Momenteel is het absoluut puur wat SHE heeft, wat de toekomst brengt kan ik niet voorspellen. Maar als ik mijn gevoel volg dat denk ik dat het wel goed komt met SHE ook na de kooi!!!!!quote:Op maandag 19 maart 2007 21:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
voor dit programma kenden deze mensen elkaar niet,eens. Na bijna 50 jaar op deze aardbol vertoefd te hebben ben ik niet meer geneigd eerst in het goede van de mens te geloven. MET ANDERE WOORDEN AAN HET EIND VAN DIT SPEL WETEN WIJ WAT VRIENDSCHAP EN LIEFDE WAARD IS BIJ DEZE SPELERS.....en dit geldt uiteraard voor huub syl en eric net zo goed
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:13 schreef Soury het volgende:
Amanda die brede riem past prima over je gezicht![]()
Mag ik jou even negeren?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:07 schreef 026 het volgende:
Lingerie voor natasia... jummie!
zit ik daar op te wachten, naja dan ga ik weer wat anders doen.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:13 schreef ericahysterica het volgende:
oh het feest gaat niet door vanwege de waarschuwing zegt huub tegen eric
of anders om de nek van Brian...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:13 schreef Soury het volgende:
Amanda die brede riem past prima over je gezicht![]()
Kan je me geen korte samenvatting geven?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL..... dat was alleen niet wat ik bedoelde... lees even 120 COSsen terug, daar staat het wel ergens![]()
er zijn mensen die verkopen hun moeder voor geld.......waarom zouden deze mensen meer moraal hebben als de meeste mensen op deze aardbol? Ik denk dat als het spel zijn einde nadert dat alle ethiek over boord wordt gegooidquote:Op maandag 19 maart 2007 21:13 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Momenteel is het absoluut puur wat SHE heeft, wat de toekomst brengt kan ik niet voorspellen. Maar als ik mijn gevoel volg dat denk ik dat het wel goed komt met SHE oon na de kooi!!!!!![]()
Fijn dat je zo meeleeft en gelooft.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:13 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Momenteel is het absoluut puur wat SHE heeft, wat de toekomst brengt kan ik niet voorspellen. Maar als ik mijn gevoel volg dat denk ik dat het wel goed komt met SHE ook na de kooi!!!!!![]()
tjiezus dat zijn de grootste schaamlippen die ik ooit gezien hebquote:
zou best kunnen hoor, misschien ben ik te naief, maar ik vind het een geweldig stelquote:Op maandag 19 maart 2007 21:16 schreef avonne het volgende:
[..]
Fijn dat je zo meeleeft en gelooft.
Zelf denk ik dat zowel Sylvia als Eric puur uit eigen belang achter Huub aanhobbelen, en hem stroop om de mond smeren om hem de kastanjes uit het vuur te laten halen.
Gatver mag dit achterwegen blijven s.v.p.quote:
waarom dan de bikini's ?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:17 schreef CartWOman het volgende:
De geldkraan bij Tien wordt al langzaam dichtgedraaid door RTL.
Motorrijles van Syl ging niet door, evenals het feestje van vannacht, en de Zwaluwhoeve morgen ook niet.
Dealquote:Op maandag 19 maart 2007 21:15 schreef 026 het volgende:
[..]
Als je denkt dat natasia geen lingerie meer draagt daardoor, natuurlijk
Interessante mening, van Eric heb ik zeker het idee dat hij heel pragmatisch bezig is.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:16 schreef avonne het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat zowel Sylvia als Eric puur uit eigen belang achter Huub aanhobbelen, en hem stroop om de mond smeren om hem de kastanjes uit het vuur te laten halen.
Maar wel netjes geschorenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
tjiezus dat zijn de grootste schaamlippen die ik ooit gezien heb![]()
Dat zit nog verborgen hoorquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:17 schreef CartWOman het volgende:
en de Zwaluwhoeve morgen ook niet.
ja????? Niks over gehoord, op het feestje van Eric en Huub na...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:17 schreef CartWOman het volgende:
Motorrijles van Syl ging niet door, evenals het feestje van vannacht, en de Zwaluwhoeve morgen ook niet.
sorryquote:Op maandag 19 maart 2007 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Gatver mag dit achterwegen blijven s.v.p.![]()
ok, als ik nu vann8 n8merrie's heb weet ik wie daaraan schuld heeftquote:
Kwestie van oplettenquote:
Zwaluwhoeve ook niet?? Meende dat ze verplicht een dagje weg moesten omdat er bedden gereinigd zouden worden en ander onderhoud. Maar misschien is dat niet meer nodig als DGK binnenkort vredelievend stopt.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:17 schreef CartWOman het volgende:
Dus de drankbeperking opgelegd aan Huub is vanwege kostenbesparingquote:Op maandag 19 maart 2007 21:17 schreef CartWOman het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:20 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
ok, als ik nu vann8 n8merrie's heb weet ik wie daaraan schuld heeft![]()
heerlijk..quote:
Leger des Heils.quote:
Inderdaad onbegrijpelijk dat dit allemaal wordt toegestaan, die Jaap wordt echt bevoorrrecht met allesquote:Op maandag 19 maart 2007 21:18 schreef beequeen het volgende:
Als ik het goed heb begrepen , mag Billie toch alleen op de dag''studeren''.
WTF doet hij dan nu beneden , behalve boeren, what the fuck's uitkotsen en zijn riem om de 10 seconden groter maken???????.
En nu dus ook rukken![]()
![]()
![]()
hahaha, is goed, maar ff goed op de beelden van csi focussen, dan vergeet ik dit wel weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |