Het diende te rieken naar devaluatie van semi-emotioneel lullen, maar ach met de gemiddelde huisvrouw streamer is ook nog wel een en ander mis, maar goed dat zou betekenen dat ik alweer offtopic moet gaat...quote:Op maandag 19 maart 2007 20:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat is er mis met de gemiddelde huisvrouwstreamer riekt naar devaluatie van de huisvrouwstreamer
lekker gebalanceerd he? officiële waarschuwing voor Brian blijft uit. ik seg, ik ben er klaar meequote:Op maandag 19 maart 2007 20:36 schreef 2live het volgende:
Deborah heeft zich wel uitgeleefd
Ik was dik...................honderden kilo's afgevallen. Maar ik had toch echt wel zelf ieder hapje me bek ingedouwd.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:35 schreef CartWOman het volgende:
Oooo wat zielig al die dikke mensen die gepest zijn en daardoor nu nog zoveel eten, right.![]()
Goed dat Huub laat zien dat het ook anders kan, heeft met een sterk karakter te maken, en wilskracht. Maar goed, dat is een ander discussie.
Broertje van Brian op een brommertje, zonder helm? Stoer hoor...![]()
![]()
Wrs een goeie bekende van Bureau Halt.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:36 schreef partyyboyy het volgende:
De broer van Brian had een crossbrommer geregeld (lees: gejat)
Leuk zon pruttelbak in een woonwijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En vervolgens blijkt het over scooters te gaan.
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:38 schreef Darklight het volgende:
Voor Huub
Hopelijk een filmpje van Nena
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |