Ff een resumee:quote:Op maandag 19 maart 2007 20:20 schreef Yollie het volgende:
Belachelijk dat de redactie dit doorlaat Huub afbranden op het pesten en vervolgens brandt die gast Huub af. Stoer hoor als de ander zich niet kan verdedigen.
Je zei precies hetzelfde wat je hier op fok ook altijd zegt.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vond je performance echt kneuterig hoor!
Volgens Amanda afgelopen nacht zijn wij allemaal dikkerds en ouderen,quote:Op maandag 19 maart 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
Dat is een internetvriend. Net als wij vrienden zijn.![]()
Hallo ik was het nietquote:Op maandag 19 maart 2007 20:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Je zei precies hetzelfde wat je hier op fok ook altijd zegt.![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:23 schreef partyyboyy het volgende:
Vind je het gek dat je gepest wordt als je zo dik bent!
Dat is gewoon normaal!
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:23 schreef the_undertaker het volgende:
Moeten ze/we nu ineens respect voor Jaap krijgen doordat een of andere labiele vetkop een boodschap heeft voor Jaap![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus ja?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Offtopic: Heeeeeeeeeeeee, ik ga wel uit eten met Isa en Mutzie hoor
Dat zegt genoeg over jouw leven.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind dit echt het beste gesprek in weken.
hahahahaquote:Op maandag 19 maart 2007 20:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Volgens Amanda afgelopen nacht zijn wij allemaal dikkerds en ouderen,
dat schept een band...![]()
nog een appelkoek?![]()
wat geef je iemand een macht als je door zo'n pester je leven laat bederven. Als jij niemand je laat raken dan heeft welk gepest dan ook geen invloed.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:21 schreef spookdiertje het volgende:
goh , die peter/johan is zo dik geworden door 1 jongen die hem peste.
nog zo'n imbiciel
Dat zei Natasiaquote:Op maandag 19 maart 2007 20:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Volgens Amanda afgelopen nacht zijn wij allemaal dikkerds en ouderen,
dat schept een band...![]()
nog een appelkoek?![]()
Huub voert het woord.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:23 schreef Peter6000 het volgende:
Als het doorgaat hoor, maar ik bespeel ze gewoon zo dàt het doorgaat.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:24 schreef 026 het volgende:
[..]
Serieus ja?
Muts moet ik nog een keer... nou ja laat maar... en iesje is een milf!
Go Peet!![]()
Dit is toch een minder aanvallend gesprek?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:24 schreef Peter6000 het volgende:
Huub, je hebt wèèr een kans om je kwetsbaar en bescheiden op te stellen.
Leuk om jezelf te zien op de streams?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:23 schreef Peter6000 het volgende:
Zo is het, je eigen zwakte niet op een ander afschuiven, wordt zo stereotype!quote:Op maandag 19 maart 2007 20:24 schreef Ashrak het volgende:
Vind het slecht om de verantwoordelijkheid van je dik zijn bij anderen in de schoenen te schuiven.
De eerste aanleiding kan wel pesten zijn, maar je kunt de pesters niet je dik zijn verwijten.
Huub heeft hem wel gepest, maar is absoluut niet de reden van Jaap zijn lichaam.
Tegen die tijd verwacht ik wel een uitnodiging!quote:Op maandag 19 maart 2007 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als het doorgaat hoor, maar ik bespeel ze gewoon zo dàt het doorgaat.![]()
![]()
Ja, dat ontken ik toch niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:26 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dit is toch een minder aanvallend gesprek?
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:26 schreef Yollie het volgende:
[..]
Zo is het, je eigen zwakte niet op een ander afschuiven, wordt zo stereotype!
ja ik ook steeds die engelse termen overal tussendoor terwijl er genoeg Nederlandse woorden voor zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 20:23 schreef pronkjewail het volgende:
hij is vroeger getagd. Ik kan dat tag-woord onderhand niet meer horen!
Ja, hij heeft weer eens veel woorden nodig om weinig te zeggen.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:27 schreef 026 het volgende:
Maar goed on topic: mn streams haperen door het emo gelul van huub, doe eens niet zo triest man!
Dan hoefde je volgens jou dus niet bescheiden te blijven.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat ontken ik toch niet.
Al dreigt het alweer te vervallen in Huubgrapjes.
Heeft ze nu al talloze keren over zichzelf gezegdquote:Op maandag 19 maart 2007 20:27 schreef Stupidisco het volgende:
vindt Amanda zichzelf een sexbom ? haha....wat een zelfkennis (NOT)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |