Kijk saw 3 maar eensquote:Op maandag 19 maart 2007 21:23 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
hahaha, is goed, maar ff goed op de beelden van csi focussen, dan vergeet ik dit wel weer
sorry, je hebt gelijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:23 schreef ericahysterica het volgende:
[quote]Op maandag 19 maart 2007 21:18 schreef 026 het volgende:
Huub zit aan de tieten van amanda!
Dat is aanranding!~
Tevens geeft aan dat de tieten van amanda toch wel degelijk echt zijn!
Klasse huub dat is idd de vraag die heel nederland bezig houdt!
[/quote
]jammer dat borsten bij bepaalde fokkers zo n fascinatie hebben .......het is het spel niet de knikkers waar het om gaat
De motorrijles ging niet door vanwege de stevige sneeuwval op dat moment. Vanochtend was de hele tuin wit na die stevige bui. Sylvia was vroeg opgestaan voor de rijles en de instructeur belde op het laatste moment af.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:17 schreef CartWOman het volgende:
De geldkraan bij Tien wordt al langzaam dichtgedraaid door RTL.
Motorrijles van Syl ging niet door, evenals het feestje van vannacht, en de Zwaluwhoeve morgen ook niet.
WTFquote:Op maandag 19 maart 2007 21:29 schreef the_undertaker het volgende:
Amanda vraagt of je HIV ook kan opwekken
echt wel, hij probeert het te verbergen, maar werd door de redactie op zijn vingers getikt, dat hij zijn zender verstopte.quote:
En weet nog steeds niet dat ze een condoom om de klepel moet doen...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:31 schreef scanman01 het volgende:
Amanda heeft de klok weer eens horen luiden...
't is niet te gelovenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:31 schreef Soury het volgende:
Ohhh Amada... Wat een geduld heeft Eric met die stomme doos...![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:30 schreef Clank het volgende:
Sylvia geeft Huub een enorme pets met een pollepel op z'n kont.
Laat hij z'n broek zakken en laat een hele rode plek zien. Vraagt Sylvia met de pollepel in de aanslag of ze er een bloemetje van moet maken
Een aanstormende komeet die onze planeet byzonder in gevaar brengtquote:
Ik vind Sylvia totaal niet oprecht.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Interessante mening, van Eric heb ik zeker het idee dat hij heel pragmatisch bezig is.
Sylvia vind ik op één of andere manier erg oprecht, en gewoon zichzelf etc.
Maar misschien speelt zij het spel juist wel heel erg slim, dat ik dat daarom geloof.
volgens mij gaat het gewoon door hoor...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:33 schreef milk-shake het volgende:
waarom gaat het morgen niet door???
Leuke witte stopdasquote:
Ik zag er een paar maanden geleden een paar bij een kennis liggen... geweldige dingen die Fatboy'squote:Op maandag 19 maart 2007 21:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze noemen die grote kussens voor buiten ook al de "Jaapen"
Het is wel Cola-Light hèquote:Op maandag 19 maart 2007 21:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio is naar het kantoor vertrokken en schenkt meteen een halve liter cola in ..... Goed zo Japio !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |