Huub hoeft niet eens angstig te kijken en hij is al een klein jongetjequote:wat klijkt Brian angstig
net een klein jongetje
Ja, want als Jaap antwoord dat Eric 2 keer na hem toegekomen is, is hij uitgeluld.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:14 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
We hebben het nu niet over de daden die ieder heeft gedaan en welke er erger zijn.
Dat is een hele andere discussie.
De vraag was of je door waarheden te vertellen uitgeluld kan worden?
Geloof me! Er is meer! (Wel zonder streepjes tussen de lettergrepen...)quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:18 schreef itsme het volgende:
ja hoor weer een zielige video om jaap populairder te maken
Dit moet Peter wel zijn.![]()
Offtopic: Heeeeeeeeeeeee, ik ga wel uit eten met Isa en Mutzie hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 20:18 schreef 026 het volgende:
Jaap en Johan!
Matties die elkaar nooit ontmoet hebben, tering die jongen heeft echt geen leven!
(Sorry Peet!)
Dus dan spreekt jaap de waarheid? Waarom wordt hij dan uitgeluld?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, want als Jaap antwoord dat Eric 2 keer na hem toegekomen is, is hij uitgeluld.
Nogmaals, waar het om gaat is dat Eric dusdanig pestgedrag heeft getoond, dat je van Jaap niet meer kan verwachten normaal op Eric te reageren.
Daarvoor moet Eric eerst zijn excuses aan Jaap aanbieden.
Het "dat is een andere discussie" is een "Huubje", want het heeft er wel degelijk mee te maken.
Jij vroeger ook gepest Peter ?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:18 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is een heel goed filmpje.![]()
Huub die wordt aangesproken op zijn pestgedrag.
Ik zou me ook schamen met zo'n kop en lichaam (Johan).quote:Op maandag 19 maart 2007 20:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hij schaamt zich heel erg voor zijn lichaam...maar waarom dan op tv komen![]()
Dat was ook echt het eerste wat in me op kwam!quote:Op maandag 19 maart 2007 20:17 schreef bosb het volgende:
peter6000=johan?????
Kan niet missen!quote:Op maandag 19 maart 2007 20:18 schreef itsme het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:18 schreef itsme het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:19 schreef Maanvis het volgende:
Die gozer komt ook op fok toch????
Jij bent toch ook mijn beste vriendin?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
Dat is een internetvriend. Net als wij vrienden zijn.![]()
Ik vond je performance echt kneuterig hoor!quote:Op maandag 19 maart 2007 20:18 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is een heel goed filmpje.![]()
Huub die wordt aangesproken op zijn pestgedrag.
LEUKquote:Op maandag 19 maart 2007 20:20 schreef Peter6000 het volgende:
En toen sprong er iemand voor de trein, waardoor het niet door kan gaan.
En Huub zachtjes : Het is ook altijd hetzelfdequote:Op maandag 19 maart 2007 20:20 schreef Peter6000 het volgende:
En toen sprong er iemand voor de trein, waardoor het niet door kan gaan.
Joh dat willen ze juist. Ze willen nu Huub en Jaap kampen zodat mensen weer een kant kiezen en kunnen stemmenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:20 schreef Yollie het volgende:
Belachelijk dat de redactie dit doorlaat Huub afbranden op het pesten en vervolgens brandt die gast Huub af. Stoer hoor als de ander zich niet kan verdedigen.
Dat begrijp ik ook niet helemaal. Pot en ketel enzo.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:20 schreef schatje het volgende:
Waarom scheldt die gozer Huub uit als ie zelf gepest is?
Ja, hij post ook hierquote:Op maandag 19 maart 2007 20:19 schreef Maanvis het volgende:
Die gozer komt ook op fok toch????
LOLquote:Op maandag 19 maart 2007 20:20 schreef tipsch het volgende:
tjonge jonge jonge, Big Diet, wat een kutelevisie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |