ja grappig weerquote:Op maandag 19 maart 2007 21:52 schreef neferhone het volgende:
na dat amanda net met haar borsten in beeld was; vraag ik me af wat het nut is om met een bikini het bad in te gaan?
Tis gratisquote:
Veel aan Natasia en Brian denken wil nog al eens helpenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dat kunt 'besluiten'. Mij overkomt het altijd. Dat is net zoiets als je zegt dat je hebt besloten niet verliefd te worden.
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Veel aan Natasia en Brian denken wil nog al eens helpen
Niet gehoordquote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef Danny het volgende:
heeft dan niemand gehoord dat Sylvia zich versprak tegen huub en dat ze wel degelijk met haar vader heeft gesproken voor zijn overlijden?
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef Danny het volgende:
heeft dan niemand gehoord dat Sylvia zich versprak tegen huub en dat ze wel degelijk met haar vader heeft gesproken voor zijn overlijden?
nee.....waarom zou ze dat willen verzwijgen dan (evt)quote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef Danny het volgende:
Huub gaat weer slapen?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:55 schreef milk-shake het volgende:
ja ga maar weer slapen..............................saaie
Oh, ik dacht ze ze zoiets zei als; "Dat zei mijn vader ook altijd".quote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef Danny het volgende:
Ik heb zo het idee dat zo huub voorzichtig met beide beentjes op de grond terug willen krijgen, want hij had het echt in z'n bol en dacht dat hij alles maar kon maken.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:46 schreef scanman01 het volgende:
Mooi psychologisch spelletje nu. Volgens mij heeft Huub het idee dat de streamers hem niet meer moeten. Misschien tijd voor een nieuwe kaartenactie
Nee niks gehoord.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef Danny het volgende:
Silvia heeft toch ook gesproken met haar vader bij haar eerste bezoek. Hij kon niet terug praten maar wel nonverbaal reageren.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef Danny het volgende:
Hij had gezegt, Sil wat ben je stil ik ken je zo niet. Waarneer trek je die scheur is open. (toch?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef Danny het volgende:
Moet alle zo zeer pijnlijke ervaringen dan an public zijn ? Geef haar groot gelijk...en heeft ze het grootste recht toequote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef Danny het volgende:
Ze heeft hem 10 jaar niet gesproken, maar daarvoor wel 19 jaarquote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef Danny het volgende:
Niet gehoord.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef Danny het volgende:
mij niet bekend...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef Danny het volgende:
Jij valt ff lekker binnenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:59 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft ze al voorgelezen ?
Ik denk dat hij dat al eerder tegen iemand anders heeft gezegd... en die heeft dat natuurlijk toen verteld aan Sylvia.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:57 schreef Ning het volgende:
[..]
Hij had gezegt, Sil wat ben je stil ik ken je zo niet. Waarneer trek je die scheur is open. (toch?
Bij de begrafenis van haar opa.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat al eerder tegen iemand anders heeft gezegd... en die heeft dat natuurlijk toen verteld aan Sylvia.
Klopt, op de begrafenis vertelde iemand aan Sylvia dat haar vader had gezegd "zo ken ik haar niet. Waar is ze nou met haar grote bek?"quote:Op maandag 19 maart 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat al eerder tegen iemand anders heeft gezegd... en die heeft dat natuurlijk toen verteld aan Sylvia.
idd... en die iemand anders had toen tegen dr vader gezegd... nou dan schrijf je toch een brief?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij is het er niet mee eens dat hij als enige een waarschuwing met sanctie heeft gekregen. 4 jongens vechten op een schoolplein en ik word eruit gepikt en krijg strafwerk, zo verwoorde hij het.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:00 schreef rooie3 het volgende:
Huub is niet echt in zijn hum.
hij loopt weer met dat honkbalballetje.
Meestal is hij het dan ergens niet mee eens.
Ze wil haar kapster bellen en dat mag zonder CP's, behalve misschien als die kapster - Patricia - ook nog een vriendin is?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:00 schreef Sonique het volgende:
En natasia zat weer aan te telefoon zinder enige contactpunten in het bezit te hebben?
Met de klapdeur in het huisquote:
is haar kapster...quote:Op maandag 19 maart 2007 22:00 schreef Sonique het volgende:
En natasia zat weer aan te telefoon zinder enige contactpunten in het bezit te hebben?
De omslag in zijn gedrag is hem natuurlijk opgelegd, al zit er ongetwijfeld een stukje van hemzelf bij.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:00 schreef rooie3 het volgende:
Huub is niet echt in zijn hum.
hij loopt weer met dat honkbalballetje.
Meestal is hij het dan ergens niet mee eens.
Ik dacht dat die patricia familie was van Natasia, of heb ik het mis...quote:Op maandag 19 maart 2007 22:03 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze wil haar kapster bellen en dat mag zonder CP's, behalve misschien als die kapster - Patricia - ook nog een vriendin is?
Alleen maar over haar praten hoor!
Ik ga met je mee.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:03 schreef Spoko het volgende:
saaie sheit, volgens mij ben ik niet de enige die de streams uit gaat zetten.toedeldoki...
heb ik ook gehoordquote:Op maandag 19 maart 2007 21:57 schreef Ning het volgende:
[..]
Hij had gezegt, Sil wat ben je stil ik ken je zo niet. Waarneer trek je die scheur is open. (toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |