En haar vriendinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
DUS WEER LEKKER GRATIS INFORMATIE ...MENSENquote:Op maandag 19 maart 2007 22:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En haar vriendinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn![]()
valt best mee hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 22:05 schreef 026 het volgende:
Huubje toch, het denken met zn piemel gaat hem nog eens opbreken...
DAT is Natasja, ik heb het haar al eens eerder horen zeggen toen haar kapster zich niet lekker voelde BAH!!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:04 schreef milk-shake het volgende:
goed uitzieken maar wel komen woensdag............................ja![]()
Joh....quote:Op maandag 19 maart 2007 22:05 schreef milk-shake het volgende:
[..]
DUS WEER LEKKER GRATIS INFORMATIE ...MENSEN![]()
![]()
ja ff een dagje voor mezelfquote:Op maandag 19 maart 2007 22:06 schreef kleinzusje het volgende:
Morgen mis ik dus niks, dat komt mooi uit
Ik denk nooit met mijn jongeheer.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:05 schreef 026 het volgende:
Huubje toch, het denken met zn piemel gaat hem nog eens opbreken...
straks groen hoop ikquote:Op maandag 19 maart 2007 22:06 schreef Kaleddis het volgende:
Brian ziet een beetje witjes na z'n lange gesprek met achter ...
Ik hoop het..quote:
Wat moet hij anders.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De omslag in zijn gedrag is hem natuurlijk opgelegd, al zit er ongetwijfeld een stukje van hemzelf bij.
Maar dit enorme verschil begrijp ik ook niet... dat zou hij toch niet pikken, dat 'ie niks meer zou mogen?
Irritant gedoequote:Op maandag 19 maart 2007 22:08 schreef kleinzusje het volgende:
He wat leuk, de keuken, waar niemand is
zijn jullie dan ook wel eens op twee plekken tegelijk enzo?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:07 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik denk nooit met mijn jongeheer.
Hij is autonoom en zelfstandig![]()
Ik ben er bijna zeker van dat het ervoor was. Kijk het nog maar eens na!!!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:08 schreef Sonique het volgende:
Huub verdraaid het even. Hij zei NA het gooien van de cola dat dat hem wel een officiele waarschuwing waard was...
NIET ervoor
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:09 schreef milk-shake het volgende:
ow we mogen het niet horen of zo
ja, en meteen de streams op een lege keuken?!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:07 schreef Loserkid het volgende:
Brian gaat weer zeuren.
Geven we lekker die aangebakken Pannekoek ook de schuld van.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:37 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, videoboodschappen voor Sylvia worden dus tegengehouden door de redaktie, net als die bij Nena
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:09 schreef 026 het volgende:
[..]
zijn jullie dan ook wel eens op twee plekken tegelijk enzo?
Hij gooide eerst, en zei het toen.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik ben er bijna zeker van dat het ervoor was. Kijk het nog maar eens na!!!
Heeft ze haar nachtgevalletje gewassen danquote:Op maandag 19 maart 2007 22:04 schreef Frasier het volgende:
Amanda heeft weer flink liggen soppen.
Huub zei............dit is mij wel een officiele waarschuwing waard.Voor het gooien dus.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:09 schreef Desii het volgende:
Volgens mij was het idd na het gooien.... maar kweet ut niet meer zeker
hopenlijk krijgt brian van de febo te horen dat ie er over op moet houdenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:10 schreef milk-shake het volgende:
VREEMDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Wij bewerkstelligen 2 erogene zones tegelijkertijd. Hij beneden, de rest de amandelltjesquote:Op maandag 19 maart 2007 22:09 schreef 026 het volgende:
[..]
zijn jullie dan ook wel eens op twee plekken tegelijk enzo?
Desinfecteren lijkt me verstandiger.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Heeft ze haar nachtgevalletje gewassen dan![]()
het heeft wel einig zin om naar de streams te kijken als ze dit steeds vaker flikkenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:10 schreef proh het volgende:
wat een streamfuckers!
Ik denk dat Brian nu te horen gaat krijgen dat hij moet stoppen met zeuren!!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:11 schreef Katewalker het volgende:
We mogen het gesprek tussen Brian en Huub niet horen? Waar slaat dat nu weer op..![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |