Er is weer een steekje losgeschotenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:59 schreef U96 het volgende:
Wat loopt Brian nou weer te bazelen... water?
Weet niet waar hier is, maar die van mij zijn bar slechtquote:Op maandag 19 maart 2007 20:59 schreef ericahysterica het volgende:
zijn die streams bij jullie fokkers ook zo slecht als hier?
Hij is aan het bonden met Billie............ik water jij water.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:59 schreef U96 het volgende:
Wat loopt Brian nou weer te bazelen... water?
Ja het was happy filmpje vanavond. Daar paste die van Amanda niet tussenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:00 schreef Kinga het volgende:
amanda kijkt wat sipjes
Ik weet niet goed welke streams ik zat te kijken, maar het lijkt gvd wel het kleine huis op de prariequote:Op maandag 19 maart 2007 20:59 schreef ericahysterica het volgende:
En Brian is zeeeeeer meelevend naar haar toequote:Op maandag 19 maart 2007 20:59 schreef Yollie het volgende:
Amanda is duidelijk aangeslagen dat er niets voor haar is...
Het liet even op zich wachten idd, wel spijtig dat de ene negatieve reactie na de andere nu naar mijn lieftallig hoofdje vliegt, waar ik dan weer op moet reagere, straks krijg ik nog een bann op mn 1e fokdag.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:59 schreef demins het volgende:
[..]
Dat heeft nog best lang geduurd, vind je zelf ook niet?
Neequote:Op maandag 19 maart 2007 20:59 schreef ericahysterica het volgende:
niet iedereen denkt hetzelfde over vriendschap en sex, eric heeft geen sexuele relatie meer met MJ maar heeft geen monogame relatiesquote:Op maandag 19 maart 2007 20:55 schreef solara4 het volgende:
ze snappen er niets van dat zooitje
toppie Eric
Ach, je hebt "gezellige" Sylvia toch nogquote:Op maandag 19 maart 2007 21:00 schreef rooie3 het volgende:
Word dit nu de trend in die kooi.
De flauwe humor bekijken van die rat en Japio.
En Eric en Huub die rustig moeten doen.
Nou dat word gezellig.
Doe je dat expresquote:Op maandag 19 maart 2007 21:02 schreef Kinga het volgende:
wat voor filmpjes waren er? was ff weg....
van deze quota snap ik dus geen jotaquote:Op maandag 19 maart 2007 21:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
niet iedereen denkt hetzelfde over vriendschap en sex, eric heeft geen sexuele relatie meer met MJ maar heeft geen monogame relaties
niet iedereen staat daar open voor
Doe nou niet, je dient mij te negeren, je hebt het zelf kunnen lezen!quote:Op maandag 19 maart 2007 21:02 schreef ericahysterica het volgende:
heel goed 026 nu ben je weer heel braaf
Ja en dat viswijf van een snollie.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:02 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ach, je hebt "gezellige" Sylvia toch nog![]()
Volgens mij is de stemming aanstaande donderdag al (1x per veertien dagen toch?)quote:Op maandag 19 maart 2007 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin me echt af te vragen of Jaap er wel uitvliegt over ruim 2 weken. Ik denk echt dat Brian hem niet meer laat gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |