Dat denk ik ook niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin me echt af te vragen of Jaap er wel uitvliegt over ruim 2 weken. Ik denk echt dat Brian hem niet meer laat gaan
Japio is nog voor één keer immuunquote:Op maandag 19 maart 2007 21:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Volgens mij is de stemming aanstaande donderdag al (1x per veertien dagen toch?)
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Volgens mij is de stemming aanstaande donderdag al (1x per veertien dagen toch?)
Die kans is vrij groot, Brian kan nu al niet meer zonder hem.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin me echt af te vragen of Jaap er wel uitvliegt over ruim 2 weken. Ik denk echt dat Brian hem niet meer laat gaan
Heb je nog 3 uur videoboodschappen voor jaap opgenomen dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.
Hoe meer dekking hoe beter.
En ik ga as donderdagavond tussen 2000 en 2300 lekker films kijken.
De lord of the rings saga is een aanrader. Duurt ietsje langerquote:Op maandag 19 maart 2007 21:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.
Hoe meer dekking hoe beter.
En ik ga as donderdagavond tussen 2000 en 2300 lekker films kijken.
]quote:Op maandag 19 maart 2007 21:05 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik vind jaap meer een karikatuur voor een boek van Roald Dahl dan een levend mens.
Zegt Jaap. Maar die kans zal hij niet krijgen, als loopjongen en klankbord van Brian... die zich trouwens behoorlijk verwijfd gedraagt richting Jaap vandaag met al dat gekir en gedraai.quote:
Tot een uur of 12 en dan gaan ze wel weer losquote:Op maandag 19 maart 2007 21:06 schreef CartWOman het volgende:
Jaap: 'De avond van verzoening.'
Huub: 'Inderdaad.'
Dat wordt gezellig en gezapig lief zijn voor elkaar.
Alleen jammer dat het de derde keer al is in de afgelopen 10 dagen of zo, dat hij zich zelf bekritiseerd.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
Huub geeft aan Jaap toe dat hij te ver is gegaan.
![]()
"Als zelfs mijn eigen zus zegt dat ik te ver ga, is dat zo" (oid)
Wel met veel woorden, maar het is iig iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |