op maandag 19 maart 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat al eerder tegen iemand anders heeft gezegd... en die heeft dat natuurlijk toen verteld aan Sylvia.
idd... en die iemand anders had toen tegen dr vader gezegd... nou dan schrijf je toch een brief?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij is het er niet mee eens dat hij als enige een waarschuwing met sanctie heeft gekregen. 4 jongens vechten op een schoolplein en ik word eruit gepikt en krijg strafwerk, zo verwoorde hij het.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:00 schreef rooie3 het volgende:
Huub is niet echt in zijn hum.
hij loopt weer met dat honkbalballetje.
Meestal is hij het dan ergens niet mee eens.
Ze wil haar kapster bellen en dat mag zonder CP's, behalve misschien als die kapster - Patricia - ook nog een vriendin is?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:00 schreef Sonique het volgende:
En natasia zat weer aan te telefoon zinder enige contactpunten in het bezit te hebben?
Met de klapdeur in het huisquote:
is haar kapster...quote:Op maandag 19 maart 2007 22:00 schreef Sonique het volgende:
En natasia zat weer aan te telefoon zinder enige contactpunten in het bezit te hebben?
De omslag in zijn gedrag is hem natuurlijk opgelegd, al zit er ongetwijfeld een stukje van hemzelf bij.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:00 schreef rooie3 het volgende:
Huub is niet echt in zijn hum.
hij loopt weer met dat honkbalballetje.
Meestal is hij het dan ergens niet mee eens.
Ik dacht dat die patricia familie was van Natasia, of heb ik het mis...quote:Op maandag 19 maart 2007 22:03 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze wil haar kapster bellen en dat mag zonder CP's, behalve misschien als die kapster - Patricia - ook nog een vriendin is?
Alleen maar over haar praten hoor!
Ik ga met je mee.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:03 schreef Spoko het volgende:
saaie sheit, volgens mij ben ik niet de enige die de streams uit gaat zetten.toedeldoki...
heb ik ook gehoordquote:Op maandag 19 maart 2007 21:57 schreef Ning het volgende:
[..]
Hij had gezegt, Sil wat ben je stil ik ken je zo niet. Waarneer trek je die scheur is open. (toch?
En haar vriendinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
DUS WEER LEKKER GRATIS INFORMATIE ...MENSENquote:Op maandag 19 maart 2007 22:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En haar vriendinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn![]()
valt best mee hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 22:05 schreef 026 het volgende:
Huubje toch, het denken met zn piemel gaat hem nog eens opbreken...
DAT is Natasja, ik heb het haar al eens eerder horen zeggen toen haar kapster zich niet lekker voelde BAH!!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:04 schreef milk-shake het volgende:
goed uitzieken maar wel komen woensdag............................ja![]()
Joh....quote:Op maandag 19 maart 2007 22:05 schreef milk-shake het volgende:
[..]
DUS WEER LEKKER GRATIS INFORMATIE ...MENSEN![]()
![]()
ja ff een dagje voor mezelfquote:Op maandag 19 maart 2007 22:06 schreef kleinzusje het volgende:
Morgen mis ik dus niks, dat komt mooi uit
Ik denk nooit met mijn jongeheer.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:05 schreef 026 het volgende:
Huubje toch, het denken met zn piemel gaat hem nog eens opbreken...
straks groen hoop ikquote:Op maandag 19 maart 2007 22:06 schreef Kaleddis het volgende:
Brian ziet een beetje witjes na z'n lange gesprek met achter ...
Ik hoop het..quote:
Wat moet hij anders.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De omslag in zijn gedrag is hem natuurlijk opgelegd, al zit er ongetwijfeld een stukje van hemzelf bij.
Maar dit enorme verschil begrijp ik ook niet... dat zou hij toch niet pikken, dat 'ie niks meer zou mogen?
Irritant gedoequote:Op maandag 19 maart 2007 22:08 schreef kleinzusje het volgende:
He wat leuk, de keuken, waar niemand is
zijn jullie dan ook wel eens op twee plekken tegelijk enzo?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:07 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik denk nooit met mijn jongeheer.
Hij is autonoom en zelfstandig![]()
Ik ben er bijna zeker van dat het ervoor was. Kijk het nog maar eens na!!!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:08 schreef Sonique het volgende:
Huub verdraaid het even. Hij zei NA het gooien van de cola dat dat hem wel een officiele waarschuwing waard was...
NIET ervoor
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:09 schreef milk-shake het volgende:
ow we mogen het niet horen of zo
ja, en meteen de streams op een lege keuken?!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:07 schreef Loserkid het volgende:
Brian gaat weer zeuren.
Geven we lekker die aangebakken Pannekoek ook de schuld van.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:37 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, videoboodschappen voor Sylvia worden dus tegengehouden door de redaktie, net als die bij Nena
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:09 schreef 026 het volgende:
[..]
zijn jullie dan ook wel eens op twee plekken tegelijk enzo?
Hij gooide eerst, en zei het toen.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik ben er bijna zeker van dat het ervoor was. Kijk het nog maar eens na!!!
Heeft ze haar nachtgevalletje gewassen danquote:Op maandag 19 maart 2007 22:04 schreef Frasier het volgende:
Amanda heeft weer flink liggen soppen.
Huub zei............dit is mij wel een officiele waarschuwing waard.Voor het gooien dus.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:09 schreef Desii het volgende:
Volgens mij was het idd na het gooien.... maar kweet ut niet meer zeker
hopenlijk krijgt brian van de febo te horen dat ie er over op moet houdenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:10 schreef milk-shake het volgende:
VREEMDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Wij bewerkstelligen 2 erogene zones tegelijkertijd. Hij beneden, de rest de amandelltjesquote:Op maandag 19 maart 2007 22:09 schreef 026 het volgende:
[..]
zijn jullie dan ook wel eens op twee plekken tegelijk enzo?
Desinfecteren lijkt me verstandiger.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Heeft ze haar nachtgevalletje gewassen dan![]()
het heeft wel einig zin om naar de streams te kijken als ze dit steeds vaker flikkenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:10 schreef proh het volgende:
wat een streamfuckers!
Ik denk dat Brian nu te horen gaat krijgen dat hij moet stoppen met zeuren!!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:11 schreef Katewalker het volgende:
We mogen het gesprek tussen Brian en Huub niet horen? Waar slaat dat nu weer op..![]()
![]()
Zodat we geen bewijzen kunnen horen.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:11 schreef Katewalker het volgende:
We mogen het gesprek tussen Brian en Huub niet horen? Waar slaat dat nu weer op..![]()
![]()
Stream 1 en 2 dusquote:Op maandag 19 maart 2007 22:11 schreef Soury het volgende:
Ligt niet aan de stream dus. Jaap is wel audio aanwezig![]()
Die is voor in bed en niet voor in bad !!! Let toch es opquote:Op maandag 19 maart 2007 22:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Heeft ze haar nachtgevalletje gewassen dan![]()
Dat vermoed ik ook. Denk ook dat daar het gesprek met achter over ging.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hopenlijk krijgt brian van de febo te horen dat ie er over op moet houden
![]()
Ja, en?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:05 schreef milk-shake het volgende:
[..]
DUS WEER LEKKER GRATIS INFORMATIE ...MENSEN![]()
![]()
lekker open en eerlijk allemaal DGK redactiequote:Op maandag 19 maart 2007 22:11 schreef Katewalker het volgende:
![]()
Ok, teveel informatie...quote:Op maandag 19 maart 2007 22:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Wij bewerkstelligen 2 erogene zones tegelijkertijd. Hij beneden, de rest de amandelltjes![]()
Nee, was absoluut er na!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub zei............dit is mij wel een officiele waarschuwing waard.Voor het gooien dus.
Nee joh, voor Gaby moet betaald wordenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja, en?
Gaby komt toch ook gratis ende voor niks vanalles vertellen?
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is voor in bed en niet voor in bad !!! Let toch es op![]()
Nope, hij dacht het wel, maar zei het er toch echt NA:quote:Op maandag 19 maart 2007 22:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik ben er bijna zeker van dat het ervoor was. Kijk het nog maar eens na!!!
Toch knap zon effect in bad zonder badschuimquote:
WISTEN WE TOCH ALquote:Op maandag 19 maart 2007 22:15 schreef bosb het volgende:
Brian vindt dat hij oneerlijk behandeld wordt....... Dat mochten we niet horen, en kregen een lock. Laf
Dat lieten ze gewoon op de site zien vandaag in het "Brian ontploft" filmpjequote:Op maandag 19 maart 2007 22:15 schreef bosb het volgende:
Brian vindt dat hij oneerlijk behandeld wordt....... Dat mochten we niet horen, en kregen een lock. Laf
dat vind ik nou ook!!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:16 schreef Clank het volgende:
Wat maakt dat nou uit wanneer hij het gezegd heeft.... hij geeft toch toe dát hij het heeft gezegd!
Daarom zie ik al een tijd geen Brian op de streams dus.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:15 schreef bosb het volgende:
Volgens mij hebben ze goedkope stagiaires erin gegooid. De streams hoppen ook al de hele avond. Zit dan ook steeds te switchenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
De streamgeluiden lopen weer lekker door elkaar.
Ja, er na....dat gooien was een impulsieve actie en pas daar na realiseerde hij zich dat er een waarschuwing aan vast zou kunnen zitten..en dat relativeerde hij door te roepen dat hij dat er wel voor over had...quote:
Diepe zucht Dank DGKquote:Op maandag 19 maart 2007 22:18 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Daarom zie ik al een tijd geen Brian op de streams dus.
Brian weer aan het flippen?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:18 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Daarom zie ik al een tijd geen Brian op de streams dus.
Door wie?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:13 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
Nee joh, voor Gaby moet betaald worden![]()
Dat zie ik totaal niet, volgens mij is het wel een oprecht gesprekquote:Op maandag 19 maart 2007 22:19 schreef Sonique het volgende:
ok, dit gesprekje tussen Sylvia en Huub is gescript. Ik geloof pertinent NIET dat dit soort cliché gesprekjes uit deze twee mensen komen...
(npog maar te zwijgen over de gevolgen, en naar welke kant DGK dreigt te gaan nu met Huub z'n omzwaai en dergelijke)
De scripteasers weten zelf niet waar ze mee bezig zijn. Weinig autonoom en zelfstandigquote:Op maandag 19 maart 2007 22:19 schreef Sonique het volgende:
ok, dit gesprekje tussen Sylvia en Huub is gescript. Ik geloof pertinent NIET dat dit soort cliché gesprekjes uit deze twee mensen komen...
(npog maar te zwijgen over de gevolgen, en naar welke kant DGK dreigt te gaan nu met Huub z'n omzwaai en dergelijke)
Meesterlijk die "ontploffing" wat een klein kut kind is het eigenlijk ookquote:Op maandag 19 maart 2007 22:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat lieten ze gewoon op de site zien vandaag in het "Brian ontploft" filmpje![]()
ach, heeft hij aan Amanda te danken...quote:Op maandag 19 maart 2007 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Brian flipt dus een beetje dat Huub er weer niet uit hoeft. Denkt Brian echt dat datgene van afgelopen nacht alleen al erg genoeg was voor een officiele waarschuwing?
Ik ben geen kenner maar de haarextensions van Natas en Snullie zijn super kostbaar... Dat moet letterijk en figuurlijk gekapt worden. Staat ze nog beter ookquote:Op maandag 19 maart 2007 22:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Door wie?
In ieder geval waren de eerste twee bezoeken gratis.
Het derde bezoek misschien niet, maar het heeft zeker geen contactpunten gekost.
????????quote:Op maandag 19 maart 2007 22:21 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat een zaadwijf is die Sylvia. Zeursok.
Naja, in zoverre, Jaap is wel heeeel irritantquote:Op maandag 19 maart 2007 22:20 schreef scanman01 het volgende:
Huub, je lult! Je pest niet omdat je hoopt dat die persoon dan zijn koffers pakt. Want als die persoon dat doet, komt er gewoon een nieuwe. Dus als je Jaap weg pest schiet je er niets mee op.
Volgens mij wordt Gaby wel betaald hoor. Gaby is personeel, net zoiets als Carlos en de pianoleraar.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Door wie?
In ieder geval waren de eerste twee bezoeken gratis.
Het derde bezoek misschien niet, maar het heeft zeker geen contactpunten gekost.
Dan komt er misschien wel iemand die bij SHE past..quote:Op maandag 19 maart 2007 22:20 schreef scanman01 het volgende:
Huub, je lult! Je pest niet omdat je hoopt dat die persoon dan zijn koffers pakt. Want als die persoon dat doet, komt er gewoon een nieuwe. Dus als je Jaap weg pest schiet je er niets mee op.
Tuurlijk krijgt ze daar voor belaald...quote:Op maandag 19 maart 2007 22:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Gaby wel betaald hoor. Gaby is personeel, net zoiets als Carlos en de pianoleraar.
Denk ik.
Sterker nog, ik denk op het moment dat hij de cola pakt hij, 'hey een glas met drinken, dit ga ik gooien' Neemt een slok en gooit de cola....quote:Op maandag 19 maart 2007 22:19 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja, er na....dat gooien was een impulsieve actie en pas daar na realiseerde hij zich dat er een waarschuwing aan vast zou kunnen zitten..en dat relativeerde hij door te roepen dat hij dat er wel voor over had...
Vergeet de handdoek voor de camera om te kunnen rukken niet...quote:Op maandag 19 maart 2007 22:22 schreef fredfik het volgende:
Er moeten sancties voor BRIAN komen voor|: 1. meerdere xx fluisteren met Natasia 2. met lopende kraan praten met Natasia 3. expres glaslijstjes kapotgooien 4. glas niet opruimen, expres laten liggen 5. Sylvia in haar slaap aanraken/wakkermaken 6. onwaarheden voor de camera verkondigen 7. spullen van anderen wegnemen en kapotmaken 8. expres uitdagen en aanraken van Huub 9. opstoken van Jaap, die Huub wegverspert 10. openlijk vloeken en woord **** uitroepen 11. seksistische "****"opmerkingen naar Eric
Dat wel, maar zo bracht hij het niet. Dat wegpesten werkt pas na 1 jaarquote:Op maandag 19 maart 2007 22:23 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan komt er misschien wel iemand die bij SHE past..
En hoeveel is Natasia al weer afgevallen?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
22:05 - Patricia wordt 'ontboden'
Natasia belt kapster Patricia. De vriendin van ex-Miljonair Nathanael wordt weer ‘ontboden’ op de Villa. De Surinaamse wil namelijk weer een nieuw kapsel. Maar de 33-jarige moeder heeft verder nog een heel eisenpakket: “Neem je ook mijn shampoo en make up mee? En zou je ook Kentucky mee willen nemen?” Nou, kapster Patricia mag wel een grotere auto gaan aanschaffen.
als ik patricia was zou ik me lekker ziek melden.........
wat een kutwijf die natasia
![]()
Pruimzuren is ook opgedragen door de scripteasersquote:Op maandag 19 maart 2007 22:25 schreef demins het volgende:
Niet zo zeurzweven Sylvia, please!
van de redaktie misschien ........quote:Op maandag 19 maart 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Huub zit er echt erg mee in zijn maag. Die jongen denkt echt dat hij opeens wordt uitgekotst.
Hoe komt hij aan dat idee opeens?
Brief van Peter.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Huub zit er echt erg mee in zijn maag. Die jongen denkt echt dat hij opeens wordt uitgekotst.
Het gaat over gratis info, niet mierenneuken, anders ga ik zeggen dat het telefoontje van natas ook niet helemaal gratis wasquote:Op maandag 19 maart 2007 22:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Gaby wel betaald hoor. Gaby is personeel, net zoiets als Carlos en de pianoleraar.
Denk ik.
Ze willen het dus voor Huub goed afsluiten ofzo?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:27 schreef Sonique het volgende:
En het scripje is afgewerkt...
Dat moest even voor de reguliere... Totaal ongeloofwaardig imo, maar ze hadden natuurlijk beeld materiaal nodig om te editen voor de reguliere uitzending ofzo...
Psies, en het leuke aan deze belachelijke maatregel is dan weer dat Brainless en Japio er nog meer gefrustreerd door raken dan ze al zijn, terwijl ze eigenlijk hun handjes mogen dichtknijpen dat zij geen sanctie hebben gekregen.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
ach, heeft hij aan Amanda te danken...
de officiele waarschuwing is volgens mij hoofdzakelijk voor de baco die bij Jaap in het gezicht kwam...
De rest is allemaal toegestaan, maar dus niet gewenst door DGK en koppelen ze dat aan de officiele baco waarschuwing....
dit gaan ze voor tv wel zo monteren dat huub er nadelig uitkomt, hij zal bij de volgende poll minder hoog scoren, let wel bij het tv-kijkers-publiekquote:Op maandag 19 maart 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Zoiets ja... we zullen zien hoe ze het 'verknippen' in de regulierequote:Op maandag 19 maart 2007 22:28 schreef havefun het volgende:
[..]
Ze willen het dus voor Huub goed afsluiten ofzo?
Dat ie Spijt heeft van het pesten van Jaap
Hij ziet volgens mij dat hij niet meer alles kan maken maar een beetje moet inbinden, en dat vindt hij niet zo leukquote:Op maandag 19 maart 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Brian loopt ws weer tegen Natasja en Amandrel te verkondigen hoe oneerlijk hij het allemaal vindt...quote:Op maandag 19 maart 2007 22:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
is brian weer achter.....
Arme brian heeft het toch al moeilijk genoeg zonder 11 sancties aan z'n broek?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:22 schreef fredfik het volgende:
Er moeten sancties voor BRIAN komen voor|: 1. meerdere xx fluisteren met Natasia 2. met lopende kraan praten met Natasia 3. expres glaslijstjes kapotgooien 4. glas niet opruimen, expres laten liggen 5. Sylvia in haar slaap aanraken/wakkermaken 6. onwaarheden voor de camera verkondigen 7. spullen van anderen wegnemen en kapotmaken 8. expres uitdagen en aanraken van Huub 9. opstoken van Jaap, die Huub wegverspert 10. openlijk vloeken en woord **** uitroepen 11. seksistische "****"opmerkingen naar Eric
Ik denk ook omdat hij minder post krijgt. Een hele poos kreeg hij de meeste post. Dat krijgt Silvia nu met name door het overlijden van haar vader.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brief van Peter.
Achter.
Videoboodschap.
Dat valt mij ook op inderdaad. Kan maar één ding zijn. Informatie van de snackbar of buiten.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Psies, en het leuke aan deze belachelijke maatregel is dan weer dat Brainless en Japio er nog meer gefrustreerd door raken dan ze al zijn, terwijl ze eigenlijk hun handjes mogen dichtknijpen dat zij geen sanctie hebben gekregen.
Prutswerk van de programmaleiding. Stelletje Pannekoeken! Zou Debora stageplekken voor haar eigen nageslacht hebben geregeld?
Hij leest mee op Fok?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&playbacktype=nu&contentid=206848#quote:Op maandag 19 maart 2007 22:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Psies, en het leuke aan deze belachelijke maatregel is dan weer dat Brainless en Japio er nog meer gefrustreerd door raken dan ze al zijn, terwijl ze eigenlijk hun handjes mogen dichtknijpen dat zij geen sanctie hebben gekregen.
Prutswerk van de programmaleiding. Stelletje Pannekoeken! Zou Debora stageplekken voor haar eigen nageslacht hebben geregeld?
Velen vonden het saai en zijn al naar bedquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:30 schreef lady1 het volgende:
Waarom krijgt die Brianloos geen officiele waarschuwing, volgens mij is Talpa/Tien bang voor die loser, zijn ze bang dat hij weer een histerische aanval krijgt die gestoorde. Moet je eens kijken wat Brainloos al allemaal gedaan heeft, en hij heeft zover ik weet nog nooit een waarschuwing gekregen.
Sigaretten in zwembad gegooit.
Stephan gespuugt en geduwd.
Nena uitgescholden voor k....h.
Glas rode wijn op Nena gegooit.
Koffers van Huub in de bosjes gegooit.
Beautycase van Ilona weg gegooit een hoop dure dingen kapot door het gooien.
Fotolijstjes kapot gegooit.
En ik zal nog wel dingen vergeten zijn die hij uitgevreten heeft. En nog nooit een waarschuwing gehad die antiliaan.
Alle drank weggehaald en verstopt
Nena exact 7 x uitgescholden voor alles wat maar lelijk is.
Silvia uitgescholden en vernederd
Bart achter zijn rug om belazerd
Lesley willen ontslaan om Bart te raken
Amanda gebruikt als toen ze dronken was
Contactpunten gestolen 2 x
Ilona uitgescholden 3 x
Kleren van verschillende mensen verstopt in de bosjes
Iedereen verboden te roken in huis maar deed het zelf wel
Plant zij zich voort???quote:Op maandag 19 maart 2007 22:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Niet mee eens... wat heeft Huub wel niet allemaal al gedaan? Hij had al 10x het huis uitgemoeten als brian hiervoor waarschuwingen had gekregen.quote:
Vandaar dat we die rat niet meer in beeld krijgen.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:32 schreef Katewalker het volgende:
Brian heeft wel eens eerder Huub zover gekregen om iets te laten bekennen zodat hij moest vertrekken.. Dat wil hij nu dus weer "bewerkstelligen"".....![]()
de regels van DGK gelden niet voor Brianquote:Op maandag 19 maart 2007 22:30 schreef lady1 het volgende:
Waarom krijgt die Brianloos geen officiele waarschuwing, volgens mij is Talpa/Tien bang voor die loser, zijn ze bang dat hij weer een histerische aanval krijgt die gestoorde. Moet je eens kijken wat Brainloos al allemaal gedaan heeft, en hij heeft zover ik weet nog nooit een waarschuwing gekregen.
Sigaretten in zwembad gegooit.
Stephan gespuugt en geduwd.
Nena uitgescholden voor k....h.
Glas rode wijn op Nena gegooit.
Koffers van Huub in de bosjes gegooit.
Beautycase van Ilona weg gegooit een hoop dure dingen kapot door het gooien.
Fotolijstjes kapot gegooit.
En ik zal nog wel dingen vergeten zijn die hij uitgevreten heeft. En nog nooit een waarschuwing gehad die antiliaan.
Alle drank weggehaald en verstopt
Nena exact 7 x uitgescholden voor alles wat maar lelijk is.
Silvia uitgescholden en vernederd
Bart achter zijn rug om belazerd
Lesley willen ontslaan om Bart te raken
Amanda gebruikt als toen ze dronken was
Contactpunten gestolen 2 x
Ilona uitgescholden 3 x
Kleren van verschillende mensen verstopt in de bosjes
Iedereen verboden te roken in huis maar deed het zelf wel
Zou kunnen liggen aan de brief die Peter6000quote:Op maandag 19 maart 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Ja, dat was zijn opzet maar werd afgekapt door de Febo.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:32 schreef Katewalker het volgende:
Brian heeft wel eens eerder Huub zover gekregen om iets te laten bekennen zodat hij moest vertrekken.. Dat wil hij nu dus weer "bewerkstelligen"".....![]()
als dat z o is wil ik even zeggenquote:
goeie link....we zijn niet allemaal aangemeld bij DGK tien site!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:31 schreef Sonique het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&playbacktype=nu&contentid=206848#
Bekijk dit filmpje nu nog eens en je ziet Huub letterlijk hardop denken op het moment dat hij de glas cola pakt en een slokje neemt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |