Dat denk ik ook niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin me echt af te vragen of Jaap er wel uitvliegt over ruim 2 weken. Ik denk echt dat Brian hem niet meer laat gaan
Japio is nog voor één keer immuunquote:Op maandag 19 maart 2007 21:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Volgens mij is de stemming aanstaande donderdag al (1x per veertien dagen toch?)
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Volgens mij is de stemming aanstaande donderdag al (1x per veertien dagen toch?)
Die kans is vrij groot, Brian kan nu al niet meer zonder hem.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin me echt af te vragen of Jaap er wel uitvliegt over ruim 2 weken. Ik denk echt dat Brian hem niet meer laat gaan
Heb je nog 3 uur videoboodschappen voor jaap opgenomen dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.
Hoe meer dekking hoe beter.
En ik ga as donderdagavond tussen 2000 en 2300 lekker films kijken.
De lord of the rings saga is een aanrader. Duurt ietsje langerquote:Op maandag 19 maart 2007 21:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.
Hoe meer dekking hoe beter.
En ik ga as donderdagavond tussen 2000 en 2300 lekker films kijken.
]quote:Op maandag 19 maart 2007 21:05 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik vind jaap meer een karikatuur voor een boek van Roald Dahl dan een levend mens.
Zegt Jaap. Maar die kans zal hij niet krijgen, als loopjongen en klankbord van Brian... die zich trouwens behoorlijk verwijfd gedraagt richting Jaap vandaag met al dat gekir en gedraai.quote:
Tot een uur of 12 en dan gaan ze wel weer losquote:Op maandag 19 maart 2007 21:06 schreef CartWOman het volgende:
Jaap: 'De avond van verzoening.'
Huub: 'Inderdaad.'
Dat wordt gezellig en gezapig lief zijn voor elkaar.
Alleen jammer dat het de derde keer al is in de afgelopen 10 dagen of zo, dat hij zich zelf bekritiseerd.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
Huub geeft aan Jaap toe dat hij te ver is gegaan.
![]()
"Als zelfs mijn eigen zus zegt dat ik te ver ga, is dat zo" (oid)
Wel met veel woorden, maar het is iig iets.
OMG ook maat 38???quote:Op maandag 19 maart 2007 21:07 schreef 026 het volgende:
Lingerie voor natasia... jummie!
snap niet wat daar jummie aan isquote:Op maandag 19 maart 2007 21:07 schreef 026 het volgende:
Lingerie voor natasia... jummie!
Dat gaat niet doorquote:Op maandag 19 maart 2007 21:09 schreef kijhart het volgende:
is dat bedfeest van huub nou vanavond? (met lieke?) krijg maar geen antwoord:P
ja wel, maar dat was eetbaar ondergoed, en is al op.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:09 schreef demins het volgende:
Zit er geen bikini voor Jaap bij???
Moeilijk te zeggen idd, misschien doet hij ook dàt op de automatische piloot.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het de derde keer al is in de afgelopen 10 dagen of zo, dat hij zich zelf bekritiseerd.
Hoe serieus meent hij het dan?
voor dit programma kenden deze mensen elkaar niet,eens. Na bijna 50 jaar op deze aardbol vertoefd te hebben ben ik niet meer geneigd eerst in het goede van de mens te geloven. MET ANDERE WOORDEN AAN HET EIND VAN DIT SPEL WETEN WIJ WAT VRIENDSCHAP EN LIEFDE WAARD IS BIJ DEZE SPELERS.....en dit geldt uiteraard voor huub syl en eric net zo goedquote:Op maandag 19 maart 2007 21:07 schreef Lynn-Live het volgende:
Goedenavond allemaal,
Ik benTROTS op Huub hoe hij zichzelf bloot geeft, daar kan Brian nog heel veel van leren!! Huub is een pestkop maar geeft ook dingen toe en juist dat siert hem. De band die hij heeft met Syl en Eric is zo mooi, daar kan de andere groep absoluut niet tegenop en heel veel van lerenWat SHE heeft is puur, wat BANJ heeft is zo verschrikkelijk nep, jammer dat ze dat zelf niet in de gaten hebben!!
Ik vond de filmpjes voor Huub en Eric ontzettend mooi, ook dan zie je hoe SHE met elkaar omgaat, echt geweldig!!![]()
met cup FFquote:Op maandag 19 maart 2007 21:09 schreef demins het volgende:
Zit er geen bikini voor Jaap bij???
Als dekking niet nee, maar hij heeft verder niks met Jaap hoor, alleen medelijden waardoor hij zich goed kan voelen. Zo denigrerend als hij af en toe tegen Jaap kan doen...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot, Brian kan nu al niet meer zonder hem.
Of een van die andere reuzen...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
]
de grote verschrikkelijke reus
Nee dat is dat je het jammer vindt dat je je zo hebt laten gaan in je uitlatingen, maar dat je het desalniettemin wel meendequote:Op maandag 19 maart 2007 21:09 schreef Borga het volgende:
Huub: ''heeft er wel spijt van maar zegt dat het geen excuses zijn''.
Is dat dan het zelfde als: Ik geef je mijn excuses maar ik heb er geen spijt van???
hij is zo blij met zijn badslippersquote:Op maandag 19 maart 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
Ligt Jaap nou te huilen?
waarom gaat het niet door dan, is wel jammerquote:
Idd, maar hij weet ook dat hij die dekking wel nodig heeft, en dus zal hij Jaap binnen houden.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Als dekking niet nee, maar hij heeft verder niks met Jaap hoor, alleen medelijden waardoor hij zich goed kan voelen. Zo denigrerend als hij af en toe tegen Jaap kan doen...
Natasia is hij over 5 maanden kwijt en Amanda vertrouwt hij voor geen meter, sterker nog: hij mag haar niet eens.
Eigenlijk is hij dus heel eenzaam.![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:11 schreef 026 het volgende:
[..]
Je bent dan ook een vrouw, mannen weten dat heerlijke stuk vlees wel te waarderen!
LOL..... dat was alleen niet wat ik bedoelde... lees even 120 COSsen terug, daar staat het wel ergensquote:Op maandag 19 maart 2007 21:11 schreef 026 het volgende:
[..]
Je bent dan ook een vrouw, mannen weten dat heerlijke stuk vlees wel te waarderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |