Het diende te rieken naar devaluatie van semi-emotioneel lullen, maar ach met de gemiddelde huisvrouw streamer is ook nog wel een en ander mis, maar goed dat zou betekenen dat ik alweer offtopic moet gaat...quote:Op maandag 19 maart 2007 20:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat is er mis met de gemiddelde huisvrouwstreamer riekt naar devaluatie van de huisvrouwstreamer
lekker gebalanceerd he? officiële waarschuwing voor Brian blijft uit. ik seg, ik ben er klaar meequote:Op maandag 19 maart 2007 20:36 schreef 2live het volgende:
Deborah heeft zich wel uitgeleefd
Ik was dik...................honderden kilo's afgevallen. Maar ik had toch echt wel zelf ieder hapje me bek ingedouwd.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:35 schreef CartWOman het volgende:
Oooo wat zielig al die dikke mensen die gepest zijn en daardoor nu nog zoveel eten, right.![]()
Goed dat Huub laat zien dat het ook anders kan, heeft met een sterk karakter te maken, en wilskracht. Maar goed, dat is een ander discussie.
Broertje van Brian op een brommertje, zonder helm? Stoer hoor...![]()
![]()
Wrs een goeie bekende van Bureau Halt.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:36 schreef partyyboyy het volgende:
De broer van Brian had een crossbrommer geregeld (lees: gejat)
Leuk zon pruttelbak in een woonwijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En vervolgens blijkt het over scooters te gaan.
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:38 schreef Darklight het volgende:
Voor Huub
Hopelijk een filmpje van Nena
Nee want dat kost me een appelkoek.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wedden om een appelkoek dat die brommer gestolen is?![]()
Video-boodschap voor Huub.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:37 schreef Brici het volgende:
Gaat Er Nog Iets Gebeueren Vanaaf?
Ze heeft een Frau Antje cursusquote:Op maandag 19 maart 2007 20:38 schreef Spoko het volgende:
die kleren van Amanda zeg....is dat hip ofzo?
Echt veel kans op hersenbeschadiging maakt ie niet lijkt me....quote:Op maandag 19 maart 2007 20:35 schreef CartWOman het volgende:
Broertje van Brian op een brommertje, zonder helm? Stoer hoor...![]()
![]()
Heeft ie bijna altijd. Zoals een honkballer moet.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:38 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft een honkbal in zijn hand, dus als dit over honkbal gaat, is het gescript.![]()
idd een boodschap van zijn honkbalkidsquote:Op maandag 19 maart 2007 20:38 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft een honkbal in zijn hand, dus als dit over honkbal gaat, is het gescript.![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
Dit zijn neefjes waar Huub het nooit over heeft, dus als hij nu emotioneel wordt, is het tv maken.
Pffffffffffffffffft ik word moe van jou en ga slapenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
Dit zijn neefjes waar Huub het nooit over heeft, dus als hij nu emotioneel wordt, is het tv maken.
Hij heeft ze een keer in het huis uitgenodigd!!!!!quote:Op maandag 19 maart 2007 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
De streams gemist waar hij zijn neefjes uitnodigde??????????????quote:Op maandag 19 maart 2007 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
Hij had het pas nog over ze johanquote:Op maandag 19 maart 2007 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |