Ik ben geen kenner maar de haarextensions van Natas en Snullie zijn super kostbaar... Dat moet letterijk en figuurlijk gekapt worden. Staat ze nog beter ookquote:Op maandag 19 maart 2007 22:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Door wie?
In ieder geval waren de eerste twee bezoeken gratis.
Het derde bezoek misschien niet, maar het heeft zeker geen contactpunten gekost.
????????quote:Op maandag 19 maart 2007 22:21 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat een zaadwijf is die Sylvia. Zeursok.
Naja, in zoverre, Jaap is wel heeeel irritantquote:Op maandag 19 maart 2007 22:20 schreef scanman01 het volgende:
Huub, je lult! Je pest niet omdat je hoopt dat die persoon dan zijn koffers pakt. Want als die persoon dat doet, komt er gewoon een nieuwe. Dus als je Jaap weg pest schiet je er niets mee op.
Volgens mij wordt Gaby wel betaald hoor. Gaby is personeel, net zoiets als Carlos en de pianoleraar.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Door wie?
In ieder geval waren de eerste twee bezoeken gratis.
Het derde bezoek misschien niet, maar het heeft zeker geen contactpunten gekost.
Dan komt er misschien wel iemand die bij SHE past..quote:Op maandag 19 maart 2007 22:20 schreef scanman01 het volgende:
Huub, je lult! Je pest niet omdat je hoopt dat die persoon dan zijn koffers pakt. Want als die persoon dat doet, komt er gewoon een nieuwe. Dus als je Jaap weg pest schiet je er niets mee op.
Tuurlijk krijgt ze daar voor belaald...quote:Op maandag 19 maart 2007 22:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Gaby wel betaald hoor. Gaby is personeel, net zoiets als Carlos en de pianoleraar.
Denk ik.
Sterker nog, ik denk op het moment dat hij de cola pakt hij, 'hey een glas met drinken, dit ga ik gooien' Neemt een slok en gooit de cola....quote:Op maandag 19 maart 2007 22:19 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja, er na....dat gooien was een impulsieve actie en pas daar na realiseerde hij zich dat er een waarschuwing aan vast zou kunnen zitten..en dat relativeerde hij door te roepen dat hij dat er wel voor over had...
Vergeet de handdoek voor de camera om te kunnen rukken niet...quote:Op maandag 19 maart 2007 22:22 schreef fredfik het volgende:
Er moeten sancties voor BRIAN komen voor|: 1. meerdere xx fluisteren met Natasia 2. met lopende kraan praten met Natasia 3. expres glaslijstjes kapotgooien 4. glas niet opruimen, expres laten liggen 5. Sylvia in haar slaap aanraken/wakkermaken 6. onwaarheden voor de camera verkondigen 7. spullen van anderen wegnemen en kapotmaken 8. expres uitdagen en aanraken van Huub 9. opstoken van Jaap, die Huub wegverspert 10. openlijk vloeken en woord **** uitroepen 11. seksistische "****"opmerkingen naar Eric
Dat wel, maar zo bracht hij het niet. Dat wegpesten werkt pas na 1 jaarquote:Op maandag 19 maart 2007 22:23 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan komt er misschien wel iemand die bij SHE past..
En hoeveel is Natasia al weer afgevallen?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
22:05 - Patricia wordt 'ontboden'
Natasia belt kapster Patricia. De vriendin van ex-Miljonair Nathanael wordt weer ‘ontboden’ op de Villa. De Surinaamse wil namelijk weer een nieuw kapsel. Maar de 33-jarige moeder heeft verder nog een heel eisenpakket: “Neem je ook mijn shampoo en make up mee? En zou je ook Kentucky mee willen nemen?” Nou, kapster Patricia mag wel een grotere auto gaan aanschaffen.
als ik patricia was zou ik me lekker ziek melden.........
wat een kutwijf die natasia
![]()
Pruimzuren is ook opgedragen door de scripteasersquote:Op maandag 19 maart 2007 22:25 schreef demins het volgende:
Niet zo zeurzweven Sylvia, please!
van de redaktie misschien ........quote:Op maandag 19 maart 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Huub zit er echt erg mee in zijn maag. Die jongen denkt echt dat hij opeens wordt uitgekotst.
Hoe komt hij aan dat idee opeens?
Brief van Peter.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Huub zit er echt erg mee in zijn maag. Die jongen denkt echt dat hij opeens wordt uitgekotst.
Het gaat over gratis info, niet mierenneuken, anders ga ik zeggen dat het telefoontje van natas ook niet helemaal gratis wasquote:Op maandag 19 maart 2007 22:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Gaby wel betaald hoor. Gaby is personeel, net zoiets als Carlos en de pianoleraar.
Denk ik.
Ze willen het dus voor Huub goed afsluiten ofzo?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:27 schreef Sonique het volgende:
En het scripje is afgewerkt...
Dat moest even voor de reguliere... Totaal ongeloofwaardig imo, maar ze hadden natuurlijk beeld materiaal nodig om te editen voor de reguliere uitzending ofzo...
Psies, en het leuke aan deze belachelijke maatregel is dan weer dat Brainless en Japio er nog meer gefrustreerd door raken dan ze al zijn, terwijl ze eigenlijk hun handjes mogen dichtknijpen dat zij geen sanctie hebben gekregen.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
ach, heeft hij aan Amanda te danken...
de officiele waarschuwing is volgens mij hoofdzakelijk voor de baco die bij Jaap in het gezicht kwam...
De rest is allemaal toegestaan, maar dus niet gewenst door DGK en koppelen ze dat aan de officiele baco waarschuwing....
dit gaan ze voor tv wel zo monteren dat huub er nadelig uitkomt, hij zal bij de volgende poll minder hoog scoren, let wel bij het tv-kijkers-publiekquote:Op maandag 19 maart 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Zoiets ja... we zullen zien hoe ze het 'verknippen' in de regulierequote:Op maandag 19 maart 2007 22:28 schreef havefun het volgende:
[..]
Ze willen het dus voor Huub goed afsluiten ofzo?
Dat ie Spijt heeft van het pesten van Jaap
Hij ziet volgens mij dat hij niet meer alles kan maken maar een beetje moet inbinden, en dat vindt hij niet zo leukquote:Op maandag 19 maart 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Brian loopt ws weer tegen Natasja en Amandrel te verkondigen hoe oneerlijk hij het allemaal vindt...quote:Op maandag 19 maart 2007 22:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
is brian weer achter.....
Arme brian heeft het toch al moeilijk genoeg zonder 11 sancties aan z'n broek?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:22 schreef fredfik het volgende:
Er moeten sancties voor BRIAN komen voor|: 1. meerdere xx fluisteren met Natasia 2. met lopende kraan praten met Natasia 3. expres glaslijstjes kapotgooien 4. glas niet opruimen, expres laten liggen 5. Sylvia in haar slaap aanraken/wakkermaken 6. onwaarheden voor de camera verkondigen 7. spullen van anderen wegnemen en kapotmaken 8. expres uitdagen en aanraken van Huub 9. opstoken van Jaap, die Huub wegverspert 10. openlijk vloeken en woord **** uitroepen 11. seksistische "****"opmerkingen naar Eric
Ik denk ook omdat hij minder post krijgt. Een hele poos kreeg hij de meeste post. Dat krijgt Silvia nu met name door het overlijden van haar vader.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brief van Peter.
Achter.
Videoboodschap.
Dat valt mij ook op inderdaad. Kan maar één ding zijn. Informatie van de snackbar of buiten.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Psies, en het leuke aan deze belachelijke maatregel is dan weer dat Brainless en Japio er nog meer gefrustreerd door raken dan ze al zijn, terwijl ze eigenlijk hun handjes mogen dichtknijpen dat zij geen sanctie hebben gekregen.
Prutswerk van de programmaleiding. Stelletje Pannekoeken! Zou Debora stageplekken voor haar eigen nageslacht hebben geregeld?
Hij leest mee op Fok?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&playbacktype=nu&contentid=206848#quote:Op maandag 19 maart 2007 22:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Psies, en het leuke aan deze belachelijke maatregel is dan weer dat Brainless en Japio er nog meer gefrustreerd door raken dan ze al zijn, terwijl ze eigenlijk hun handjes mogen dichtknijpen dat zij geen sanctie hebben gekregen.
Prutswerk van de programmaleiding. Stelletje Pannekoeken! Zou Debora stageplekken voor haar eigen nageslacht hebben geregeld?
Velen vonden het saai en zijn al naar bedquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:30 schreef lady1 het volgende:
Waarom krijgt die Brianloos geen officiele waarschuwing, volgens mij is Talpa/Tien bang voor die loser, zijn ze bang dat hij weer een histerische aanval krijgt die gestoorde. Moet je eens kijken wat Brainloos al allemaal gedaan heeft, en hij heeft zover ik weet nog nooit een waarschuwing gekregen.
Sigaretten in zwembad gegooit.
Stephan gespuugt en geduwd.
Nena uitgescholden voor k....h.
Glas rode wijn op Nena gegooit.
Koffers van Huub in de bosjes gegooit.
Beautycase van Ilona weg gegooit een hoop dure dingen kapot door het gooien.
Fotolijstjes kapot gegooit.
En ik zal nog wel dingen vergeten zijn die hij uitgevreten heeft. En nog nooit een waarschuwing gehad die antiliaan.
Alle drank weggehaald en verstopt
Nena exact 7 x uitgescholden voor alles wat maar lelijk is.
Silvia uitgescholden en vernederd
Bart achter zijn rug om belazerd
Lesley willen ontslaan om Bart te raken
Amanda gebruikt als toen ze dronken was
Contactpunten gestolen 2 x
Ilona uitgescholden 3 x
Kleren van verschillende mensen verstopt in de bosjes
Iedereen verboden te roken in huis maar deed het zelf wel
Plant zij zich voort???quote:Op maandag 19 maart 2007 22:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Niet mee eens... wat heeft Huub wel niet allemaal al gedaan? Hij had al 10x het huis uitgemoeten als brian hiervoor waarschuwingen had gekregen.quote:
Vandaar dat we die rat niet meer in beeld krijgen.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:32 schreef Katewalker het volgende:
Brian heeft wel eens eerder Huub zover gekregen om iets te laten bekennen zodat hij moest vertrekken.. Dat wil hij nu dus weer "bewerkstelligen"".....![]()
de regels van DGK gelden niet voor Brianquote:Op maandag 19 maart 2007 22:30 schreef lady1 het volgende:
Waarom krijgt die Brianloos geen officiele waarschuwing, volgens mij is Talpa/Tien bang voor die loser, zijn ze bang dat hij weer een histerische aanval krijgt die gestoorde. Moet je eens kijken wat Brainloos al allemaal gedaan heeft, en hij heeft zover ik weet nog nooit een waarschuwing gekregen.
Sigaretten in zwembad gegooit.
Stephan gespuugt en geduwd.
Nena uitgescholden voor k....h.
Glas rode wijn op Nena gegooit.
Koffers van Huub in de bosjes gegooit.
Beautycase van Ilona weg gegooit een hoop dure dingen kapot door het gooien.
Fotolijstjes kapot gegooit.
En ik zal nog wel dingen vergeten zijn die hij uitgevreten heeft. En nog nooit een waarschuwing gehad die antiliaan.
Alle drank weggehaald en verstopt
Nena exact 7 x uitgescholden voor alles wat maar lelijk is.
Silvia uitgescholden en vernederd
Bart achter zijn rug om belazerd
Lesley willen ontslaan om Bart te raken
Amanda gebruikt als toen ze dronken was
Contactpunten gestolen 2 x
Ilona uitgescholden 3 x
Kleren van verschillende mensen verstopt in de bosjes
Iedereen verboden te roken in huis maar deed het zelf wel
Zou kunnen liggen aan de brief die Peter6000quote:Op maandag 19 maart 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Ja, dat was zijn opzet maar werd afgekapt door de Febo.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:32 schreef Katewalker het volgende:
Brian heeft wel eens eerder Huub zover gekregen om iets te laten bekennen zodat hij moest vertrekken.. Dat wil hij nu dus weer "bewerkstelligen"".....![]()
als dat z o is wil ik even zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |