quote:Op maandag 19 maart 2007 20:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heeft ze nu al talloze keren over zichzelf gezegd
Semi emotioneel lullen scoort blijkbaar bij de doorsnee huisvrouw streamerquote:Op maandag 19 maart 2007 20:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft weer eens veel woorden nodig om weinig te zeggen.
En eerst steeds volhouden dat ze echt zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 20:28 schreef Sug4r het volgende:
Amanda vindt zich dus een sexbom omdat ze neptieten heeft![]()
Je kan toch ook moeilijk respect voor Jaap hebben tochquote:Op maandag 19 maart 2007 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Huub geeft zowaar toe, dat hij Jaap heeft gepest.![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:31 schreef Ilmagnifico het volgende:
5 personen die gepest zijn gaan een pestprogramma in en dan maar janken.....................ik haak af.
ja en dat hoeft hij toch helemaal niet te doen?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:30 schreef beequeen het volgende:
en hoe
Dat is het spel volgens mij.........of kijk jij ergens anders naar?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Huub geeft zowaar toe, dat hij Jaap heeft gepest.![]()
Zelfs jaap is er klaar meequote:Op maandag 19 maart 2007 20:32 schreef anno-i-mus het volgende:
Nou Redactie .... geweldig stukje hoor![]()
![]()
![]()
Ik mag toch hopen dat dit niet het nieuwe niveau word
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:33 schreef noekje het volgende:
Moet je eens kijken hoe Huub is aangepakt in den beginne. Waar was Brian toen met zijn moraal?
wat is er mis met de gemiddelde huisvrouwstreamer riekt naar devaluatie van de huisvrouwstreamerquote:Op maandag 19 maart 2007 20:32 schreef 026 het volgende:
[..]
Semi emotioneel lullen scoort blijkbaar bij de doorsnee huisvrouw streamer
En vervolgens blijkt het over scooters te gaan.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:34 schreef Mokum020 het volgende:
Para krijgt een videoboodschap...........
Vietnamveteranen die uitleggen hoe je de strijd aan moet gaan...
(vannacht vergeleek Para het huis met Vietnam)
Het diende te rieken naar devaluatie van semi-emotioneel lullen, maar ach met de gemiddelde huisvrouw streamer is ook nog wel een en ander mis, maar goed dat zou betekenen dat ik alweer offtopic moet gaat...quote:Op maandag 19 maart 2007 20:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat is er mis met de gemiddelde huisvrouwstreamer riekt naar devaluatie van de huisvrouwstreamer
lekker gebalanceerd he? officiële waarschuwing voor Brian blijft uit. ik seg, ik ben er klaar meequote:Op maandag 19 maart 2007 20:36 schreef 2live het volgende:
Deborah heeft zich wel uitgeleefd
Ik was dik...................honderden kilo's afgevallen. Maar ik had toch echt wel zelf ieder hapje me bek ingedouwd.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:35 schreef CartWOman het volgende:
Oooo wat zielig al die dikke mensen die gepest zijn en daardoor nu nog zoveel eten, right.![]()
Goed dat Huub laat zien dat het ook anders kan, heeft met een sterk karakter te maken, en wilskracht. Maar goed, dat is een ander discussie.
Broertje van Brian op een brommertje, zonder helm? Stoer hoor...![]()
![]()
Wrs een goeie bekende van Bureau Halt.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:36 schreef partyyboyy het volgende:
De broer van Brian had een crossbrommer geregeld (lees: gejat)
Leuk zon pruttelbak in een woonwijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En vervolgens blijkt het over scooters te gaan.
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:38 schreef Darklight het volgende:
Voor Huub
Hopelijk een filmpje van Nena
Nee want dat kost me een appelkoek.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wedden om een appelkoek dat die brommer gestolen is?![]()
Video-boodschap voor Huub.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:37 schreef Brici het volgende:
Gaat Er Nog Iets Gebeueren Vanaaf?
Ze heeft een Frau Antje cursusquote:Op maandag 19 maart 2007 20:38 schreef Spoko het volgende:
die kleren van Amanda zeg....is dat hip ofzo?
Echt veel kans op hersenbeschadiging maakt ie niet lijkt me....quote:Op maandag 19 maart 2007 20:35 schreef CartWOman het volgende:
Broertje van Brian op een brommertje, zonder helm? Stoer hoor...![]()
![]()
Heeft ie bijna altijd. Zoals een honkballer moet.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:38 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft een honkbal in zijn hand, dus als dit over honkbal gaat, is het gescript.![]()
idd een boodschap van zijn honkbalkidsquote:Op maandag 19 maart 2007 20:38 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft een honkbal in zijn hand, dus als dit over honkbal gaat, is het gescript.![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
Dit zijn neefjes waar Huub het nooit over heeft, dus als hij nu emotioneel wordt, is het tv maken.
Pffffffffffffffffft ik word moe van jou en ga slapenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
Dit zijn neefjes waar Huub het nooit over heeft, dus als hij nu emotioneel wordt, is het tv maken.
Hij heeft ze een keer in het huis uitgenodigd!!!!!quote:Op maandag 19 maart 2007 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
De streams gemist waar hij zijn neefjes uitnodigde??????????????quote:Op maandag 19 maart 2007 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
Hij had het pas nog over ze johanquote:Op maandag 19 maart 2007 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
Oordeel zelfquote:
JUISTquote:Op maandag 19 maart 2007 20:41 schreef schatje het volgende:
Nou, geef Amanda maar dat Bont voor Dieren filmpje.
Wat maakt Natasia toch eigenlijk veel tv he? Die heeft het nl ook nooit over de kinderen, sterker nog die zijn bij de buurvrouw als ze eens een keer thuiskomt.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
Droog vingeren moet ze!quote:Op maandag 19 maart 2007 20:42 schreef DaanDobber het volgende:
Wat een kutfilmpje voor Huub, ik wil een Nena zien die hem de liefde verklaard en zich nat vingert op de streams.
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt veel kans op hersenbeschadiging maakt ie niet lijkt me....
Kun je deze even toelichten?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Oordeel zelfhttp://www.tien.tv/web/sh(...)119/typeofpage=51230
Kon de foto helaas niet rechtstreeks plaatsen.
Lief filmpje voor Huub!
Scheidsrechters moeten met hun poten van de bal afblijvenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:39 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Heeft ie bijna altijd. Zoals een honkballer moet.
om niet offtopic te gaan......huub geeft zich bloot niet letterlijk natuurlijk vertel eens.......026 wat is er zoal mis met de gemiddelde hollandse partime werkende huisvrouw met gevoel voor haar medemens?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:36 schreef 026 het volgende:
[..]
Het diende te rieken naar devaluatie van semi-emotioneel lullen, maar ach met de gemiddelde huisvrouw streamer is ook nog wel een en ander mis, maar goed dat zou betekenen dat ik alweer offtopic moet gaat...
waarom ga je niet terug naar het talpa forum. daar pas je beter volgens mij.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:43 schreef 026 het volgende:
[..]
Droog vingeren moet ze!
Zal dr leren die sloerie!
Is opgetrommeld door peter6000quote:Op maandag 19 maart 2007 20:47 schreef itsme het volgende:
[..]
waarom ga je niet terug naar het talpa forum. daar pas je beter volgens mij.![]()
Ooooow is dat de rede dat de gemiddelde hollandse partime werkende huisvrouw naar de gouden kooi kijkt?!quote:Op maandag 19 maart 2007 20:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
om niet offtopic te gaan......huub geeft zich bloot niet letterlijk natuurlijk vertel eens.......026 wat is er zoal mis met de gemiddelde hollandse partime werkende huisvrouw met gevoel voor haar medemens?
woeiquote:Op maandag 19 maart 2007 20:47 schreef itsme het volgende:
[..]
waarom ga je niet terug naar het talpa forum. daar pas je beter volgens mij.![]()
[..]
Ja je bent ziek..quote:Op maandag 19 maart 2007 20:49 schreef Peter6000 het volgende:
MJ is ziek.
Hij heeft aids, maar hij gaat er op een goede manier mee om, nu.
Ja, ik zie dat het linken niet lukt.quote:
gatver want aids krijg je als je naast iemand ligt.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:50 schreef havefun het volgende:
MJ zal wel Aids hebben.
En die leidse glibber ligt er gewoon naast
[..]
Sorry val je aan op een typo..quote:Op maandag 19 maart 2007 20:49 schreef Peter6000 het volgende:
MJ is ziek.
Hij heeft aids, maar hij gaat er op een goede manier mee om, nu.
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:50 schreef havefun het volgende:
MJ zal wel Aids hebben.
Proficiat!quote:Op maandag 19 maart 2007 20:50 schreef 026 het volgende:
[..]
woei
Mn eerste non dgk gerelateerde reactie die zich puur en alleen op mijn persoontje richt![]()
ja de medemens bliijft mij enorm boeien evenals mensen die hier op fok hun reactie plaatsen. Helaas val jij niet onder die categorie dus ik hou het kort........een fijne avond verder 026quote:Op maandag 19 maart 2007 20:48 schreef 026 het volgende:
[..]
Ooooow is dat de rede dat de gemiddelde hollandse partime werkende huisvrouw naar de gouden kooi kijkt?!
Ik dacht dat ze net als ik keken om zichzelf een vals gevoel van eigenwaarde aan te meten omdat ze zien dat er mensen zijn die nog stompzinniger zijn dan zijzelf!
In het door jou geschetste geval is er helemaal niks mis met de gemiddelde hollandse partime werkende huisvrouw!
Het is zelfs enorm prijzenswaardig dat er nog mensne bestaan met zoveel interesse in de wildvreemde medemens!
Goshquote:Op maandag 19 maart 2007 20:50 schreef havefun het volgende:
MJ zal wel Aids hebben.
ja joh, die praat in haar dagelijks leven echt vals over homos volgens mij, dat het een ziekte is etc... zo is zij wel....quote:Op maandag 19 maart 2007 20:49 schreef Mokum020 het volgende:
Dat gezicht van Nasty............
die kijkt alsof Eric van een andere planeet komt
Ik zie die 026 geneens ? Banned maar we weten het nog niet ..quote:
Komt nog wel. Hij wil graag reacties uitlokken en zijn naam horen, dus beter negeren die hap.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie die 026 geneens ? Banned maar we weten het nog niet ..![]()
Hmm dat steekt wel een beetje, dat natasia en de gemiddelde fokker zich wel mogen verheugen in jouw interesse, en dat ik het moet doen met een fijne avond verder...quote:Op maandag 19 maart 2007 20:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja de medemens bliijft mij enorm boeien evenals mensen die hier op fok hun reactie plaatsen. Helaas val jij niet onder die categorie dus ik hou het kort........een fijne avond verder 026
Braaaajen IS ranzigquote:Op maandag 19 maart 2007 20:54 schreef CartWOman het volgende:
Brian probeert er iets ranzigs van te maken.![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie die 026 geneens ? Banned maar we weten het nog niet ..![]()
Wat zei Jayro ook al weer tegen Gordon?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:53 schreef Spoko het volgende:
[..]
ja joh, die praat in haar dagelijks leven echt vals over homos volgens mij, dat het een ziekte is etc... zo is zij wel....
Dat soort gasten heb ik snel door. Bedankt weer een nieuwe relcossers.. .Onthou de naam welquote:Op maandag 19 maart 2007 20:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Komt nog wel. Hij wil graag reacties uitlokken en zijn naam horen, dus beter negeren die hap.![]()
Behandelen als een soort van virus? OK dan.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Komt nog wel. Hij wil graag reacties uitlokken en zijn naam horen, dus beter negeren die hap.![]()
(Ik ken meer mensen die daar erg mee bezig zijn)
Precies. ignorequote:Op maandag 19 maart 2007 20:56 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Behandelen als een soort van virus? OK dan.![]()
vi·rus (het ~, ~sen)quote:Op maandag 19 maart 2007 20:56 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Behandelen als een soort van virus? OK dan.![]()
oh ja heb ik hier is gelezen, vieze homo of toch zoiets in die trant?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:55 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Wat zei Jayro ook al weer tegen Gordon?
Dat heeft nog best lang geduurd, vind je zelf ook niet?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:50 schreef 026 het volgende:
[..]
woei
Mn eerste non dgk gerelateerde reactie die zich puur en alleen op mijn persoontje richt![]()
Er is weer een steekje losgeschotenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:59 schreef U96 het volgende:
Wat loopt Brian nou weer te bazelen... water?
Weet niet waar hier is, maar die van mij zijn bar slechtquote:Op maandag 19 maart 2007 20:59 schreef ericahysterica het volgende:
zijn die streams bij jullie fokkers ook zo slecht als hier?
Hij is aan het bonden met Billie............ik water jij water.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:59 schreef U96 het volgende:
Wat loopt Brian nou weer te bazelen... water?
Ja het was happy filmpje vanavond. Daar paste die van Amanda niet tussenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:00 schreef Kinga het volgende:
amanda kijkt wat sipjes
Ik weet niet goed welke streams ik zat te kijken, maar het lijkt gvd wel het kleine huis op de prariequote:Op maandag 19 maart 2007 20:59 schreef ericahysterica het volgende:
En Brian is zeeeeeer meelevend naar haar toequote:Op maandag 19 maart 2007 20:59 schreef Yollie het volgende:
Amanda is duidelijk aangeslagen dat er niets voor haar is...
Het liet even op zich wachten idd, wel spijtig dat de ene negatieve reactie na de andere nu naar mijn lieftallig hoofdje vliegt, waar ik dan weer op moet reagere, straks krijg ik nog een bann op mn 1e fokdag.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:59 schreef demins het volgende:
[..]
Dat heeft nog best lang geduurd, vind je zelf ook niet?
Neequote:Op maandag 19 maart 2007 20:59 schreef ericahysterica het volgende:
niet iedereen denkt hetzelfde over vriendschap en sex, eric heeft geen sexuele relatie meer met MJ maar heeft geen monogame relatiesquote:Op maandag 19 maart 2007 20:55 schreef solara4 het volgende:
ze snappen er niets van dat zooitje
toppie Eric
Ach, je hebt "gezellige" Sylvia toch nogquote:Op maandag 19 maart 2007 21:00 schreef rooie3 het volgende:
Word dit nu de trend in die kooi.
De flauwe humor bekijken van die rat en Japio.
En Eric en Huub die rustig moeten doen.
Nou dat word gezellig.
Doe je dat expresquote:Op maandag 19 maart 2007 21:02 schreef Kinga het volgende:
wat voor filmpjes waren er? was ff weg....
van deze quota snap ik dus geen jotaquote:Op maandag 19 maart 2007 21:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
niet iedereen denkt hetzelfde over vriendschap en sex, eric heeft geen sexuele relatie meer met MJ maar heeft geen monogame relaties
niet iedereen staat daar open voor
Doe nou niet, je dient mij te negeren, je hebt het zelf kunnen lezen!quote:Op maandag 19 maart 2007 21:02 schreef ericahysterica het volgende:
heel goed 026 nu ben je weer heel braaf
Ja en dat viswijf van een snollie.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:02 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ach, je hebt "gezellige" Sylvia toch nog![]()
Volgens mij is de stemming aanstaande donderdag al (1x per veertien dagen toch?)quote:Op maandag 19 maart 2007 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin me echt af te vragen of Jaap er wel uitvliegt over ruim 2 weken. Ik denk echt dat Brian hem niet meer laat gaan
Dat denk ik ook niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin me echt af te vragen of Jaap er wel uitvliegt over ruim 2 weken. Ik denk echt dat Brian hem niet meer laat gaan
Japio is nog voor één keer immuunquote:Op maandag 19 maart 2007 21:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Volgens mij is de stemming aanstaande donderdag al (1x per veertien dagen toch?)
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Volgens mij is de stemming aanstaande donderdag al (1x per veertien dagen toch?)
Die kans is vrij groot, Brian kan nu al niet meer zonder hem.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Heb je nog 3 uur videoboodschappen voor jaap opgenomen dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.
Hoe meer dekking hoe beter.
En ik ga as donderdagavond tussen 2000 en 2300 lekker films kijken.
De lord of the rings saga is een aanrader. Duurt ietsje langerquote:Op maandag 19 maart 2007 21:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.
Hoe meer dekking hoe beter.
En ik ga as donderdagavond tussen 2000 en 2300 lekker films kijken.
]quote:Op maandag 19 maart 2007 21:05 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik vind jaap meer een karikatuur voor een boek van Roald Dahl dan een levend mens.
Zegt Jaap. Maar die kans zal hij niet krijgen, als loopjongen en klankbord van Brian... die zich trouwens behoorlijk verwijfd gedraagt richting Jaap vandaag met al dat gekir en gedraai.quote:
Tot een uur of 12 en dan gaan ze wel weer losquote:Op maandag 19 maart 2007 21:06 schreef CartWOman het volgende:
Jaap: 'De avond van verzoening.'
Huub: 'Inderdaad.'
Dat wordt gezellig en gezapig lief zijn voor elkaar.
Alleen jammer dat het de derde keer al is in de afgelopen 10 dagen of zo, dat hij zich zelf bekritiseerd.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
Huub geeft aan Jaap toe dat hij te ver is gegaan.
![]()
"Als zelfs mijn eigen zus zegt dat ik te ver ga, is dat zo" (oid)
Wel met veel woorden, maar het is iig iets.
OMG ook maat 38???quote:Op maandag 19 maart 2007 21:07 schreef 026 het volgende:
Lingerie voor natasia... jummie!
snap niet wat daar jummie aan isquote:Op maandag 19 maart 2007 21:07 schreef 026 het volgende:
Dat gaat niet doorquote:Op maandag 19 maart 2007 21:09 schreef kijhart het volgende:
is dat bedfeest van huub nou vanavond? (met lieke?) krijg maar geen antwoord:P
ja wel, maar dat was eetbaar ondergoed, en is al op.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:09 schreef demins het volgende:
Zit er geen bikini voor Jaap bij???
Moeilijk te zeggen idd, misschien doet hij ook dàt op de automatische piloot.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het de derde keer al is in de afgelopen 10 dagen of zo, dat hij zich zelf bekritiseerd.
Hoe serieus meent hij het dan?
voor dit programma kenden deze mensen elkaar niet,eens. Na bijna 50 jaar op deze aardbol vertoefd te hebben ben ik niet meer geneigd eerst in het goede van de mens te geloven. MET ANDERE WOORDEN AAN HET EIND VAN DIT SPEL WETEN WIJ WAT VRIENDSCHAP EN LIEFDE WAARD IS BIJ DEZE SPELERS.....en dit geldt uiteraard voor huub syl en eric net zo goedquote:Op maandag 19 maart 2007 21:07 schreef Lynn-Live het volgende:
Goedenavond allemaal,
Ik benTROTS op Huub hoe hij zichzelf bloot geeft, daar kan Brian nog heel veel van leren!! Huub is een pestkop maar geeft ook dingen toe en juist dat siert hem. De band die hij heeft met Syl en Eric is zo mooi, daar kan de andere groep absoluut niet tegenop en heel veel van lerenWat SHE heeft is puur, wat BANJ heeft is zo verschrikkelijk nep, jammer dat ze dat zelf niet in de gaten hebben!!
Ik vond de filmpjes voor Huub en Eric ontzettend mooi, ook dan zie je hoe SHE met elkaar omgaat, echt geweldig!!![]()
met cup FFquote:Op maandag 19 maart 2007 21:09 schreef demins het volgende:
Zit er geen bikini voor Jaap bij???
Als dekking niet nee, maar hij heeft verder niks met Jaap hoor, alleen medelijden waardoor hij zich goed kan voelen. Zo denigrerend als hij af en toe tegen Jaap kan doen...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot, Brian kan nu al niet meer zonder hem.
Of een van die andere reuzen...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
]
de grote verschrikkelijke reus
Nee dat is dat je het jammer vindt dat je je zo hebt laten gaan in je uitlatingen, maar dat je het desalniettemin wel meendequote:Op maandag 19 maart 2007 21:09 schreef Borga het volgende:
Huub: ''heeft er wel spijt van maar zegt dat het geen excuses zijn''.
Is dat dan het zelfde als: Ik geef je mijn excuses maar ik heb er geen spijt van???
hij is zo blij met zijn badslippersquote:Op maandag 19 maart 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
Ligt Jaap nou te huilen?
waarom gaat het niet door dan, is wel jammerquote:
Idd, maar hij weet ook dat hij die dekking wel nodig heeft, en dus zal hij Jaap binnen houden.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Als dekking niet nee, maar hij heeft verder niks met Jaap hoor, alleen medelijden waardoor hij zich goed kan voelen. Zo denigrerend als hij af en toe tegen Jaap kan doen...
Natasia is hij over 5 maanden kwijt en Amanda vertrouwt hij voor geen meter, sterker nog: hij mag haar niet eens.
Eigenlijk is hij dus heel eenzaam.![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:11 schreef 026 het volgende:
[..]
Je bent dan ook een vrouw, mannen weten dat heerlijke stuk vlees wel te waarderen!
LOL..... dat was alleen niet wat ik bedoelde... lees even 120 COSsen terug, daar staat het wel ergensquote:Op maandag 19 maart 2007 21:11 schreef 026 het volgende:
[..]
Je bent dan ook een vrouw, mannen weten dat heerlijke stuk vlees wel te waarderen!
Momenteel is het absoluut puur wat SHE heeft, wat de toekomst brengt kan ik niet voorspellen. Maar als ik mijn gevoel volg dat denk ik dat het wel goed komt met SHE ook na de kooi!!!!!quote:Op maandag 19 maart 2007 21:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
voor dit programma kenden deze mensen elkaar niet,eens. Na bijna 50 jaar op deze aardbol vertoefd te hebben ben ik niet meer geneigd eerst in het goede van de mens te geloven. MET ANDERE WOORDEN AAN HET EIND VAN DIT SPEL WETEN WIJ WAT VRIENDSCHAP EN LIEFDE WAARD IS BIJ DEZE SPELERS.....en dit geldt uiteraard voor huub syl en eric net zo goed
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:13 schreef Soury het volgende:
Amanda die brede riem past prima over je gezicht![]()
Mag ik jou even negeren?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:07 schreef 026 het volgende:
zit ik daar op te wachten, naja dan ga ik weer wat anders doen.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:13 schreef ericahysterica het volgende:
oh het feest gaat niet door vanwege de waarschuwing zegt huub tegen eric
of anders om de nek van Brian...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:13 schreef Soury het volgende:
Amanda die brede riem past prima over je gezicht![]()
Kan je me geen korte samenvatting geven?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL..... dat was alleen niet wat ik bedoelde... lees even 120 COSsen terug, daar staat het wel ergens![]()
er zijn mensen die verkopen hun moeder voor geld.......waarom zouden deze mensen meer moraal hebben als de meeste mensen op deze aardbol? Ik denk dat als het spel zijn einde nadert dat alle ethiek over boord wordt gegooidquote:Op maandag 19 maart 2007 21:13 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Momenteel is het absoluut puur wat SHE heeft, wat de toekomst brengt kan ik niet voorspellen. Maar als ik mijn gevoel volg dat denk ik dat het wel goed komt met SHE oon na de kooi!!!!!![]()
Fijn dat je zo meeleeft en gelooft.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:13 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Momenteel is het absoluut puur wat SHE heeft, wat de toekomst brengt kan ik niet voorspellen. Maar als ik mijn gevoel volg dat denk ik dat het wel goed komt met SHE ook na de kooi!!!!!![]()
tjiezus dat zijn de grootste schaamlippen die ik ooit gezien hebquote:
zou best kunnen hoor, misschien ben ik te naief, maar ik vind het een geweldig stelquote:Op maandag 19 maart 2007 21:16 schreef avonne het volgende:
[..]
Fijn dat je zo meeleeft en gelooft.
Zelf denk ik dat zowel Sylvia als Eric puur uit eigen belang achter Huub aanhobbelen, en hem stroop om de mond smeren om hem de kastanjes uit het vuur te laten halen.
Gatver mag dit achterwegen blijven s.v.p.quote:
waarom dan de bikini's ?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:17 schreef CartWOman het volgende:
De geldkraan bij Tien wordt al langzaam dichtgedraaid door RTL.
Motorrijles van Syl ging niet door, evenals het feestje van vannacht, en de Zwaluwhoeve morgen ook niet.
Dealquote:Op maandag 19 maart 2007 21:15 schreef 026 het volgende:
[..]
Als je denkt dat natasia geen lingerie meer draagt daardoor, natuurlijk
Interessante mening, van Eric heb ik zeker het idee dat hij heel pragmatisch bezig is.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:16 schreef avonne het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat zowel Sylvia als Eric puur uit eigen belang achter Huub aanhobbelen, en hem stroop om de mond smeren om hem de kastanjes uit het vuur te laten halen.
Maar wel netjes geschorenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
tjiezus dat zijn de grootste schaamlippen die ik ooit gezien heb![]()
Dat zit nog verborgen hoorquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:17 schreef CartWOman het volgende:
en de Zwaluwhoeve morgen ook niet.
ja????? Niks over gehoord, op het feestje van Eric en Huub na...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:17 schreef CartWOman het volgende:
Motorrijles van Syl ging niet door, evenals het feestje van vannacht, en de Zwaluwhoeve morgen ook niet.
sorryquote:Op maandag 19 maart 2007 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Gatver mag dit achterwegen blijven s.v.p.![]()
ok, als ik nu vann8 n8merrie's heb weet ik wie daaraan schuld heeftquote:
Kwestie van oplettenquote:
Zwaluwhoeve ook niet?? Meende dat ze verplicht een dagje weg moesten omdat er bedden gereinigd zouden worden en ander onderhoud. Maar misschien is dat niet meer nodig als DGK binnenkort vredelievend stopt.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:17 schreef CartWOman het volgende:
Dus de drankbeperking opgelegd aan Huub is vanwege kostenbesparingquote:Op maandag 19 maart 2007 21:17 schreef CartWOman het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:20 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
ok, als ik nu vann8 n8merrie's heb weet ik wie daaraan schuld heeft![]()
heerlijk..quote:
Leger des Heils.quote:
Inderdaad onbegrijpelijk dat dit allemaal wordt toegestaan, die Jaap wordt echt bevoorrrecht met allesquote:Op maandag 19 maart 2007 21:18 schreef beequeen het volgende:
Als ik het goed heb begrepen , mag Billie toch alleen op de dag''studeren''.
WTF doet hij dan nu beneden , behalve boeren, what the fuck's uitkotsen en zijn riem om de 10 seconden groter maken???????.
En nu dus ook rukken![]()
![]()
![]()
hahaha, is goed, maar ff goed op de beelden van csi focussen, dan vergeet ik dit wel weerquote:
Ik heb ook 't idee dat dit programma niet zo heel erg lang meer gaat duren.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:17 schreef CartWOman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |