Zodat we geen bewijzen kunnen horen.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:11 schreef Katewalker het volgende:
We mogen het gesprek tussen Brian en Huub niet horen? Waar slaat dat nu weer op..![]()
![]()
Stream 1 en 2 dusquote:Op maandag 19 maart 2007 22:11 schreef Soury het volgende:
Ligt niet aan de stream dus. Jaap is wel audio aanwezig![]()
Die is voor in bed en niet voor in bad !!! Let toch es opquote:Op maandag 19 maart 2007 22:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Heeft ze haar nachtgevalletje gewassen dan![]()
Dat vermoed ik ook. Denk ook dat daar het gesprek met achter over ging.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hopenlijk krijgt brian van de febo te horen dat ie er over op moet houden
![]()
Ja, en?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:05 schreef milk-shake het volgende:
[..]
DUS WEER LEKKER GRATIS INFORMATIE ...MENSEN![]()
![]()
lekker open en eerlijk allemaal DGK redactiequote:Op maandag 19 maart 2007 22:11 schreef Katewalker het volgende:
We mogen het gesprek tussen Brian en Huub niet horen? Waar slaat dat nu weer op..![]()
![]()
Ok, teveel informatie...quote:Op maandag 19 maart 2007 22:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Wij bewerkstelligen 2 erogene zones tegelijkertijd. Hij beneden, de rest de amandelltjes![]()
Nee, was absoluut er na!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub zei............dit is mij wel een officiele waarschuwing waard.Voor het gooien dus.
Nee joh, voor Gaby moet betaald wordenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja, en?
Gaby komt toch ook gratis ende voor niks vanalles vertellen?
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is voor in bed en niet voor in bad !!! Let toch es op![]()
Nope, hij dacht het wel, maar zei het er toch echt NA:quote:Op maandag 19 maart 2007 22:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik ben er bijna zeker van dat het ervoor was. Kijk het nog maar eens na!!!
Toch knap zon effect in bad zonder badschuimquote:
WISTEN WE TOCH ALquote:Op maandag 19 maart 2007 22:15 schreef bosb het volgende:
Brian vindt dat hij oneerlijk behandeld wordt....... Dat mochten we niet horen, en kregen een lock. Laf
Dat lieten ze gewoon op de site zien vandaag in het "Brian ontploft" filmpjequote:Op maandag 19 maart 2007 22:15 schreef bosb het volgende:
Brian vindt dat hij oneerlijk behandeld wordt....... Dat mochten we niet horen, en kregen een lock. Laf
dat vind ik nou ook!!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:16 schreef Clank het volgende:
Wat maakt dat nou uit wanneer hij het gezegd heeft.... hij geeft toch toe dát hij het heeft gezegd!
Daarom zie ik al een tijd geen Brian op de streams dus.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:15 schreef bosb het volgende:
Volgens mij hebben ze goedkope stagiaires erin gegooid. De streams hoppen ook al de hele avond. Zit dan ook steeds te switchenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
De streamgeluiden lopen weer lekker door elkaar.
Ja, er na....dat gooien was een impulsieve actie en pas daar na realiseerde hij zich dat er een waarschuwing aan vast zou kunnen zitten..en dat relativeerde hij door te roepen dat hij dat er wel voor over had...quote:
Diepe zucht Dank DGKquote:Op maandag 19 maart 2007 22:18 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Daarom zie ik al een tijd geen Brian op de streams dus.
Brian weer aan het flippen?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:18 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Daarom zie ik al een tijd geen Brian op de streams dus.
Door wie?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:13 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
Nee joh, voor Gaby moet betaald worden![]()
Dat zie ik totaal niet, volgens mij is het wel een oprecht gesprekquote:Op maandag 19 maart 2007 22:19 schreef Sonique het volgende:
ok, dit gesprekje tussen Sylvia en Huub is gescript. Ik geloof pertinent NIET dat dit soort cliché gesprekjes uit deze twee mensen komen...
(npog maar te zwijgen over de gevolgen, en naar welke kant DGK dreigt te gaan nu met Huub z'n omzwaai en dergelijke)
De scripteasers weten zelf niet waar ze mee bezig zijn. Weinig autonoom en zelfstandigquote:Op maandag 19 maart 2007 22:19 schreef Sonique het volgende:
ok, dit gesprekje tussen Sylvia en Huub is gescript. Ik geloof pertinent NIET dat dit soort cliché gesprekjes uit deze twee mensen komen...
(npog maar te zwijgen over de gevolgen, en naar welke kant DGK dreigt te gaan nu met Huub z'n omzwaai en dergelijke)
Meesterlijk die "ontploffing" wat een klein kut kind is het eigenlijk ookquote:Op maandag 19 maart 2007 22:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat lieten ze gewoon op de site zien vandaag in het "Brian ontploft" filmpje![]()
ach, heeft hij aan Amanda te danken...quote:Op maandag 19 maart 2007 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Brian flipt dus een beetje dat Huub er weer niet uit hoeft. Denkt Brian echt dat datgene van afgelopen nacht alleen al erg genoeg was voor een officiele waarschuwing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |